Μια εικόνα, μια ερώτηση…

Θέλησα να μοιραστώ μαζί σου μια φωτογραφία που  εμένα μου άρεσε πάρα πολύ! Με μια λέξη είναι  ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ!

pa2

…και χωρίς πολλά λόγια να σου κάνω μια ερώτηση.

Αυτή τη φορά μην ανησυχείς δεν θα είναι προσωπική. Πήρα το μάθημά μου από το προηγούμενο μου post! χαχαχαχαχα

Λοιπόν η ερώτηση μου είναι η εξής:

Πόσα μαύρα στίγματα (βούλες) έχει στα υπέροχα κόκκινα φτερά της η πασχαλίτσα;

pa1

χαχαχαχαχα… και για να μην αναρωτιέσαι με τι χαζομάρες ασχολείται η Κοραλλένια έχω να σου πω το εξής:

Ναι, η Κοραλλένια είναι καλά, απλά περνάει μια φάση… 

Φεύγει το καλοκαίριιιιιιιιιιιιιιιιι…

 

ΥΓ: Πάντως η πασχαλίτσα κατά παράδοση θεωρείται γούρι!

 

16 Σχόλια to “Μια εικόνα, μια ερώτηση…”

  1. όσα και να έχει εμείς να είμαστε καλά και να χαμογελάμε στο καλοκαίρι που έρχεται! τι έγινε βρε παιδιά τελειώνει; μπαααααααααααα! τώρα αρχίζουν τα εύκολα! 😉

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα basnia,

      Έρχεται το καλοκαίρι! Καιρός για να προγραμματίσω τις καλοκαιρινές μου διακοπές, ήλιος, θάλασσα, ξεγνοιασιά… ΟΜΟΡΦΑ!

      …άλλωστε οι πασχαλίτσες κάνουν την εμφάνιση τους λίγο πριν από το καλοκαίρι έτσι;

      Να περνάς όμορφα όπου κι αν βρίσκεσαι και ότι κι αν κάνεις σήμερα!

  2. η πασχαλίτσα έχει το πολύ μέχρι 3 στίγματα. (δεν τα μέτρησα απλά μου αρέσει ο αριθμός 😉 )
    Όσο για το καλοκαίρι δεν φεύγει (αρνητική πλευρά) απλά έρχεται η ομορφιά του φθινοπώρου (θετική πλευρά)

    Ναι η πασχαλίτσα φέρνει τύχη. Να την έχεις δίπλα σου.

    • akrogialia Says:

      Γιώργο μου καλημέρα!

      Σου αρέσει ο αριθμός αλλά θα σε απογοητεύσω δεν έδωσες τη σωστή απάντηση.

      Ομορφιά του φθινοπώρου! Για ποια ομορφιά μιλάμε, ανοίγουν σχολεία, πήζουμε στη δουλειά, μουντός, συννεφιασμένος καιρός, κιτρινισμένα φύλλα…
      Έχω ένα βότσαλο πασχαλίτσα στο γραφείο μου, δωράκι αγαπημένο από παλιά… πολύ όμορφο!

      Πολλά φιλιά!

  3. Δεν ξέρω…από την εικόνα νομίζω πως είναι τέσσερις…
    Κι εγώ τη θεωρώ γούρι την πασχαλίτσα.Μου θυμίζει πάντα ένα κοριτσάκι που είχα δει στο δρόμο και μου έδειξε με καμάρι μια πασχαλίτσα που μετέφερε προσεκτικά πάνω στο δάχτυλό του!

    • akrogialia Says:

      Ερατώ μου καλημέρα!

      Χμμ… δυστυχώς δεν είναι 4 καλή μου. Σε ευχαριστώ που προσπάθησες όμως!

      Ναι, η πασχαλίτσα είναι από τα λίγα έντομα που μπορεί ο καθένας να κρατήσει στο χέρι του χωρίς να αισθάνεται άσχημα. Είναι πολύ όμορφη!

      Έχω δει κάτι τούρτες – πασχαλίτσα για γενέθλια, υπέροχες! Σκέψου να είχαν σχήμα άλλου εντόμου… πχ: κατσαρίδας, μύγας κτλ…γιαξξξξξ…

      Να έχεις μια όμορφη μέρα!
      Πολλά φιλιά!

  4. ΦΕΥΓΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!

    YEAAAAAAA!!!!!
    HOOREYYYYY!!!

    Όπως καταλαβαίνεις, η λύπη μου είναι τεράστια! 😆

    Οι πασχαλίτσες πάντως είναι πανέμορφες και εννοείται ότι δεν ξέρω πόσες βούλες έχουν!
    Να το πω τώρα ή να μην το πω…;
    Ας το πω!
    Εγώ νόμιζα ότι ήταν ντοματίνια στην αρχή. 😳

    • akrogialia Says:

      Lilith μου,

      Τι είναι αυτά που διαβάζω πρωινιάτικα! Πανηγυρίζεις που φεύγει το καλοκαίρι;

      Εμένα το γεγονός αυτό με στεναχωρεί γιατί ειδικά φέτος δεν το απόλαυσα όσο θα έπρεπε…

      Δεν ξέρεις πόσες βούλες έχουν; Χμ… μείνε συντονισμένη με το blog μου και θα μάθεις σύντομα!

      Ντοματίνια; χαχαχαχαχα. Αν η φωτογραφία ήταν από την Χίο θα μπορούσε να ήταν ντοματίνια καλή μου!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα! Πολλά φιλιά!

  5. Πραγματικά πολύ όμορφη φωτογραφία!! Δική σου ?? Οι πασχαλιτσες έχουνε επτά βουλίτσες..νομίζω.. Καλησπέρες φιλιά!

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα roadartist!

      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η φωτογραφία. Όχι δεν είναι δική μου, από το διαδίκτυο την βρήκα!

      Λες ότι έχει επτά βουλίτσες εεε?

      Χμμ…

      Συγχαρητήρια! Όντως είναι 7 τα μαύρα στίγματα στα φτερά της πασχαλίτσας…

      Λες γι’ αυτό να θεωρείται η πασχαλίτσα γούρι?

      Πάντως ο αριθμός επτά για όλους σχεδόν τους λαούς ήταν ιερός και έκλεινε μέσα του δύναμη μυστηριακή.

      Αν έχεις διάθεση διάβασε αυτό που βρήκα ψάχνοντας στο νετ…

      «Οι Έλληνες συσχέτιζαν τον αριθμό επτά με τη λατρεία του Απόλλωνα και της σελήνης. Παρατήρησαν πως επτά ημέρες διαρκεί κάθε φάση της σελήνης. Ο Όμηρος θέλει επτά τις αγέλες των βοδιών του Απόλλωνα, επτά χορδές έχει η λύρα του , επτάπηχο ανδριάντα του δωρίσαν οι Αιγύπτιοι. Επτά παλικάρια και επτά κόρες στέλνονταν στη Κρήτη για τροφή στον Μινώταυρο. Την εβδόμη μέρα έδιναν το όνομα στα νεογέννητα και κάθε έβδομη μέρα θυσίαζαν οι Σπαρτιάτες στον Απόλλωνα.

      Οι Αιγύπτιοι μέτρησαν επτά από τις διακλαδώσεις του Νείλου, επτά ήταν οι σκορπιοί της Θεάς Ίσιδας, επτά παχιές και επτά ισχνές αγελάδες και άλλα τόσα τα στάχια που ονειρεύτηκε ο Φαραώ

      Οι Χαλδαίοι ,Ασσύριοι, Βαβυλώνιοι,Φοίνικες ,Ινδοί και Πέρσες μέτρησαν τους επτά πλανήτες ,τα επτά άστρα της μεγάλης άρκτου και τα επτά άστρα της μικρής άρκτου.

      Οι Μουσουλμάνοι οφείλουν να προσκυνήσουν επτά φορές στη Μέκκα ,να κάνουν επτά φορές τον γύρω της Καάβα, να σφάξουν επτά σφάγια ,να προσεύχονται επτά φορές την ημέρα και δικαιούνται να έχουν επτά γυναίκες»

      Κι αν ζαλίστηκες με όλα αυτά που διάβασες… σου ζητώ συγγνώμη!

      Ααα βρήκα κι άλλα χαχαχαχαχα

      ΕΠΤΑ είναι τα μυστήρια
      Γάμος – Βάπτιση –Ευχέλαιο – Μετάληψη
      Εξομολόγηση-Χρίσμα- Ιεροσύνη

      ΕΠΤΑ είναι τα θαύματα του κόσμου
      Ο κολοσσός της Ρόδου.
      Η πυραμίδα του Χέοπα.
      Ο τάφος του Μαυσώλου στην Αλικαρνασσό
      Ο φάρος της Αλεξάνδρειας
      Οι κρεμαστοί κήποι της Βαβυλώνος
      Το άγαλμα του Δία στη Ολυμπία
      Ο ναός της θεάς Αρτέμιδας στην Έφεσο

      ΕΠΤΑ είναι οι Σοφοί της Αρχαιότητος
      Θαλής ο Μιλήσιος
      Βίας ο Πριηνεύς
      Κλεόβουλος ο Ρόδιος
      Περίανδρος ο Κορίνθιος
      Πιττακός ο Μυτιληναίος
      Σόλων ο Αθηναίος
      Χίλων ο Λακεδαιμόνιος

      ΕΠΤΑ είναι τα χρώματα της ίριδας
      (κίτρινο-βαθύκυανούν
      ερυθρό-ιώδες-κυανούν-πράσινο-πορτοκαλί)

      ΕΠΤΑ είναι οι φθόγγοι της μουσικής
      ( ντό –ρέ – μί – φά – σόλ – λά – σί )

      ΕΠΤΑ είναι οι μέρες της εβδομάδας

      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ! Φιλιά!

      • και αναρωτιόμουν γιατί θεωρώ τον αριθμό επτά τον αγαπημένο μου αριθμό???

  6. :)))

    Πραγματικά ο αριθμός 7 ήταν ιερός στην αρχαιότητα.. Και ειδικά στην φύση… «τίποτα δεν είναι τυχαίο» ..αυτό το πιστεύω! … Και πόσα ακόμη παραδείγματα θα υπάρχουν που δεν τα ξέρουμε..Ευχαριστώ πολύ, φιλάκια!

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα roadartist,

      Τίποτα τυχαίο! Συμφωνώ! Όλα για κάποιο λόγο υπάρχουν και συμβαίνουν!

      Καλό απόγευμα! Πολλά φιλιά!

  7. akrogialia Says:

    Καλησπέρα Γιώργο μου!

    …και σε σένα το επτά ο τυχερός σου αριθμός εεε?

    Καλό απόγευμα! Πολλά φιλιά!

  8. το καινούργιο σου πόστ αδυνατώ να το διαβάσω. Δεν φαίνεται καν
    Την καλημέρα μου

    • akrogialia Says:

      Δεν φαίνεται Γιώργο μου το ποστ μου ή απλά αυτά που διαβάζεις σε έχουν σοκάρει τόσο που δεν θες να τα διαβάζεις…

      Πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

