δεν ήταν όνειρο…

love1

 

love2

 

love3

 

love4

 

love5

 

Νοσταλγεί τις θάλασσες στο βλέμμα του και  ας έχουν πάψει να της χαρίζουν κοράλλια από τον πιο βαθύ βυθό τους…

 

28 Σχόλια to “δεν ήταν όνειρο…”

  1. Πολύ όμορφο.
    Έτσι είναι ο έρωτας και οι στιγμες του!!
    Μοιάζει με όνειρο αλλά δεν είναι!!

    Φιλί

    • akrogialia Says:

      Καλή σου μέρα Αναστασία,

      Έτσι είναι ο έρωτας, οι υπέροχες στιγμές του… τα αρώματά του σε μεθούν, η μελώδια του σε μαγεύει και σε ταξιδεύει στο όνειρο…

      Φιλιά!

  2. να νοσταλγείς. μα μην ξεχνάς την ζωή. και τα όνειρα που γίνονται αλήθειες. σαν συνεχίεις να ονειρεύεσαι. πολύ καλό σου βράδυ!

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα basnia,

      Ναι, μου αρέσει να νοσταλγώ όμορες στιγμές κι ας ανήκουν στον παρελθόν…στον χρόνο που πέρασε…

      Σίγουρα είναι «ζ»… όπως λέμε ζωή!

      Φιλιά!

  3. ζζζζζζ! συνεχίζεις. 🙂

  4. Πολύ όμορφο.
    Τα λόγια και οι εικόνες καταπληκτικά.Και το τραγούδι των Madredeus επίσης.
    Εμπνευσμένο , Κοραλλένια!
    Καλό σου βράδυ.

    • akrogialia Says:

      Ερατώ μου πολύ καλημέρα σου,

      Εμπνευσμένο από στιγμές που πέρασαν και χαράχτηκαν πολύ όμορφα στην ψυχή…

      Φιλιά!

  5. Τα όνειρα δυστυχώς ξεψυχούν κάθε ξημέρωμα και μόνο οι εφιάλτες επαληθεύονται…
    Συνεχίζεις…
    Θάρθουν άλλα όνειρα στη νύχτα της ζωής μας…

    Πολύ όμορφο…

    • akrogialia Says:

      marianaonice καλημέρα,

      Σίγουρα θα έρθουν άλλα…όμως κάποιες δυνατές και έντονες στιγμές σε σημαδεύουν για μια ζωή και τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί μαζί τους…

      Όντως ο έρωτας είναι πολύ όμορφος…με τα φτερά του σε απογειώνει… και σε ταξιδεύει όπου και όπως θέλει αυτός…

  6. Τώρα… εγώ από την άλλη, δεν πιστεύω ότι τα φώτα αυτού του είδους, λιγοστεύουν. Εκτός αν είναι «τεχνητά».
    Τα φώτα δεν λιγοστεύουν.
    Τα «θέλω», μπαίνουν μπροστά και ρυθμίζουν το φως.
    Ή και καμιά φορά, τα όσα έπρεπε να είμαι και δεν είμαι.
    Δεν φταίει κάποιος, πάντως.
    Έτσι μας μεγάλωσαν.
    Τόσα πήραμε/αν… τόσα δίνουμε/ουν.

    Τίποτα δεν χάνεται και δεν λιγοστεύει έξω από την «πόλη».
    Όμως, εκεί έξω, είναι και πιο επικύνδυνα τα πράγματα.
    Και οι περισσότεροι, προτιμούν να μένουν εντός.
    …Εκεί που τα πράγματα είναι πιο ασφαλή.
    Ταυτρόχρονα όμως, όπου υπάρχει ασφάλεια, υπάρχει και ψέμα.

    Όπως και νά ‘χει όμως, ο καθένας παίρνει αυτό που του αξίζει…
    (Οι παρόντες εξαιρούνται πάντα και δεν μιλάω προσωπικά).

    Καλώς σας βρίσκω.
    Να έχεις υπέροχο βράδυ.
    Όνειρα γλυκά.

    PS:Όσοι ξέρουν να δίνουν, ποτέ δεν χάνουν.
    Σύντομα θα ανταμειφθούν.
    Αλοίμονο όμως, σε όσους δίνουν και μετράνε.
    Σε όσους δίνουν με το σταγονόμετρο.
    …Και αλοίμονο επίσης, σε όσους ξέρουν να δίνουν, αλλά έδωσαν ή έπεσαν, σε λάθος χέρια…

    bb

    • akrogialia Says:

      Osiri μου μια όμορφη καλημέρα από εμένα,
      Κι όμως λιγοστεύουν γιατί τίποτα δεν αντέχει στο «χρόνο»…και σε διαβεβαιώνω ότι δεν ήταν «τεχνητά»…

      Όντως δεν φταίει «κάποιος»…
      Από την άλλη έχω την αίσθηση ότι αν επιλέξεις να τα δώσεις όλα σε κάποιον που δεν αξίζει… σίγουρα τα αξίζει…γιατί για να νιώσεις αυτό το υπέροχο συναίσθημα το νιώθεις μόνο αν είναι αμοιβαίο…
      Βγήκα για λίγο…πολύ λίγο έξω από την «πόλη» που λες… χωρίς χάρτη…χωρίς πυξίδα… μόνο με ένα τεράστιο μαγνήτη ευτυχίας, χαράς, αρμονίας…

      Φιλιά!

      ΥΓ: Χαίρομαι πολύ που επέστρεψες.

      • Θα διαφωνήσω…

        Ο Έρωτας κρατάει για πάντα.
        Οι άνθρωποι δεν κρατάνε!
        Μπούχαχαχααα 🙂

        «Τα λόγια τα μεγάλα που έχεις πει»…λέει ένα τραγουδάκι…
        Κάποτε, όταν ήμασταν παιδιά, λέγαμε εύκολα και μεγάλα λόγια.
        Τώρα, μεγαλώσαμε, αλλά το μόνο που άλλαξε είναι ότι κανένας πλέον δεν λέει εκείνα τα λόγια.

        Εγώ, είμαι εδώ και – ειδικά τώρα – θα τα λέω περισσότερο από ποτέ άλλοτε.
        Γιατί τώρα, τα πάντα έχουν μπεί στη θέση τους και ο καθένας έχει αποδείξει το τι είναι, ή το τι αξίζει.
        Έχουν δοθεί οι ρόλοι και φαίνονται καθαρά οι μεγάλοι παίχτες της ζωής, αλλά και όσοι έμαθαν να λένε μόνο κουβέντες και μετά να το βάζουν στα πόδια.

        Για όσους είναι πρωταγωνιστές και ανοιχτής θαλάσσης, θα πω ξανά μια από τις κουβέντες εκείνες, αλλά αυτή την φορά, θα την υπογράψω κιόλας:

        LOVE FOREVER!

        Τελεία (.)
        και
        Παύλα (-)

        Καλό απόγευμα
        Πολλά φιλιά

        PS: Μόνο όσοι μπορούν!
        Οι υπόλοιποι, ας βλέπουν.

        …το Ένα Μεγάλο Ταγκό!

  7. Κοράλι μου τι όμορφα σχεδίασες.
    Ο έρωτας είναι όνειρο και όνειρο μένει.
    χαρίζει και του χαρίζεις.
    Βάναυσα αμοιβαία.
    Δίνεις ζωή και εισπράττεις στιγμές ολοκλήρωσης, χαράς, συναισθημάτων
    και όταν πάψεις να δίνεις την ζωή σου έρχεται η πίκρα, η λύπη, η στεναχώρια
    Εγωιστή θέο τον βλέπω. 🙂

    Να έχεις μια όμορφη μέρα και μια ακόμα ομορφότερη νύχτα. 🙂

    • akrogialia Says:

      Ό, τι και να δίνεις όμως Γιώργο μου αξίζει τον κόπο, πίστεψέ με! Όλα αυτά τα μαγικά και ονειρεμένα που βιώνεις δεν μπορούν να αγοραστούν με όλα τα χρήματα του κόσμου… σου χαρίζονται απλόχερα από τον άνθρωπο που σημαδεύει την καρδιά σου με τον έρωτα του…

      Πολλά φιλιά!

  8. Ο έρωτας είναι αιθέριος, φλογισμένος!
    Και όσο κανείς δεν τον «καρφώνει» στη γη με σκέψεις που δεν του αρμόζουν, παραμένει έτσι.
    Αλλιώς γίνεται βαρύς και σιγά σιγά σβήνει.
    Δεν ξέρω κι’ εγώ πόσες φορές, σ’ αυτή τη ζωή, είπα τη φράση «it was too good to last!».
    Και δεν ξέρω και πόσες ακόμα θα το ξαναπώ…
    Βλέπεις, Κοραλλένια μου, για κάποιο λόγο… in this lifetime, the… Big Guy is giving us just a taste of paradise!
    I guess, He’s saving His best for last! 😉
    Λες να είναι κανένα… διαφημιστικό κόλπο;
    χαχαχαχααααα!!! 😆

    Φιλιά!

    (Το τραγούδι… όμορφο!)

    • akrogialia Says:

      Μας αφήνει το καλύτερο για το τέλος λες Λίλιθ μου!

      Πολύ αισιόδοξη άποψη!

      Τι να τον κάνεις όμως καλή μου τον George Clooney όταν θα είναι 95 χρονών; χαχαχαχαχα

      Πολλά φιλιά!

  9. Και μου λες τότε τί κάνουμε;…
    😉
    Συμβαίνει όμως κι’ έτσι και τυραννιόμαστε με τι βασανιστικές αναμνήσεις
    Καλό σου απόγευμα,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • akrogialia Says:

      Γλαρένια μου, αν οι αναμνήσεις είναι όμορφες δεν είναι βασανιστικές… και μόνο που τις αναπολείς νιώθεις πολύ όμορφα και πάλι.

      Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!

      Πολλά φιλιά!

  10. akrogialia Says:

    Όσιρη,

    Χαίρομαι που έχεις αντίθετη άποψη και πιστεύεις ότι Έρωτας κρατάει για πάντα…

    Πολύ θα ήθελα να το πιστέψω κι εγώ…αλλά τα προσωπικά μου βιώματα δεν μου το επιτρέπουν… υπήρχαν άνθρωποι που με σημάδεψαν…και μάλιστα για πάρα πολλά χρόνια…αλλά όσο δυνατός κι αν ήταν ο Έρωτας…δεν κράτησε… τους ανθρώπους αυτούς τους αγαπώ, τους έχω στην καρδιά μου…αλλά δεν είμαι ερωτευμένη μαζί τους… δεν είμαι μαζί τους…

    Κι αυτοί που βλέπουν το Μεγάλο Τάνγκο, έχω την αίσθηση ότι για να το βλέπουν κάτι θα ξέρουν… κι ας μην ξέρουν να τα βήματά του…

    Αλήθεια Πειρατή, πιστεύεις ότι μπορεί σε αυτή τη ζωή που ζούμε για 80 – 85 χρόνια να είμαστε ερωτευμένοι με έναν άνθρωπο για πάντα?

    Πιστεύεις ότι η λάμψη του έρωτα δεν φθείρεται με το πέρασμα του χρόνου…?

    Τι να πω?

    Εγώ έχω την αίσθηση ότι έχω ερωτευτεί τρελλά στη ζωή μου…τουλάχιστον δύο φορές…όμως…ήρθε το τέλος του έρωτα…πριν από το δικό μου τέλος…και δεν είμαι και τόσο επιπόλαιο άτομο…

    Δεν προσπαθώ να σε πείσω…απλά καταθέτω τους δικούς μου προβληματισμούς για το θέμα… «LOVE FOR EVER»

    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!

    Πολλά φιλιά κι από μένα!

    • Όσο είμαστε ικέτες του Θεού Έρωτα και μετά, με την σειρά μας, μοιράζουμε με την σειρά μας, τα όσα δώρα παίρνουμε από αυτόν, στους ανθρώπους, τότε αυτός ο Έρωτας, ΝΑΙ, κρατάει για 80-85 χρόνια στα σίγουρα, αν και θα έλεγα για χιλιάδες χρόνια.

      Όσο αναζητούμε τον Έρωτα μέσα από τους ανθρώπους, δεν μπορεί να καρτήσει ούτε μια μέρα.

      Το ποιός όμως, είναι ακριβώς ο Θεός Έρωτας και τι ζητάει, είναι ένα μεγάλο θέμα…
      Πολύ μεγάλο θα έλεγα!!!

      Καλό απόγευμα.
      Φιλιά

      PS:Ο Έρωτας κρατάει για πάντα.
      Οι άνθρωποι δεν κρατάνε!

      • akrogialia Says:

        Ξέρεις κάτι Πειρατή μου, το μόνο τελικά που έχει σημασία είναι το Τώρα… και η δύναμη του είναι απίστευτη… Αν καταφέρουμε να απαλλαγούμε από τις σκέψεις της μνήμης (παρελθόν) και της προσμονής (μέλλον)…και ζούμε και υπάρχουμε μόνο στο Τώρα… ο έρωτας Ναι κρατάει για Πάντα!

        Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα!

        Πολλά φιλιά!

  11. Ο πιο δυνατός έρωτας …
    αυτός που δε σβύνει ποτέ …
    είναι ο ανεκπλήρωτος !!!
    Κατάρα συνάμα κι ευλογία …

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Side21,

      Ο ανεκπλήρωτος έρωτας φαντάζει έντονος αφού δεν υπόκειται στην φθορά του χρόνου…ωστόσο να βιώνεις μια τέτοια κατάσταση φαντάζομαι θα είναι πολύ ψυχοφθόρο…

      Να έχεις μια όμορφη μέρα!

  12. Αααα!!! Δεν με κατάλαβες Κοραλλένια μου!
    Όταν λέω «τέλος», δεν εννοώ τα γελοία γηρατειά!
    Εννοώ το «θέρετρο» που θα πάμε μετά το… φέρετρο!
    Χαχαχαχαχααααααα!!! 😆

    • akrogialia Says:

      Εννοώ το “θέρετρο” που θα πάμε μετά το… φέρετρο!
      Χμμμ θα πάμε λες;

      Άσε που όπως έχουν γίνει τα πράγματα στη γη… δεν με βλέπω σε φέρετρο…ουφ μακάβριο ακούστηκε…χαχαχαχαχα και ταξιδεύω σήμερα…

      Πολλά φιλιά!

  13. Γειάσου καλή μου…πολύ όμορφο…αλλά..έτσι είναι δυστυχώς ο έρωτας κάποια στιγμή από κεί που,είναι όλα όμορφα σαν ένα όνειρο,ξυπνάς απότομα κ το όνειρο σβήνει κ χάνεται για πάντα,κ στη θέση του μπαίνει η θλίψη,ο πόνος;;ίσως;;…η νοσταλγία….έτσι γίνεται πάντα….κ πάντα κ πάντα….σαν ένα κύκλος που γυρίζει,κλείνει ένας κύκλος ανοίγουν άλλοι κ άλλοι κ άλλοι κ πάει λέγοντας……έτσι είναι καλή μου…μη λυπάσαι θα έρθουν κ άλλα όνειρα στη ζωή σου…κ ίσως πιό όμορφα από αυτό…καλημέρες…….

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα και καλή βδομάδα Αθανασία,

      Όλα στο παιχνίδι της ζωής είναι…καλύτερα όμως να παίζουμε κι ας χάνουμε παρά να είμαστε απλοί θεατές…

      Όλα έχουν την ομορφιά τους και όλα γίνονται για κάποιο σκοπό…

      Φιλιά!

Σχολιάστε

