Σε ποιον θα ήθελες να μοιάσεις?

  1. Διάλεξε ένα αριθμό από το 1 – 9.
  2. Πολλαπλασίασε  τον αριθμό που διάλεξες  με τον αριθμό 3.
  3. Πρόσθεσε τώρα τον αριθμό 3.
  4. Πολλαπλασίασε τώρα με τον αριθμό 3 ( οκ…περιμένω να πάρεις το calculator σου χαχαχαχα).
  5. Τώρα λογικά θα πρέπει να βρήκες ένα αριθμό με δύο ή και τρία ψηφία.
  6. Πρόσθεσε τους αριθμούς μεταξύ τους.

 Ωραία! Τώρα κοίτα προσεχτικά τον πιο κάτω πίνακα να δεις  με ποιον αντιστοιχεί ο αριθμός που βρήκες…είναι το πρόσωπο που  θαυμάζεις πολύ, τον έχεις ως πρότυπο και θα ήθελες πολύ να του μοιάσεις!

 

1. Einstein

2. Sandra Day O’Connor

3. Prince Charles

4. Ghengis Khane

5. Bill Gates

6. Gandhi

7. Ronald Regan

8. Elvis Presley

9. Korallenia

Ξέρω,  ξέρω…τι να σου κάνω το έχω αυτό το χάρισμα.   Οι άνθρωποι θέλουν να μου μοιάσουν! Μην ανησυχείς κάποια μέρα με πολύ προσπάθεια θα μου μοιάσεις κι εσύ! Χαχαχαχαχαχχα

korallenia

 

Καλή βδομάδα φιλαράκια!

 

 

44 Σχόλια to “Σε ποιον θα ήθελες να μοιάσεις?”

  1. πολύ καλό το παιχνίδι αλλά δουλεύει λάθος!!!! Αφού για να καταλάβεις μου βγαίνει συνέχεια το 6. Εγώ πρότυπο τον Gandhi???? Ήμαρτον! Θα αναστηθεί ο κακομοίρης αν τον έχω εγώ ως πρότυπο και θα ξεκινήσει κήρυγμα εναντίον μου.
    Είμαι σίγουρος πως δεν δουλεύει το παιχνίδι. !:))))))))

    • akrogialia Says:

      Κάνουμε πλακίτσα Γιώργο μου?
      Αφού το έχω τσεκάρει… αποκλείεται να βγαίνει το 6….πάντα το 9 βγαίνει! Και το εννέα είμαι εγώ! Η Κοραλλένια με το όνομα! Χαχαχαχαχαχα

      Έλα έλα παραδέξου το! Πόσο πολύ θέλεις να μου μοιάσεις! Να ζεις στον Κοραλλένιο βυθό…που όταν το θελήσω έχω ένα γνωστό μου που μπορεί να τον χρωματίσει μεμιάς μωβ! Χαχαχαχαχαχα

      Σοκολατένια φιλάκια!

      • χμ!!!! με βρήκες αμέσως ??? χεχεχεχεχεχεχε! μια πλακίτσα έκανα ντε! χεχεχεχεχεχεχεχεχεχε (καλά ίσως να έκανα λάθος υπολογισμούς χεχεχε)
        χμ ! πρότυπο μου δλδ εσύ???
        μήπως πρέπει να το προσέξω??
        το πρότυπο μου βγήκε σε θυληκό?????
        Η αλήθεια πάντως είναι οτι με βάση κάποια χαρακτηριστικά που μου έχεις πει δεν είναι κακό σαν βάση.
        Ο δυναμισμός σου και η εξυπνάδα σου δεν είναι άσχημη! 🙂
        Το κακό είναι οτι δεν θα τα καταφέρω ποτέ να φτάσω το πρότυπο μου. Πάντα θα υπολοίπομαι λόγω της έλλειψης της γυναικείας φύσης.

  2. Αγαπημένο μου πρότυπο, καλησπέρα!
    Εγώ, μπορώ να πω ότι ήδη σου μοιάζω αρκετά και κάνω συνεχώς προσπάθειες να σου μοιάσω και περισσότερο!
    Χθες (πχ) στο πειρατικό, έγραφα σχόλιο το ίδιο ακριβώς λεπτό που έγραφες κι’ εσύ! :mrgreen:
    Νομίζω ότι τα πάω αρκετά καλά…
    Φυσικά, είμαι ακόμα πολύ μικρή… σε λίγα χρόνια από σήμερα θα σου μοιάσω ακόμα περισσότερο! 😆

    Με αγάπη,
    Ένα παιδί με φιλοδοξίες…

    • akrogialia Says:

      Αγαπημένο μου «ένα παιδί με φιλοδοξίες»…
      Έχω μια συμβουλή για εσένα… άρχισε από τώρα να γράφεις κάθε μέρα δέκα φορές την εξής πρόταση:
      «Θέλω να μοιάσω στην Κοραλλένια!»
      Όχι στον υπολογιστή όμως…δεν πρέπει να κάνεις ζαβολιές…copy paste χαχαχαχα
      Καλέ πώς πρασίνισε έτσι η φατσούλα σου? Να σου υπενθυμίσω ότι δεν γράφαμε ακριβώς το ίδιο λεπτό…αλλά ξεκινήσαμε με το ίδιο επιφώνημα έκπληξης και εκστασιασμού αν θυμάσαι! Χαχαχαχα
      ΑΑΑ και έτσι γιατί μου βγαίνει κακία τώρα…(το καβάλησα το καλάμι)…δεν θα με φτάσεις ποτέ! Χαχαχαχαχαααααααα
      Φιλιααααα!

  3. ΑΠΑΙΧΤΟ!!!!!
    🙂
    Το διασκέδασα,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • akrogialia Says:

      Γλαρένια μου χαίρομαι πολύ που το διασκέδασες!

      Πολλά φιλιά καλή μου!

      Εύχομαι να είσαι εντελώς καλά!

  4. Περίεργο, εμένα μου βγήκε ως πρότυπο ο Λάκης Λαζόπουλος!
    Χε χε!

    • akrogialia Says:

      Πλακίτσα Ερατώ μου εεε?!

      Φόρεσα τα γυαλιά μου καλύτερα για να δω σε ποιον αριθμό αντιστοιχεί ο Λαζοπούλος και δεν τον βρήκα!

      Γιατί άραγε?

      ΕΕΕ μα γιατί ο άνθρωπος είναι ασύγκριτα Πρώτος!

  5. 🙂

    Πολύ καλό.

    καλή εβδομάδα

    • akrogialia Says:

      Απο-τυχη-μενη καλησπέρα και καλωσόρισες στις κοραλλένιες μου σκέψεις!

      Με πέτυχες με όμορφη διάθεση σήμερα!

      Καλή βδομάδα και σε σένα!

  6. χαχχαχαχαχ ναι δεν έχω καμία αντίρρηση εσύ είσαι το πρότυπο μου!!!

    Φιλιά πολλά !!

    • akrogialia Says:

      Αναστασία μου,

      Χαίρομαι κορίτσι μου που το παραδέχεσαι! Έτσι εγώ είμαι το πρότυπο εδώ μέσα! Χαχαχαχαχα

      Πολλά φιλιά κουκλίτσα μου!

  7. Χα χα, όσες φορές και να το έκανα, πάλι Κοραλλένια βγήκε !

    • akrogialia Says:

      Vassilis,

      Αααα έκανες και εσύ τη ζαβολιά της επαλήθευσης! Χαχαχαχα

      Δεν μπορείς να ξεφύγεις από τη μοίρα σου!

      Καλό βράδυ να έχεις! Φιλιά!

  8. akrogialia Says:

    Γιώργο μου δεν σε ξέχασα…απλά το σύστημα αυτό δεν με αφήνει να αφήσω δεύτερο σχόλιο κάτω από το δικό σου σχόλιο…

    «Η αλήθεια πάντως είναι ότι με βάση κάποια χαρακτηριστικά που μου έχεις πει δεν είναι κακό σαν βάση.» Καλά βρε Γιώργο πιστεύεις ότι σου λέω? Χαχαχαχαχα

    «Ο δυναμισμός σου και η εξυπνάδα σου δεν είναι άσχημη!» Εμμμ είδες! Μακάρι λοιπόν να μου μοιάσεις! Αλλά το βλέπω χλωμό… πολύ χλωμό…. Τουλάχιστον σε αυτή τη ζωή! Ίσως στην επόμενη? χαχαχαχαχα

    Πολλά φιλιά καλέ μου!

  9. Αααααα Χα χα…..
    ΤΕΛΕΙΟ….

    Κλονοποίηση ειναι αυτο !!!!!!!!!!!!!!!

    Αρης

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Άρη μου,
      Χαίρομαι που σου άρεσε και σε έκανε να χαμογελάσεις!
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!
      Φιλιά!

  10. Έτσι και γίνει κάτι τέτοιο και σου μοιάσω, έχω να φτιάξω ένα blog γεμάτο κοράλλια… που θα μιλάνε όλοι γι’αυτό!!!
    Από την άλλη βέβαια… μία είναι αυτή που έχει τόσο υπέροχη καρδιά.
    Δεν νομίζω να επαναλαμβάνεται. 😉

    Σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να μας χαρίζεις πάντα το κέφι σου και την ζεστασιά σου.

    Σου έφερα και ένα δωράκι.

    🙂

    Η foto, υπέροχη!
    Έσκασα στα γέλια. 🙂

    Θα σου χαρίζω πάντα όποια χρώματα σου αρέσουν.
    Καλό απόγευμα.
    Φιλιά

    • akrogialia Says:

      Τι πολλές σοκολάτες μεγάλες, μικρές….! Τι νόστιμες που είναι!

      Αααα για να σου πω…
      Αγαπητέ μου Όσιρη δεν επιτρέπονται τα «φακελάκια» στο μπλογκ μου δεν είμαι «γιατρός» του δημοσίου…χαχαχαχαχα

      Για να μου μοιάσεις (αφού είμαι το πρότυπο σου, το είδες και μόνος σου) θα πρέπει να συμμετέχεις σε πιο πολλά ξενύχτια! Χαχαχαχαχα

      Σου άρεσε και η φωτογραφία μου! Ωωω σε ευχαριστώ πολύ. Μόλις έβαψα και χτένισα τα κοραλλένια μου μαλλιά! Χαίρομαι που σου άρεσε! Δεν πιστεύω και αυτό να είναι «φακελάκι»! Χαχαχαχα

      Πέραν από την πλάκα…σε ευχαριστώ πολύ!

      Πολλά κοραλλένια φιλιά!

  11. Μπορεί να μην σε φτάσω ποτέ, αλλά μπορώ ανετότατα να καταβροχθίσω ΟΛΕΣ τις σοκολάτες που σου έφερε ο πειρατής! :mrgreen:

    • akrogialia Says:

      Αγαπημένη μου Λίλιθ,

      Έγινε μια παρεξήγηση χθες… η Κοραλλένια σου είπε ότι δεν μπορείς να τη φτάσεις γιατί απλά καλή μου την έχεις ήδη ξεπεράσει…
      ( η καλή Κοραλλένια)

      ΥΓ : Κάτω τα χέρια από τις σοκολάτες μου! Είναι δικές μου ΟΛΕΣ ΟΛΕΣ ΟΛΕΣ! Θα το πω στον Πειρατή αν τις αγγίξεις…χαχαχαχαχα
      (η αυθεντική Κοραλλένια)

  12. Προς καλή Κοραλλένια:
    I Love you too! 🙂

    Προς αυθεντική Κοραλλένια:
    Θα ανταποδώσω την… καλοσύνη σου, στέλνοντάς σου μια φωτογραφία
    μου που τραβήχτηκε μόλις πριν 5 λεπτά!
    Τώρα μπορείς να με καρφώσεις και στον πειρατή.
    Να θυμάστε (και οι δύο) όμως, ότι you will have to catch me first!!! :mrgreen:
    ΧΑ!

    • akrogialia Says:

      Τιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι;;;;;;;;;;;;;;;,,

      Τόλμησες να φας το δώρο μου (τις σοκολάτες μου);
      Κακιά! Κακιά!

      Θα το πω στον Πειρατή και το «φθινοπωρινό σου σπιτάκι» θα γίνει «καλοκαιρινό»…έτσι για να μάθεις… ξέρω πόσο πολύ απεχθάνεσαι το καλοκαίρι…

      Αχ… πάει το έχω παρακάνει εε; Χαχαχαχαχα

      ΥΓ : Αλλά μάλλον δεν θα σε τιμωρήσει ο Πειρατής όταν δει τέτοια ξανθια κουκλίτσα….κλαψψψ 😦

  13. Αχαχαχαχααααααααα!!!
    Α, ναι! Ξέχασα ότι είμαι ξανθιά!
    Χαχαχαχαααααα!!!
    Είδες; Κάτι ξέρω εγώ… δεν είναι τυχαίες οι φωτογραφίες! 😆
    Για να με δω πάλι…
    Ε, ναι… βέβαια! Νομίζω τη γλύτωσα την τιμωρία αυτή τη φορά! 😉

    • akrogialia Says:

      Νομίζεις Λίλιθ μου, νομίζεις!

      Περίμενε να επιστρέψει ο Καπετάνιος… Δεν σε γλυτώνουν τα ξανθά σου μαλλιά ούτε και το νάζι σου! χαχαχαχαχα

      Φιλάκια!

  14. Τς, τς, τς…
    Μόλις επέστρεψα από τον καπετάνιο.

    ΠΙΟ ΜΑΡΤΥΡΙΑΡΙΚΟ ΚΟΡΑΛΛΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ!!!

    Αχαχαχαχαχαααααααα!!!
    Μήνυμα στο μπουκάλι ήταν αυτό ή αναφορά χαρτί και καλαμάρι;;;
    Απαπαπαπαπαπααααααααα!!!
    Και σε είχα και πρότυπο! 😆 😆 😆

  15. Korallenia – Lilith,

    …Για να επιλυθούν όλα τα προβλήματα μονομιάς και να επικρατήσει ειρήνη…

    Από σοκολάτα παρακαλώ! 😉

    Και επειδή… θέλω πάντα να δίνω «επιλογές«…

    Και για να μην παίρνω όλη την «δόξα» μόνος μου, ένα μεγάλο ευχαριστώ στην… Jade που ήταν συνεχώς… δίπλα μου.

    …Την καλησπέρα μου κυρίες μου. 😉

    • akrogialia Says:

      Καλή η προσπάθεια σου Πειρατή μου!

      Λοιπόν για να επικρατήσει η ειρήνη αφήνω όλα τα σοκολατοδημιουργήματα στην αγαπημένη μου Λίλιθ και όλα τα κόκκινα τριαντάφυλλα σου Πειρατή κι εγώ επειδή είμαι ανώτερο Κοράλλι κρατώ το ένα τριαντάφυλλο το λευκό… αν και η αυθεντική Κοραλλένια θα ήθελε πολύ το “red rose”! χαχαχαχαχαχα

      Όσιρη – Λίλιθ πολύ καλή μέρα σας!

      Πολλά φιλιά!

  16. Και όπως είπα και στον πειρατή πριν από λίγο…
    Θα τις μοιραστούμε θες δε θες τις σοκολάτες!!!
    Δε θέλω να έχω μπλεξίματα με την… αυθεντική Κοραλλένια, που… είμαι σίγουρη ότι δε θ’ αργήσει να κάνει την εμφάνισή της! 😆

    Φιλιά!
    Καλημέρα!

    • akrogialia Says:

      Αγαπημένη μου Λίλιθ,

      Τι ευγενική και καλή που είσαι σήμερα. Γλυκιά σαν σοκολάτα!

      Λοιπόν θα τις μοιραστούμε όλες τις σοκολάτες αλλά για να είναι δίκαιη η μοιρασιά…. η κάθε μια θα πάρει τόσες σοκολάτες όσες είναι και η ηλικία της. Εγώ είμαι πολύ μεγαλύτερη σου άρα θα πάρω περισσότερες! χαχαχαχαχαχαχα

      Η αυθεντική Κοραλλένια!

      Φιλάκια!

  17. happypepper Says:

    Επειδή δεν έχω όρεξη να παίξω με τους αριθμούς, θα κάνω σκίπ το προσίντιουρ και θα σας πω κατευθείαν για το πρότυπό μου –
    εεεεεε
    κάτσε να σκεφτώ…
    μπα…
    μου φαίνεται δεν έχω πρότυπο…
    Είμαι πρωτότυπο!

    • akrogialia Says:

      Happypepper καλησπέρα!

      Είσαι πρωτότυπο! Από τα λίγα που έχω ξεχωρίσει!

      Δεν είχα καμιά αμφιβολία ότι εσύ δεν χρειάζεσαι πρότυπο!

      Φιλιά!

      • happypepper Says:

        Sorry – ελπίζω να μη σου χάλασα τον ειρμό.
        Απλά παλεύω να διατηρήσω την όποια ιδιαιτερότητα μπορεί να έχει ένας άνθρωπος. Ομολογώ ότι μ αρέσει να αντιδρώ, αλλά όχι αντίδραση για την αντίδραση: αντίδραση για την προστασία της ιδιαιτερότητας. και ξέρω ότι δεν τα καταφέρνω πάντα καλά, αλλά κάνω ό,τι μπορώ. Βασικά, η δουλειά και η κοινωνικές συμβάσεις φταίνε για την υποταγή της ιδιαιτερότητας στο «κοινό καλό».
        Ειλικρινά, με πονάει που αναγκάζομαι να λέω ψέματα (κοινωνικές συμβάσεις του τύπου «πόσο χαίρομαι που σε βλέπω», κλπ) για να επιβιώσω.
        Γι αυτό και έχω ψηλούς τοίχους στο κάστρο μου.

  18. Korallenia,

    Όταν κάποιος διαλέγει τα τριαντάφυλλα και το Red Rose, χρειάζεται στα σίγουρα λίγη ενέργεια για να… «επιβιώσει». 😉
    Γι’ αυτό και εγώ σου έφερα την καινούρια Cadbury Creme Brul’egg.
    Κατασκευάζεται με σοκ. αυγά και υλικά Cadbury.
    Οι θερμίδες της δεν είναι δυνατόν να μετρηθούν….
    Μπούχαχαχαχααα 🙂

    Καλή όρεξη.
    Θα έχω το νου μου, μην τυχόν περάσει η Lilith και σου την φάει.
    Και επι τη ευκαιρία… θα πάρω και έναν υπνάκο.

    🙂

    Πειρατικά φιλιά.

    • akrogialia Says:

      Osiris καλησπέρα!

      Σε ευχαριστώ για το νόστιμο δωράκι σου!

      Με τις θερμίδες δεν είχα ποτέ πρόβλημα…είμαι από τα τυχερά κοράλλια που έχουν ένα απίστευτο μεταβολισμό! Χαχαχαχα

      Όσο για τη Λίλιθ…ένα έχω να πω! Ας τολμήσει! Χαχαχαχαχα
      Αααα τώρα εξηγείται που πήρε τον «υπνάκο» της η Jade προχθές! Χαχαχαχαχχα

      Σοκολατένια φιλιά!

      ΥΓ: Γιατί όταν σκεφτώ το Red Rose όσο πεσμένη διάθεση και να έχω…γελάω…?

  19. …ευτυχώς που δεν κάνω και εγώ το ίδιο όταν το δω!!! 😉
    Θα είχα αντιμετωπίσει μεγάλο πρόβλημα…
    Μπούχαχαχαααα 🙂

    PS: Πολύ γέλιο απόψε 🙂

    • akrogialia Says:

      …και εύχομαι να συνεχίσεις να μην το κάνεις…γιατί αν στο μεταδώσω και αρχίσεις να γελάς…ποιος με γλιτώνει μετά εμένα…σε ποιο βυθό να πάω να κρυφτώ το κοράλλι…χαχαχαχαχα

      Από την άλλη τώρα που το σκέφτομαι… αν γίνει κάτι τέτοιο ίσως να έχω περισσότερες ελπίδες!

      χαχαχαχαχαχα
      χαχχχαχαχχα

  20. Δεν υπάρχει τέτοιο θέμα πιστεύω…
    Εξ’ άλλου, και να μην είχες ελπίδες εσύ, υπάρχει πάντα η Αυθεντική Κοραλλένια…
    Χάχαχαχααα 🙂

    …Και δεν κοιμάται και τα βράδια…
    lol 🙂

    • akrogialia Says:

      …είδες τύχη η Αυθεντική Κοραλλένια!

      Πάω να την δέσω γερά στο ναυάγιο εκεί όπου την κλείδωσα πριν λίγες ώρες…όχι και να χάσουμε τις «ελπίδες» μας για την άλλη… χαχαχαχαχαχαχαχα

  21. akrogialia Says:

    Αγγίζεις μια πραγματικότητα που τη βιώνουμε σχεδόν καθημερινά…και στο εργασιακό μας περιβάλλον αλλά και στο κοινωνικό…

    Συμφωνώ ότι ο κάθε ένας είναι μοναδικός, ξεχωριστός και ανεπανάληπτος!
    Πάντως εγώ χαίρομαι που σε βλέπω στις κοραλλένιες σκέψεις μου…και δεν το λέω για να επιβιώσω σαν κοράλλι! 🙂

    Εσύ μπορείς να έχεις ψηλούς τοίχους στο κάστρο σου…κάποιοι όμως τυχεροί έχουν τα «σχέδια» του και ξέρουν πώς μπορούν να μπουν μέσα…

    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ Happypepper!

    Πολλά φιλιά!

  22. happypepper Says:


    !
    kalimera

Σχολιάστε

