Στην υγειά μας!

Καλωσόρισες e/φίλη/ε μου,

Έχω φτιάξει ειδικά για σένα με πολύ αγάπη 4 κούπες με  ζεστά ροφήματα από καφέ, τσάι και ζεστή σοκολάτα. Απόλαυσε μαζί μου όποιο σου αρέσει πιο πολύ…

 

φ1

 Δεν έχω προσθέσει καθόλου ζάχαρη… μπορείς να βάλεις εσύ όση θες…

 φ2

 …και όσο απολαμβάνεις  το τσάι, τον καφέ, τη σοκολάτα σου, θέλω να σου πω δυο λόγια…

  • Μου αρέσει που μπορώ να σε εμπιστευτώ…
  • Εκτιμώ αφάνταστα την ειλικρίνεια σου…
  • Μου αρέσει που νοιάζεσαι…
  • Λατρεύω την καλοσύνη σου…

 φ3

31 Σχόλια to “Στην υγειά μας!”

  1. εορτάζουμε κάτι; ή έτσι απλά και όμορφα στην υγειά μας;
    στην υγειά μας λοιπόν. πάντα με χαμόγελα. ακόμα και αν μας τα σκοτεινιάζουν μερικοί. εκεί είναι που χρειάζεται μεγαλύτερο.
    να ‘σαι πάντα καλά! φιλιά. καλό σου βράδυ!

    • akrogialia Says:

      basnia μου,

      όπως τα λες! Έτσι είναι! Νομίζουν πως τα σκοτεινιάζουν… εμείς χαμογελούμε…τουλάχιστον τώρα, απόψε…αύριο δεν ξέρω…αλλά ποιος νοιάζεται…σημασία έχει το τώρα! Μόνο αυτό!

      …και τώρα έχω βάλει δυνατά τον Τερζή και το απόλαυσα το τραγούδι πάρα πολύ!

      Κι εσύ να’ σαι καλά! Καλό βράδυ!

      Πολλά φιλιά!

      ΥΓ: Χαίρομαι πολύ που ήσουν εδώ…απόψε…

  2. Διαλέγω το πρώτο ρόφημα.
    Μόνο αν υπάρχει αυτό , αξίζει να πιει κανείς και τα άλλα.

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Ερατώ μου,

      Στην εμπιστοσύνη λοιπόν! Μαζί σου!

      Να έχεις μια υπέροχη μέρα! Πολλά φιλιά!

  3. happypepper Says:

    Εγώ πάλι προτείνω και μιά άλλη συνταγή:
    Δοτικότητα.
    Γιατί πιστεύω ότι οι άνθρωποι είναι χωρισμένοι σε αυτούς που δίνουν και αυτούς που παίρνουν.
    Φιλάκια!

    • akrogialia Says:

      Μου αρέσει το ρόφημα που προτείνεις!

      Στη δοτικότητα λοιπόν Happypepper μου!

      Όταν δίνεις απλόχερα χωρίς να περιμένεις να πάρεις…είναι δείγμα καλής καρδιάς!

      Εύχομαι να περνάς όμορφα! Πολλά φιλιά!

  4. Κοραλλένια μου….
    θα πιω απο το πρωτο ρόφημά σου μα μου «σπαει» τα ρουθούνια και το αρωμα που αναδύει και το τριτο σου φίλεμα… πως ν αντισταθω και να μην το γευτώ κί αυτό ! ! !

    Καπου εκει παράμερα θ αφήσω κι εγω αλλη μια κούπα solidarity γραφει…

    Την καλημέρα μου

    Αρης

    • akrogialia Says:

      Trust!
      Honesty!
      and Solidarity!

      Στην υγεία σου Άρη μου! Χαίρομαι πολύ για τη σημερινή σου επίσκεψη! Είσαι από τους λίγους ανθρώπους που έχω ξεχωρίσει εδώ και καιρό και πιστεύω ότι σε χαρακτηρίζουν όλα τα πιο πάνω!

      Πολλά φιλιά!

  5. Τι ωραίο καλή μου! ευχαριστούμε! να σαι καλά..ε, εμένα θα μου επιτρέψεις να πάρω ένα φλυντζανάκι, σοκολάτα που μ αρέσει ε;;μυρίζει και ωραία! γειά στα χέρια σου….σ ευχαριστούμε καλή μου….φιλάκια….

    Υσ-καλή μου θα μου πείς που,βρήκες αυτήν την όμορφη εικόνα με τη ζάχαρη που έχει τη κόκκινη καρδιά πάνω;;….ευχαριστώ εκ των προτέρων……..

    • akrogialia Says:

      …και το ρωτάς Αθανασία μου! Απόλαυσε τη ζεστή σου σοκολάτα από τα χεράκια μου!

      Όσον αφορά τα κυβάκια ζάχαρης με τις καρδουλίτσες…στις εικόνες στην google τη βρήκα…δεν είναι δική μου.

      Σε ευχαριστώ που πέρασες! Καλό απόγευμα!

      Πολλά φιλιά!

  6. Ευχαριστώ, αλλά εγώ θέλω απλά να γλύψω ένα κυβάκι ζάχαρη.
    …και να φτάσω στην καρδούλα.

    Ξέρω, δεν περίμενες και τίποτα καλύτερο από μένα! 🙂

    Καλό απόγευμα
    Φιλιά

    ΥΓ: Καλά έκανες που έβαλες βαζάκια στο ράφι και δεν το άφησες άδειο.
    Σε μερικούς ανώμαλους αρέσει πολύ να μένουν εκεί.
    Δεν θα το είχαν σε τίποτα να το κάνουν σπίτι τους.
    Μπούχαχααα 🙂

    • akrogialia Says:

      Από σένα ειδικά όλα πια τα περιμένω… ελεύθερα Πειρατή μου!

      Άντε αφού μόνο ένα κυβάκι θες να γλύψεις…σε αφήνω…περισσότερα δεν λέει…μετά δεν θα μπορούσα να σου πω στην υγειά σου Πειρατή μου! χαχαχαχαχαχα

      Όμως τα κυβάκια ζάχαρης δεν τα έφτιαξα εγώ…τα δανείστηκα από τη γειτόνισσα που είναι και ξανθιά…ΘΕΑ!

      ΥΓ: Τίποτα δεν αφήνω άδειο…ούτε ράφι…ούτε…

      Άντε έφτασες στην καρδούλα ή μου πνίγηκες? χαχαχαχαχαχα

      Πολλά φιλιά!

  7. Καλησπερα….Κοραλλενια…!!! Ελπιζω να μην αργησα πολυ….και φυγατε ολοι….!!!! Αααα….μαλιστα …!!! θα παρω εκεινη την κοντη με το τσαϊ και θα βαλω και 3 κυβους ζαχαρη …μπορει και 4……γιατι η ειλικρινεια δεν γλυκαινει ευκολα …..αλλα ειναι ζεστη καικανει καλο στο λαιμο !!!
    Ευχαριστω που με καλοδεχτηκες στον σπιτικο σου βυθο ….νιωθω πολυ ομορφα εδω !!!
    Σε Ευχαριστω για το κερασμα….στην υγεια σου !!!

    • akrogialia Says:

      Αγαπημένε μου Ίσσαλλε…

      Να ήξερες πώς με έκανες να νιώσω τώρα που διάλεξες την ειλικρίνεια!

      Σου χρωστώ μια εξήγηση…ελπίζω να βρω το θάρρος και να σου πω αυτό που με βαραίνει σύντομα!

      Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες από τον κοραλλένιο βυθό μου!

      Μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά φιλιά από εμένα!

  8. Κοραλλένια μου
    εμένα θα μου επιτρέψεις να πιώ τον κρύο καφέ μου. Βλέπεις τα ζεστά δεν τα συμπαθώ. Χειμώνα καλοκαίρι, κρύο καφέ, τον συνήθισα πιά.
    Όμορφη πάντως η σκέψη σου. Φαίνονται οι όμορφες ψυχές.
    Αν σου βρίσκεται κανένα σοκολατάκι θα το έτρωγα ευχαρίστως.
    Την καλησπέρα μου F

    • akrogialia Says:

      Τι ευχάριστη έκπληξη είναι αυτή!

      Πέρασε Γιώργο μου, κάθισε στον βραχοκαναπέ μου… τι δεν θες από τα ζεστά μου ροφήματα?

      Χμ… καλά, θα σου φτιάξω ένα παγωμένο καφέ… τι να έχει μέσα άραγε…να σκεφτώ λιγουλάκι… ααα το βρήκα… ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ!

      Σοκολάτακι δεν έχω…γιατί τέτοια εποχή λιώνουν… έχω όμως ένα παγωτό μισό βανίλια μισό σοκολάτα…με μπισκότο… χαχαχαχαχαχαχαχα

      Πολλά φιλιά Γιώργο μου!

      Να περνάς όμορφα ότι κι αν κάνεις! Πρόσεχε λιγάκι με το μεθύσι σου εεε?

  9. Korallenia μου, εγώ θα πάρω μια ζεστή σοκολάτα απ’ την τελευταία κούπα με τα τριαντάφυλλα!
    Ζάχαρη δε θα προσθέσω γιατί είναι ήδη πολύ γλυκιά.
    Σ’ ευχαριστώ πολύ για το κέρασμα και το πίνω στην υγειά σου και στην υγειά όλης της όμορφης παρέας του κοραλλένιου σου blog! 🙂
    Είναι όμορφο όταν συναντάς ψυχές που μοιάζουν με τη δική σου…
    Αν υπάρχει κάτι σ’ αυτόν τον κόσμο που νιώθει έντονα τη μοναξιά, αυτό είναι σίγουρα η Ψυχή!

    Φιλιά πολλά!

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Lilith μου!

      Η ζεστή σοκολάτα δική σου καλή μου! Κάθισε αναπαυτικά και απόλαυσε την μαζί μας!

      Να σου πω ένα μυστικό?

      Οι φίλοι του κοραλλένιου μου blog είναι όλοι τους ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ!

      Αφού για να καταλάβεις κάθονται τόση ώρα στους σκληρούς βραχοκαναπέδες μου και δεν έχουν κάνει ούτε ένα παράπονο! χαχαχαχαχα

      Πολύ όμορφο αυτό που λες για τις ψυχές… και πολύ αληθινό!

      Πολλά φιλιά και μια ζεστή αγκαλιά από μένα!

  10. Βρε συ Κοραλλένια τώρα πρόσεξα οτι ο βραχοκαναπές σου δεν έχει μαξιλαράκι απο πάνω. Τι κατάσταση είναι αυτή?? Ακούς εκεί? Και δεν φτάνει που με γέλασες και με άφησες χωρίς μαξιλαράκι γελάς με την λίλιθ πίσω απο την πλάτη μου. Λοιπόν πάω να φέρω το μαξιλάρι με πούπουλα χήνας. Ή μάλλον επειδή έχει και υγρασία εδώ λέω να φέρω το σωσίβιο πάπιας που έχω για να μην πνιγώ κιόλας τόση ώρα εδώ. :)))
    Πάντως το καφεδάκι σου δεν ήταν περιποιημένο. 😦 Αντί να βάλεις και σαντιγύ το άφησες σκέτο μόνο με ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ.
    Λοιπόν κερνάς δεύτερο??? Αλλά αυτήν την φορά θέλω : Κακοσύνη για να τον κάνει πιο δυνατό, πονηριά για να γίνει πιο πικάντικος και φραουλίτσα …. έτσι γιατί μου αρέσουν. 🙂
    Αααα σε παρακαλώ να το σερβίρεις σε ψηλό ποτήρι και για καλάμι να έχεις το χιούμορ ! Έτσι θα τον πιώ περισσότερο ευχάριστα και δεν θα ξαναδιαμαρτυρηθώ για τον βραχοκαναπέ σου. 🙂

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Γιώργο μου!

      Ούτε κακοσύνη ούτε πονηριά διαθέτει το κοραλλένιο σπιτάκι μου! χαχαχαχαχα

      Χιούμορ …όσο θέλεις!

      Μιλάς εσύ για τον σκληρό μου βραχοκαναπέ που μου χάρισες αγκάθια και μετά ένα τραγούδι που με έκανε κομμάτια! Εμ?

      Να έχεις μια όμορφη μέρα Γιώργο μου!

      Πολλά φιλιά!

  11. Έφτασα!
    Μυρίζει κάπως παράξενα βέβαια. 🙄
    Η ζάχαρη θα είναι…
    Μια χαρά όμως! 🙂

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Πειρατή μου!

      Χαίρομαι πολύ που έφτασες στην κόκκινη καρδούλα…ελπίζω μόνο να μην την λιώσεις…γιατί δεν είναι για κατανάλωση αυτή…είναι μόνο για να ομορφαίνει τη ζάχαρη…

      Αααα μάλλον γι’ αυτό σου μυρίζει παράξενα πήγες να της φας…χαχαχαχαχα

      ΥΓ Μου αρέσει η δόση τρέλας που κουβαλάς!

      Πολλά γλυκά φιλάκια!

  12. πέρνα έχει κάτι για σένα στο δικό μου.
    Αααα Όσιρη μια και απο εδώ δεν μπορώ να μπώ στο δικό σου είσαι απαγορευμένος (αναρωτιέμαι γιατί???) πέρνα και εσύ μια βολτίτσα απο μένα.

    • akrogialia Says:

      Πέρασα Γιώργο μου κι σ’ ευχαριστώ πολύ!

      Έχω να κάνω όμως μια παρατήρηση/απορία… πιστεύεις ότι ο Πειρατής είναι πιο έξυπνος από εμένα και του έδωσες πρώτα το βραβείο? χαχαχαχαχαχα

      Έτσι για να μάθεις άλλη φορά να μην με κάνεις κομμάτια με τις αφιερώσεις σου…

      Πολλά φιλιά καλέ μου!

      ΥΓ δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι το πειρατικό του Οσιρη μας είναι μοναδικό, ξεχωριστό και ανεπανάληπτο! Και αυτό οφείλεται φυσικά στον Καπετάνιο του!

  13. Κοραλλένια μου
    χαίρομαι που σου άρεσε το βραβειάκι μου.
    Χμ!!!!!!!!! όταν αφιερώνεις σε κάποιον κάτι το κάνεις είτε γιατί ξέρεις οτι του αρέσει, είτε γιατί νομίζεις του ταιριάζει, είτε γιατί αρέσει σε σένα, είτε γιατί έτσι …….σου αρέσει.
    Ε!!! και εγώ λοιπόν διάλεξα έναν απο τους παραπάνω λόγους και στο αφιέρωσα. Προφανώς για να σε αγγίξει τόσο …….. σημαίνει οτι εγώ το αφιέρωσα με όλη μου την καρδιά !
    Τώρα όσον αφορά για το οτι βρίσκεσαι πίσω απο τον φίλτατο Πειρατή έγινε για να μην προκύψουν κακοί συνειρμοί !!!! 😉

    Πολλά φιλιά και απο μένα ……. εεεεεεεε όχι δεν σου δίνω πολλά … για τιμωρία για τις παρατηρήσεις σου μόνο ένα. 😉

    • akrogialia Says:

      Εγώ καλέ μου ποτέ δεν κάνω κακούς συνειρμούς, μην ανησυχείς…έξυπνους συνειρμούς ίσως!

      Άντε τη γλύτωσες πάλι απάντησες τόσο διπλωματικά που με αποστόμωσες.

      Εγώ σου δίνω πολλά φιλιά!

  14. Μισό λεπτό για να το καταλάβω…
    Δηλαδή, εγώ για προκάλυψη βγήκα πρώτος;;;
    Μπούχαχαχαααα
    Χάχαχααα

    Είστε και οι δυο UNPECTABLE!!! 🙂

    Αkrogialia, δωράκι για σένα.

    Πολλά φιλιά

    • akrogialia Says:

      Πειρατή μου, δεν φταίω εγώ…

      Ο Γιώργος για να δικαιολογηθεί μου έδωσε αυτήν την εξήγηση…χαχαχαχαχαχα

      Το δωράκι σου εκθαμβωτικό…σε ευχαριστώ πολύυυυυυυυ

      Πολλά πολλά φιλάκια!

  15. σλουρπ σλουρπ, ωραιότατος καφές, τον τρίτο διάλεξα:-) Οποτε εχεις χρονο περασε απο τα λιμερια μου να βουτιξεις κοραλλενιο βραβειάκι 🙂

    • akrogialia Says:

      Global Greek,

      Είναι πολύ όμορφο να μπορείς να απολαμβάνεις ένα καφεδάκι ειλικρίνειας…δύσκολο στις μέρες μας…αλλά αν ψάξεις λίγο το βρίσκεις…
      Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο αλλά και για όμορφα λόγια σου!

      Να έχεις μια όμορφη μέρα!

Σχολιάστε

