Επιλέγω…

Ε1

Τις τελευταίες μέρες συλλογίζομαι ότι όλη η ζωή μας  έχει να κάνει με επιλογές…

Επιλέγω!  

Διακρίνω!

Ξεχωρίζω!

Αποφασίζω αυτό που ΕΓΩ πραγματικά θέλω! Σίγουρα γνωρίζω πολύ καλά ότι εγώ και μόνο εγώ είμαι υπεύθυνη  για τις δικές μου επιλογές…

Ε2 

Εγώ διαλέγω πώς να αντιδράσω σε όλες τις καταστάσεις.

Εγώ διαλέγω πώς οι άνθρωποι θα επηρεάσουν τη διάθεσή μου.

Εγώ διαλέγω αν θα είμαι σε καλή ή σε κακή διάθεση.

Είναι δική μου επιλογή πώς θα ζήσω τη ζωή μου!

 Ε3

Είναι όντως δική μου επιλογή πώς θα αντιδράσω σε όλες τις καταστάσεις;

 

15 Σχόλια to “Επιλέγω…”

  1. Ναι πάντα δική σου είναι η επιλογή πώς θα αντιδράσεις. Πολλές φορές μπορεί να μη σου αρέσει, να λες έτσι έπρεπε κλπ κλπ αλλά πάλι εσύ την έκανες. Μπορεί να την ρίχνεις επίσης στους άλλους πχ αυτός με τσαντίζει, με καταπιέζει…στην πραγματικότητα όμως εσύ επιλέγεις να τσαντιστείς ή να καταπιεστείς με αυτά που κάνει ή δεν κάνει ο άλλος…

    • akrogialia Says:

      Kalo paidi alla,

      Καλημέρα και καλωσόρισες στις κοραλλένιες σκέψεις μου.

      Συμφωνώ με αυτά που καταθέτεις εδώ… άλλωστε ζούμε σε μια χώρα που είμαστε ελεύθεροι να αποφασίζουμε για τα πάντα που μας αφορούν… υπάρχουν όμως μερικές φορές που κάποιοι άλλοι εξωτερικοί παράγοντες μας αναγκάζουν να πάρουμε μια απόφαση που υπό άλλες συνθήκες δεν θα αποφασίζαμε κάτι τέτοιο…αλλά πάλι θα μου πεις αποφασίσαμε άρα επιλέξαμε…

      Καλή σου μέρα!

  2. happypepper Says:

    Εμένα μ’ άρεσε πολύ το σαλιγκαράκι…
    Ελπίζω μόνο να μην πάρει αυτοκίνητο για να παρκάρει κέντρο.
    άσε που νομίζω ότι το σπίτι του έχει και dvd / stereo, etc…

    • akrogialia Says:

      Happypepper μου,

      Το σαλιγκαράκι δεν έχει περιθώρια επιλογής…όπου και να πάει δεν μπορεί να φύγει από το σπίτι του…είναι φορές που και οι άνθρωποι παγιδεύονται και δεν μπορούν να φύγουν από το «σπίτι» τους γιατί το «σπίτι» τους έγινε ένα με αυτούς…

      Καλή σου μέρα!

      Πολλά φιλιά!

      ΥΓ Μου αρέσει που βλέπεις τα πράγματα με αισιοδοξία και το χιούμορ που κουβαλάς είναι απίστευτα όμορφο…να παρκάρει κέντρο εεε? χαχαχαχα

  3. Να ένα μεγάλο ερώτημα!
    Πόσο ελεύθεροι είμαστε τελικά στις επιλογές μας;
    Κατά πόσο η επιλογή Α είναι πράγματι επιλογή μας;
    Αν ο άλλος επιλέξει να μας τσαντισει και τα καταφέρει , εμείς έχουμε τον έλεγχο εκατό τοις εκατό για το αν θα ενοχληθούμε;
    Το σίγουρο είναι πως η επιλογή είναι δύναμη.
    Ακόμα και τα συναισθήματά μας μπορούμε ως ένα σημείο να τα ελέγξουμε. Αλλά και οι επιρροές του περιβάλλοντος δεν είναι αμελητέες. Και τα όρια που βάζουν οι ίδιες οι δυνατότητές μας πάλι περιορίζουν τις επιλογές μας.
    Τι επιλογές έχει το σαλιγκαράκι να μην μείνει σπίτι; :))

    • akrogialia Says:

      Ερατώ μου καλησπέρα,

      Ο λόγος που πρόσθεσα τη γελοιογραφία με το σαλιγκάρι είναι γιατί ακριβώς ήθελα να τονίσω ότι ίσως κάποιες φορές να μην έχουμε επιλογή…

      Φυσικά θα μπορούσε κάποιος να πει ότι το σαλίγκαρι κουβαλάει αυτό το πιο σκληρό από το σώμα του κέλυφος για να το προστατεύει… άρα δεν το αποχωρίζεται γιατί έχει να κάνει με την ασφάλεια του…με την ίδια τη ζωή του…

      Εύχομαι ειλικρινά να έχω πάντα τη δύναμη να επιλέγω το «σωστό»!

      Καλό απόγευμα Ερατώ μου. Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη σου.

      Πολλά φιλιά!

  4. Θα συμφωνήσω με την Ερατώ! Τα έγραψε ακριβώς όπως τα σκεφτόμουν. Θα προσθέσω πάντως και ένα ακόμα ερώτημα.
    Όταν κάνεις ένα λάθος και το καταλάβεις μετά απο καιρό τι επιλογή έχεις? Να το διορθώσεις με μια επιλογή που θα είναι μεν λανθασμένη αλλά θα διορθώνει το πρώτο λάθος ή να επιλέξεις μια συνέχεια που θα διαιωνίζει το πρώτο λάθος?
    Μεγάλο θέμα έβαλες Κοραλλένια μου.
    Επιλέγω, διακρίνω, ξεχωρίζω. Πάντως μου φαίνεται πως πάει και ανάποδα. Ξεχωρίζω, διακρίνω και μετά επιλέγω.
    Όπως και να είναι όμως μια καλημέρα μου με πολλά πολλά φιλιά.

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Γιώργο μου,

      Μας βασανίζουν τελικά πολλές ίδιες απορίες τελευταία… Δεν έχω έτοιμη απάντηση για το ερώτημα που θέτεις…

      Εκείνο που ξέρω είναι ότι κάποιες φορές πρέπει να επιλέξουμε κάτι σε πολύ περιορισμένα χρονικά πλαίσια, βεβιασμένα και κάτω από τόσο στρες… που ίσως να μην επιλέξουμε αυτό που πραγματικά θα είναι το καλύτερο για εμάς… αλλά πάλι θα είναι δική μας επιλογή…

      Πολλά φιλιά καλέ μου. Καλό απόγευμα!

  5. επιλέγουμε την πραγματικότητα μας. ονειρευόμαστε την αλήθεια μας. επιλέγουμε τα όνειρά μας και ονειρευόμαστε τις επιλογές μας.
    καλησπέρα σου! 🙂

    • akrogialia Says:

      basnia μου,

      Διαβάζω και ξανά διαβάζω αυτό που έγραψες…και συνειδητοποιώ πόσο αληθινό είναι!

      Εύχομαι να μπορώ να επιλέγω κάθε φορά αυτό που πραγματικά ονειρεύομαι…

      Καλό απόγευμα να έχεις ότι κι αν επιλέξεις να κάνεις σήμερα!

      Πολλά φιλιά!

  6. Ναί!
    Δική σου επιλογή είναι!
    Μπορεί να μη φαίνεται έτσι, αλλά έτσι είναι.
    Βέβαια, δική σου επιλογή, είναι και να αφήνεις του άλλους να νομίζουν ότι είναι δική τους επίλογή.
    Χάχαχααα 🙂

    Φιλιά και καλή εβδομάδα

    • akrogialia Says:

      Δική μου είναι η επιλογή Πειρατή μου και το ξέρω πολύ καλά όσο κι αν θέλω να φορτώσω την ευθύνη σε άλλους…

      Πολύ έξυπνη η τοποθέτησή σου να αφήνω τους άλλους να νομίζουν ότι είναι δική τους επιλογή…

      Να αρχίσω να το εφαρμόζω λες;

      Καλημέρα και πολλά φιλιά!

  7. Ο George είπε κάτι πολύ σωστό!
    «Ξεχωρίζω, διακρίνω και μετά επιλέγω».
    Κι’ εγώ έτσι πιστεύω ότι πρέπει να είναι.
    Κατά τη γνώμη μου, υπάρχουν τρία είδη ανθρώπων:
    Αυτοί που επιλέγουν βασισμένοι σ’ αυτό που θέλουν ΑΥΤΟΙ και μόνο αυτοί χωρίς να τους νοιάζει για κανέναν άλλον, αυτοί που επιλέγουν κοιτώντας και λίγο τους γύρω τους και αυτοί που επιλέγουν κοιτώντας ΜΟΝΟ τους γύρω τους και όχι τον εαυτό τους.
    Οι πρώτοι είναι καταστροφικοί για τους γύρω τους και οι τρίτοι είναι καταστροφικοί για τον εαυτό τους.

    Έγραψες το ΕΓΩ με κεφαλαία.
    Κατά τους σοφούς, αυτή η λέξη όχι μόνο πρέπει να γράφεται με μικρά, αλλά όσο το δυνατόν να μην υπάρχει! 🙂

    Σίγουρα ΕΜΕΙΣ επιλέγουμε πώς θα ζήσουμε τη ζωή μας.
    Ακόμα και το τρισχαριτωμένο σαλιγκαράκι σου, μπορεί να πάει τη βόλτα του γιατί, μπορεί να κουβαλά το σπίτι του στην πλάτη, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί ν’ αλλάζει παραστάσεις διαλέγοντας να… κινηθεί!

    Φιλιά πολλά Κοραλλένια μου!

    • akrogialia Says:

      Αγαπημένη μου Λίλιθ,

      Μη με μαλώνεις…για το «ΕΓΩ»…το έγραψα με κεφαλαία ίσως για να κοιτάξω και για μια φορά στη ζωή μου τον εαυτό μου…γιατί πάντα μέχρι τώρα έκανα αυτό που ήταν καλό και ευχάριστο για τους άλλους. Αυτή τη φορά πρέπει να αποφασίσω για κάτι πολύ σοβαρό και ειλικρινά αυτή τη φορά δεν θα σκεφτώ τους άλλους…θα σκεφτώ εμένα και ότι θέλει ας γίνει…

      Είμαι πολύ μπερδεμένη ακόμη… ελπίζω να μη χρειαστεί να επιλέξω… αλλά αν θα επιλέξω…θα επιλέξω αυτό που θα κάνει εμένα χαρούμενη και ευτυχισμένη…

      Πολλά φιλιά

      ΥΓ Σε ευχαριστώ πολύ

Σχολιάστε

