Το παιδί μέσα σου…

παιδί1Πόσο άλλαξες!

Δήθεν μεγάλωσες!

Άλλαξες  μέχρι και ντύσιμο… πιο σοβαρό, πιο αυστηρό!

Μέχρι και ο σκελετός των γυαλιών σου φαντάζει πιο σοβαρός… άχρωμος…

Ασχολείσαι λες με πολύ σοβαρά θέματα και δεν έχεις χρόνο για να ασχοληθείς μαζί του…. «γελοία» σου υπενθυμίζει αυτό και του λες να μην χώνει τη μύτη του στις υποθέσεις των «μεγάλων»…

Το χειρότερο που έκανες… σταμάτησες να παίζεις μαζί του!

παιδί2

Δεν μπήκες καν στη διαδικασία να σκεφτείς ότι αυτό το πληγώνει…

Δεν μπήκες καν στον κόπο να του εξηγήσεις το γιατί…για ποιο λόγο σταμάτησες να ασχολείσαι μαζί του. Μετά από τη δική του επιμονή του έδωσες μια απάντηση που στα παιδικά και αθώα του ματάκια φάνηκε ασήμαντος… Δήθεν μεγάλωσες!

Κάποτε έλεγες ότι σου έδινε χαρά. Κοντά του ηρεμούσες, ξεχνούσες και γελούσες απίστευτα…

Σταμάτησες να παίζεις μαζί του. Και ξέρεις κάτι… δεν είναι επειδή μεγάλωσες… είναι γιατί φοβάσαι…

Φοβάσαι το παιδί που κρύβεις μέσα σου! Ναι, φοβάσαι την ξεγνοιασιά του, την ανεμελιά του, τη δίψα του για ζωή, τα όνειρα του…

 Δήθεν μεγάλωσες…

παιδί3

14 Σχόλια to “Το παιδί μέσα σου…”

  1. όαο μεγαλώνουμε τόσο παιδιά (ξανα)γινόμαστε.
    εγώ πάλι φοβάμαι να κοιτάξω τον μεγάλο μου εαυτό γιατί θα βάλει τις φωνές στον μικρό που παιδί παραμένει. να ανησυχώ; 🙂
    καλησπέρα σου!

    • akrogialia Says:

      Αχ…basnia μου,

      Το παιδί που έχεις μέσα σου είναι πολύ τυχερό!

      Οι άνθρωποι που δίνουν ανάσα στο “παιδί” μέσα τους έχουν συνειδητοποιήσει την χαρά της ζωής…

      Πολλά φιλιά και μια όμορφη καλησπέρα από το “παιδί” που κρύβω μέσα μου…

      ΥΓ: Να ξέρεις ότι εμφανίζεται μόνον όταν συναντά ανθρώπους που αξίζουν…

  2. Μέσα μας θα μένουμε πάντα παιδιά και αυτό δεν θ αλλάξει ποτέ ακόμη κι αν φοβηθείς ακόμη κι αν κάνεις πίσω σε πολλά αυτό θα μένει εκεί και θα περιμένει την στιγμή εκείνη την στιγμή που θα φωνάξει ξανά για να σε ξανά κερδίσει !!

    Φιλί

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Αναστασία,

      Μακάρι να μπορούμε να του δίνουμε τη σημασία που του αξίζει! Πάντως το παιδί μέσα μας όσα χρόνια και να περάσουν αυτό παραμένει ένα παιδί χαρούμενο και ανέμελο…

      Φιλιά!

  3. Πολύ πεισματάρικο είμαι το άτιμο…
    Τώρα έχω ..διαολιστεί με τη σελίδα μου που μου κάνει κόλπα

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Γλαρένια!

      Αυτές τις γλαρένιες αγκαλίτσες μόνον ένα παιδάκι θα τις χάριζε απλόχερα και με τόση αγάπη. Σε ευχαριστώ για το τραγούδι…

      Πολλά φιλιά!

  4. Αααα!!! Να με συγχωρείς Κοραλλένια μου, αλλά εγώ ακόμα τρώω γαριδάκια, φρουτόκρεμες, ζαχαρωμένα μήλα, μαλλί της γριάς και πάντοτε θα διαλέγω ένα ποτήρι Nesquick σοκολάτας αντί έναν καφέ!
    Πού βλέπεις δηλαδή ότι μεγάλωσα;;;
    Ε;;; :Ρ 😆

    Φιλιάαα!!!

    • akrogialia Says:

      Λίλιθ μου, δεν είχα την παραμικρή αμφιβολία ότι θα πρόσεχες τόσο πολύ τη διατροφή του παιδιού που κρύβεις μέσα σου! χαχαχαχαχαχα

      Μακάρι να νιώθεις πάντα παιδί!

      Μαλλί της γριάς έχω χρόνια να φάω…και τώρα που μου το θύμισες…το θέλω πολύ…

      Φιλάκια κι από μένα!

  5. η ανάρτησή σου μου θύμισε ένα τραγούδι των charms : Να μείνουμε πάντα παιδιά. Δεν πίστευα ότι θα το έβρισκα αλλά τελικά στο youtube μπορείς να βρεις σχεδόν τα πάντα. Εδώ είναι :

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Βασίλη,

      Όμορφο το τραγούδι που μοιράζεσαι μαζί μας…
      Πιο όμορφο όμως είναι να μπορούμε να ακούμε το παιδί που ήμασταν κάποτε και που εξακολουθεί να υπάρχει μέσα μας! Αυτό το παιδί που ήμαστε κάποτε είναι πάντα παρών.

      Να έχεις μια όμορφη μέρα!

      …και μια συμβουλή, μην βάλεις πλυντήριο σήμερα! Χαχαχαχαχα ακόμα γελάω με το ποστ σου!

      Φιλιά!

  6. Τι ωραία τα μάτια του παιδιού της πρώτης φωτογραφίας!
    Μακάρι να φτιάχναμε έναν κόσμο παιδικό και όχι αυτόν που έχουμε φτιάξει.

    • akrogialia Says:

      Ερατώ μου,

      Είδες τι όμορφα μάτια που έχει!

      Πίστεψέ με αν δεν κατορθώσουμε να ξαναδούμε τη ζωή με τα μάτια της παιδικής αθωότητας και του ενθουσιασμού, η ζωή δεν έχει νόημα.

      Είναι καιρός να προσέξουμε αυτά που μας λέει το παιδί που ζει ακόμα μέσα στην καρδιά μας. Αν ακούμε το παιδί που κατοικεί στην ψυχή μας, τα μάτια μας θα ξαναλάμψουν!

      Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα!

      Πολλά φιλιά!

  7. Κυρία Κοραλλένια καλησπέρα σας.

    Ονομάζομαι Osiris και θέλω να σας παρακαλέσω να αφιερώσετε ένα post σε όλα εμάς τα παιδιά που κρύβουν μέσα τους έναν πειρατή.
    Μπίχαχαχααα 🙂
    (Δεν μπορώ ακόμη να κάνω μπούχαχαχααα.)

    Ευχαριστώ πολύ.

    PS: Σας κάνω και ένα δωράκι που τρώγεται, αλλά μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και σαν κρεββάτι. 🙂

    • akrogialia Says:

      Όσιρη παιδί μου,

      Τι ευγενικό παιδάκι που είσαι!

      Τι πληθυντικός ευγενείας!

      Τι μαγικές λεξούλες είναι αυτές… «παρακαλέσω», «ευχαριστώ πολύ»!

      …και μαζί με την όμορφη καλησπέρα και ένα υπέροχο δωράκι…ζαχαρένιο κρεββάτι…σκέτη απόλαυση!

      Τώρα όσον αφορά το ποστ που ζητάς καλέ μου…ο τρόπος με τον οποίο το ζητάς, μου θύμισε γράμμα στον Άγιο Βασίλη…πώς μπορώ να αντισταθώ…χαχαχαχαχα

      Πολλά φιλάκια!

      ΥΓ :Να διαβάσεις τα μαθήματα σου σήμερα και μετά να παίξεις στο πειρατικό έτσι? χαχαχαχαχα

      Το ανώριμο γέλιο σου όλα τα λεφτά! Χαχαχαχαχα

      Είσαι απίστευτος!

Σχολιάστε

