Τι σκέφτεσαι αυτή τη στιγμή;

Δεν θυμάμαι πόσα λεπτά κοιτούσα ασυναίσθητα το μπλε του ουρανού από το παράθυρο του γραφείου μου (που βρίσκεται στον όγδοο όροφο) όταν μια συνάδελφος με ρώτησε: «Τι σκέφτεσαι αυτή τη στιγμή;»

Χωρίς να γυρίσω προς το μέρος της λέω: «Τι;» Και μου επαναλαμβάνει την ερώτηση: «Τι σκέφτεσαι αυτή τη στιγμή;»

Αυτή τη φορά κατάφερα να ξεκολλήσω τα μάτια μου από το παράθυρο και την κοίταξα…

e2

Δεν ήθελα να πω την αλήθεια. Δεν ήθελα να πω  και ψέματα. Την κοίταξα στα μάτια, χαμογέλασα και ρώτησα αν θέλει καφέ…

Η ομορφιά της ζωής βρίσκεται στη στιγμή! Και κάποιες στιγμές είναι έντονα μαγικές…

 e1

Εσύ τι σκέφτεσαι αυτή τη στιγμή;

………………………………………………………………………………

19 Σχόλια to “Τι σκέφτεσαι αυτή τη στιγμή;”

  1. εκεί που τελειώνει η θάλασσα και αρχίζει ο ουρανός.
    να επιπλέουμε ξέγνοιαστα.

  2. Αααα… και το είπες τις προάλλες, πως τώρα αρχίζουν τα πιο δύσκολα.
    Να σε ρωτήσω γι καφέ τέτοιαν ώρα, δε λέει….
    :-)))

    Πάντως για τούτη τη στιγμή, εσένα που σου απαντώ

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Γλάρενια μου,

      Ελπίζω οι σκέψεις που έκανες για εμένα να ήταν όμορφες!

      Κερνάω καφεδάκι όποτε θες! Καταναλώνω 6 – 7 την ημέρα χωρίς πλάκα…
      Πολλά φιλιά!

      Να περνάς όμορφα κάθε στιγμή… να ξέρεις ότι η στιγμή που φεύγει δεν γυρίζει πίσω…

  3. εγώ σκέφτομαι να περπατώ ξυπόλυτος στην ακτή εκεί που σκάει το κύμα …… να έχω το χέρι μου τεντωμένο δίπλα μου ………..αδειανό…….. και απέναντι μου να δύει ο ήλιος ….. κόκκινος δίσκος και να μοιράζει το χρώμα του παντού.

    Τι λες?? Ακόμα έτσι άδειο θα το αφήσεις το χέρι???
    (σκέψου το καλά και πρόλαβε — ποτέ δεν ξέρεις ποιά μπορεί να περπατά εκεί γύρω 🙂 )

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Γιώργο μου,

      Πολύ ρομαντική η σκέψη σου ζωγραφισμένη με όμορφα χρώματα (ακτή, κύμα, ηλιοβασίλεμα, αγκαλιά…) και υπέροχη η πρότασή σου…

      Έχω την αίσθηση όμως ότι με πρόλαβε άλλη 🙂

      Σου εύχομαι οι περισσότερες στιγμές σου να είναι τόσο όμορφες και γλυκές σαν κι αυτή που μοιράζεσαι μαζί μας σήμερα!

      Πολλά κοραλλένια φιλιά!

      • Μα Κοραλλένια μου για ποιά άλλη μου μιλάς?? Ακόμα άδειο είναι το χέρι μου.
        Και πιάστηκε το άτιμο τόσες ώρες!!!

  4. akrogialia Says:

    Χμ…τελικά είσαι απρόβλεπτος και όχι προβλέψιμος! χαχαχαχα
    Καλά μου κάνεις… έτσι!
    Αυτά κι άλλα παθαίνει ο άνθρωπος όταν κάνει τόσες προσωπικές ερωτήσεις…ακούς εκεί… «Τι σκέφτεσαι αυτή τη στιγμή;»

    Πολλά φιλιά Γιώργο μου!

    • χμ!!!!!!!!! Μα που τα βρίσκεις όλα αυτά τα όμορφα μου λές??? Δεν περίμενα ποτέ ότι ένα κοράλλι μπορεί να σκέφτεται έτσι.
      Πως το κατάφερες και το χέρι μου έμεινε αδειανό. ??
      Ας το μαζέψω και εγώ γιατί δεν βλέπω να το αγγίζεις.
      :))))0

      • akrogialia Says:

        Νιώθω ότι σε στεναχώρησα ενώ δεν έπρεπε…
        Πού τέτοια τύχη μου Γιώργο μου! Μόνο σκέψεις κάνω…
        Σ’ αυτό το κομμάτι όλα στραβά μου πάνε… έτσι είπα να μην το παλεύω άλλο!
        Λες να αλλάζει τώρα στα γεράματα το τοπίο?
        Χμμμμ…

  5. Η Ευτυχία δεν περιορίζεται πουθενά, Korallenia μου!
    Και οι κάθε λογής «περιορισμοί» είναι αυτοί που την σκοτώνουν οδυνηρά και λίγο λίγο!
    Η Ευτυχία βρίσκεται στην Ελευθερία!
    Και ευτυχώς η σκέψη μας είναι (ακόμα) απόλυτα ελεύθερη.

    «Τι σκέφτεσαι αυτή τη στιγμή;»

    Όταν βλέπω τον άλλον δίπλα μου και «ταξιδεύει», ποτέ δεν του κάνω αυτή την ερώτηση.
    Δε θέλω να ξέρω.
    Είναι δική του η στιγμή.

    Φιλιά! 🙂

    • akrogialia Says:

      Να δεις ποιος μου είπε σε μια ανάλογη συζήτηση ακριβώς τα ίδια για την ελευθερία, την ευτυχία…ποιος ποιος ΠοιΟς?

      Έτσι είναι όπως τα λες! Εγώ όμως μια περιέργεια την έχω…θέλω να ξέρω… αν και πολλές φορές έχω τρομερή διαίσθηση και βλέπω αυτό που βλέπει κι ας κάνω πώς δεν βλέπω…

      Πολλά φιλιά Λίλιθ μου!

  6. akrogialia Says:

    Με όλη την αγάπη μου σε όλες και όλους! Ζήστε τη στιγμή!

  7. το πρώτο σχόλιο μου το έφαγε ο μπλόγκερ. Ελπίζω αυτό να το πάρει.
    Μιλούσα για τα γεράματα που ανέφερες. Αναρωτήθηκα για ποιά γεράματα μιλάς. Τα κοράλλια δεν γερνάνε ποτέ. Αν πάλι μιλούσες για τα δικά μου …. τα αφήνω ασχολίαστα.
    Σου αφιερώνω και το παρακάτω τραγουδάκι

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Γιώργο,

      Τα κοράλλια μπορεί να μην γερνάνε ποτέ… μην ξεχνάς όμως ότι το δικό μου κοράλλι είναι απλά ένα ψευδώνυμο…και φυσικά για τα δικά μου γεράματα μιλούσα και όχι τα δικά σου…

      Το τραγούδι πολύ όμορφο αλλά με μπέρδεψε λιγάκι…

      Καλή σου μέρα! Να περνάς όμορφα! Πολλά φιλιά!

  8. Κάτω απ’ την πρέσσα προσβλημάτων και σκέψεων που …
    όλα γυρεύουν επιτακτικά και γρήγορα απόφαση για λύση !!!
    Αυτή τη στιγμή θά ‘θελα να μη σκέφτομαι απολύτως τίποτα …

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Side 21,

      Πάντως για όλα υπάρχει μια λύση! Φτάνει να βλέπουμε τη θετική πλευρά των γεγονότων.

      Να έχεις μια όμορφη μέρα!

      • μου άρεσε αυτό με την θετική πλευρά των γεγονότων. Βλέπεις είμαι οπαδός του ότι για τα πάντα υπάρχει και θετική πλευρά. 🙂

  9. akrogialia Says:

    Καλημέρα Γιώργο μου,

    Χαίρομαι ιδιαίτερα που είσαι οπαδός της αισιοδοξίας!

    Πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

