έπεα πτερόεντα…

Τουλάχιστον έχω αποκτήσει πολλά   «μ π α λ ό ν ι α »  σε όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου!

🙂

ΥΓ:

23 Σχόλια to “έπεα πτερόεντα…”

  1. Να τα φοβάσαι τα μεγάλα λόγια πάντα κάτι κρύβουν από πίσω, στο λέω από εμπειρία τεράστιαααααααααααααααα :)))

    Αχ και να γύριζα τον χρόνο πίσω

    • akrogialia Says:

      Αναστασία μου καλησπέρα και καλό μήνα!

      Όντως τα μεγάλα λόγια στερούνται έργα…

      Εγώ πάλι δεν θα ήθελα να γύριζα τον χρόνο πίσω…ότι πέρασε το έζησα και είχε κάτι να μου μάθει…

      Πολλά φιλιά!

  2. Ποιός σε πίκρανε να tου τραβήξω το αυτί
    🙂

    Τα μπαλόνια στο τέλος εύχομαι να μην ξαναγεμίσουν με σκάρτο αέρα

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!M/a>

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • akrogialia Says:

      Τι αυτί, τι μαλλί Γλαρένια μου! Ας πρόσεχα…

      Αλλά βλέπεις τα μπαλόνια ήταν τόσο όμορφα, πολύχρωμα και με ανέβαζαν ψηλά…

      Καλό μήνα και σε σένα καλή μου! σε ευχαριστώ τόσο για τη συμπαράσταση όσο και για τα όμορφα δωράκια σου!

      Είμαι μεγάλη κοπέλα εγώ…θα μου περάσει…απλά θέλει τις μέρες του…για να συνέλθω από το πέσιμο…χαχαχαχαχα

      Πολλά φιλιά!

  3. αχ αυτά τα μεγάλα λόγια, μπορούν να σε φουσκώσουν σαν μπαλόνι αλλά οι πράξεις είναι αυτές που δένουν τον κόμπο στο λαιμό του μπαλονιού για να μη ξεφουσκώσει.
    Καλό μήνα Κοραλλένια 🙂

    • akrogialia Says:

      Βασίλη καλό μήνα και σε σένα με πολλές όμορφες στιγμές!

      Πάντως είναι γεγονός ότι μαγεύομαι από τα όμορφα λόγια…τόσο πολύ που αδυνατώ να κοιτάξω τις πράξεις…δεν πειράζει…θα περάσει και αυτό…

      Απλά εύχομαι να έβαλα πλέον μυαλό και να μην παίζω με φανταχτερά μπαλόνια…

      Φιλιά!

  4. εγώ πάλι λέω οτι μάλλον έχουμε ανάγκη τα μπαλόνια γι αυτό τσιμπάμε. Και αν ισχύει αυτό που λέω τότε φοβάμαι οτι θα ξανατσιμπήσουμε στο επόμενο φανταχτερό μπαλόνι. Και για να το ξεκαθαρίσω φανταχτερά μπαλόνια μοιράζουν και τα δύο φύλλα, έτσι??

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Γιώργο,

      Τι είναι «ανάγκη»?

      Γιατί πρέπει να «τσιμπάω»?

      Γιατί πρέπει να υπάρχουν τα «φανταχτερά μπαλόνια»?

      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!

      Πολλά φιλιά!

  5. Μια μικρη … τοσοδουλα κλωστή, σαν αυτη που κρατάει τα μπαλόνια , χωρίζει την Αλήθεια από το Ψέμα.

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ

    Αρης

    • akrogialia Says:

      Τελικά Άρη μου…αυτό διαπιστώνω όσο μεγαλώνω…και όσο πιο πολύ μεγαλώνω τόσο πιο πολύ η κλωστή φθείρεται και λεπταίνει…

      Το βιντεάκι σου τέλειο! Σε ευχαριστώ πολύ!

      Να έχεις ένα υπέροχο μήνα!

      Πολλά φιλιά!

  6. Κοραλλένια μου καλό μήνα και εύχομαι όλα να πάνε προς το καλύτερο.
    Σου αξίζει.

    • akrogialia Says:

      Μια χαρούλα θα είμαι Ερατώ μου!

      Καλό μήνα και σε σένα! Να περνάς όμορφα ότι κι αν κάνεις!

      Πολλά φιλιά!

  7. «Όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα μικρό καλάθι», Κοραλλένια μου. 😉
    Αλλά, δυστυχώς, συνήθως το μαθαίνουμε… the hard way.
    Αστέρι…
    Ανάσα…
    Άγγελος…
    Θάλασσα…
    Δεν κρατάνε πολύ αυτά…
    Η πιο δυνατή λέξη ξέρεις ποια είναι;

    Η λέξη » Ε Γ Ω » !

    Καλύπτει όλες τις υπόλοιπες.
    Σαν χιόνι.
    Αν θες τη γνώμη μου, τα «μπαλόνια» κράτησέ τα.
    Γιατί αν τα πετάξεις, μπορεί κάποια στιγμή να ξεχάσεις πώς μοιάζουν ξεφούσκωτα και να τα ξαναγυρέψεις.
    Γιατί τα γυρεύουμε… έχει δίκιο ο George.

    Καλό μήνα και πολλά φιλιά! 🙂

    • akrogialia Says:

      Είδες Λίλιθ μου τι παθαίνει ο άνθρωπος όταν τον αποκαλούν όλα τα καλά που υπάρχουν στον επάνω κόσμο… η ειρωνεία είναι ότι όταν τα ακούς κάθε μέρα…τα συνηθίζεις και λες…είμαι εγώ θάλασσα, άγγελος, ήλιος, φεγγάρι, αστέρι…? και μετά αρχίζουν τα άλλα…ματάκια μου, καρδιά μου, ψυχή μου..!

      Τόσα πολλα«μπαλόνια»…τι να κάνεις…τα παίρνεις και πετάς μαζί τους στον έβδομο ουρανό!

      Μικρό καλάθι να κρατώ εεε? Χμμμ…τελικά ούτε μικρό ούτε μεγάλο Λίλιθ μου…δεν θέλω άλλα κεράσια…

      Να έχεις ένα πανέμορφο μήνα!

      Πολλά πολλά φιλιά!

      ΥΓ: Σε έχω στην καρδιά μου! Και αυτό δεν είναι «μπαλόνι» καλή μου!

  8. Θάλασσα, άγγελος, ήλιος, φεγγάρι και αστέρι, να είσαι σίγουρη ότι είσαι!
    Για κάποιον, είσαι σίγουρα όλα αυτά.
    Το επίσης σίγουρο, είναι ότι αυτός ο κάποιος θα στο λέει πολύ πιο σπάνια (εώς καθόλου), αλλά θα στα δείχνει στην πράξη και πολύ πιο πειστικά!
    Μην κάνεις το λάθος να πεις ένα γενικό όχι στα «κεράσια» της ζωής επειδή κάποια από αυτά βγήκαν… ξινά.
    Άλλωστε, ποτέ δεν χρειαζόμαστε ποσότητες από αυτά…
    Να… αρκετά για να φτιάξουμε την κερασόπιτα που λαχταράει η ψυχή μας. 😉

    Το ΥΓ το ανταποδίδω με όλη μου την καρδιά! 🙂

    • akrogialia Says:

      Κερασόπιτα εεε?

      Το πιστεύεις ότι δεν έχω φτιάξει ποτέ?

      Αχ Λίλιθ μου! Τα λόγια σου είναι βάλσαμο!

      Πολλά φιλιά!

  9. The other Says:

    Αναρωτιέμαι αν θα έλεγες «ευχαριστώ» αν ανακάλυπτες πως το ίδιο θέατρο το έπαιζε με δύο «πρωταγωνήστριες». . .
    Kαλημέρα.

    • akrogialia Says:

      The other,

      Καλημέρα και καλωσόρισες στις Κοραλλένιες σκέψεις μου.

      Να διευκρινίσω ότι το «ευχαριστώ» δεν το είπα στον πρώην μου…αλλά σε ένα πολύ καλό φίλο που μου συμπαραστέκεται με ένα μοναδικό τρόπο.

      Άσε που είμαι σίγουρη ότι οι «πρωταγωνίστριες» ήταν πολύ περισσότερες από δύο…

      Να έχεις μια όμορφη μέρα!

  10. Βλέπω πως έχεις ένα υπέροχο τριαντάφυλλο!
    Σκέφτηκα λοιπόν… να το αφήσεις εκεί που βάζεις τα μπαλόνια.
    Είμαι σίγουρος πως θα μυρίζουν υπέροχα.

    Ps: Τουλάχιστον εσένα σου μένουν μπαλόνια. Μπορείς να τα κάνεις διακοσμιτικά. Έχουν υπέροχα χρώματα.
    Εγώ τόσα εσωρουχάκια τι θα τα κάνω; ε; 🙂 🙂

    Καλή σου μέρα και πολλά φιλιά
    Σου εύχομαι να περάσεις μια Κυριακή γεμάτη χρώματα.

    Cya

    • akrogialia Says:

      Το τριαντάφυλλο που βλέπεις δεν είναι απλά υπέροχο… είναι πολύ ξεχωριστό και το άρωμα του μοναδικό…

      Δεν θέλω να το βάλω μαζί με τα άδεια μπαλόνια…μπορεί να μυρίζουν υπέροχα αλλά δεν παύει να είναι μπαλόνια…και έχω υποσχεθεί στην Κοραλλένια να μην παίξω ξανά με αυτά…

      Τόσα εσωρουχαλάκια εεε? Θα έλεγα κάτι χρηστικό… όπως πχ σφουγγαρόπανα…για να καθαρίζεις το πειρατικό…αλλά φαντάζομαι η ύφανση τους δεν επιτρέπει την απορρόφηση υγρών…χαχαχαχαχαχα.. Γ……ούτε γι’ αυτό δεν κάνουν…

      Μια πολύ όμορφη Κυριακή Πειρατή μου!

      Πολλά γλυκά φιλιά!

  11. Τι σφουγγαρόπανα μου λες τώρα βρε Κοραλλένια;
    Είναι τόσο λεπτά, που και κουνουπιέρα να φτιάξεις με τέτοιο ύφασμα, θα περνάει ολόκληρο το κουνούπι (μαζι με την οικογένειά του) από μέσα…
    Μπούχαχαχααα 🙂

    Καλημέραααα 🙂

    Πολλά φιλιά
    * * *

    • akrogialia Says:

      Τότε τα κάνεις κάτι πολύ όμορφο…πολύχρωμες διάφανες αναμνήσεις…
      Οι δαντελένιες αναμνήσεις τουλάχιστον είναι πολύ πιο όμορφες από τα άδεια μπαλόνια… και δεν πονάνε τόσο…τουλάχιστον πέρασες καλά, όμορφα…

      ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!

Σχολιάστε

