Ένα διαφορετικό τεστ για τη νόσο Alzheimer

Πόσο κινδυνεύεις ΕΣΥ σήμερα  να ασθενήσεις με τη νόσο Alzheimer;

Προσπάθησε να λύσεις τις ασκήσεις πιο κάτω:

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΣΤ

Βρες το γράμμα C στην πιο κάτω εικόνα.

O

Αν βρήκες το γράμμα C, προσπάθησε να βρεις τον αριθμό 6 στην πιο κάτω εικόνα.

6

Αν βρήκες τον αριθμό 6, προσπάθησε να βρεις το γράμμα Ν στην πιο κάτω εικόνα.

 N

 Αν έλυσες τις πιο πάνω ασκήσεις, στην παρούσα φάση της ζωής σου δεν κινδυνεύεις  να εκδηλώσεις  τη νόσο Alzheimer!

Συγχαρητήρια!

 

….και τώρα κάτι  πολύ πιο δύσκολο…

 

Προσπάθησε να εντοπίσεις τον 44ον Πρόεδρο της Αμερικής!

 image001

 

χαχαχαχαχαχαχαχαχα

 Καλή εβδομάδα να έχουμε! Με γέλιο και όμορφη διάθεση!

22 Σχόλια to “Ένα διαφορετικό τεστ για τη νόσο Alzheimer”

  1. ουφ! και προς στιγμή τρόμαξα. μόνο τον πρόεδρο δεν βρήκα! χαχαχα!
    μία πανέμορφη εβδομάδα να έχουμε. δροσερή και ξέγνοιαστη!

    • akrogialia Says:

      basnia,
      Ξεκίνησε όμορφα για έμενα η εβδομάδα και εύχομαι να συνεχίσει έτσι!
      Μόνον τον Πρόεδρο δεν βρήκες εεε; Χαχαχαχαχα
      Σε μια πόλη που αδειάζει εσύ πρόσεξες όμως τον κισσό. Δεν ανησυχώ για εσένα!

  2. Βλέπω την εβδομάδα σου να ξεκίνησε με κέφι και καλή διάθεση. Είναι όμορφο αυτό.
    ην καλησπέρα μου

    • akrogialia Says:

      George ,
      Καλημέρα Γιώργο! Καλά βλέπεις!
      Είναι κάποιες μέρες πολύ ξεχωριστές και θέλεις τόσο πολύ να τις ζήσεις!

  3. Ασ’ το καλό σου….. έπαθα η γυναίκα….πάει σκέφτηκα, κάτι τρέχει ‘ εμένα

    ΟΥΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ….
    🙂
    Καλή σου εβδομάδα,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • akrogialia Says:

      glarenia,
      Τι Γλαρένια μου δεν μπόρεσες να βρεις τον Πρόεδρο; Χαχαχαχαχαχα
      Πόσο μου αρέσουν αυτές οι γλαρένιες αγκαλιές σαν με προστατεύουν από κάθε τι κακό…
      Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα!

  4. μετά το μεσημερι εξαφανίστηκες?? Φώλιασες στον βυθό σου και ζεις με τα ψάρια σου??? 🙂
    Αλήθεια τα κοράλλια πως πολλαπλασιάζονται ???????
    Ειναι επιστημονικη η ερώτηση και ελπίζω να μην παρεξηγηθώ.
    Την καληνυχτα μου.

    • akrogialia Says:

      George,
      Είχα πολύ όμορφο λόγο που εξαφανίστηκα. Μου αρέσει να περνώ όμορφες στιγμές με τα ψάρια που επιλέγω να κάνω εγώ παρέα…. Ο χρόνος κυλάει τόσο γρήγορα και ευχάριστα…
      Όσον αφορά την επιστημονική σου ερώτηση…χμμμ δεν έχω επιστημονική απάντηση χαχαχαχαχαχχαχαχαχαα
      Καλημέρα Γιώργο μου!

      • αυτό μετράει. Να έχεις καλό λόγο!!
        Να περνάς καλά και ας σε χάνουμε οι υπόλοιποι.

  5. Καλημερούδια!
    Το μόνο που μου τη σπάει:
    Θάθελα να ακούσω το γέλιο σου!
    (έτσι όπως τα γράφεις είναι σαν να το ακούω)
    Άντε, καλή συνέχεια!

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Happypepper μου,

      Όσο κι αν σου ακούγεται παράξενο, εγώ άκουσα το δικό σου ( γέλιο) όταν έφτασες στο τέλος του post μου…

      Πάντως να σου εκμυστηρευτώ ότι όσες φορές και να διάβασα την ανάρτηση κάθε φορά γελάω δυνατά…

      χαχαχαχχααχχαχαχαχχχα

  6. happypepper Says:

    Μ έκανες και χαμογέλασα.

    • akrogialia Says:

      Happypepper και αυτό είναι εξίσου όμορφο…άλλωστε και όταν ποζάρουμε για μια φωτογραφία πάντα μας παρακινούν να χαμογελάμε για να βγαίνουμε και πιο όμορφοι!

      Να έχεις μια όμορφη μέρα!

  7. akrogialia Says:

    George,

    Χαίρομαι που συμφωνείς μαζί μου… εύχομαι και εσύ να περνάς καλά και να έχεις ένα καλό λόγο που μένεις ξύπνιος τόσες νύχτες!

    Μια όμορφη καλημέρα από μένα Γιώργο μου !

  8. Μπούχαχαχααα 🙂
    Έχεις απίστευτη πλάκα.
    Ακόμη γελάω.

    Θα το δείξω στους φίλους μου.

    Πολλά πολλά φιλιά.
    Καλό σου επόγευμα. 😉

    • akrogialia Says:

      Osiri,
      Καλημέρα!
      Το γέλιο είναι το οξυγόνο μου! Δεν μπορώ να λειτουργήσω διαφορετικά…είναι από τα λίγα, τα απαραίτητα, που χρειάζομαι για να μπορώ να ζω…
      Χαίρομαι πολύ καλέ μου που σου άρεσε!
      Πολλά φιλιά

  9. αναστασία Says:

    Εγώ τα βρήκα όλα εκτός από τον πρόεδρο της Αμερικής :)))))

    Φιλιά πολλά

    • akrogialia Says:

      Αναστασία,
      Καλημέρα! Εκτός από τον Πρόεδρο εεε; χαχαχαχαχαχαχαχα
      Πολλά φιλιά κι από έμενα!
      Να περνάς όμορφα!

  10. Ξέχασα να βάλω την ιστοσελίδα μου :))

    • akrogialia Says:

      Aναστασία,
      Ξέχασες να βάλεις την ιστοσελίδα σου; Είσαι σίγουρη ότι μόνον τον Πρόεδρο δεν βρήκες…χαχαχαχχα

  11. xaxaxa, to teleutaio mou pire 3 imeres kai 7 ores na to brw – ton proedro ¨-)

    τα πρωτα σουπερ, θα τα στειλω στη μαμα μου να την τσεκάρω κι αυτήν 🙂

    • akrogialia Says:

      Τρεις ημέρες και επτά ώρες εεε? Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

      ίσως να φταίει ο βραχοκαναπές μου στην είσοδο του μπλογκ μου…χαχαχαχαχα

      Να περνάς όμορφα Global Greek μου!

Σχολιάστε

