Γράμμα στον Άγιο Βασίλη…

Αγαπητέ φίλε / επισκέπτη του Κοραλλένιου σπιτιού μου, σήμερα σου δίνω χαρτί, μολύβι, φάκελο αλληλογραφίας, γραμματόσημα και μπόλικο χρόνο για να γράψεις κι εσύ ένα γράμμα στον Άγιο Βασίλη…

Το δικό μου το έγραψα και το ταχυδρόμησα κιόλας σήμερα.

smile

Αγαπητέ Άγιε Βασίλη,

Είμαι η Κοραλλένια. Είμαι σίγουρη ότι με θυμάσαι.  Πάντα σου γράφω το γράμμα μου στις 11 Νοεμβρίου γιατί όπως ξέρεις είναι μια πολύ σημαντική μέρα για μένα.

Φέτος προσπάθησα πολύ  για να είμαι καλό παιδί. Προσπάθησα πολύ να αλλάξω κάποιες κακές συνήθειες. Έχω συγχωρήσει ανθρώπους που με πλήγωσαν.  Συμβιβάστηκα όσο μπορούσα. Αποδέχτηκα κάποιες καταστάσεις για να δώσω τόπο στην οργή. Προσπάθησα καλέ μου Άγιε πάρα πολύ. Φυσικά με βοήθησε πολύ και το περσινό σου δώρο. Θυμάσαι σου είχα ζητήσει να μου δώσεις ΥΠΟΜΟΝΗ και μου την έδωσες και σε ευχαριστώ πολύ.

Φέτος θέλω ένα πιο ακριβό δωράκι. Φέτος θέλω ένα χ α μ ό γ ε λ ο. Κόκκινο σαν το γλυκό κρασί. Υπόσχομαι ότι θα το προσέχω. Θα το φοράω μέρα και νύχτα.  Την μέρα θα το φοράω για να λάμπει το πρόσωπο μου, να φωτίζεται,  να με βλέπουν οι  άνθρωποι γύρω μου και να αλλάζει η διάθεσή τους. Τη νύχτα θα το φοράω για να ομορφαίνουν τα όνειρά μου και να ξυπνάω με χαρούμενη  διάθεση το πρωί.

Δεν χρειάζεται να το τυλίξεις σε ακριβά κουτιά, με πολύχρωμες κορδέλες. Άφησε το στον παλαιό  μου καθρέφτη. Ναι, αυτόν που έχω στο δωμάτιο μου. Θα ξυπνήσω το πρωί των Χριστουγέννων και θα το βρω και θα το φορέσω αμέσως.

Άγιε μου Βασίλη, εύχομαι να είσαι καλά και να μπορέσεις και φέτος όπως κάθε χρόνο να εκπληρώσεις το δύσκολο αλλά και πανέμορφο έργο σου!

 Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.

 Κοραλλένια

51 Σχόλια to “Γράμμα στον Άγιο Βασίλη…”

  1. Μια αγκαλιά χαμόγελα και στεγνά μάτια, αυτό θα ζητήσω και να έχω την δυνατότητα να τα προσφέρω εγώ εκεί που τα χρειάζονται….

    Τι αλλο θα μπορούσε να ειναι πιο σημαντικό!!

    Καλό σου ξημέρωμα

    • akrogialia Says:

      Αναστασία μου,

      Εύχομαι ολόψυχα να σου φέρει το δώρο που θες και να το χαρείς όσο ποτέ άλλοτε…

      Να έχεις μια όμορφη μέρα! Πολλά φιλιά!

  2. πολύ όμορφο το γράμμα σου Κοραλλένια μου.Ελπίζω ο Άγιος να σε ακούσει και φέτος και να σου χαρίσει το χαμόγελο που του ζήτησες. Και μάλιστα να σου δώσει το ομορφότερο χαμόγελο που υπάρχει.
    Αλήθεια γιατί είναι σημαντική η 11 Σεπτέμβρη?? Υπάρχει γιορτή?
    Καλημέρα σου.

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Γιώργο μου,

      Μακάρι να μου το φέρει…το θέλω πολύ!

      Εσύ δεν θα γράψεις γράμμα;

      Πολλά φιλιά!

      • εγώ δυστυχώς Κοραλλένια μου έπαψα να πιστεύω τον μύθο τουΑγ. Βασιλείου και έτσι ξέρω οτι δεν θα μου φέρει τίποτα.
        Χαίρομαι όμως όταν ξέρω οτι έφερε στους φίλους μου.

  3. akrogialia Says:

    Στεναχωριέμαι γι’ αυτό που λες… όμως είναι δική σου επιλογή και σέβομαι την άποψη σου…

    Εύχομαι να είσαι καλά απόψε όπου κι αν βρίσκεσαι.

    Πολλά φιλιά!

  4. happypepper Says:

    αγαπητή κοραλλένια,
    εδώ στον πόλο οι τάρανδοι τά χουν κάνει μαντάρα. Φύγαν για τριήμερο (τους είχα δώσει τιμητική άδεια) και μ έχουν γράψει κανονικά. Το χαμόγελο βολεύει, γιατί οι βοηθοί μου έχουν σηκώσει καμιά δεκαριά πανώ και – δε θα το πιστέψεις- απεργούν!!! (αφού νομίζω σε λίγο θα κατέβουν στο λιμάνι του πειραιά.
    Άσε που έχω και κάτι κονέ στον κάτι κοσμο (το δικό σας) από κάτι βλαμμένους που χαμογελούν και επιμένουν να έχουν καλή διάθεση και αισιοδοξία. Πάρε τον χαπιπέππερ για παράδειγμα – ιδρυματική περίπτωση. παλεύει, παλεύει παλεύει, ξεροκέεεεεφαλος!
    τα καταφέρνει, δε λέω, αλλά παρόλο που δυσκολεύεται, χαμογελάει. Έχω και άλλα παιδάκια που σου γράφουν συστηματικά.
    Λοιπόν, κοραλλένια,
    να στο στείλω με κούριερ, θα το τυλίξω, ή θα περάσεις από δω νμα το πάρεις; (αν έρθεις, έχει και μια πίτσα δώρο)

    • akrogialia Says:

      Άη Βασίλη!
      Τι έκπληξη είναι αυτή!
      Πόσο γρήγορα έλαβες το γράμμα μου!

      Και ο happypepper και όλα τα άλλα παιδάκια που συναναστρέφομαι έχουν πολύ χαρούμενες φατσούλες…

      Μου είναι πολύ δύσκολο να περάσω να το πάρω. Προτιμώ να μου το φέρεις εσύ αγαπητέ Άη Βασίλη και θα σου δώσω κι εγώ ένα υπέροχο δωράκι έκπληξη να το πάρεις μαζί σου.

      Το γράμμα σου με έκανε πολύ χαρούμενη σήμερα….

      ΥΓ: Δεν θα χρειάζεται πια να είμαι καλό παιδί αφού το δώρο μου για το 2010 το εξασφάλισα! χαχαχαχαχα

  5. happypepper Says:

    Υ.Γ.
    Συγχώραμε καλή μου, ξέχασα να υπογράψω (γερνάω βλέπεις…)
    Άη Βασίλης.

    • akrogialia Says:

      Και χωρίς υπογραφή καλέ μου Άη Βασίλη πάλι θα ήξερα ότι το γράμμα είναι από εσένα!

      Δύναμη και καλή επιτυχία στο μοίρασμα των δώρων σου και φέτος!

  6. Να σου ευχηθώ Χρόνια πολλά , αν καταλαβα καλα ;;;

    Υ.Γ Και τωρα να σου παραθέσω ενα γράμμα που βρήκα και διάβάσα καπου…

    **** Ο ΑΓΕΝΝΗΤΟΣ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ

    » Δεν εχω ακομα ονομα γιατι δεν ξερω ακομα τι φυλλο ειμαι.
    Ομως οι γονεις μου σε αγαπουν πολυ και καθε χρονο σε περιμενουν.
    Φετος το δωρο σου προς αυτους θα ειμαι εγω.
    Ομως θελω κι εγω κατι για την κουνια μου.
    Απο του χρονου θα σου ζητω παιχνιδια.
    Σ’`αγαπω και του χρονου θα σου στειλω και φωτογραφια μου. »

    Καλό σου βράδυ
    Αρης

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Άρη,

      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Πολύ όμορφο το γράμμα του αγέννητου φίλου του Άη Βασίλη

      Εύχομαι να σου φέρει κι εσένα αυτό που επιθυμείς για τη νέα χρονιά!

      Να έχεις ένα όμορφο σ/κ.

      Φιλιά!

  7. κάπου άφησα ένα χαμόγελο εδώ. και δεν το βλέπω. πάμε πάλι από την αρχή: 🙂

    • akrogialia Says:

      Τώρα είμαι σίγουρη ότι βλέπεις και το πρώτο χαμόγελο που μου άφησες εεε;
      Και το δεύτερο είναι πολύ γλυκό.

      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Να έχεις ένα όμορφο σ/κ!

      Φιλιά!

  8. Και πολύ καλά κάνεις και γρράφεις στον Άγιο Βασίλη.
    Να πιστεύεις στον Άγιο Βασίλη και να μην ακούς κανέναν.
    Είναι αληθινότατος σε πληροφορώ.
    Εγώ πέρσι να φανταστείς, τοθ είχα γράψει ένα γραμματάκι αλλά μέσα μου δεν το πολυπίστευα. Αλλά το έκανα.
    Σκέφτηκα «δεν ξέρεις τι γίνεται καμιά φορά».
    Και κατά τις 12.30 τα μεσάνυχτα… ακούω ένα θώρυβο στην πόρτα και κάτι «HO HO HO».
    Πάω, ανοίγω… και τι να δώ;;;

    ΤΟ ΔΩΡΟ ΜΟΥ!!!

    Για φέτος λοιπόν, αφού βεβαιώθηκα ότι όλα είναι αλήθεια, του έχω ετοιμάσει μια γραμματάρααα!!!
    ΜΑ, …ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑΡΑ!!!
    Μπούχαχαχαχααα 🙂

    Πέρα από τα δώρα τα δικά μου όμως… θέλω να ξέρεις ότι είμαι σίγουρος ότι το δικό σου δώρο είναι ήδη έτοιμο.
    Και αν ήμουν εγώ Άη βασίλης, θα είχες και bonus. 😉
    ( Κρίμα για την Ανθρωπότητα 🙂 )

    Καλή σου μέρα Κοραλλένια.
    Πολλά φιλιά

    • akrogialia Says:

      Osiris,

      Δεν είχα καμιά αμφιβολία ότι το δικό σου δώρο θα ήταν κάτι άλλο από αυτό που είδα όταν επιχείρησα να ανοίξω το κουτί του…χαχαχαχαχαχα

      Εύχομαι να σου φέρει και φέτος το δώρο που ζήτησες στη ΓΡΑΜΜΑΤΑΡΑ που έγραψες!

      Μου αρέσει πολύ η σιγουριά που σε διακατέχει ότι θα βρει το πολύτιμο δώρο που ζήτησα και θα μου το φέρει…

      Καλή σου μέρα Πειρατή!
      Πολλά φιλιά!

  9. γρράφεις = γράφεις
    τοθ = του
    θώρυβο = θόρυβο

    Osiris’ Promotion:
    Το πολύ ρούμι μακραίνει την ζωή.
    🙂

    Στην υγειά μας.

    • akrogialia Says:

      Osiris,

      Για μια στιγμή πίστεψα ότι το σχόλιο το άφησε ο Ος Jr…

      Ανακουφίστηκα τώρα που είδα ότι το έστειλε ο Osiris! Χαχαχαχαχα

      Στην υγειά σου πειρατή!

  10. Κοραλλένια μου, είμαι σίγουρη ότι και ο Άγιος Βασίλης θα περιμένει με ανυπομονησία το γράμμα σου κάθε χρόνο, μιας και πρέπει να είναι το πρώτο που λαμβάνει! 🙂
    Αφού δεν σου αρνήθηκε την Υπομονή πέρσι, είμαι σίγουρη ότι δεν θα σου αρνηθεί και το Χαμόγελο.
    Είναι πολύ γλυκός!
    Εγώ, αν και τον αγαπάω πολύ, δεν του στέλνω γράμμα…
    Τον αφήνω να μου φέρει ό,τι νομίζει αυτός ότι χρειάζομαι.
    Συνήθως δεν πέφτει έξω. 🙂

    Όμορφο το γράμμα σου και είναι και το πρώτο χριστουγεννιάτικο ποστ της μπλοκοπαρέας!

    Φιλιά πολλά Κοραλλένια μου!

    • akrogialia Says:

      Λίλιθ μου δεν ξέρω αν είναι το πρώτο που λαμβάνει…αλλά εγώ περιμένω με ανυπομονησία να έρθει η μέρα για να το γράψω και να το στείλω…

      Και να μην μπορέσει να μου φέρει αυτό που ζητώ…σημασία έχει ότι διαβάζει με αγάπη το γράμμα μου και έστω για λίγο με σκέφτεται…

      Να έχεις ένα πολύ όμορφο σ/κ!

      Πολλά φιλιά!

  11. Ολγα Says:

    geia s agie vasilh .. pada sou grafw ta xristougenna giati thelw na me thimase ! sagapw poli kai efxomai na turiseis thn uposxesei sou oxi opws perisi pou me 3exases [=

    • akrogialia Says:

      Όλγα καλημέρα και καλωσόρισες στον κοραλλένιο μου κόσμο.

      Είμαι σίγουρη ότι Άη Βασίλης θα σου φέρει αυτό που του ζήτησες για τη νέα χρονιά 2010!

      Να έχεις ένα όμορφο σ/κ!

      • Κατερίνα Says:

        koralenia ka8e xrono stelo tou agiou vasili na mou ferei kapio doro alla apo kato apo to dentro mas mono ta dora pou mou fernei i mama mou vlepo elpizo agie mou vasili fetos na mou fereis ena nintento ds kai ligi agapi se euxaristo pou me akouses i katerina

        ΥΓ
        SAS AGAPO OLOUS POLI KORALENIA PLS NA MOU APANTISEIS!!!
        :p
        🙂

  12. happypepper Says:

    Φυσικά και δε χρειάζεται να είσαι καλό παιδί!
    Να – κοίτα κι εμένα που είμαι κακό παιδί τί ωραία που περνάω.
    Όσο για τις φατσούλες μας, πού το ξέρεις βρε κοραλλένια μου ότι δεν είμαι κανένας κακομούτσουνος;
    Μπας και μας φακελώωνεις κρυφά; (γιατί αν θες μπορείς να το κάνεις και φανερά και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα!)
    καλή κυριακή.

    • akrogialia Says:

      «Όσο για τις φατσούλες μας, πού το ξέρεις βρε κοραλλένια μου ότι δεν είμαι κανένας κακομούτσουνος;» Χμμμ…αυτά είναι μυστικά του επαγγέλματος!

      Από την άλλη όμως happypepper μου μίλησα για «χαρούμενες φατσούλες» και όχι για «όμορφες» χαχαχαχαχα

      …και οι χαρούμενες φατσούλες φαίνονται από μίλια μακριά…μέσα από τα όμορφα σκίτσα τους, την καλή τους διάθεση, τα χαρούμενα κείμενα τους, τις πράσινες απλώστρες τους, τα παιδικά τους πάρτυ, τα μαγικά φίλτρα, τα όνειρα του νερού, τις περπατούσες, το ξεφτέρι, τις ακτινογραφίες, τις χάρτινες γυναίκες, τις πριγκίπισσες, τις ανύπαρκτες …να πω και άλλα ή σε έπεισα?

      Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

      Πολλά φιλιά!

      • akrogialia Says:

        χμμμ κι αν δεν σε έπεισα….…κοίτα τη φωτογραφία με τις χαρούμενες φατσούλες μας…εσύ δεν είσαι αυτός με ριγέ μαύρη μπλουζίτσα και κόκκινο σορτσάκι, πάνω από το σκυλάκι?

  13. Bloom,Winx Club Says:

    Άγιε μου Βασίλη,

    Εγώ φέτος θα ήθελα να μου βλάλεις από μέσα μου την μαγεία που κρίβω και μόλις καταλάβω πως την έχω θα είμαι τόσο χαρούμενη που θα σε βοηθάω στις διανομές σου

    • akrogialia Says:

      Bloom Winx Club

      Το γράμμα σας έχει φτάσει στον προορισμό του…

      Πες ότι έγινε ήδη αυτό που ζήτησες!

      Καλώς όρισες στις Κοραλλένιες σκέψεις μου.

      Καλημέρα και καλή βδομάδα

  14. Κατερίνα Says:

    gia sas eime i katerina 11 xronon kai eime apo tin kipro, elpizo o agios vasilis fetos na mou ferei mia megali ipomoni na ante3o ta tossa pola 4emata ton filon mou !ego nomizo oti o agios vasilis den mas fernei dora alla dinami ,eirini ,zoi , ipomoni κ.τ.λ.π

  15. Κατερίνα Says:

    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ

    • akrogialia Says:

      Αγαπητή Κατερίνα καλησπέρα,

      Θέλω να σου πω ότι ο Άγιος Βασίλης κάθε χρόνο μας φέρνει όποιο δώρο του ζητήσουμε…αρκεί μόνο να το θέλουμε πολύ και να το έχουμε ανάγκη! Είμαι σίγουρη ότι όταν διαβάσει το όμορφο γράμμα σου θα σου φέρει την «υπομονή» που του ζήτησες…είναι όμορφο να έχεις φίλες σε αυτή την πολύ όμορφη ηλικία της εφηβείας…που δεν είναι τίποτα άλλο από ένα υπέροχο, μαγικό ταξίδι στον κόσμο των ενηλίκων…

      Τώρα όσον αφορά αυτό που λες ότι κάτω από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο είναι το δώρο που αγοράζει η μαμά…θέλω να σου πω ότι χωρίς του βοήθεια του Αγίου Βασίλη δεν θα μπορούσε η μαμά να στο φέρει…βλέπεις είμαστε τόσο πολλοί που και ο Άγιος Βασίλης θέλει μια μικρή βοήθεια από εμάς για να παραδώσει όλα τα δώρα τα οποία περιέχουν υλικά αντικείμενα, παιχνίδια κτλ…όλα τα άλλα δώρα όπως είναι η Υγεία, η Χαρά, η Ειρήνη, η Ελπίδα, η Φιλία, η Υπομονή, το Χαμόγελο…έχει τη δύναμη και τα φέρνει μόνος του!

      Εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφα αυτά τα Χριστούγεννα!

  16. Κατερίνα Says:

    akrogialia i katerina eime pali 8a i8ela na se rotiso an autos pou milaei oti ine o agios vasilis eine ali8inos sta ali8ia eine?

  17. Κατερίνα Says:

    akomi 8a i8ela na se rotiso esi poso xronon eise?

  18. Κατερίνα Says:

    δεν με καταλαβες εκεινος που μιλαει εδο στο κοραλενιας bloc ποιος ειναι?

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Κατερίνα,
      Χμμμ…ούτε εγώ δεν ξέρω ποιος μιλάει…εκείνο που ξέρω είναι ότι ο Άγιος Βασίλης περνάει από αυτό το μπλογκ…και γνωρίζει τις επιθυμίες μας…

  19. Κατερίνα Says:

    η μαμα μου ειναι 45

    • akrogialia Says:

      Να χαίρεσαι τη μανούλα σου! Εγώ είμαι λίγο μικρότερη της… 39

      Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

      • Κατερίνα Says:

        episis
        den einai ligo periergo pou akoma pisteueis ston agio vasili?
        oloi i megali den pisteuoun sto agio vasili kai esi pisteueis?

  20. akrogialia Says:

    Καλή μου Κατερίνα,

    Πιστεύω στον Άγιο Βασίλη γιατί κάθε χρόνο που φέρνει αυτό που ζήτω…από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου να γράφει…πάντα του γράφω γράμμα…

    Δεν με νοιάζει αν οι άλλοι δεν πιστεύουν…σημασία έχει το τι πιστεύω εγώ!

  21. Κατερίνα Says:

    diladi ti dora sou fernei?

    • akrogialia Says:

      Κατερίνα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

      Το καλύτερο δώρο μου έφερνε όλα αυτά τα χρόνια ήταν η υγεία…εύχομαι και φέτος να μου χαρίσει αυτό το πολύτιμο δώρο για όλη τη χρονιά!

  22. Αγαπητε μου Αγιε Βασιλη φετος ημουν καλο παιδι.Ελεινα τα προβληματα μου χωρις φωνες επειδη περσι μου ειχες φερει ενα σακι με υπομονη!
    Φετος λοιπον θελω να μου φερεις κατι μοναδικο,δηλαδη να ερθεις
    στις 12 το βραδυ και τα με παρεις για μια βολτα με το ελκηθρο γιατι θελω να γνορισω τον Ρουντολφ το ελαφακι!
    Φιλακια,
    Ουρανια.
    Υ.Γ.ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ Η ΜΑΜΑ
    ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ 2 ΕΤΩΝ!!

    • akrogialia Says:

      Λόλα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

      Αν είσαι καλό και φρόνιμο παιδί…σίγουρα θα πάρεις για δώρο αυτό που τόσο επιθυμείς!

      Να έχεις μια υπέροχη χρονιά!

  23. ΚΟΡΕΛΛΙΝΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ

    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ
    ΝΙΚΟΣ

    • akrogialia Says:

      Νίκο,

      Χρόνια Πολλά γεμάτα υγεία, χαρά, ευτυχία και πολλές όμορφες στιγμές!

      Η υγεία μπορεί να μην είναι το παν, αλλά χωρίς την υγεία όλα τα άλλα είναι ένα μεγάλο τίποτα!

  24. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΩΡΑΙΩ ΚΑΙ ΦΑΤΑΣΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ

Σχολιάστε

