Χάνεσαι…

end1

end2

end3

end4

end5

11 Σχόλια to “Χάνεσαι…”

  1. υπέροχο τραγούδι που το «έντυσες» ακόμα πιο όμορφα καλή μου Κοραλλένια. Αλήθεια γιατί χάνεσαι?
    Η αγάπη θέλει δύο ……….
    Μαγικός αριθμός το δύο.
    Μια αγκαλιά μαζί με την καλησπέρα μου.

    • akrogialia Says:

      Χάνομαι…
      Χάνεσαι…
      Χάνεται…
      Σημασία έχει ότι στο τέλος όλοι θα χαθούμε…όση προσπάθεια κι αν καταβάλλουμε…κάποια πράγματα δεν είναι για εμένα… ή ίσως δεν θέλω να είναι για εμένα…

      Πάντως πυξίδα έχω, χάρτες έχω…να θυμηθώ μόνο να πάρω τα γυαλιά μου γιατί στο τέλος πάλι κύκλους θα κάνω….δεν βαριέσαι…τα πρώτα 100 χρόνια είναι τα δύσκολα…μετά όλα εύκολα…

      Καλό βράδυ να έχεις!

      Πολλά φιλιά!

  2. Υπέροχο κομμάτι και αγαπημένο, το έντυσες όμορφα με τις εικόνες σου!!
    Καλό υπόλοιπο Κυριακής

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Αναστασία μου,
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Όταν λες καλό υπόλοιπο Κυριακής τι εννοείς?

      Θες να πεις ότι για κάποιους ακόμη δεν τελείωσε η Κυριακή? Εγώ τότε γιατί είμαι με τις πιτζάμες στο κρεβάτι και με τις σκέψεις για μια δύσκολη βδομάδα στη δουλειά…κλαψψψψψψψψ

      Πολλά φιλιά καλή μου!

  3. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ .. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ .. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ .. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ .. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ .. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ .. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

    • akrogialia Says:

      Τι όμορφες πεταλούδες με επισκεφτήκαν πρωινιάτικα…και τι πανέμορφα πολύχρωμα φτερά έχουν…όλες ίδιες και όμως τόσο διαφορετικές…όμως πρόσεξα ότι κράτησες τρεις πεταλούδες στο πειρατικό σου…γιατί άραγε; Αααα….ξέχασα δεν κάνει καλό να σκέφτομαι…ούτε να αποκωδικοποιώ τις τελείες και τα σύμβολα…οπόταν λέω μόνον ένα μεγάλο ευχαριστώ!

      Όμως γιατί επτά (7) Πειρατή μου;

      Πολλά φιλάκια και πολύχρωμες ευχές για μια φανταστική εβδομάδα!

  4. «Θα χτυπώ στα βράχια σου
    ως το τέλος της σιωπής».

    Και μπορεί, ως το τέλος της σιωπής, να μην πάρεις ποτέ απάντηση ούτε θα παρηγορηθείς.

    «Ποιος έφταιξε, ποιον ν’ αθωώσω»
    Όπως σε όλα, έτσι και στην Αγάπη, it takes two to tango.
    «Δυο στο μαζί και δυο στο αντίο»…
    Σωστά!
    Ωραίοι στίχοι Κοραλλένια μου. 🙂

    Το ανολοκλήρωτο πάντα θα πονάει…

    Φιλιά πολλά και καλή βδομάδα!

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Λίλιθ μου,

      Οι στίχοι είναι πανέμορφοι και η Ε. Ζουγανέλη το ερμηνεύει τέλεια…
      Αχ… αυτό το ανολοκλήρωτο… ζει και βασιλεύει έστω κι αν χαθούν οι καρδιές…

      Πρόσεξα ότι σε επισκέφτηκαν και εσένα τρεις πεταλούδες…λες να άλλαξε χαρακτήρα ο Πειρατής ή τις έκλεψε από τον Os Jr? Χαχαχαχαχα

      Καλό βράδυ και πολλά φιλιά!

      ΥΓ: Έκανα τρελλά ψώνια το απόγευμα και το απόλαυσα πάρα πολύ! Τι κι αν κάποιοι χάνονται… η ζωή εξακολουθεί να είναι υπέροχη!

  5. και συνεχίζω απο εκεί που σταμάτησες για την ζωή που είναι υπέροχη. Και όσες αναποδιές να φέρνει πάντα βρίσκει τρόπο να παίρνει στα χέρια της τα πινέλα και τα χρώματα της και να ζωγραφίζει το επόμενο κεφάλαιο.
    Καλή σου μέρα Κοραλλένια

    • akrogialia Says:

      …εμείς ζωγραφίζουμε Γιώργο μου τη ζωή μας! Κι είναι όμορφο να κάνουμε που και που μια επίσκεψη στη δική μας γκαλερύ και να θαυμάζουμε τα δικά μας έργα!

      Καλό βράδυ να έχεις!

      Πολλά φιλιά

Σχολιάστε

