Δανεικό post…

Έτσι χωρίς άλλα λόγια… γιατί τα δικά του (;) τα έχουν πει όλα!

xg1

xg2

xg3

 

xg4

xg6

19 Σχόλια to “Δανεικό post…”

  1. Ευχαριστώ!!!!!!

    • akrogialia Says:

      Εγώ σε ευχαριστώ για τους υπέροχους στίχους Γιώργο!

      Τους διάβασα στο blog σου και μπήκα στον πειρασμό να τους φιλοξενήσω για λίγο και στο δικό μου blog προσθέτοντας εικόνες που λένε αυτά που τόσο όμορφα θέλησες να πεις εσύ…

      Τι λες; Καλή η συνεργασία ή θα μου ασκήσεις αγωγή για πνευματικά δικαιώματα! χαχαχαχαχαχαχαχα

      Καλή σου μέρα!

  2. κοίτα την αγωγή την γλυτώνεις προς στιγμή καθώς δεν νομίζω να έχεις βγάλει έσοδα ακόμα. 🙂 Αν όμως αποκομίσεις κέρδη και δεν μου παραχωρήσεις το …..(πόσο να βάλω άραγε) τότε φοβάμαι οτι θα μιλήσουν οι δικηγόροι μας. 🙂
    Την καλημερα μου και απο εδώ.

    • akrogialia Says:

      Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχααχα

      Είσαι απίστευτος! Λοιπόν όλα τα κέρδη δικά σου! Εγώ πήρα αυτό που είχα ανάγκη να πάρω… δεν θέλω κάτι άλλο!

      Πολλά φιλιά!

      ΥΓ Ακόμη γελάω….. χαχαχαχαχαχαχα

  3. πήρες???? τι πήρες??? άστο κάτω ειναι δικό μου και αυτό. Μονη σου είπες οτι μου παραχώρησες το 100% των κερδών.
    Χεχεχεχεχεχεχεχεχε!!!!!!!!
    Να γελάς σου πάει!!!!! Σε βλεπω !!!!! Χεχεχεχεχεχεχεχε

    • akrogialia Says:

      Από τη στιγμή εκείνη που εσύ τα δίνεις τόσο απλόχερα σε όλους εμάς…μας ανήκουν… και εγώ τα «δώρα» που μου χαρίζουν δεν τα επιστρέφω ποτέ…

      Άλλη φορά να προσέχεις! Αυτή τη φορά έχασες! χαχαχαχαχαχαχα

      • μμμμμμμμμμμμμ χμμμμμμμμμμμμμμμμμμ ………………..
        άντε τώρα να απαντήσεις……. μπορείς??????
        μπα…………………..
        χάρισμα σου λοιπόν

  4. απόψε θέλω να αφήσω ένα χαμόγελο στο δάκρυ που κύλησε, στο δάκρυ που δεν, γιατί το άφησες και το πήρες εσύ…

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα basnia μου,

      Αυτό που καταθέτεις εδώ είναι πάρα πολύ όμορφο…θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν η έκτη στροφή…με μια εικόνα που σκέφτομαι καταπληκτική…

  5. Το είδα στου Γιώργου αλλά σχολιάζω πρωτα εδώ γιατί έκανες εξαιρετική δουλειά
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!
    Αχ, κρίμα να μη γράφω να έφτιαχνες και το δικό μου

    Φιλί και μεγάαααλη Γλαρένια αγκαλιά

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Γλαρένια μου.

      Τα συγχαρητήρια ανήκουν στο Γιώργο και στους υπέροχους στίχους που έγραψε και που εμένα με ταξίδεψαν και θέλησα να τους φιλοξνήσω εδώ δίνοντας τους μια πινελιά από φως…

      Πολλά φιλιά καλή μου! Η αγκαλιά σου απλά υπέροχη!

      ΥΓ Είμαι στη διάθεσή σου καλή μου…όποτε θες εσύ.

  6. happypepper Says:

    Μόλιε γύρισα και είπα να πω μια καλησπέρα…

    • akrogialia Says:

      Κι εγώ μόλις γύρισα από ένα όμορφο τετραήμερο χαλάρωσης και ετοιμάζομαι για ακόμη ένα… ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

  7. Ολα την αυγη ειναι πιο καθάρια και διάφανα….
    Κυρίως τα δάκρυα.

    Καλό Σ/Κ και καλόν μήνα

    Αρης

    • akrogialia Says:

      Πολύ όμορφο αυτό που λες Άρη…αν και έχω την αίσθηση ότι τα δάκρυα τις περισσότερες φορές είναι αληθινά… γιατί μόνον οι αληθινές ψυχές δακρύζουν…

      Να περνάς όμορφα όπου κι αν βρίσκεσαι!

  8. Υπέροχο!

    Καλό μήνα σε όλους σας.
    Την καλημέρα μου.

    bb

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Οσίρη μου,

      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!

      Να έχεις και εσύ ένα υπέροχο μήνα! Να απολαύσεις το Αυγουστιάτικο φεγγάρι όσο πιο όμορφα γίνεται!

      Πολλά κοραλλένια φιλιά!

  9. happypepper Says:

    Ξέχασα να σου πω –
    στο Μαρόκο καθαρίζουν κρεμμύδια
    κλαίνε τα μάτια και καθαρίζουν
    από τη σκόνη της ερήμου.

    • akrogialia Says:

      Happypepper μου,

      …το αλμυρό υγρό που ξεχειλίζει από τις θάλασσες των ματιών μας δεν χρησιμεύει απλά για να καθαρίζουν τα μάτια μας, έχει και μια άλλη σπουδαία χρησιμότητα: ΕΚΦΡΑΖΕΙ τα συναισθήματά μας. Με τα δάκρυα μας εκπέμπουμε συναισθηματικά μηνύματα…

      Να έχεις μια όμορφη μέρα!

Σχολιάστε

