Αλλάζει ο καιρός

au1

Αλλάζει ο καιρός. Αισθάνομαι ήδη την αλλαγή της θερμοκρασίας. Τα φύλλα στα δέντρα κιτρινίζουν και πέφτουν…και στο πρόσωπό μου νιώθω σταγόνες…

Και για λίγο αναρωτιέμαι…

  •  Να είναι από τη θάλασσα;
  •  Να είναι από τον ουρανό;

Μπα… Δεν είναι ούτε από τη θάλασσα, ούτε από τον ουρανό…

Είναι από τα μάτια σου ψυχή μου… γιατί το όνειρο ξεθώριασε…

au2

Φθινοπώριασε ψυχή μου…

και ήδη γνωρίζεις το μέλλον σου…

 ΧΕΙΜΩΝΑΣ…

au3

22 Σχόλια to “Αλλάζει ο καιρός”

  1. η αλλαγή … είτε των συναισθημάτων είτε του καιρού είναι αυτό που ουσιαστικά μας κινεί.
    Πάντως και ειδικά για τον καιρό, αυτή η αλλαγή της φύσης με τη δροσούλα και τα φύλλα που πέφτουν είναι πολύ όμορφη εικόνα, έστω και αν νοερά μας βάζει στον χειμωνιάτικα προθάλαμο.
    Καλή εβδομάδα 🙂

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Βασίλη,

      Όντως οι αλλαγές αυτές είναι που δίνουν χρώματα στα συναισθήματα και στις σκέψεις μας…

      Πάντα το φθινόπωρο είναι η εποχή που κάνω τις μεγαλύτερες αλλαγές στη ζωή μου… ριζικές αλλαγές που δεν τολμώ να κάνω σε κάποια άλλη εποχή… δεν ξέρω γιατί…σύμπτωση… τέτοια εποχή γίνομαι κακιά…και βάζω τάξη όχι μόνο στα ντουλάπια του σπιτιού αλλά και της ψυχής μου…και πετώ πολλά…που με εγκλωβίζουν…πάντα όμως με μια μικρή δόση μελαγχολίας…

      Καλή βδομάδα και σε σένα!

  2. το φθινόπωρο έχει τα ομορφότερα χρώματα. και τον χειμώνα μην το ξεχνάς. μεγαλώνουν οι ρίζες. να ομορφύνουν ότι λιγότερο όμορφο μοιάζει. την άνοιξη. και ίσως όλα είναι σαν τις εποχές. έτσι απλά!

    • akrogialia Says:

      Τα λόγια είναι φτωχά για να εκφράσουν τα συναισθήματά μου το φθινόπωρο…

      …για μένα η άνοιξη είναι προσδοκία…και γνωρίζω ότι σε λίγο καιρό θα δω και πάλι τα χρώματά της, θα μυρίσω τα αρώματά της, θα ακούσω τους ήχους της, θα γευτώ την ομορφιά της…

      Καλό βράδυ να έχεις basnia μου!

  3. Τώρα, μου θύμισες τον Τοτό, που η δασκάλα του φορούσε μια μίνι φούστα με φύλλα ακριβώς… μπροστά, και ενώ χτύπησε το κουδούνι και όλα τα παιδάκια σχόλασαν, αυτός έμεινε εκεί και περίμενε και όταν η δασκάλα τον ρώτησε τι περιμένει, αυτός της απάντησε ότι… περίμενε να έρθει το φθινόπωρο για να πέσουν τα φύλλα.
    Μπούχαχαχααα 🙂

    Όπως βλέπεις, το… φθινόπωρο, έχει και τα καλά του. 😉

    Πέρασα να σου πω μια καλημέρα.
    Πολλά φιλιά

    ΥΓ: Ελπίζω να έκανα καλά… 🙄

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Osiri,

      Πόσο σε ζηλεύω που μπορείς να βλέπεις τα πράγματα από την αισιόδοξη τους πλευρά… Λες να βοηθάει το ρούμι;

      Να είσαι καλά Πειρατή μου με έκανες και γέλασα πρωινιάτικα! χαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Καλή βδομάδα να έχεις! Πολλά φιλιά!

  4. Το φθινόπωρο είναι η εποχή για να μας προετοιμάσει για τον χειμώνα. Είναι όμως τρομερά δημιουργικό. Όλη η φύση προετοιμάζετε. Τα δέντρα ρίχνουν τα φύλλα για να μην μπορεί να τα κάψει το κρύο του χειμώνα. Έτσι καταφέρνουν την άνοιξη να ξαναβγάλουν φύλα να ανθίσουν να αναγεννηθούν. Εμείς ετοιμάζουμε τις προμήθειες μας για να βγάλουμε τον χειμώνα. Μαζεύουμε τα συναισθήματα μας και τα αισθήματα μας και τα φυλλάμε μέσα μας για να μην τα κάψει η χειμωνιά της ερημιάς. Όμως και τον χειμώνα δεν παύουμε να έχουμε αισθήματα και συναισθήματα. Μπροστά στο τζάκι την ώρα που τα ξύλα πετούν τα καυτά τους ροκανίδια, η ψυχη ζεσταίνεται αν έχουμε φυλάξει καλά τις προμήθειες του φθινοπώρου. Δημιουργικό το φθινόπωρο. Αρκεί να προετοιμαστούμε και να συλλέξουμε τα υλικά που μας χρειάζονται ώστε ο χειμώνας να γίνει απλά μια εποχή που θα μας ζεστάνει και δεν θα κάψει τα φύλλα μας.

    Διάθεση για φιλλοσοφίες θα μου πείς. Ίσως άρνηση να δω τα κακά και περιορισμός στα καλά του. Το όμορφο είναι το χαμόγελο που χαράσεται στα χείλη. 🙂

    Ένα χαμόγελο λοιπόν και όλες οι εποχές έχουν και τα καλά τους.
    Μια αγκαλιά και ένα φιλί.

    • akrogialia Says:

      Όμορφη η τοποθέτηση σου για το φθινόπωρο. Ο καθένας όμως νιώθει το φθινόπωρο με βάση τα δικά του βιώματα…
      Μια όμορφη μέρα σου εύχομαι.
      Φιλιά!

  5. Οι παραλίες άδειασαν, το καλοκαίρι έφυγε και μαζι του φευγάτο παραμένει να ειναι και το μυαλό.

    Φθινόπωρο… φύλλα που πέφτουν για να δώσουν αργότερα νέα πνοη και ζωντάνια στα δέντρα….

    Δροσερά βράδυα… μέρες που μικραίνουν… διάθεση μελαγχολική…

    Πως να μαζέψεις και να βάλεις τωρα σε μια τάξη σκέψεις, διάθεση και συναισθήματα ;;;

    Αυτα εξακολουθούν να ταξιδεύουν με της θάλασσας την αύρα στην ραστώνη του καλοκαιριού.

    Καλό φθινόπωρο λοιπόν

    Αρης

    • akrogialia Says:

      Πόσο συμμερίζομαι τις σκέψεις σου Άρη!
      Εύχομαι να μπορέσω να βάλω μια τάξη σε όλα αυτά πριν από τον χειμώνα…
      Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα!
      Φιλιά!

  6. happypepper Says:

    Συγνώμη που θα πω και γω κάτι, αλλά:
    1. Οι παραλίες δεν άδειασαν, Πήγα προχτές για μπάνιο και γινόταν το έλα να δεις…
    2. Λένε ότι η αλλαγή καιρού είναι προσωρινή, μάλλον σε 2-3 μέρες θα ξανακαλοκαιριάσει…
    3. μακάρι να υπήρχαν ακόμα εποχές. Δυστυχώς έχουμε καταλήξει σε καλοκαίρι-χειμώνα.
    Για τα συναισθήματα, σας αποχαιρετώ με καλοκαιρινή διάθεση!
    Φιλιά!

    • akrogialia Says:

      Δεν χρειάζεται να ζητάς συγγνώμη για να καταθέσεις μια αντίθετη άποψη happypepper μου.
      Εύχομαι η καλοκαιρινή σου διάθεση να σε συντροφεύει και σήμερα!
      Φιλιά!

  7. Μη στεναχωριέσαι για τα όνειρα που ξεθωριάζουν.
    Μη νοιάζεσαι που σαπίζουν και θάβονται στη γη.
    Είναι καλό λίπασμα.
    Θα κάνουν το χώμα εύφορο για να φυτρώσουν καινούρια! 😉

    Φιλιά πολλά Κοραλλένια μου!

    • akrogialia Says:

      Δεν μπορείς να μη στεναχωριέσαι Λίλιθ μου όταν όμορφα όνειρα που κάνεις τελειώνουν άδοξα… και όσο για τα καινούργια δεν θα είναι ποτέ τα ίδια…
      Μια όμορφη μέρα να έχεις!
      Φιλιά!

  8. μα γιατί εξαφανίστηκες ?? Ελπίζω να είσαι καλά. Μια καλησπέρα!

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Γιώργο.
      Καλά είμαι… πολύ δουλειά, μπόλικο άγχος, λιγοστός ελεύθερος χρόνος…

  9. Όση δουλειά και να έχεις, να ξέρεις ότι ένα πειρατικό θα σου φωνάζει πάντα…

    Καλημέραααααααααααααα!!!

    🙂

    Φιλιά

    • akrogialia Says:

      Osiri μου,

      Να ξέρεις ότι και η Κοραλλένια λέει καλημέρα στο Πειρατικό σου καθημερινά έστω και αθόρυβα…
      Είναι δύσκολες οι μέρες αυτές… και έχω κάνει τόσες αλλαγές που με εκπλήσσουν ακόμη κι εμένα! Πού βρήκα τόση δύναμη αναρωτιέμαι? χαχαχαχαχα

      Πολλά φιλιά!

  10. η πολύ δουλειά τρώει τον αφέντη λένε στα μέρη μου!
    Σταμάτα λοιπόν να δουλεύεις! Καιρός να δουλέψει και κανένας άλλος 🙂
    Κερνάω τουρτίτσα παγωτό! Διάλλειμα λοιπόν και έλα γρήγορα. Ειδικά για εσένα θα έχω και καφεδάκι 🙂
    Την καλημέρα μου! Μου έλειψαν οι μέρες που καθόμουν στον βραχοκαναπέ σου !

    • akrogialia Says:

      «Καιρός να δουλέψει και κανένας άλλος!»
      Αυτό είπα κι εγώ Γιώργο μου και μάλιστα και γραπτώς.
      Σε κάποιους δεν άρεσε αλλά ειλικρινά δεν με νοιάζει.
      Έπρεπε να το είχα κάνει εδώ και καιρό. Δεν πειράζει ποτέ δεν είναι αργά.

      Μου μένουν 6 βδομάδες να διεκπεραιώσω τις εκκρεμότητες μου και ξέρω ότι το κλίμα στον εργασιακό μου χώρο δεν θα είναι ευχάριστο αλλά θα περάσουν και μετά θα βρω την ηρεμία και την ψυχική μου γαλήνη.

      Κάποια συνάδελφος είπε να μην κάνω βεβιασμένες κινήσεις γιατί είναι ανάδρομος ο Ερμής… γέλασα και της είπα ότι ανάδρομος ολόχρονα είναι ο προϊστάμενος και είναι καιρός να δουλέψει και αυτός λίγο!

      Αυτά τα νέα μου.

      Πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

