Λανθάνουσα πορεία…

 

end

Χ  ά ν ω      τις ώρες μου μετρώντας τα κομμάτια
Που μείναν σκόρπια στης καρδιάς μου τις αυλές
Φυσάει ! Σαν στάχτες μπαίνουνε μες τα μάτια
Που μου μ  α  τ  ώ  ν  ο  υ  ν   το τοπίο, είναι φορές …

Μέσα στα όνειρα μου λείπει η μορφή σου
κι έχω ξεχάσει την εικόνα σου θαρρώ
Κάποτε μου ‘ λεγες πως ήμουν η ζωή σου
Κι εγώ το πίστευα και σου ‘ λεγα : μπορώ

Μπορώ στ’ αστέρια να υψώσω τη μορφή σου
Τη θύμησή σου να βαστάω φυλαχτό
Μπορώ τη γη να σου τη δώσω όλη δική σου
Σαν μάγαπάς όσο κι εγώ σε αγαπώ …

Χαμογελούσες κι έτσι έκλεινες τα μάτια
Πλάι μου έγερνες μια ακόμα αγκαλιά
Δική σου μου ‘ λεγες ! Σ ‘αγρούς και σε παλάτια !
Μα δεν τα κράτησες τα λόγια στην καρδιά…

Ό , τι απέμεινε ένα άχαρο κ  ο  υ  φ  ά  ρ  ι
Που συλλογιέται και η ώρα του περνά…

Φωτογραφία σου υπάρχει στο συρτάρι…

Κι η μαύρη στέκα που φορούσες στα μαλλιά …

14 Σχόλια to “Λανθάνουσα πορεία…”

  1. Ανεμομαζώματα… διαβολοσκορπίσματα, λέει ο λαός.

    Λόγια, σκέψεις και όνειρα θερινής νυκτός.

    Ξέρεις τι σκέφτομαι σήμερα;
    Τι είναι αυτό που κάνει τους ανθρώπους να θέλουν κάτι;

    Υπέροχο post και πολύ παράξενο clip.
    Δεν το είχα ξανακούσει!

    Καλό σου βράδυ ρομαντική πειρατίνα.
    Ακόμη πιστεύεις στους ανθρώπους, ε;
    Χμ!

    Πολλά φιλιά.
    bb

    • akrogialia Says:

      Τελικά τι είναι αυτό που κάνει τους ανθρώπους να θέλουν κάτι Osiri μου;
      Βρήκες απάντηση στο ερώτημα σου;

      Το τραγούδι είναι από τα πολύ αγαπημένα μου.
      Να σου πω και μια κακία…Μου το έχουν αφιερώσει αρκετές φορές άνθρωποι που πλήγωσα με την πειρατική μου συμπεριφορά…(τουλάχιστον έχω επίγνωση των πράξεων μου)

      Ρωτάς αν πιστεύω στους ανθρώπους…Χμ…κάποιοι «Πειρατές» που ζουν ανάμεσα μας είναι ακόμη ΑΝΘΡΩΠΟΙ… και η απάντηση μου είναι ΝΑΙ…ΠΙΣΤΕΥΩ ακόμη…

      Εσύ;

      Να περνάς όμορφα όπου κι αν ταξιδεύεις σήμερα!

      Πολλά φιλιά!

  2. Και να μην πίστευα, τα λόγια σου, θα ήταν αφορμή για να πιστέψω…

    Μια πειρατίνα, δεν λυπάται ποτέ για όσα έκανε.

    …μόνο για όσα δεν έκανε! 😉

    Πειρατικά φιλιά.

    • akrogialia Says:

      Μην πιστεύεις Osiri μου στα «λόγια»… τα ψεύτικα…τα ωραία…τα μεγάλα…

      Πόσο πολύ μας ξεγελούν τα λόγια!

      «Μια πειρατίνα, δεν λυπάται ποτέ για όσα έκανε…» Τελικά, ίσως να είμαι και τόσο πειρατίνα όσο δείχνω… αφού είναι φορές που μετανιώνω πολύ για «πράγματα» που έκανα… ένα είναι σίγουρο ότι δεν θα τα ξανακάνω… τουλάχιστον συνειδητά…

      Καλό βράδυ!

      Κοραλλένια φιλιά Πειρατή μου… (μην ανησυχείς δεν είναι τόσο «σκληρά» όσο ακούγονται) χαχαχαχαχα

      ΥΓ: Πολύ χαίρομαι τη συντροφιά σου!

      • akrogialia Says:

        “Τελικά, ίσως να MHN είμαι και τόσο πειρατίνα όσο δείχνω…” ήθελα να πω…και μην αρχίσεις τώρα για γλώσσα λανθάνουσα…χαχαχαχα

  3. Κοραλλένια μου
    μια καλησπέρα να σου πώ. Το τραγούδι δεν το ξέρω αλλά δεν μπορώ να πώ οτι με ενθουσίασε. 🙂
    Το κουφάρι πρέπει να βρίσκει το κουράγιο να ζωντανεύει. Ελπίζω να υπάρχει πάντα η δύναμη που αλλάζει τα πάντα.

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Γιώργο μου.

      Δύναμη υπάρχει μόνο όταν υπάρχει θέληση και είναι κάποιες φορές που δεν θέλεις άλλο…έχεις πάρεις ήδη υπερβολική «δόση»…

      Εγώ με τους στίχους αυτούς είμαι πολύ συναισθηματικά δεμένη…

      Να περνάς όμορφα!

      Πολλά φιλιά!

  4. issallos3 Says:

    …..κοραλλακι του βυθου……τι βλεπω?
    Ειμουνα κλεισμενος στο αναρωτηριο για μερες….και ερχομαι και ΒΛΕΠΩ
    …….φαλτσο την πορεια !!!!
    Μην μου χαλιεσαι….ολα εχουν το λογο τους που γινονται….!!!
    Καμια πορεια δεν ειναι ‘λανθανουσα’ …..παντα ειναι επιλογη μας….
    εστω και εμεση. Αλλα παραμενει επιλογη μας ακομα και οταν φτανει στην ακρη του γκρεμου !!!!
    Εδω λοιπον θα σε ρωτησω κατι πολυ σημαντικο……!!!
    Ειδα εδω και τον φιλο μου τον πειρατη και λετε πως εισαι πειρατινα και εσυ…….!!!!Ε λοιπον τον γκρεμο μην τον φοβασαι…..για ολους τους ανθρωπους γκρεμος μοιαζει…..μονο αν εχεις την φλογα μεσα σου βλεπεις ενα καινουριο δρομο ….και κουβαλας την δυναμη σου ακομη λιγο παρα περα !!!! Μολις περασα ενα μεγαλο γκρεμο και ξερω που στεκομαι …..!!!! Προσπαθησε να πονας και να δεις που θα γιατρευθεις πιο γρηγορα…..!!! Καλησπερα ….μολις με πληρφορουν οτι περασατε ολοκληρο τον γκρεμο επιτυχως …..!!!!

    Και μια ναυτικη συμβουλη ….Οταν κολλανε οι πεταλιδες και τα στρειδια στο σκαρι μας…..μας κοβουν πολυ την πορεια…..!!! Γι αυτο τα βγαζουμε ολα αυτα τα παρασιτα σε τατκα διαστηματα για να σκιζει το καραβι μας πιο λευτερα τα κυματα. Μονο Που καθως ξεκολλανε ολα αυτα…. περνουν λιγα κομματια αποτο σκαρι μας μαζι τους…..και πονανε….!!!!
    Μπροστα στην ελευθερια ….τι να λεει λιγος πονος ε ?

    ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ στο ταξιδι σου !!!!

    • akrogialia Says:

      Έχεις τόση αισιοδοξία και κρύβουν τόση θετικότητα τα λόγια σου καλέ μου καλλιτέχνη που ειλικρινά ντρέπομαι που εγώ τα βλέπω μαύρα και κατεβάζω και τα ρολά όλο και πιο κάτω…

      Στον γκρεμνό ήμουν πριν από μέρες και όσο κι αν έψαξα δεν βρήκα αυτό το δρόμο που λες… να ζωγραφίσω ένα εγώ λες?

      Χαίρομαι που είσαι καλά…και ότι κι αν πέρασες να μην άφησε σημάδια…

      Πολλά φιλιά!

  5. Άπειρα «κουφάρια» στιγμών, Κοραλλένια μου, στη ζωή μας!
    Όπως κάθε κουφάρι όμως, αν δεν το απομακρύνεις από κοντά σου, θα υποστείς τη σήψη του.
    Πέτα το μαζί με τ’ άλλα κουφάρια και πήγαινε αλλού να αναπνεύσεις καθαρό αέρα! Και μην πιστεύεις στα λόγια…

    Talk is cheap.
    And sometimes VERY cheap! 😉

    Φιλιά πολλά!

    • akrogialia Says:

      Αγαπημένη Λίλιθ μου,

      Το πόσο όμορφα σχολιάζεις και με κάνεις να βλέπω εικόνες όλων αυτών που λες…είναι απίστευτο!

      Τώρα για το που θα βρω καθαρό αέρα…λιγάκι δύσκολο…

      Πολλά πολλά φιλιά!

      • Είναι πάρα πολύ απλό να βρεις καθαρό αέρα!
        Απλά ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΣΑΙ απ’ το κουφάρι! 😉
        Εκτός και αν είναι περισσότερα τα… κουφάρια, οπότε θα χρειαστεί να περπατήσεις λίγο παραπάνω. 🙂

  6. akrogialia Says:

    Πάντως Λίλιθ μου ξεκίνησα και απομακρύνομαι…

    Να έχεις μια όμορφη Παρασκευή!

    Φιλάκια!

Σχολιάστε

