Τι καιρό κάνει σήμερα;

Σίγουρα οι άνθρωποι σήμερα δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον καιρό!  ΟΥΑΟΟΟΟΟ…. Φαίνεται ότι γενικά ο κόσμος ενδιαφέρεται για τις καθημερινές καιρικές συνθήκες, όχι βέβαια γιατί νοιάζεται πραγματικά και ουσιαστικά για τις κλιματικές μεταβολές, αλλά για να ξέρει πώς θα ντυθεί, τι ρούχα να πάρει μαζί του αν θα ταξιδέψει, αν θα διοργανώσει υπαίθριο πάρτυ κτλ.

  • Τι κι αν λιώνουν οι πάγοι;
  • Τι κι αν ο πάγος που καλύπτει την Ανταρκτική έχει γίνει ασταθής;
  • Τι κι αν υποχωρούν οι παγετώνες;
  • Τι κι αν ανεβαίνει η στάθμη της θάλασσας;
  • Τι κι αν το θαλάσσιο νερό διεισδύσει και μολύνει το γεωργικό έδαφος και τις παροχές ύδρευσης;
  • Τι κι αν παρουσιάζονται ακραία καιρικά φαινόμενα;
  • Τι κι αν παρουσιάζονται καταιγίδες, πλημμύρες, ξηρασίες, κύματα καύσωνα;
  • Τι κι αν παρατηρείται απώλεια βιοποικιλότητας;
  • Τι κι αν οι πολικές αρκούδες, οι φώκιες, οι θαλάσσιοι ίπποι, οι πιγκουΐνοι είναι ιδιαίτερα ευάλωτα στην αλλαγή της θερμοκρασίας;

Άλλωστε «εγώ» δεν μπορώ να κάνω κάτι γι’ αυτό και έτσι το αφήνω στους «μεγάλους» και «δυνατούς» της γης! Μαζεύτηκαν λέει στην Κοπεγχάγη και προσπαθούν να πείσουν τους ανθρώπους αυτού του πλανήτη, που  έχουν την τάση να πιστεύουν ότι οι προσωπικές τους επιλογές δεν επηρεάζουν καθόλου το κοινό καλό, ότι νοιάζονται πραγματικά για την αλλαγή του κλίματος!

«Μεγάλοι» και «Ισχυροί» της Γης,

Μόνον επί πληρωμή οι «άνθρωποι» αυτού του κόσμου, θα μπορούσαν να γίνουν υπεύθυνοι πολίτες και θα άλλαζαν τις καθημερινές τους δραστηριότητες με σκοπό τη μείωση των εκπομπών CO2!

 Για παράδειγμα:

  • Ρύθμισες τον θερμοστάτη στο σπίτι σου σήμερα; Πάρε 1000 ευρώ.
  • Έκλεισες τον διακόπτη σε  αχρείαστα φώτα, τηλεόραση, υπολογιστή, στερεοφωνικό κτλ σήμερα; Πάρε 20000 ευρώ.
  • Ανακύκλωσες σήμερα χαρτί, κονσέρβες αλουμινίου, γυαλί; Πάρε 30000 ευρώ.
  • Περπάτησες σήμερα και δεν χρησιμοποίησες το αυτοκίνητο σου; Πάρε 40000 ευρώ
  • Σήμερα φύτεψες ένα δέντρο στη γειτονιά σου; Πάρε 50000 ευρώ.

 Μόνον με αυτό τον τρόπο θα βάλουμε επιτέλους μυαλό και θα δώσουμε την σοβαρή υπόσχεση πως όντως μπορούμε να βοηθήσουμε στην καταπολέμηση των κλιματικών μεταβολών. Είναι τόσο απλό! Τι το ψάχνουν τώρα στην Κοπεγχάγη!

Συγγνώμη φίλοι μου, αλλά είναι φορές που λυπάμαι πολύ για την κατάντια μας και για τον κόσμο που θα αφήσουμε στα παιδιά μας!

Ας ξυπνήσουμε επιτέλους κι ας αναλογιστούμε ότι η αλλαγή του κλίματος εξαρτάται από εμάς, από εμένα  κι από εσένα!

 

 

 

 

12 Σχόλια to “Τι καιρό κάνει σήμερα;”

  1. Καιρός να ξυπνήσουμε θα πω κι εγώ γιατί εκεί κρύβεται όλο το νόημα.
    Στο χέρι μας είναι όλα μα πριν από αυτό πρέπει να συνειδητοποιήσουμε τη ευθύνη που μας αναλογεί και την δύναμη που έχουμε.

    Θα γίνει ποτέ αυτό;
    Αναρωτιέμαι

    • akrogialia Says:

      Δυστυχώς Αναστασία μου δεν θέλουμε να αναλογιστούμε την ευθύνη και τις συνέπειες των έργων μας καθημερινά. Περιμένουμε πάντα ότι την ευθύνη θα την αναλάβει κάποιος άλλος.

      Να σου πω και κάτι άλλο? Δεν πιστεύω ότι θα ξυπνήσουμε ποτέ!

      Όσα σχέδια και να καταρτήσουμε, όσες πολιτικές κι αν χαράξουμε, όσες στρατηγικές δράσης κι αν εφαρμόσουμε, το αποτέλεσμα δεν αλλάζει…έχω την αίσθηση ότι η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει…

      Καλό απόγευμα καλή μου! Εύχομαι να είσαι καλύτερα σήμερα!

  2. εγώ για μια καλησπέρα πέρασα και μια αγκαλιά.

    • akrogialia Says:

      Αφού δεν είδα την όμορφη καλησπέρα σου χθες βράδυ, να σου πω μια καλημέρα σήμερα!

      Γι’ αυτό ένιωθα περίεργα χθες βράδυ…θα ήταν από την αγκαλιά!

      Να είσαι καλά Γιώργο μου και εύχομαι να αισθανθείς καλύτερα το συντομότερο δυνατό!

      Πολλά φιλιά!

  3. Ούυυφ! (καλημέρα Κοραλλένια μου!)….καλά τι είπες κ εσύ,τώρα παιδί
    μου υπάρχει μεγαλύτερο ζώον,από τον άνθρωπο στο πλανήτη αυτόν;;ε,
    δε νομίζω!! μάλλον όχι! ναι προσβάλω κ τα ζωντανά,με αυτό..καθότι αυτά σέβονται πολύ περισσότερο,το περιββάλον τους που ζούν σε αυτό κ δε το μαλύνουν,καταστρέφουν,κακοποιούν όπως τα άλλα…ζώα εμείς εννοώ….
    ε, εμείς είμαστε μέσα στο χάος αυτό, το ζούμε το βλέπουμε κ δε μας κάνει καμία αίσθηση κ μας αφήνει, αδιάφορυς κ δε μας κάνει καμία αίσθηση..ε, από κεί να καταλάβεις…τι λεφτά να μας δίναν,κ τι εκατομμύρια καλή μου δεν νομίζω ότι θα πάυαμε,να είμαστε ζώα….ε,κ άμα έχεις μάθει έτσι από τη ποιδική σου ηλικία,(να ρυπαίνεις το περιββάλον,να πετάς τις βρωμιές σου, τα σκουπίδια σου, όπου να ναι)ε, κάπως δύσκολο ν αλλάξεις συνήθειες στην ενήλικη πλέον ζωή σου…..ε, συνεχίζεις το ίδιο βιολάκι κ δε σ αφορά η οικολογική καταστροφή,οι κλιματικές αλλαγές κλπ,κλπ….κ που να ζαλίζεις το μυαλουδάκι σου τώρα,έχεις σοβαρότερα θέματα να σκεφτείς, κ ώχ αδερφέ τώρα η φύση μας μάρανε…έτσι είναι οι έλληνες…δεν αλλάζουνε μυαλό με τίποτε όμως…….καλημέρες καλή μου…..

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Αθανασία μου,

      Πόσο δίκαιο έχεις καλή μου!

      Τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, ίσως ούτε και τα λεφτά να είναι η λύση…

      Τελικά οι άνθρωποι αυτού του πλανήτη μάλλον θα είμαστε έξω-γήινοι…δεν εξηγείται διαφορετικά, να μην προσέχουμε κάτι που είναι όντως δικό μας. Για να λειτουργούμε έτσι με τέτοια απάθεια και αδιαφορία άρα δεν είμαστε από εδώ…

      Τι να πω!

      Εύχομαι να βάλουμε μυαλό σύντομα..

      Να έχεις μια όμορφη μέρα!

      Φιλιά!

  4. Όταν καταστραφεί εντελώς ο πλανήτης, ξέρεις τι θα πούμε;

    ΟΥΠΣΣΣ!!!

    Προσωπικά κάνω ό,τι περνάει απ’ το χέρι μου.
    Και δεν ξέρεις πόσα ζώα γύρω μου με κοροϊδεύουν κιόλας γι’ αυτό!
    Περπατάω στο δρόμο και βλέπω πεταμένα σακκουλάκια από πατατάκια, κουτάκια από χυμούς, αναψυκτικά, σοκολάτες…
    Και ξέρεις τι σκέφτομαι;
    Προσπαθούμε να μάθουμε τα παιδιά να ανακυκλώνουν…
    Ας τους μάθουμε πρώτα να χρησιμοποιούν τους απλούς σκουπιδοτενεκέδες και βλέπουμε για την ανακύκλωση!
    Το παν είναι η παιδεία.
    Αν το παιδί βλέπει τον πατέρα του να πετάει το άδειο κουτί από τα τσιγάρα από το παράθυρο του αυτοκινήτου και να το θεωρεί μαγκιά, δε θα γίνει ποτέ Άνθρωπος!

    Φιλιά πολλά Κοραλλένια μου!

    ΥΓ: Το χιόνι, υπέροχο! 🙂

    • akrogialia Says:

      Μα η ειρωνεία Λίλιθ μου είναι ότι δεν θα προλάβουμε καν να πούμε ούτε ΟΥΠΣΣΣ….

      Πίστεψέ με ότι όλα αυτά που βλέπεις πεταμένα δεν είναι από παιδικά χεράκια. Τα παιδιά είναι πολύ ευαισθητοποιημένα… Οι μεγάλοι έχουμε το πρόβλημα! Εξάλλου δεν μαθαίνουν μόνον από τους γονείς. Πιο πολλά μαθαίνουν στο προνήπιο, το νηπιαγωγείο, το δημοτικό…

      Το χιόνι είναι τέλειο! Και εμένα μου αρέσει πολύ που χιονίζει στο Κοραλλένιο μου σπιτάκι!

      Φιλιά πολλά Λίλιθ μου…πολλά!

  5. Σήμερα διάβασα και μια άλλη άποψη εδώ
    http://saveileia2.blogspot.com/2009/12/blog-post.html

    Και δεν τη βρήκα καθόλου απίθανη!
    Αναρωτήθηκα μήπως πράγματι θέλουν να μας πουν:
    «ΧΡΕΩΘΕΙΤΕ ΩΣ ΤΟ ΛΑΙΜΟ» για να …σταματήσετε την «υπερθέρμανση»!… ΑΥΤΟ απαιτούν στην Κοπεγχάγη οι ‘εκλεκτοί’…??

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα marianaonice,

      Καθόλου απίθανη, δίκαιο έχεις!

      Πολύ ενδιαφέρον το ιστολόγιο, δεν το είχα υπόψη μου! Τα βιντεάκια φωνάζουν!

      Εύχομαι να ξυπνήσουμε από την αδράνεια!

  6. Μου θύμισες τώρα ένα ανέκδοτο παλιό που λέει κάποιος…

    «και τι έγινε βρε παιδιά που αυξήθηκε η βενζίνη; Τι με νοιάζει εμένα; Ε;
    Εγώ 40 euros έβαζα και πρίν, 40 euros βάζω και τώρα… » 😆

    Μπάααα δεν τους ξυπνάς με τίποτα λέμεεε.

    Καλημέρα και …καλές Χριστουγεννιάτικες αγορές. 😉
    Πολλά φιλιά

    ps: To πειρατικό πάντως, δουλεύει με αιολική (και συχνά αλκοολική) ενέργεια… 🙂

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Πειρατή μου,

      Δυστυχώς δεν ξυπνάμε…πάντως από τη δική μου πλευρά κάνω ότι μπορώ σε σημείο που με θεωρούν υπερβολική αλλά δεν με νοιάζει. Να φανταστείς στον Κοραλλένιο βυθό μου ανακυκλώνω ότι μπορεί να ανακυκλωθεί!

      Οι Χριστουγεννιάτικες αγορές άρχισαν από σήμερα! Με μεγάλη χαρά πήρα δωράκια για όλα τα παιδάκια (μικρά και μεγάλα) της οικογένειας. Μου αρέσουν τόσο πολύ τα Χριστούγεννα! Τόσο πολύ όμως!

      ΥΓ: Σου πήρα κι εσένα ένα! Είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει!

      Φιλάκια!

Σχολιάστε

