Εσύ με ξέρεις πιο πολύ…

Εσύ με ξέρεις πιο πολύ, απ’ όλους στη ζωή μου
τα μαγικά ταξίδια μου, τα έκανες κι εσύ

Όταν η νύχτα μ’ έστελνε, στα στέκια της ερήμου
για σένα ήταν πάντα απλό, να ψάξεις να με βρεις

Σου λέω με ξέρεις πιο πολύ, απ’ όλους στη ζωή μου
για σένα είναι πάντα απλό, να ψάξεις να με βρεις.

nig1

 

nig2

nig3

8 Σχόλια to “Εσύ με ξέρεις πιο πολύ…”

  1. ………………………..
    όμορφο το τραγούδι που επέλεξες κοραλλένια μου. Και το έντυσες με όμορφες εικονες.
    τυχερός ο τύπος που το αφιερώνεις. 🙂 πρέπει να το έχω ξαναπεί αυτό.
    ένα χαμόγελο έτσι για να υπάρχει.

    • akrogialia Says:

      Γιώργο μου καλησπέρα,

      Τυχερή είμαι εγώ που το άλλο μου «μισό» με γνωρίζει τόσο καλά και με αποδέχεται με τα λάθη μου, τα όνειρα μου… φυσικά το άλλο μου μισό δεν είναι αυτό που υποθέτεις… ποιος άλλος άλλωστε μας ξέρει καλύτερα από ό,τι ο εαυτός μας…

      Το χαμόγελο σου πολύ όμορφη πινελιά στο μπλογκ μου!

      Να περνάς όμορφα όπου κι αν βρίσκεσαι…

  2. Πολύ όμορφα αυτά που γράφεις…και το τραγούδι καταπληκτικό.

    • akrogialia Says:

      Ερατώ καλησπέρα,

      Αυτά τα όμορφα που διαβάζεις δεν τα γράφω εγώ 
      Απλά εγώ τα δανείζομαι και τα φιλοξενώ για λίγο στον κοραλλένιο βυθό μου! το τραγούδι από τα αγαπημένα μου!

      Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!

  3. στα φώτα της ψυχής που χαμογελούν και μοιράζονται.
    καλημέρα σου!

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα basnia,

      Πόσο πολύ ομορφαίνει η ψυχή όταν πλημμυρίζει από φως και χαμόγελα!

Σχολιάστε

