Μπαρούτι και Ρούμι!

Αφιερωμένο…

πειρατής1

 …και το αίτημά «ΤΟΥ»,  πήρε «μπαρούτι» και «ρούμι»!

πειρατής4

Έλα κι εσύ να κουρσάρουμε σε θάλασσες ονείρων, να ταξιδέψουμε σε ωκεανούς χωρίς πρέπει, κανόνες και μη…

Έλα κι εσύ να μεθύσουμε με ρούμι για να γευτούμε τη ζωή!

Έλα κι εσύ να μυρίσουμε αλμύρα για να μεθύσουμε τις σκέψεις μας!

Έλα κι εσύ να ακούσουμε τον άνεμο να ψιθυρίζει ότι η ζωή είναι όμορφη μόνον όταν ζεις στο σήμερα, στο Τώρα!

Έλα κι εσύ να «κλέψεις» σμαράγδια, να «κλέψεις»  ρουμπίνια…πολύτιμα πετράδια της ζωής…να τυφλωθείς από τη λάμψη της ψυχής σου, της ψυχής του

Έλα κι εσύ…υπάρχουν θέσεις κενές…

 Έλα! Η μόνη προϋπόθεση για να έρθεις κι εσύ μαζί μας είναι να πετάξεις όλη τη σαβούρα που έχεις στα αμπάρια της καρδιάς σου, στα αμπάρια της ψυχής σου!

πειρατής3

Γιατί να κρύβεις ένα πειρατή μέσα σου;

Για να μην είσαι παγιδευμένος στο χρόνο: στον καταναγκασμό να ζεις αποκλειστικά μέσα από τη μνήμη και την προσμονή. Δήθεν επειδή το παρελθόν σου δίνει μια ταυτότητα και το μέλλον κρατάει μια υπόσχεση… Ο πειρατής μέσα σου γνωρίζει πολύ καλά ότι αυτά τα δύο είναι ψευδαισθήσεις! Ο πειρατής μέσα σου γνωρίζει ότι ο πιο πολύτιμος θησαυρός είναι το Τώρα!

 Στο αιώνιο παρόν!  

thanksOs

 

31 Σχόλια to “Μπαρούτι και Ρούμι!”

  1. πειρατήηηη! ε πειρατήηηη! το τόπι! 😉
    καλό σου βράδυ!!

    • akrogialia Says:

      Basnia μου,

      Το βλέπεις? Το ψάχνω εδώ και ώρα…κάποιος το πήρε…

      Καλό βράδυ με όνειρα πειρατικά!

  2. Και σε ολους εμάς που κρύβουμε μέσα μας ακόμη ένα παιδί!!
    Αχ αυτός ο Βασίλης, όπου κι αν τον ακούσω κολλάω :)))

    Φιλιά πολλά

    • akrogialia Says:

      Σε όλους εμάς Αναστασία!

      Πώς να μην κολλάς καλή μου…

      Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα!

      Φιλιά!

  3. Αχ, κυρία Κοραλλένια… είναι όλα τόσο υπέροχα!
    Ευχαριστώ πάρα πολύ που κάνατε το όνειρό μου πραγματικότητα!
    Είστε τόσο καλή!
    Τα παιδιά σας θα πρέπει να είναι πάρα πολύ τυχερά!

    Με ταξιδέψατε τόσο πολύ, που θέλω να σας κάνω κάποια δωράκια:
    Καταρχήν σας έφτιαξα ένα πειρατικό γλυκό.

    Έπειτα σας στέλνω δύο φωτογραφίες από το σπίτι μου:
    Αυτό είναι το υπνοδωμάτιό μου.
    Και αυτό είναι το δωμάτιο που παίζω με τους φίλους μου.
    Καμιά φορά τους φιλοξενώ τα Σαββατοκύριακα.
    Αν μπορέσετε ποτέ, θα μου άρεσε να έρθετε να παίξουμε.

    Και κάτι άλλο…
    Αυτό το έκλεψα από την μαμά και σας το στέλνω.
    Πιστεύω πως θα σας πηγαίνει πολύ και θα είσαστε πολύ όμορφη. 😉

    Σας ευχαριστώ πολύ και εκ μέρους όλων των φίλων μου, για το αφιέρωμα.
    Πολλά πολλά φιλιά

    Osiris Jr

    • akrogialia Says:

      Osiris jr! 🙂

      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε! Ναι, τα παιδάκια μου είναι όντως πολύ τυχερά και εδώ στο βυθό που ζούμε πια μόνιμα το απολαμβάνουν πάρα πολύ!

      Κι εσύ όμως μένεις σε ένα πολύ όμορφο μέρος…φαίνεται από τις φωτογραφίες του υπνοδωματίου σου και του χώρου που έχεις για πειρατικά παιχνίδια!

      Η μαμά σου πρέπει να είναι πολύ όμορφη για να φορά αυτή την τιάρα με τα πολύτιμα πετράδια…και πρέπει να είναι και πολύ περήφανη για σένα.

      Καλέ μου Osiris jr, να σε ρωτήσω λίγο…τον Όσιρη τον μπλόγκερ τι τον έχεις? Ελπίζω πολύ μακρινό συγγενή… κι αν δεν είναι… να μένεις μακριά του όσο μπορείς…χαχαχαχαχαχα

      Να έχεις όνειρα γλυκά απόψε…τόσο πειρατικά και όμορφα σαν το γλυκό που μου έφτιαξες με τα παιδικά σου χεράκια!

      Πολλά γλυκά φιλάκια!

      ΥΓ: Έχω πεθάνει στα γέλια! χαχαχαχαχαχαχαχαχα

  4. Αχ αυτό το παιδί;Εδώ είναι; Το έψαχνα παντού γιατί πρέπει να διαβάσει τα μαθήματά του.Συνεχώς παίρνει το πλοίο και φεύγει χωρίς άδεια.
    Τι θα γίνει αυτό το παιδί όταν μεγαλώσει;
    (η δασκάλα του μαθήματος οδήγησης πλοίου)

    • akrogialia Says:

      Αχ Ερατώ μου,

      Μην το μαλώνεις…άστο ελεύθερο να ταξιδεύει όπου θέλει, όπως θέλει και με όποιους θέλει! Αυτά που μαθαίνει από τα ταξίδια του είναι ανεκτίμητα!

      Τι θα γίνει όταν θα μεγαλώσει εεε? Χμμμ… Σύμβουλος για επίλυση προβλημάτων στον επαγγελματικό χώρο μήπως! Και θα είναι μοναδική!

      Να έχεις ένα υπέροχο πειρατικό βράδυ!

      Πολλά φιλιά!

  5. Σας παρακαλώ… πείτε μου ότι βλέπω εφιάλτη…!!!

    ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ JUNIOR OSIRIS??????

    Δεν νομίζω ότι θα το αντέξω…

    Πάω να πάρω ένα λεξοτανίλ… μια βαλεριάνα… κάτι τέλος πάντων να ηρεμήσω και τα ξαναλέμε. 🙄

    • akrogialia Says:

      Λίλιθ μου,

      Συγγνώμη που το λέω αυτό, ειδικά σε σένα…Ναι, υπάρχει και Jr Osiris! Χαχαχαχαχα

      Αλλά ο μικρούλης είναι πολύ καλός, ευγενικός και με πολύ πειρατική παιδεία και ανατροφή…καμία σχέση με τον γνωστό σου! χαχαχαχα

      Άσε τα ηρεμιστικά για αργότερα! Ποτέ δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει….χαχαχαχαχα έχω σκάσει στα γέλια… είμαι μόνη στο δωμάτιο και γελάω δυνατά…

      Φιλιά πολλά Λίλιθ μου!

  6. Αχ, Κοραλλένια μου…
    Είναι ευγενικός ΤΩΡΑ αλλά… αυτά πρέπει να τα σκοτώνεις μικρά!
    Χαχαχαχαααααα!!! 😆

    «πειρατική παιδεία και ανατροφή»
    Αυτό φοβάμαι… 😆

    • akrogialia Says:

      Λίλιθ μου,

      Να στο στείλω στα παραμύθια σου, να τον γνωρίσεις …θα αλλάξεις γνώμη…είναι πολύ καλός ο μικρούλης…

      Αν δεις σημάδια που δεν σου αρέσουν…εσύ έχεις και ένα ραβδί…κανόνισε να μείνει πάντα παιδί…αλλά με ψυχούλα Πειρατή!

    • akrogialia Says:

      Καλώς τον Πειρατή Όσιρη,

      Τι έχουν τα μάτια σου καλέ μου? Από το ρούμι είναι? Ή από το μπαρούτι που ρίξαμε με την Λίλιθ… χαχαχαχαχα

  7. Μπούχαχαχαααα 🙂
    Πολύ γέλιο!
    Η δε, δασκάλα του μαθήματος οδήγησης πλοίου… όλα τα λεφτά! 🙂

    * ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΙΡΑΤΙΝΕΣ *

    Ρίξτε άπειρο μπαρούτι και ρούμι.
    Φιλιά.
    Cya

    …>

    • akrogialia Says:

      Πειρατή μου, μάλλον εσύ μας ρίχνεις «μπαρούτι» με το κλιπ που μας αφιερώνεις!

      Ουφφφφφ…ζεστάθηκα! Χαχαχαχαχαχα

      Να είσαι καλά!

      Πολλά φιλιά!

  8. Ναι βρε παιδιά…
    Πολύ ζέστη κάνει!
    Ανοίξτε κανένα παράθυρο. Έχουμε ανάψει! 😆

    Ευχαριστούμε κάπταιν!!!

    • akrogialia Says:

      Lilith μου,

      Ανοιχτά είναι όλα καλή μου…η ζέστη έρχεται από αλλού…χαχαχαχαχα

      Σε επισκέφτηκε ο Ος Jr? χαχαχαχαχα

      Πέραν από την πλάκα… οφείλω να ομολογήσω ότι Πειρατής… με κάποιον μοναδικό τρόπο καταφέρνει έστω για λίγο να μας κάνει να αφήνουμε για λίγο κάτω τις αποσκευές με τα προβλήματα μας…

      Καλό απόγευμα!

      Φιλιά Πολλά!

      ΥΓ: Μέχρι και τον χρόνο τον πέταξε στον ωκεανό…και μας εύχεται ένα άχρονο «Τώρα» ζωής!

  9. Αντε λοιπόν…. Βιρα τις αγκυρες με ροτα τις θάλασσες που δεν εχουμε ακομα ταξιδέψει…

    Γιατί αυτες οι αταξίδευτες ειναι ως γνωστόν οι ομομορφότερες μα και οι πλέον «Ακούρσευτες» ! !

    Και για τον «Μικρό» μας πειρατή Osiris Jr ενα «μικρό» δωράκι…

    ]

    Αρης

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Άρη,

      Ξεκινάμε λοιπόν… σε θάλασσες αταξίδευτες…

      Το δωράκι του Ος Junior πολύ όμορφο. Είμαι σίγουρη ότι θα του αρέσει…

      Να έχεις μια όμορφη και πολύ ξεχωριστή Κυριακή!

      Πολλά φιλιά!

  10. happypepper Says:

    πάω να βγάλω το μάτι μου, να φορέσω τη ριγέ μου μπλούζα, να κόψω το πόδι μου και να σας κουρσέψω όλους!
    (ή καλύτερα να διαλέψω ένα Τζόνι Ντεπ λούκ που τα πάει και καλύτερα με τους ανθρώπους…)
    Πειρατικά φιλιά και κουρσεμένες αγκαλιές μέσα σε καπηλειά και σε πέτρινα στενά, σε θάλασσες μακρινές και σε χρόνους άχρονους.

    • akrogialia Says:

      Τι ομορφιές είναι αυτές Happypepper μου!

      Η ριγέ μπλουζίτσα σου όλα τα λεφτά!

      Μόνο ο πολύχρωμος παπαγάλος λείπει…εκτός αν τον θες πράσινο πάλι! Χαχαχαχαχα (όπως την απλώστρα από το κοντινό καρφούρ)

      Σε κουρσεμένες αγκαλιές λοιπόν!

      Στην υγειά σου!

      Πολλά πειρατικά φιλιά από εμένα!

  11. happyshelly Says:

    Εκστασιάστηκα από την ανάρτηση και τα σχόλια σας… και γω αναρωτιέμαι:
    Μήπως ο Osiris Jr πρέπει να αποκτήσει το δικό του blog?
    Εσείς τι λέτε???

    Σας φιλώ με κοχυλένια και συναδελφικά φιλιά

    • akrogialia Says:

      Αγαπητή happyshelly,

      Το ποστ αυτό ήταν αφιερωμένο σε μια αληθινή ψυχή (Osiris) που όντως κρύβει μέσα του ένα παιδί (Osiris Jr) και πιστεύω ότι το μπλογκ του είναι από τα πιο ξεχωριστά που υπάρχουν…

      Εγώ αισθάνομαι πολύ τυχερή που έχω τη χαρά να γνωρίζω έστω και με αυτό τον τρόπο ένα αυθεντικό ΑΝΘΡΩΠΟ!

      Πολλά φιλιά κι από μένα Κοχυλένια μου!

  12. Matriga,

    Όταν αποκτήσει και δικό του blog θα έχει φτάσει και το τέλος μου.
    Εδώ και χωρίς δικό του blog, έχει κάνει κατάληψη στα πάντα.
    Φαντάσου να αποκτήσει και δικό του βήμα. 🙄
    Χάχαχαχααα
    Τελικά η ιστορία επαναλαμβάνεται…
    Ούτε αυτός βλέπω να έχει καμία ελπίδα.
    Δεν σώζεται με τίποτα λέμε. 🙂

    Κοραλλένια,

    Τώρα τι να πω εγώ;
    Πολύ περισσότερο ΑΝΘΡΩΠΟΙ είναι όσοι δίνουν τις μάχες τους σιωπηλά.
    Και όσοι, στις μέρες μας, το μόνο που ζητούν σαν δώρο, είναι το χαμόγελο.

    Πάω να φύγω τώρα, γιατί άμα με δουν τα βρωμόσκυλα στο πειρατικό να συγκινούμαι, ποιος με σώζει από το στόμα τους!

    Άααα… και ένα δωράκι πειρατικό.

    …..
    ………….
    …………………..
    ……………………………..

    Kisses

    • akrogialia Says:

      Happy roses! Πολύ όμορφα, πανέμορφα χρώματα, μεθυστικά αρώματα… σ’ ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.

      Όσο για τις τελείες σου….έχω μείνει άφωνη!
      …………….
      …………………..
      ……………………..
      ……………………………

  13. …και αυτό, από μένα για όλους σας.

    Μπαρούτι και Ρούμι λοιπόν!
    Cya Mates 😉

    • akrogialia Says:

      Whatever it is………………..Don’t worry, be happy……………..

      Να είσαι καλά πειρατή μου!

      Πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

