ΑΠόψε…

oct

Ένας νέος μήνας ξεκίνησε… και σκέφτεσαι ότι είναι επιτέλους καιρός για καινούρια σχέδια, όνειρα και επιθυμίες.

Σ χ έ δ ι α… που θα έχουν τη μελώδια της ηρεμίας.

Ό ν ε ι ρ α… που θα έχουν  το χρώμα του ουρανού.

Ε π ι θ υ μ ί ε ς… που θα έχουν τον ήχο της σιωπής.

Αξίζει να θυμάσαι ότι είναι πολύ σημαντικό όλα αυτά τα σχέδια να είναι ρεαλιστικά και προσεγγίσιμα.

Αξίζει να θυμάσαι ότι  τα   μικρά  και πολλά βήματα κάνουν μια μεγάλη διαδρομή.

Αξίζει να ακολουθήσεις τη διαίσθησή σου και να παραμερίσεις τους φόβους σου.

Αξίζει να θυμάσαι ότι καμιά επιθυμία δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί αν δεν βρεις μόνος σου τη δύναμη και τον τρόπο να την πραγματοποιήσεις.

Αυτή την κρύα, μοναχική, πρώτη νύχτα του Οκτώβρη άνοιξε το παράθυρο να μπει ο κρύος αέρας να σε τονώσει.

oct1

Ψάξε το φεγγάρι στον ουρανό ανάμεσα απ’ τα σύννεφα, να ξυπνήσει όνειρα και αναμνήσεις…

Σκέψου τι χρώματα θες να έχεις το όνειρο σου απόψε.

Σκέψου ποιες νότες θα φτιάξουν τη μουσική του.

Άκουσε το τραγούδι του. Σιγοτραγούδισέ το!

Κλείσε τα μάτια και ζωγράφισε το όνειρο σου απόψε…μόνο εσύ μπορείς…

 

40 Σχόλια to “ΑΠόψε…”

  1. καιρός να σταματήσουμε να κυκλοφορούμε με βερμούδες και μέσα στο σπίτι. ένα κρύο το έχει σαν πέφτει ο ήλιος.
    αξίζει να θυμόμαστε. αξίζει να ονειρευόμαστε. αξίζει να κρυώνουμε. και να ζεσταινόμαστε.
    πολύ καλό σου μήνα!

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα basnia μου,

      Είναι όμορφο να νιώθεις ζεστασιά στην καρδιά και στην ψυχή σου ανεξάρτητα από το δελτίο καιρού…

      Εύχομαι ο Οκτώβρης να είναι ένας πολύ όμορφος και ξεχωριστός μήνας και για σένα!

      Φιλιά!

  2. Πολύ όμορφο κείμενο! Και καταπληκτικές φωτογραφίες!
    Ο, τι πρέπει για ένα αισιόδοξο ξεκίνημα τον νέο μήνα.
    Να είσαι καλά!

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Ερατώ μου,

      Είπα να γράψω κάτι αισιόδοξο μπας και το διαβάσω και το νιώσω λίγο κι εγώ γιατί ο Σεπτέμβρης ήταν πολύ δύσκολος μήνας σε όλα τα επίπεδα για εμένα…

      Καλό μήνα να έχεις με πολλές όμορφες στιγμές!

      Φιλιά!

  3. Ό ν ε ι ρ α… που θα έχουν τη μελώδια της ηρεμίας.

    Ε π ι θ υ μ ί ε ς… που θα έχουν το χρώμα του ουρανού.

    Σ χ έ δ ι α… που θα έχουν τον ήχο της σιωπής.

    προσπάθησα να κάνω ένα μίνι ανασχηματισμό 🙂

    • Αντιγράφοντας το George, να προσθέσω την επισήμανση πως τα ΄Ο ν ε ι ρ α, τις Ε π ι θ υ μ ι ε ς και τα Σ χ έ δ ι α , δεν πρέπει μόνο κάθε πρώτη του μηνός να τα κάνουμε.
      Τακτικότερα παρακαλώ..
      🙂

      Πολύ όμορφη και αισιόδοξη ανάρτηση. Τώρα περί κρύου δε θα το έλεγα, παραζεσταθήκαμε εδώ σήμερα.
      Καλό σου βράδυ,

      Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

      • akrogialia Says:

        Καλημέρα Γλαρένια μου!

        Μακάρι να είχαμε πάντα τη διάθεση να κάνουμε όνειρα, σχέδια και πράγματα που επιθυμούμε πολύ!

        Χαίρομαι που διάβασα ότι είσαι καλύτερα! Περαστικά σου εύχομαι για άλλη μια φορά!

        Κάνει ζέστη εκεί εε;

        Φιλιά!

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Γιώργο μου και πολύ καλό μήνα να έχεις!

      Γιατί άλλαξες τις σκέψεις μου;

      Επιμένω τα δικά μου όνειρα, σχέδια και επιθυμίες να είναι όπως τα θέλω εγώ για μια φορά…

      Φιλιά!

      • κράτα εσύ τις δικές σου όπως τις θέλεις και κράτα και αυτές έτσι όπως τις θέλω εγώ. 🙂
        Καλά να είσαι πάντα και με θετικές σκέψεις. Ε! τώρα αν μαλώνεις και λίγο ε! δεν πειράζει!
        Φιλί! Ένα μόνο! 🙂

  4. Πανέμορφο καλωσόρισμα του καινούργιου μήνα!!! πάντως εδώ εδώ δεν θα ανοίξω το παράθυρο αλλά το air condition ;-)))))Θερμές καλημέρες!

    • akrogialia Says:

      Global Greek μου καλημέρα και καλό μήνα!

      Είπα να τονώσω λίγο τη διάθεσή μου με όμορφες και ευχάριστες εικόνες! Θα δείξει αν τα κατάφερα…

      Το φυσικό δροσερό αεράκι είναι ένα πολύτιμο δώρο από μόνο του! Τυχεροί όσοι έχουν τη Χαρά να το απολαμβάνουν!

      Φιλιά!

  5. happyshelly Says:

    Πολύ όμορφος τρόπος να καλωσορίσεις τον Οκτώβριο.
    Λοιπόν λέω να κλείσω τα μάτια και να ζωγραφίσω το όνειρό μου!

    Καλό Σ/Κ 🙂

    • akrogialia Says:

      Το αποτέλεσμα του πίνακα/ονείρου θα είναι απίστευτα όμορφο happyshelly μου!

      Φτάνει να το βλέπεις από τη σωστή απόσταση για να βλέπεις όλη την ομορφιά…ούτε πολύ κοντά, ούτε πολύ μακριά…

      Καλό μήνα να έχεις!

  6. akrogialia Says:

    Μόνο θετικές σκέψεις κάνω αυτές τις μέρες…αρνητικές μόνο οι πράξεις μου! χαχαχαχα

    Σήμερα είχα μια πολύ εκρηκτική συζήτηση με τους Προϊστάμενους μου… και δεν μετανιώνω… ότι είναι να γίνει ας γίνει να τελειώνουμε!

    Ας είναι έστω και ένα το φιλί Γιώργο!

  7. «Τα μικρά και πολλά βήματα κάνουν μια μεγάλη διαδρομή»… αρκετά κουραστική όμως θα έλεγα!
    Ενώ με τα «μεγάλα και λίγα» (βήματα) ξεμπερδεύεις μια κι’ έξω! 😆

    Λες πολλά σωστά πάντως εδώ Κοραλλένια μου.
    Όπως το ότι κανείς δεν πρόκειται να πραγματοποιήσει τις δικές σου επιθυμίες εκτός από σένα τον ίδιο. Ακόμα και αν βρεθεί κάποιος και σου πραγματοποιήσει μερικές, δε θα είναι το ίδιο μιας και αποκλείεται να το κάνει… τζάπα. 😉

    Ας ζωγραφίσουμε λοιπόν μόνοι μας τ’ όνειρό μας, όπως κάνουμε χρόνια τώρα.

    Φιλιά!

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Λίλιθ μου,

      Πάντα τα μεγάλα βήματα με φόβιζαν…προτιμώ τα μικρά και σταθερά βήματα για να έχω και το χρόνο για να απολαμβάνω τη διαδρομή…

      Κανένας δεν μπορεί να πραγματοποιήσει τις δικές μας επιθυμίες… ίσως απλά να ικανοποιήσει κάποιες ανάγκες μας, αλλά και πάλι όπως λες με κάποιο αντάλλαγμα…

      Χμμμ… εγώ πήρα καινούριο καμβά, πινέλα και μπογιές και είμαι έτοιμη… λες να είναι πολύ νωρίς?

      Καλό βράδυ Λίλιθ μου!

      Φιλάκια!

  8. Καλως μας ηρθες… και καλό μηνα (εστω και καθυστερημένα 😦 )

    Μόνο αν ονειρευτείς θα κάνεις κάτι… κι οταν θα κάνεις κάτι , θα ονειρευτείς ξανά !!!

    Καλό Σ/Κ

    Αρης

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Άρη μου και σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.

      Μου πήρε αρκετό καιρό να το καταλάβω αυτό που λες…αλλά από τη στιγμή που το συνειδητοποίησα δεν άφησα μέρα να πάει χαμένη…

      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ γεμάτο με πολύχρωμα όνειρα!

      Φιλιά!

  9. happyshelly Says:

    Καλή τύχη στη δουλειά σου 😉

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα happyshelly μου,

      Δεν πιστεύω πια στην τύχη, αλλά πιστεύω στις επιλογές και τελευταία άρχισα να τις εμπιστεύομαι κιόλας πολύ.

      Σε ευχαριστώ.

      Φιλιά!

  10. ακολούθα το θέλω σου και πας καλά. 🙂

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Γιώργο μου,

      Αν ακολουθήσω τα πραγματικά μου θέλω…θα φτάσω πολύ μακριά χαχαχαχαχα

      Πολλά φιλάκια!

  11. πολύ ωραία ανάρτηση για το ξεκίνημα του Οκτώβρη, και κάθε άλλου μήνα φυσικά!

    • akrogialia Says:

      Πολύ καλημέρα Vassilli!

      Είναι τόσο όμορφη και σύντομη η ζωή που καμιά μέρα δεν αξίζει να πηγαίνει χαμένη περιμένοντας το επόμενο τριήμερο που θα πάμε εκδρομή και θα χαλαρώσουμε…

      Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

  12. Αρκεί να θυμάσαι δύο «πραγματάκια»:

    * Της νύχτας τα καμώματα, τα βλέπει η μέρα και γελά.

    και…

    * Ποτέ μην λογαριάζεις, δίχως τον ξενοδόχο.

    Κατά τα άλλα…

    Καλό μήνα να έχεις.
    Γεμάτο υγεία και…

    Εύνοια!

    Όνειρα! Πουλιά μου ταξιδιάρικα

    Πολλά φιλιά

    • akrogialia Says:

      Αγαπητέ μου πειρατή…γιατί το κάνεις αυτό μου λες?

      Αυτά τα δύο «πραματάκια» που μου επισήμανες με προσγείωσαν απότομα…

      Ευτυχώς το έσωσαν στη συνέχεια οι απίθανες φωτογραφίες στο κλιπάκι των ΟΝΕΙΡΩΝ!

      Να έχεις μια υπέροχη και ονειρεμένη Κυριακή!

      Πολλά φιλιά!

  13. happypepper Says:

    άντε, καλό μας μήνα!
    Συμφωνώ και επαυξάνω με τη δύναμη και την αισιοδοξία σου, στεναχωριέμαι που οι περισσότεροι περιμένουν κάθε αρχή μήνα, έτους, δκαετίας για να θυμηθούν ότι ζουν – πράγμα τέλειο.
    Είθε να απολαμβάνουμε τη στιγμή.
    Καλιτοι δύσκολες οι μέρες, πλημμυρίζω από κέφι.
    Σε χαιρετώ – ξέρω ότι σου χρωστάω σκιτσάκι.
    Ίν σαλάχ! («έχει ο Θεός! (Αλλάχ) – μαροκινό)

    • akrogialia Says:

      Happypepper, είμαι σίγουρη ότι θα είναι ο καλύτερος μήνας από όλους όσους πέρασαν για τον καθένα μας!

      Στην υγειά μας!

      Περιμένω με ΧΑΡΑ το σκιτσάκι σου!

      Σου εύχομαι να περάσεις τέλεια σήμερα από κάθε άποψη!

      Πολλά φιλιά!

  14. happyshelly Says:

    Καλή μέρα. Καμιά φορά οι σωστές επιλογές μας,
    δεν πετυχαίνουν την κατάλληλη συγκυρία.
    Γι’ αυτό και καμιά φορά αργεί να έρθει το ποθητό αποτέλεσμα 😉
    Όλα εξαρτώνται από μας αλλά και από το timing που ίσως να είναι αυτό που λέμε «τύχη» ή «θεϊκό χέρι»

    Να έχεις μια καλή Κυριακή!

    • akrogialia Says:

      Καλή μου Happyshelly,

      Πολύ σωστά όλα αυτά που λες!

      Είμαι από τους ανθρώπους που βιώνουν το «ποθητό αποτέλεσμα» που αργεί όντως να έρθει καμιά φορά, πολύ πριν έρθει…

      Να περάσεις και εσύ πολύ όμορφα σήμερα!

      Πολλά φιλιά!

  15. happyshelly Says:

    Ευχαριστώ πολύ.
    Φιλάκια 😉

    • akrogialia Says:

      Μόλις έφτιαξα καφέ, ελληνικό, μέτριο, διπλό και έχει ένα υπέροχο άρωμα…

      Στην υγειά μας happyshelly

  16. happyshelly Says:

    Ευχαριστώ, αλλά εγώ τον πίνω βαρύ γλυκό!
    Eίμαι γλυκατζού!χα χα χα
    Θα τον πιω στην υγεία σου το απόγευμα 🙂

  17. happypepper Says:

    Μ αρέσει η παρέα του ελληνικού καφέ…
    (με βυσσινάκι δίπλα και ποτήρι δροσερό νερό)

    • akrogialia Says:

      Happypepper,

      Τώρα με την εικόνα του γλυκού άρχισα να νιώθω μια κάποια υπογλυκαιμία και δεν έχω και κάτι ανάλογο στο σπίτι…

      Άντε στην υγειά μας!

  18. happyshelly Says:

    Ήρθα και σου έφερα και γαλοκτομπούρεκο, αλλά δεν ξέρω αν σου αρέσει…
    Ευχαριστώ και καλό βράδυ 😉

    • akrogialia Says:

      Μμμμμ…μου αρέσει πάρα πολύ ειδικά να είναι πολύ φρέσκο σχεδόν ζεστό…

      Σε ευχαριστώ που με σκέφτηκες…αχ μακάρι να είχα τώρα έστω και λίγο…

      • happyshelly Says:

        Αμ… τι να σου κάνω, που δεν είμαστε δίπλα για να σου έδινα όλο το ταψί έτσι ζεστό όπως μου το φέρανε!
        Πάντως, αν είσαι στην Αθήνα, ευχαρίστως να σε κεράσω και από κοντά, αφού αύριο γιορτάζω τα γενέθλια στο blog μου το shell-land.

        Φιλάκια 🙂

  19. akrogialia Says:

    Κλαψ…:(

    Καλή μου Happyshelly δεν μένω Αθήνα. Δεν πειράζει μου αρκεί η σκέψη που έκανες για μένα.

    Χαρούμενα γενέθλια! Με πολλές στιγμές χαράς και γέλιου!

    Πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

