Τούτη την κόλαση μαζί…

h1

Τόσα χρόνια μες τους χάρτες μου σε ψάχνω
κι ας μην έσκυψες ποτέ στο μέτωπό μου με τα δυο σου χείλη
ν’ αφήσεις μια ανάσα στη ζωή μου

Κι αν η προσευχή μου οινόπνευμα μυρίζει καπνό και πυρετό
Στο γυάλινο το κύμα τ’ όνομά σου
Φωνάζω να καθρεφτιστεί η φωνή μου

Και στην όχθη που χτενίζεσαι ακουστεί σαν αλμυρό
Τραγούδι που σου φέρνει ερωτευμένο το νερό
Και στο δ ι ά β ο λ ο πουλάω την ψυχή μου εγώ για να βρεθώ
Απόψε τυλιγμένος στου κορμιού σου το βυθό

Κάπου η νύχτα μεσοπέλαγα κρεμιέται στην αγχόνη τ’ ουρανού
Κι ο      δ α ί μ ο ν α ς     καβάλα στο σκοτάδι αρπάζει τη μετέωρη ευχή μου
Και σαν άστρο καυτερό προς το νησί σου τα λόγια μου πετάει
Πληγώνοντας τα βράχια και την άμμο
Στη χτένα σου καρφώνει την ψυχή μου

Και σταγόνα τη σταγόνα κυλάω εγώ σαν αλμυρό
Νερό στους ώμους και στον ακριβό σου το λαιμό
Κι ας το ξέρω πως του λόγου του στην ανεμόσκαλα εκεί
Με περιμένει για να μου λιμάρει το σκοινί

Πάνε χρόνια που αντίκρυ αναβοσβήνουν τα φώτα κάποιας γης
Τα φώτα κάποιας ξεχασμένης νήσου
που λεν είν’ οι κορφές του παραδείσου
Μα το ξέρω είναι της θάλασσας τα μάγια δεν υπάρχει αυτή η στεριά
μιας και κανείς ποτέ του εκεί δεν πήγε
γι’ αυτό σφιχτά κρατιέμαι στο κορμί σου

Και μπροστά απ’ τους κ ο λ α σ μ έ ν ο υ ς περνάω εγώ σα μια σκιά
Που σεργιανάει στον   Ά δ η    τη δικιά σου μυρωδιά
h2

15 Σχόλια to “Τούτη την κόλαση μαζί…”

  1. Καλή σου μέρα Κοραλλένια μου . Λυπητερό το τραγούδι όμως έτσι ακριβώς είναι και η ζωή.

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Γιώργο μου,

      Από τους καλύτερους στίχους που έχω διαβάσει ποτέ…και ειλικρινά κάποιος που τους νιώθει μπορεί να καταλάβει την πραγματική του αξία…

      Από τα κορυφαία τραγούδια που ερμήνευσε ο Θηβαίος!

      Καλή Κυριακή να έχεις!

      Πολλά φιλιά!

  2. «Και είναι λέω ο Παράδεισος για μας αγάπη μου μικρή, να μοιραζόμαστε αυτή την κόλαση μαζί»

    That’s one way to look at it…

    Να σου πω την αλήθεια, εκεί φτάσαμε!
    Να θεωρούμε «παράδεισο» το ότι έχουμε καλή παρέα στην κόλαση!
    χαχαχαχαααα!!!

    Πλάκα κάνω! 😉

    Όμορφο τραγούδι.
    Δεν το είχα ξανακούσει.

    Φιλιά Κοραλλένια μου!

    • akrogialia Says:

      Πλάκα πλάκα είναι και αυτό που λες μια άποψη Λίλιθ μου!

      Κάποιες φορές είναι καλό να προσέχουμε για τι πράγμα ευχόμαστε σε αυτή τη ζωή…δεν ξέρεις ποτέ ποιος μπορεί να θέλει να μας την κάνει απλόχερα δώρο…

      Εμένα είναι από τα αγαπημένα μου!

      Πολλά φιλιά Λίλιθ μου!

  3. ίσως παράδεισος να είναι η αλήθεια συναισθημάτων.
    ίσως κόλαση η αλήθεια η ίδια. ή μη ύπαρξη συναισθημάτων.
    καλό σου απόγευμα!

    • akrogialia Says:

      …και είναι τόσο όμορφο να μοιράζεσαι και να απολαμβάνεις αληθινά συναισθήματα σε τούτη τη ζωή…

      Καλό βράδυ basnia μου!

      Φιλιά!

  4. Διαβάζοντάς το, σκέφτηκα τον τίτλο από το προηγούμενο post σου και είπα:

    Βρε σύ Osiri, τελικά… «η υπερβολή έχει και όρια»;

    Και μετά απάντησα μονολογώντας:

    «Αν η υπερβολή είχε όρια θα ήσουν ακόμη ζωντανός»;

    Χάχαχαχααα 🙂

    Άρα λοιπόν… ότι και να λέμε, είναι ωραία να σπας τα φρένα και να πηγαίνεις με κάποιον στην κόλαση ή στον παράδεισο, ή, και να μπαινοβγαίνεις πότε στο ένα ή στο άλλο.

    …Αρκεί:

    1) Να το κάνεις καλά και όχι να μισομπαίνεις στο ένα ή στο άλλο, ή να μένεις στην πόρτα, γιατί, έτσι και κλείσει καμιά πόρτα απότομα, θα σού ‘ρθει
    κατακέφαλα, και όχι τίποτ’ άλλο, αλλά οι συγκεκριμένες πόρτες, βαράνε άσχημα. 🙂

    2) Να αξίζει ό άλλος τον κόπο. Γιατί, αν δεν αξίζει, εσύ μπαινοβγαίνεις στις πόρτες και αυτός κάθεται και βλέπει τηλεόραση.

    Μπούχαχαχααα 🙂

    Δεν ξέρω αν είμαι εκτός θέματος, αλλά δεν ήμουν και ποτέ, εντός. 🙂

    Καλή σου μέρα και καλές «επισκέψεις».

    ΥΓ: Πας που πας, φέρε και καμιά ξανθιά. Από τις βαριά καταδικασμένες όμως, έτσι; 😉

    • akrogialia Says:

      Με θεωρείς υπερβολική; 
      Να σου θυμίσω απλά ότι εμείς οι άνθρωποι/θνητοί έχουμε και αδυναμίες και όπως βλέπεις οι πόρτες στην πρώτη εικόνα είναι πολύ κοντά η μια στην άλλη…η μια οδηγεί στον έβδομο ουρανό και η άλλη στην πύρινη φωτιά…αν έχεις και κάποιους βαθμούς μυωπίας σαν κι εμένα νιώθεις τη ζεστασιά της φωτιάς σαν ζεστή αγκαλιά παραδείσου και δίνεις με μιας στην κόλαση κι όταν διαπιστώσεις ότι έκανες λάθος πόρτα έχεις πλέον καείς…

      ΥΓ : Που να βρω τις ξανθιές στην κόλαση που πάω…αυτές είναι μόνιμα στον Παράδεισο και δεν έχω άδεια εισόδου σε αυτόν εδώ και πολύ καιρό…

      Φυσικά τώρα που το σκέφτομαι κάτι μπορώ να κάνω …φεύγω για Σουηδία την Πέμπτη…θα σου φέρω ένα ξανθό άγγελο μόνο για σένα…στο χέρι σου είναι αν θα την πας στην κόλαση ή στο παράδεισο… χαχαχαχαχαχαχα
      Καλή βδομάδα Πειρατή μου!

  5. Βρε συ Κοραλλένια, εκεί στην Σουηδία που θα πας μήπως σου είναι εύκολο να μου φέρεις και εμένα μια μελαχροινή?? Βέβαια αν δεν βρίσκεις θα βολευτώ και με ξανθιά.
    Ααααα και μην είσαι πονηρό μυαλό. Εγώ για φωτομοντέλο την θέλω! Εεε βλέπεις τώρα με την καινούργια μηχανή λέω να αλλάξω και φωτομοντέλο.
    🙂
    Την καλημέρα μου.

    Υ.Σ. Για να ξεχωρίζεις τις πόρτες υπάρχει ένας τρόπος. Να πάρεις θυρωρό! 🙂

    • akrogialia Says:

      Γιώργο μου καλημέρα και καλή βδομάδα!

      Μελαχρινή προτιμάς εε; Θα το προσπαθήσω αν και πιστεύω είναι λίγο δυσκολάκι εκεί που θα πάω… Πονηρό μυαλό εγώ; Όχι! Με τίποτα! Χαχαχαχαχα

      Θυρωρό εεε; Χμμ κι αν δεν μπορώ να του αντισταθώ; Χαχαχαχαχαχα

      Πολλά φιλιά!

  6. Καλημέρα στην κολαση και στον παράδεισο γιατί αν ενα απο τα δυο δεν υπήρχε το άλλο δεν θα είχε νοημα ούτε ενδιαφέρον:-)

    • akrogialia Says:

      Έτσι είναι Global Greek μου,

      Οι αντιθέσεις είναι απαραίτητες!

      Αλλά γιατί να μην είναι μια μέρα κόλασης και μια μέρα παράδεισος και να είναι ένας χρόνος κόλαση και μια ώρα παράδεισος?

      Καλό βράδυ να έχεις!

  7. Ελπίζω εκει στην Σουηδία νάβρες καπου καποιον μικρό παράδεισο και να περνάς όμορφα….

    Αρης

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Άρη,

      Δεν είχα καθόλου ελεύθερο χρόνο για να βρω έστω ένα μικρό παράδεισο…οι επαγγελματικές υποχρεώσεις ήταν δυστυχώς πολλές. Πανέμορφη πόλη όμως η Στοκχόλμη.

      Καλό βράδυ να έχεις!

      Φιλιά!

Σχολιάστε

