Ένα μυστικό…

Προσπάθησε να απαντήσεις τις πιο κάτω  ερωτήσεις:

 Ονόμασε 5 άτομα από τα πλουσιότερα στη γη.

  1. …………….
  2. …………….
  3. …………….
  4. ……………..
  5. …………….

Ονόμασε τους 5 τελευταίους νικητές του Βραβείου Νόμπελ.

  1. …………
  2. ………….
  3. ……………
  4. ………………
  5. …………

Ονόμασε τους 5 τελευταίους νικητές του Όσκαρ καλύτερου ηθοποιού.

  1. Κοραλλένια (? Χμμ, χαχαχα!)
  2. ……………
  3. ……………
  4. ………………
  5. …………………

 Δεν τα καταφέρνεις ; Είναι δύσκολο, έτσι ;

Μην ανησυχείς, οι περισσότεροι δεν θυμούνται.

 

Τα χειροκροτήματα περνάνε !

Τα κύπελα πιάνουν σκόνη !

Οι νικητές ξεχνιούνται !

 

Τώρα προσπάθησε να απαντήσεις αυτές τις  ερωτήσεις :

Ονόμασε 3 φίλους που σε βοήθησαν σε δύσκολες στιγμές.

  1. ……………..
  2. ……………..
  3. ………………

 

Σκέψου κάποια άτομα που σε έχουν κάνει να νιώσεις ξεχωριστός/ή.

  1. ………………
  2. ………………
  3. …………………
  4. …………………
  5. …………………

 

 Ονόμασε 5 άτομα με τα οποία σου αρέσει να περνάς τον χρόνο σου.

  1. ………………
  2. ………………
  3. ………………..
  4. ………………….
  5. ……………….

 

Τα καταφέρνεις ; Είναι πιο εύκολο, έτσι ;

Τα άτομα που έχουν πραγματική αξία στην ζωή σου δεν είναι αναγκαστικά οι πιο πλούσιοι ή οι πιο επιτυχημένοι …Είναι εκείνοι που ανησυχούν για σένα, που φροντίζουν για σένα, που σε οποιεσδήποτε περιστάσεις είναι δίπλα σε σένα …

 Δανεικές σκέψεις που μου άρεσαν και θέλησα να τις μοιραστώ μαζί σου!

 ΥΓ: Να σου πω και ένα μυστικό; Είναι φορές που νιώθω ότι εσύ είσαι δίπλα σε μένα, έστω κι αν μας χωρίζουν χίλια δυο!

Φιλιά!

23 Σχόλια to “Ένα μυστικό…”

  1. ……………………
    Το τραγούδι που έβαλες είναι υπέροχο! Το ακούω και το ξανακούω.
    Για την ανάρτηση να πω πως είναι πολύ πολύ όμορφο και αληθινό!
    Για το σχόλιο σου προτιμώ να μην απαντήσω. Έχει αποδέκτη. 🙂

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Γιώργο μου!
      Το τραγούδι από τα αγαπημένα μου και συμφωνώ ότι είναι Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο!
      Χαίρομαι που άρεσε και σε σένα. Έχει αποδέκτη λες? Χμ…ποιον? Χαχαχαχαχα
      Πολλά φιλιά!

      • ο αποδέκτης είναι αυτός που είχες στην σκέψη σου οταν έγραφες την ανάρτηση.
        Την καλησπέρα μου.

  2. τα απλά πολλές φορές είναι και τα πιο αληθινά. και στην αλήθεια βρίσκεται η ουσία των συναισθημάτων μας.
    καλό σου βράδυ! 🙂

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα basnia μου!
      Η ουσία των συναισθήματων…τα συναις΄θηματα έιναι τα μόνα που είναι αληθινά και όσο και να θέλουμε να τα υποστηρίξουμε όταν είναι φυτικά φαίνονται από μακριά…
      Να έχεις ένα όμορφο Σάββατο! Πολλά φιλιά

  3. Για κάποιους, ίσως είναι πιο εύκολο να απαντήσουν στο πρώτο σκέλος του test.
    …Στις πρώτες τρείς ερωτήσεις.

    Fair Winds

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Osiri μου!
      Το πιστεύεις ότι όταν έγραφα το ποστ σκέφτηκα ότι για σένα δεν θα ήταν δύσκολο το πρώτο μέρος του τεστ? Φυσικά και το δεύτερο μέρος έχω την αίσθηση ότι μπορείς να το λύσεις με ευκολία αφού οι καθαρές ψυχές φαίνονται από μακριά…
      Να έχεις ένα υπέροχο Σάββατο!
      Πολλά φιλιά!

  4. Η αληθινή φιλία κι αγάπη ειναι η περιουσία που αποκτούμε στο διαβα μας απο τουτην την ζωή… αυτα μενουν κι αυτά εχουν αξία.

    Καλό και ηρεμο Σ/Κ να εχεις

    Αρης

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Άρη μου!
      Συμφωνώ με αυτά που λες…στο ταξίδι της ζωής είναι πολύ όμορφο να μας συντροφεύουν δυο τρεις φίλοι αληθινοί…που να μας αγαπούν όπως ακριβώς είμαστε χωρίς να θέλουν να μας αλλάξουν…
      Σου εύχομαι να έχεις ένα υπέροχο σ/κ!
      Πολλά φιλιά!

  5. georgeblackredrose Says:

    Κοραλλένια μου
    αντι για μια άλλη καλημέρα λέω να σου αφήσω ένα τραγούδι! Ε! τι λές??
    Ορίστε η μουσική μου επιλογή.

    • akrogialia Says:

      Γιώργο μου το τραγούδι που μου αφιερώνεις απίστευτα όμορφο και σε ευχαριστώ πολύ…
      Να περνάς όμορφα ότι κι αν κάνεις!
      Πολλά φιλιά!

  6. Στις πρώτες ερωτήσεις, δεν έκανα καν τον κόπο.
    (Εκτός βέβαια από την απάντηση «Κοραλλένια» στα Όσκαρ που το είχα συγκρατήσει ως σημαντική πληροφορία) 😛

    Δεν ξέρω για λεφτά, φήμη, δόξα κτλ…
    Εγώ Κοραλλένια μου, ένα ξέρω.
    Όποτε επικοινώνησα με ψυχή, δεν το ξέχασα ΠΟΤΕ!
    Όπου και να βρίσκεται!

    Σ’ ευχαριστώ που είσαι μία απ’ αυτές.

    Και σ’ ευχαριστώ και για το τραγούδι που έβαλες. 😉

    Φιλιά πολλά!

    —————————————————————
    George,
    Και ο Θαλασσινός υπέροχος!

    • akrogialia Says:

      Αγαπημένη μου Λίλιθ,
      Τα λόγια σου με έχουν συγκινήσει…
      Ξέρεις στη ζωή μας έρχονται και φεύγουν πολλοί άνθρωποι…είτε γιατί είμαστε συγγενείς, συνάδελφοι, φίλοι, γνωστοί…από αυτούς ξεχωρίζουμε λίγους…πολύ λίγους… που θα μας δεχτούν ακριβώς όπως είμαστε και δεν θα θέλουν να αλλάξουμε τίποτα από αυτό που είμαστε…
      Όσες φορές προσπάθησα να αλλάξω κάτι από εμένα για να συμβιβαστώ σε μια οποιαδήποτε σχέση τελικά δεν άντεχα και χωρίς να δίνω πολλές εξηγήσεις έφευγα… και φαίνομαι τελικά η κακία της ιστορίας…
      Εμ το Όσκαρ αν δεν το πάρω Εγώ… ποιος θα το πάρει καλή μου! χαχαχαχαχα
      Να περάσεις υπέροχα σήμερα… ααα και χωρίς κρέας…
      Πολλά φιλιά!

    • σε ευχαριστώ lilith που σου αρέσει η μουσική επιλογή μου.

  7. Κοραλλένια πολύ ωραίο το τεστ, θέλω να πιστεύω ότι τα πήγα καλά στο 2ο μέρος, για το πρώτο … άστο καλύτερο.
    Επειδή η ευτυχία δεν είναι μόνο να λαμβάνεις αλλά και να δίνεις, θα μπορούσαν να υπάρχουν και αυτές οι ερωτήσεις :

    Ονόμασε 3 φίλους που τους έχεις βοηθήσει σε δύσκολες στιγμές.
    Σκέψου κάποια άτομα που τα έχεις κάνει να νιώσουν ξεχωριστά.
    Ονόμασε 5 άτομα στα οποία αρέσει να περνούν το χρόνο τους μαζί σου.

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Vassili,

      Η ουσία του τεστ ήταν το δεύτερο μέρος.

      Οι ερωτήσεις που θέτεις έχω την αίσθηση ότι είναι δύσκολο να απαντηθούν αφού είναι φορές που δεν ξέρεις αν όντως έχεις βοηθήσεις φίλους σου, ή τους έκανες να νιώθουν ξεχωριστοί γιατί αυτό μπορεί να συμβαίνει μόνο στα δικά σου μάτια.

      Πέντε άτομα που τους αρέσει να περνούν το χρόνο τους μαζί μου….χμμμ δυσκολεύομαι όσο περίεργο κι αν σου φαίνεται!

      Να έχεις μια πανέμορφη Κυριακή!

  8. happypepper Says:

    Mia kalimera apli, kuriakatiki…

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα happypepper,

      Απλή, Κυριακάτικη και πάνω από όλα αληθινή!

      Να περάσεις όμορφα σήμερα!

      Φιλιά!

  9. akrogialia Says:

    Γιώργο μου καλημέρα!

    Αποδέκτης είναι εκείνος που ένιωσε την ουσία του ποστ μου…

    Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή! Πολλά φιλιά!

  10. Σούπερ το ποστ, χωρίς άλλα σχόλια.

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Ερατώ μου,

      «Σούπερ» είμαστε όλοι εμείς καλή μου…

      Να περνάς όμορφα! Πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

