Εσύ αποφασίζεις!

Το πιο κάτω κείμενο ίσως να το έχεις διαβάσεις ξανά. Θέλησα να το μοιραστώ μαζί σου γιατί το μήνυμα του είναι πολύ όμορφο, προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ και επειδή το mail αυτό στο τέλος έλεγε να μην το κρατήσω για μένα αλλά να το μοιραστώ με φίλους…

«Έχεις τη συνήθεια να φυλάς άχρηστα πράγματα, πιστεύοντας πως μια μέρα (άγνωστο πότε) θα τα χρειαστείς;

Έχεις τη συνήθεια να κρατάς χρήματα, μόνο για να μην τα ξοδέψεις γιατί μπορεί να σου λείψουν στο μέλλον;

Έχεις τη συνήθεια να φυλάς ρούχα, παπούτσια, έπιπλα, οικιακές συσκευές και άλλα πράγματα του νοικοκυριού που δεν χρησιμοποιείς εδώ και πολύ καιρό;

Και μέσα σου;

Έχεις τη συνήθεια να κρατάς κακίες, στεναχώριες, φόβους και άλλα; 

Αν το κάνεις  αυτό τότε έχεις χάσει το δρόμο της ευτυχίας και της χαράς…

Είναι σημαντικό να αφήσεις χώρο, ένα κενό, για να έρθουν καινούρια πράγματα στη ζωή σου.

Είναι απαραίτητο να ξεφορτωθείς ό,τι άχρηστο υπάρχει  τόσο μέσα σου όσο και στη ζωή σου, προκειμένου να έρθει η ευτυχία. Η δύναμη αυτού του κενού θα απορροφήσει και θα έλξει όλα αυτά που επιθυμείς.

Όσο εσύ γεμίζεις, υλικά ή συναισθηματικά, με παλιά και άχρηστα, δεν αφήνεις κενό για νέες ευκαιρίες.

Τα αγαθά πρέπει να ανακυκλώνονται. Καθάρισε τα συρτάρια, τις ντουλάπες, την αποθήκη, το γκαράζ. Δώρισε όλα εκείνα που πια δεν χρησιμοποιείς. Το να φυλάς ένα σωρό από άχρηστα πράγματα το μόνο που καταφέρνεις είναι να δένεις την ίδια σου τη ζωή.

Αξίζει να αντιληφθείς ότι το πρόβλημα δεν είναι τα αντικείμενα που στοιβάζονται στη ζωή σου, αλλά το νόημα του να κρατάς! Όταν κρατάς, όταν φυλάς πράγματα, υπάρχει πρόβλημα έλλειψης, απουσίας. Πιστεύεις ότι αύριο μπορεί να τα χρειαστείς και ίσως τότε να μην υπάρχει τρόπος να καλύψεις αυτή σου την ανάγκη.

Με αυτό το σκεπτικό, το μήνυμα που στέλνεις τόσο στο μυαλό σου όσο και στη ζωή σου είναι ότι δεν εμπιστεύεσαι το αύριο καθώς επίσης και ότι το καινούριο και το καλύτερο  ΔΕΝ είναι για σένα. Γι’ αυτό βρίσκεις ικανοποίηση στο να φυλάς όλα αυτά τα παλιά και άχρηστα πράγματα.

Ξεφορτώσου όλα αυτά που έχασαν το χ ρ ώ μ α   και τη λ ά μ ψ η τους!

Επέτρεψε να μπει το καινούριο στο σπίτι σου, μέσα σου!»

 keno2

Ευτυχισμένος ή δυστυχισμένος; Εσύ αποφασίζεις!

 

18 Σχόλια to “Εσύ αποφασίζεις!”

  1. Ότι δεν έχει πια το άρωμα που είχε στην ζωή μου δεν το κρατώ ακόμη κι αν κάποιες φορες πονάει περισσότερο να το χάσεις από το να θρηνείς κάθε στιγμή την αλλαγή του.

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Αναστασία,

      Συγχαρητήρια που έχεις τη δύναμη ψυχής και το κάνεις!

      Άλλωστε γιατί να είσαι υποχρεωμένη να μυρίζεις αρώματα που δεν σου αρέσουν και έπαψαν να είναι εύοσμα?

      Μια καλή βδομάδα να έχουμε!

      Φιλιά!

  2. το πριν είναι το μετά του τώρα.

    πολύ καλό σου βράδυ! και περαστικάάάά πολλά! 🙂

    • akrogialia Says:

      …και το χθες, αύριο του τώρα! Δεν έχει σημασία ο χρόνος όμως…ο χρόνος είναι κάτι πολύ φτιαχτό και ψεύτικο!

      Καλό βράδυ και σένα! Σε ευχαριστώ για τα περαστικά, είμαι όντως αρκετά καλύτερα.

      Φιλιά!

  3. δεν ξέρω αλλά ο τίτλος μου έφερε σε τίτλο τηλεπαιχνιδιού (αλήθεια υπήρχε παλιότερα τέτοιο τηλεπαιχνίδι με αυτόν τον τίτλο? )
    Βέβαια το θέμα που θέτεις είναι φανερά πιο σοβαρό. Και μάλιστα στα υλικά πράγματα με βρίσκει και σύμφωνω. Στα άϋλα όμως νομίζω πως έχω τις αντιρρήσεις μου. Πως στο διάλο τα πετάς? Με ποιόν τρόπο μπορείς να πετάξεις την ζωή σου. Όταν ζείς κάποιες καταστάσεις γίνονται δικές σου. Κτήμα σου. Πως στο διάολο λοιπόν μπορείς να τις ξεφορτωθείς? Με το να μην τις σκέφτεσαι φεύγουν? Με το να μην τις φέρνεις στο νου σου σβήνουν?
    Φοβάμαι πως η απάντηση δεν είναι μονολεκτική και θετική. Μάλλον είναι αρνητική και σύνθετη. Δεν φεύγουν δεν σβήνουν έτσι.
    Σίγουρα μένουν μέσα μας. Μπορούν μόνο να παραμεριστούν απλά φαίρνοντας κάτι καινούργιο στο προσκήνιο. Αν βεβαια αυτό το καινούργιο αξίζει με το πέρασμα του καιρού θα έχει παραγκωνίσει τόσο το παλιό που μπορεί να το κάνει να φαίνεται απλά σαν σβησμένο. Να το σβήσει όμως σίγουρα δεν θα μπορέσει ποτέ.
    Την καλημέρα μου.

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Γιώργο,
      Δεν θυμάμαι αν υπήρχε τηλεπαιχνίδι με αυτόν τον τίτλο, πιστεύω όμως ότι είμαστε εξ ολοκλήρου υπεύθυνοι για τις αποφάσεις που παίρνουμε.
      Λες ό,τι δεν συμφωνείς όσον αφορά τα μη υλικά… κι όμως Γιώργο στο χέρι μας είναι να πετάξουμε και να αποβάλουμε τις κακές στιγμές και τα κακώς κείμενα της ζωής μας γιατί αυτά τα άχρηστα στοιβάζονται στο τέλος και μας πνίγουν με τη δυσοσμία τους… Δεν είναι εύκολο σίγουρα, αλλά με λίγη προσπάθεια και πολύ αγάπη για εμάς γίνεται!
      Εύχομαι η σημερινή σου μέρα να είναι αισθητά καλυτέρα από την χθεσινή!
      Πολλά φιλιά!

  4. Δεν κρατάω τίποτα που να μην χρειάζομαι.
    Ποτέ!
    Η αλήθεια όμως είναι ότι, πολλές φορές, πέταξα και πράγματα (και όχι μόνο) που τα χρειάστηκα στο μέλλον. Και όταν έψαξα καλά και αντιλήφθηκα-θυμήθηκα ότι τα είχα κάποτε ξεφορτωθεί, όπως καταλαβαίνεις, αναγκάστηκα:
    1) Να ψάχνω για κάτι άλλο που θα έκανε την ίδια ή παρόμοια δουλειά ή…
    2) Ν’ αλλάξω τα σχέδιά μου.
    Παρόλα αυτά, εξακολουθώ να «ξεφορτώνομαι» ό,τι με βαραίνει.
    Έστω κι’ αν το μετανιώσω κάποτε για κάποια από αυτά, είναι προτιμότερο από το να τα κουβαλάω στην καμπούρα μου.
    Άλλωστε, με μια μικρή βαλίτσα (πράγματα ή συναισθήματα) φεύγεις πολύ πιο εύκολα απ’ ότι με ένα μπαούλο ή – ακόμη χειρότερα – μια φορτωτική! 🙂

    Φιλιά πολλά Κοραλλένια μου!

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Λίλιθ μου,

      Καλά κάνεις και δεν κρατάς αυτά τα οποία δεν τα χρειάζεσαι. Καλύτερα να ξεφορτωνόμαστε οτιδήποτε μας βαραίνει από νωρίς…
      Καλύτερα με μια βαλιτσούλα Λίλιθ μου! Άλλωστε όλα αυτά τα οποία χρειαζόμαστε πραγματικά χωράνε στη βαλίτσα.

      Να έχεις μια πολύ όμορφη και ξέγνοιαστη μέρα!

      Κερνάω καφέ. Έλα!
      Πολλά φιλιά!

  5. Αυτό, εμείς στο πειρατικό, το λέμε «σαβούρα».
    Μόλις πιάσει τρικυμία, ακόμη και να μην το έχουμε πετάξει στην θάλασσα, είναι το πρώτο που πετάμε τότε.
    Ακόμη και αν έχουμε ξεχάσει να το πετάξουμε..
    …Σπάνια ξεχνάμε κάτι τέτοιο βέβαια.
    Μερικές φορές γίνεται και εστία ποντικών και διάφορων άλλων επικίνδυνων οργανισμών για την ζωή στο πλοίο.

    Πέταμα λοιπόν.
    Χωρίς δεύτερη σκέψη. 😉

    Καλό απόγευμα.

    PS: Άμα θες βοήθεια πες μου, ε;
    🙂

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Osiri μου,

      Οι πειρατές έχουν αντιληφθεί το νόημα της ζωής από πολύ νωρίς. Ζούνε το σήμερα και έχουν αυτά τα οποία χρειάζονται μόνο για τα παρόν…

      Ευχαριστώ για τη βοήθεια… αλλά δυστυχώς ο καθένας πρέπει να πετά τη δική του «σαβούρα» μόνος του, χωρίς βοήθεια.

      Εύχομαι η μέρα αυτή να είναι ξεχωριστή και πολύ όμορφη για σένα!

      Πολλά φιλιά!

  6. Πάρα πολύ ωραίο,το κειμενάκι σου καλή μου..αλλά να,εγώ που έχω το συνείθειο να κρατώ,διάφορα πράγματα κυρίως μικρό-πράματα όπως ένα κοχύλι που είχα αγοράσει,σε διακοπές μου στη Πρέβεζα πρίν λίγα χρόνια έχω πρόβλημα;; ναί,έχει δίκιο αυτός που έγραψε,το όμορφο αυτό κείμενο αλλά ως ένα βαθμό,για μένα…ε,δε λέω ναί,πρέπει να αφήνεις πάντα χώρο για το καινούριο στη ζωή σου…οκ;; όμως για μένα κ το να κρατώ,πράγματα έχει ένα νόημα, για μένα αυτά έχουν ‘φυλακίσει’ μέσα τους όπως εγώ λέω συχνά, κάποιες όμορφες κυρίως (αλλά κ κάποιες δυσάρεστες αναμνήσεις;;)….μπορεί αλλά κ οι δυσάρεστες για μένα είναι χρήσιμες…αν κ πολύ επίπονες πολλές φορές….)κ όταν τα βλέπω, μου τις επαναφέρουν…δεν μπορείς να σβήσεις καλή μου, όσο κ να θες ορισμένα κομμάτια της ζωής σου, από μέσα σου….επειδή έχουν καταγραφεί εκεί μέσα….κ δε σβήνουν (μερικά δυστυχώς,μερικά ευτυχώς),με τίποτε από εκεί…..δεν μπορείς να ζήσεις,μόνο με το παρόν, κ το μέλλον…οκ;; σου χρειάζεται κ το παρελθόν μαζί μ αυτά…δε μπορείς να το διαγράψεις όχι εντελώς….δε μπορείς να πρωχορήσεις χωρίς αυτό….έτσι είναι τι να κάνουμε…….φιλάκια……

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Αθανασία,

      Σίγουρα δεν πετάμε μικρό- πράγματα (όπως το κογχύλι σου) τα οποία μας θυμίζουν ευχάριστες στιγμές ζωής…

      Πάντως εγώ δεν θα ήθελα να έχω πράγματα τα οποία μου θυμίσουν δυσάρεστα γεγονότα, έστω κι αν ήταν ένα κομμάτι της ζωή μου…

      Να έχεις μια όμορφη μέρα!

      Φιλιά!

  7. Μια καλησπέρα φαντάζομαι οτι πάντα είναι καλοδεχούμενη ε?

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Γιώργο,

      Όλες οι ευχές και ειδικά από καλές ψυχές είναι καλοδεχούμενες.
      Απλά είναι μέρες που όσο κι αν θες να νιώσεις τη βεβαιότητα ότι όλα θα πάνε καλά…όλα πάνε ανάποδα και σου ρίχνουν τη διάθεση…κάποιοι τα συζητούν…κάποιοι απομακρύνονται…εγώ ανήκω στους τελευταίους…

      Φιλιά!

  8. Πολύ σωστό!
    Είμαι από αυτούς που το ξεχνάνε!
    Και σε πράγματα και σε συναισθήματα.
    Βέβαια κατά καιρούς κάνω «εκκαθάριση» αλλά μπορώ να πω πως δίνω εντολή-δεν γίνεται αυθόρμητα.
    Γι αυτό σε ευχαριστώ που μου το υπενθύμισες!

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Ερατώ μου,

      Εγώ από την άλλη τα πράγματα εύκολα τα αποχωρίζομαι…τα συναισθήματα όμως όσο κι με πνίγουν δεν γίνονται delete όσο κι αν προσπαθώ…είναι μέρες που έχω την ψευδαίσθηση ότι έφυγαν και το επόμενο πρωί ξαναέρχονται με περισσότερες αποσκευές… μέσα μου…

      Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες…

      Φιλιά!

  9. Μια χαραμάδα στην ψυχή , στην καρδιά μα γενικά στο εγω μας παντα πρεπει να μενει ανοιχτη και κενή δίνοντας χωρο για καθε καινουργιο…

    Καλό Σ/Κ

    Αρης

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Άρη μου,

      Καιρός για πολλές χαραμάδες λοιπόν… καιρός να γεμίσουν τα κενά με κάτι καινούριο… ό,τι κι αν είναι αυτό…

      Να έχεις ένα πολύ όμορφο σ/κ.

      Φιλιά!

Σχολιάστε

