Φεύγει και το 2009…

Γυρίζοντας το χρόνο  που πέρασε πίσω…

Θυμάμαι μέρες με ιδιαίτερο χρώμα και χαμογελώ και το πρόσωπο μου φωτίζεται.

Θυμάμαι νύχτες με υπέροχα όνειρα και ξαναζώ και νιώθω πολύ όμορφα που Ζω.  

Θυμάμαι εβδομάδες με ξεχωριστά ταξίδια και τώρα σκάω στα γέλια με όλα τα ευτράπελα που μου έτυχαν όπως όταν χάθηκα…και η λύση δόθηκε μέσα από ένα τηλεφώνημα…

 «Πιστεύω πως έχω χαθεί…δεν βλέπω τίποτα γνώριμο… και νυχτώνει…» λέω εγώ πανικοβλημένη…και η απάντηση που πήρα… «Εεε και τι θες να σου κάνω εγώ από εδώ…πάρε ταξί και πήγαινε στο ξενοδοχείο σου…»

Χαχαχαχα… Τόσο απλό ήταν, αλλά όταν είσαι μόνη σου  σε μια ξένη χώρα  που δεν την ξέρεις και τόσο καλά και περπατάς πάνω από 5 ώρες… παύεις να σκέφτεσαι τα πιο απλά… και είχα απομακρυνθεί τόσο πολύ… ούτε που κατάλαβα πόσο μακριά βρέθηκα! Μόνον όταν πλήρωσα στο ταξί 150 ευρώ για να με πάει πίσω το αντιλήφθηκα! χαχαχαχα  

Θυμάμαι μήνες με αναπάντεχα δώρα και νιώθω σαν μικρό παιδί.

Θυμάμαι ώρες με ιδιαίτερο άρωμα ευτυχίας, αγάπης, έρωτα και δακρύζω από χαρά που είχα την τύχη να ζήσω  όλα αυτά που έζησα…

Στο χρόνο που πέρασε χρωστάω τα όμορφα ταξίδια της ζωής!  Από τον χρόνο που έρχεται προσδοκώ να συνεχίσω τα ταξίδια αυτά!

Θα ήθελα πολύ  στα ταξίδια αυτά να μην περπατάς μπροστά μου. Δεν θέλω αρχηγό και ίσως να μη σε ακολουθήσω. Θα ήθελα πολύ  στα ταξίδια αυτά να μην περπατάς πίσω μου. Δεν θέλω οπαδό και μπορεί να σε χάσω.  Στα ταξίδια αυτά περπάτα δίπλα μου, θέλω ένα αληθινό φίλο.

…η φιλία είναι ο πιο πολύτιμος θησαυρός σε αυτή τη ζωή!

Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου σε όλους εσάς να έχετε φίλους αληθινούς στη ζωή σας…

17 Σχόλια to “Φεύγει και το 2009…”

  1. Εγώ τον χρόνο αυτόν θέλω να τον αφήσω πίσω μου μακριά πολύ πολύ μακριά.
    Είναι ο μόνος χρόνος στους 28 που πέρασαν που πραγματικά δεν θελω να θυμάμαι.
    Θα κρατήσω λοιπόν τις δικές σου στιγμές :))

    φιλιά πολλά

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Αναστασία μου,

      Αν αυτό θέλεις να κάνεις καλή μου στο εύχομαι μέσα από την καρδιά μου…αλλά να ξέρεις ότι όλα γίνονται για κάποιο λόγο…ίσως τώρα να μην μπορείς να διακρίνεις το λόγο που γίνονται όλα αυτά
      που πονάνε πολύ…

      Είσαι στην πιο όμορφη ηλικία… Ζήσε την με τρέλα όσο μπορείς…Νιώσε τη ζωή! Εύχομαι το 2010 να σου φέρει όλα όσα επιθυμείς!

      Να περάσεις υπέροχα σήμερα!

      Πολλά φιλιά!

  2. Εγώ λέω να μην κάνω απολογισμό για το 2009.
    …Εδώ μέσα τουλάχιστον!
    Γιατί καταρχήν η μυρωδιά από ρούμι θα φτάσει μέχρι το blog του Άρη και έπειτα θα πρέπει να βάλεις πόρτα έγκρισης στην είσοδο για τους αναγνώστες.
    Θα μιλήσω όμως -μέσα από εδώ- στον Άγιο Βασίλη, για το δώρο μου που με τόση αγωνία περιμένω αυτές τις ημέρες, μιας και αυτό δεν απαγορεύεται…

    Αγαπημένε Άγιε Βασίλη.

    Σου ξαναθυμίζω και μέσα από το blog της Κοραλλένιας ότι σε μερικές μέρες θα περιμένω το δώρο μου.
    Σε περίπτωση που περάσεις από εδώ, να το ξέρεις ότι ήμουν πολύ φρόνιμος όλο τον χρόνο (στο blog της Κοραλλένιας) και δεν ήμουν άτακτος.

    Ps: Αααα… και στο γράμμα που σου έστειλα, κάτω κάτω έχω κάνει ένα λάθος.
    Η λέξη που γράφω δεν είναι «ντρινκ».
    Η σωστή λέξη, είναι «στρινκ».
    Ευχαριστώ και συγνώμη Άγιε Βασίλη.

    Osiris

    • akrogialia Says:

      Πειρατή μου,

      Έχω να σας ανακοινώσω κάποια ευχάριστα νέα και κάποια δυσάρεστα νέα…

      Τα ευχάριστα νέα είναι ότι το ξωτικό του Άγιου Βασίλη μόλις πέρασε από τον κοραλλένιο βυθό μου και έχει πάρει όλη την αλληλογραφία μαζί και το δικό σου γράμμα…

      Τα δυσάρεστα νέα είναι ότι το ξωτικό που τα πήρε δεν τα έβαλε σε αδιάβροχο σάκο…έτσι ίσως να υπάρξει μερική αλλοίωση των λέξεων…και το στρινκ που θέλετε να διαβαστεί πάλι σαν ντρινκ…

      Λυπάμαι πολύ γι’ αυτό που έγινε…ίσως του χρόνου εεε? Άλλωστε τι είναι να περιμένεις λίγο ακόμα…365 μέρες, δώδεκα μήνες, 52 εβδομάδες και 4 εποχές…Χαχαχαχαχαχα

      Πολλά φιλιά!

  3. happypepper Says:

    καλημερούδια, με πολλή φιλία, λιγότερο νείκος (και δεν είναι λογοπαίγνιο), πολλά μπαλόνια και άπειρα συναισθήματα, ζωντανά.
    Με τόλμη όμως, με διεκδίκηση, με μαχητικότητα.
    Με πάθος, με όραμα, με επιμονή.
    Αυτά που θέλεις, όρμα και βούτα τα!
    Φιλιά πολλά,
    με πρωινά χαμόγελα.

    • akrogialia Says:

      Τι όμορφη καλημέρα είναι αυτή Happypepper μου!

      Αν ορμήξω και βουτήξω αυτά που πραγματικά θέλω…θα με κλείσουν μέσα! Χαχαχαχαχα

      Άλλα μπαλόνια δεν θέλω! Άλλα κεράσια δεν θέλω!
      Φίλους και Φίλες λοιπόν! Το εύχομαι από τα βάθη του κοραλλένιου βυθού μου…

      Πολλά φιλιά και πολλά χαμόγελα κι από εμένα!

      Να έχεις μια φανταστική Κυριακή!

  4. σαν χθες θυμάμαι την περσινή τέτοια εποχή. και έχει περάσει ένας χρόνος ήδη. πόσο απίστευτα γρήγορα περνά ο χρόνος τελικά. πόσο απίστευτα.
    πέρα από τους αληθινούς φίλους μεγαλώνοντας (πρέπει να) κάνουμε και τον ίδιο τον χρόνο καλύτερό μας φίλο.
    καλημέρα σου!

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα basnia μου,

      Όντως οι μέρες περνούν με ταχύτητα φωτός…και μεγαλώνουμε…αλλά όσο μεγαλώνουμε τόσο πιο πολύ εκτιμούμε την κάθε μέρα ξεχωριστά, την κάθε ώρα… την κάθε στιγμή!

      Πολλά φιλιά!

  5. 150 ευρώ σε ταξί;;;;
    Μα καλά… Σιβηρία έφτασες περπατώντας;
    Χαχαχαχαχαααα!!! 😆
    Είσαι απίστευτη!!!

    Δε συνηθίζω να κάνω απολογισμούς στο τέλος της κάθε χρονιάς που περνάει…
    Άλλωστε, ό,τι έγινε, έγινε. 😆
    Αυτό που μου έμεινε σαν διαφορετικό φέτος όμως, είναι σίγουρα ο κόσμος του blogging. Κάτι εντελώς καινούριο για μένα, που μου πρόσφερε μια σεβαστή ποσότητα χαμόγελου και αυτό είναι σίγουρα πολύ εκτιμητέο!
    Στο Κοραλλένιο σου σπίτι νιώθω σαν στο σπίτι μου!
    Kindred spirits…
    Αυτό μου έμεινε από το 2009. 🙂

    Φιλιά πολλά!

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Lilith μου,

      Έκανα ψώνια και έψαχνα να βρω ένα συγκεκριμένο κατάστημα…και όλο έλεγα είναι λίγο πιο κάτω…στην επόμενη στροφή…ή ίσως στην επόμενη…έτσι λοιπόν περπατούσα μέχρι που αντιλήφθηκα ότι νύχτωνε και δεν ήξερα ούτε καν που ήμουν…προσπαθούσα να δω κάτι γνώριμο…τίποτα…όλα έμοιαζαν γνωστά και άγνωστα μαζί…και στο τέλος λέω…Κοραλλένια σταμάτα εδώ και χάθηκες…και κρατούσα και ένα σωρό ψώνια στα χέρια…άρχισαν να πονάνε τα πόδια μου από τις ψηλοτάκουνες γόβες μου…βλέπεις έφυγα απευθείας από μια επίσημη συνάντηση που ήμουν γιατί πίστευα ότι δεν θα αργούσα…

      Πανικοβλήθηκα…και το μόνο που σκέφτηκα να κάνω ήταν να τηλεφωνήσω στον καλό μου…χαχαχαχαχα ούτε μου πέρασε η ιδέα να πάρω ταξί…πάλι καλά που θυμόμουν το όνομα του ξενοδοχείου…χαχαχαχα

      Μου αρέσει πολύ που νιώθεις σαν το σπίτι σου!

      Πολλά πολλά φιλιά!

  6. αν κάθε χρονιά που φεύγει μας αφήνει έστω και με μόνο ένα νέο καλό φίλο, τότε αυτή η χρονιά είναι επιτυχημένη.
    Αφήνω μικρό σχόλιο γιατί σε λίγο δεν θα βλέπω τίποτα στην οθόνη από τις χιονονιφάδες:)

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Βασίλη και καλή βδομάδα,

      Τουλάχιστον να μην χάνουμε τους λίγους φίλους που έχουμε. Είναι όμορφες όμως οι χιονονιφάδες της WordPress εε; Τουλάχιστον εμένα μου αρέσουν πάρα πολύ!

  7. Γειάσου καλή μου…πολύ ωραίο το κείμενό σου,… πολύ ωραίο από τη ψυχή κ πολύ αληθινό..εγώ θα λεγα,όμως γυρίζοντας,πίσω θυμάμαι ατέλιωτες,ώρες με πόνο,μέρες μουντές κ γκρίζες με θλίψη,θυμό κ απόγνωση…κ πολύ λίγες στιγμές (πρόσεξε στιγμές έτσι?)έχει διαφορά με ευτυχία χαρά,κ γέλιο……κ ότι έυχομαι,ο νέος χρόνος να με απαλλάξει οριστικά πιά από όλα όσα,με βασανίζουν για χρόνια…(πρώσοπα,πράματα, καταστάσεις διάφορες)……..κ να μου δώσει προπάντων την ηρεμία μου που έχω χάσει κ που την, αναζητώ εδώ κ χρόνια κ πολλά άλλα….μετά από αυτό που για μένα,αυτή τη στιγμή είναι το κυριότερο….οκ?…το έυχομαι..επειδή δε θα αντέξω έναν ακόμη χρόνο,με θλίψη,πόνο,πίκρες… κ αν είναι κ ο καινούριος όπως αυτός, εδώ κ όπως ο προηγούμενος…δε ξέρω τι θα κάνω….φιλάκια χαίρομαι,που ήρθα κ πάλι εδώ….

    • akrogialia Says:

      Αθανασία μου καλημέρα και καλή βδομάδα,

      Σου εύχομαι από καρδιάς η νέα χρονιά να σου χαρίσει ατελείωτες ώρες χαράς, ευτυχίας, ηρεμίας, ανεμελιάς, δημιουργικότητας…

      Όλοι έχουμε τα πάνω και τα κάτω μας, τις καλές μας στιγμές, τις κακές μας στιγμές…σημασία έχει να μην αφήνουμε τις κακές στιγμές να κρατάνε πολύ…
      Χαίρομαι που πέρασες από τις χιονισμένες κοραλλένιες σκέψεις μου!

      Να έχεις μια όμορφη ημέρα!
      Φιλιά!

  8. εύχομαι ο νέος χρόνος να σου φέρει περισσότερες όμορφες αναμνήσεις!

    • akrogialia Says:

      Γιώργο μου καλημέρα και καλή βδομάδα,

      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και το ίδιο εύχομαι και για σένα!

      Καλή συνέχεια για σήμερα!

      Πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

