Με ρωτάς…

 

Με ρωτάς εγώ για σένα τι θα έκανα,
αν θα το ‘σκαγα μια μέρα απ’ τη δουλειά
αν θα το ‘σκαγα μια μέρα για να φύγουμε,
με τ’ αυτοκίνητο για κάπου στ’ άγνωστο.

Με ρωτάς εγώ για σένα τι θα έκανα,
αν θα άφηνα μια στάλα εγωισμού,
αν θα σ’ άφηνα ή αν πίσω σου θα έτρεχα,
ρωτάς αν θα ‘πεφτα για σένα στη φωτιά

Εγώ για σένα, εγώ για σένα
για σένα θα ‘πεφτα πιο κάτω απ’ τον καθένα.
εγώ καρδιά μου, εγώ καρδιά μου
εγώ θα σκότωνα για σένα τα όνειρά μου.

Μη ρωτήσεις τι κάνω για σένα, τι χάνω,
αν μπορώ να κοπώ, να καώ, να πεθάνω
μη ρωτήσεις τι δίνω για σένα ψυχή μου
μια στιγμή, μια βραδιά, μια ζωή, τη ζωή μου.

Εγώ για σένα, εγώ για σένα
για σένα θα ‘πεφτα πιο κάτω απ’ τον καθένα
εγώ καρδιά μου, εγώ καρδιά μου
εγώ θα σκότωνα για σένα τα όνειρά μου.

3 Σχόλια to “Με ρωτάς…”

  1. akrogialia Says:

    Ίσως να είναι και λάθος…

    Εσύ τι λες;

  2. είναι πολύ τυχερός !
    Αν πράγματι μπορούσες να τα κάνεις όλα αυτά …… είναι πολύ τυχερός!
    Είναι όμως τόσο δύσκολα όλα αυτά να γίνουν. Μοιάζουν να κινούνται στο χώρο του φανταστικού μόνο.

    • akrogialia Says:

      Είναι όντως πολύ «τυχερός» αλλά και παράλληλα «άτυχος» αφού δεν μπόρεσε να καταλάβει που μπορούσα να φτάσω για εκείνον…

      Πάντως τόσο οι στίχοι, η μελωδία όσο και η υπέροχη ερμηνεία της Ραλλίας εμένα προσωπικά μου αρέσουν πολύ! Είναι μια κατάθεση ψυχής!

      Καλωσόρισες στον κοραλλένιο κόσμο μου!

Σχολιάστε

