Τα δώρα σου…

Είναι εβδομάδες τώρα που προσπαθώ να σε διώξω από τα μονοπάτια του μυαλού μου. Κάθε μέρα αλλάζω τις πινακίδες για να χάσεις το δρόμο και να φύγεις από τη σκέψη μου, να χαθείς…όμως είναι μάταιο…όλο επιστρέφεις και όσο περνούν οι μέρες σε σκέφτομαι όλο και πιο πολύ, όλο και πιο έντονα και διαπιστώνω ότι μου λείπεις πολύ…

Είναι εβδομάδες τώρα που προσπαθώ να ασχοληθώ με πράγματα που με ευχαριστούν, κατεβάζω πρωτότυπες ιδέες στη δουλειά, βγαίνω με φίλους, προγραμματίζω ταξίδια  και προσπαθώ να περνάω όσο πιο όμορφα γίνεται και χωρίς εσένα…όμως η νύχτα καταστρέφει με τόση ευκολία  όλα όσα χτίζω τη μέρα… Ένα όνειρο είναι αρκετό να με γεμίσει με την παρουσία σου και να διαγράψει την πραγματικότητα…

Είναι εβδομάδες τώρα που έκρυψα  όλα τα δώρα σου για να μην τα βλέπω και να θυμάμαι στιγμές… στιγμές όμορφες, μοναδικές και αξεπέραστες…Όμως  σ’ ένα συρτάρι σήμερα βρήκα ένα σκουφάκι… λευκό με κόκκινα μοτίβα… θυμάμαι πόσο μου άρεσε όταν το είδα σε εκείνη τη βιτρίνα  στην πανέμορφη πόλη με τις τουλίπες… εκείνο το απόγευμα που χιόνιζε… ναι, εκείνο το βράδυ που χαθήκαμε και κάναμε κύκλους στις 3:00 τα χαράματα στο Άμστερνταμ και όλο έλεγες σε λίγο φτάνουμε…σε λίγο φτάνουμε, μέχρι που διαπίστωσες κι εσύ ότι χαθήκαμε…και χιόνιζε…κι έκανε κρύο…κι εγώ φορούσα το σκουφάκι το λευκό με τα κόκκινα μοτίβα…πόσο γέλιο κάναμε…

 

Είναι εβδομάδες τώρα που είπα είμαι μια ΧΑΡΑ δεν μου λείπει τίποτα…η ζωή είναι μπροστά και φύλαξα όλα τα δώρα σου, γύρισα σελίδα και έκλεισα το παραμύθι με το σκληρό εξώφυλλο και τις 286 σελίδες…κι ευχήθηκα να ζήσω εγώ καλά κι εσύ καλύτερα…

 

30 Σχόλια to “Τα δώρα σου…”

  1. Καμιά φορά, το μυαλό μας γυρίζει σελίδα αλλά η καρδιά μας αρνείται ν’ ακολουθήσει. Θέλει τον χρόνο της… όσο και να την πιέζουμε αυτή θα κινηθεί στον δικό της χρόνο. Ο πόνος της απώλειας είναι σαν το πυκνό χιόνι. Καλύπτει τα πάντα και καμιά φορά, όταν πέφτει πολύ η θερμοκρασία, φτιάχνει και ένα χοντρό στρώμα πάγου.
    Ο χρόνος όμως λιώνει τον πάγο σιγά σιγά…
    Μόνο που… μπορεί να μας μείνει μια μικρή πληγή από την παραμονή μας στο κρύο και κάθε φορά που αλλάζει ο καιρός, το νιώθουμε να μας ενοχλεί.
    It gets better, Κοραλλένια μου.
    I promise.

    • akrogialia Says:

      Lilith μου σ’ ευχαριστώ….πολύ…

      Μόνο που αυτή τη φορά έφτασα στον βυθό…δεν με βλέπω να έχω δύναμη να ανέβω πάλι ψηλά και να δω τον ήλιο…δεν θέλω…

  2. akrogialia Says:

    Αφιερωμένο στις θάλασσες των ματιών μου… μου είπες κάποτε…

    Το ακούω συνέχεια σήμερα…σήμερα που η θάλασσα ξεχειλίζει από τα μάτια μου…

  3. Δε λέω πως είναι εύκολο μα πρέπει να προσπαθήσεις να αναδυθείς…

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • akrogialia Says:

      …προσπαθώ…αλλά δεν είναι εύκολο όπως κι εσύ λες…
      Νιώθω πολύ μικρή και εύθραυστη…

      Οι γλαρένιες αγκαλιές σου είναι πολύ ζεστές…σ’ ευχαριστώ…

  4. akrogialia Says:

    «…στα μάτια μου να βλέπεις ουρανούς, που μπορεί να ανοίξει άφοβα τα φτερά της κάθε σου σκέψη»

  5. ……………. μια καληνύχτα μου. Τώρα θα βλέπεις όνειρα. Ελπίζω να είναι όμορφα.

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα και καλή βδομάδα Γιώργο,

      Όντως ήταν όμορφα…αλλά ήταν μόνον όνειρα…και με το φως της αυγής απλά εξαφανίζονται…

  6. Μακάρι να ηταν εύκολο να κλείσουμε εκείνο το χοντρό εξώφυλλο και να ζήσουμε εμείς καλύτερο και εκείνος όπως ορίζει και αγαπά.
    Μα πιστεύω πως όλα είναι κύκλος έρχονται φεύγουν ξανά και ξανά.
    Την δύναμη χρειαζόμαστε να σπάσουμε τον κύκλο αυτό!!

    Και θα την βρούμε θα δεις !

    Καλο ξημέρωμα

    • akrogialia Says:

      Μου αρέσει η αισιοδοξία σου Αναστασία μου,

      Προσπαθώ να διακρίνω τα χρώματα του ουράνιου τόξου και να πω ναι η ζωή έχει χρώμα…αλλά στην παρούσα φάση δυσκολεύομαι πολύ…

      Καλή σου μέρα και καλή βδομάδα!

    • akrogialia Says:

      We both know what memories can bring
      They bring diamonds and rust
      ………………
      ………………
      …………………
      ………………….

  7. Καλησπέρα.
    Ακούω ταυτόχρονα το Diamods and rust.Η φωνή της Μπαέζ μαγική.
    Καλό σου βράδυ, ελπίζω σύντομα η φάση που πέρασες να έχει «αντικατασταθεί» και να αποτελεί παρελθόν.
    Φιλάκια πολλά πολλά

  8. happypepper Says:

    Ομολογώ ότι νιώθω σα να σε χαζεύω από κλειδαρότρυπα – αυτά που γράφεις είναι πολύ προσωπικά σου.
    Βρίσκω αφελές να σου γράψω οτιδήποτε συμβουλευτικό ή άλλο.
    Απλά θα αφήσω το πιο σίγουρο πράγμα του κόσμου:
    Ο χρόνος θα περάσει.
    Κι αυτό θα είναι καλό γιατ΄΄ι θα έχεις περάσει σε άλλη σελίδα, και αυτό θα είναι κακό γιατί κάθε πόνος ενέχει μια γλύκα που χάνεται όσο προχωράς.
    Καλή κυριακή και πέρνα όπως θέλεις.
    Από μένα, ένα μικρό χαμογελάκι. Τόσο δα.

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα happypepper,
      Και έλεγα τι είναι αυτό το τόσο δα χαμογελάκι που χαζεύει μέσα από την κλειδαρότρυπα…και ξέχασα να αφήσω και το κλειδί στην πόρτα του κοραλλένιου μου βυθού…χαχαχαχαχα
      Μπορεί να είναι προσωπικά, μπορεί και όχι, μπορεί να είναι φανταστικά, μπορεί και όχι… μπορεί να είναι και ένας ρόλος, μπορεί και όχι, μπορεί να προβλέπω κάτι που θα συμβεί, μπορεί και όχι… μπορεί να τα βίωσα, μπορεί και όχι…
      Πάντως εγώ δεν βρίσκω τίποτα γλυκό στον πόνο που λες…αν θέλω κάτι γλυκό…προτιμώ να απολαύσω μια σοκολάτα…
      Σελίδα, σελίδες…και δεν έχω και σελιδοδείκτη τώρα που το σκέφτομαι…
      Κι εσύ να περνάς καλά! Εγώ φτιάχνω βαλίτσες και ετοιμάζομαι να παγώσω κυριολεκτικά…και να περάσω όσο πιο όμορφα τις γιορτές που πλησιάζουν…
      Από εμένα ένα μεγάλο φιλί! Τόσο Δαααααααααααααααα!

  9. Χαρούμενα Χριστούγεννα ευχομαι απο καρδιάς .

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ]

    Αρης

  10. Χαρούμενα Χριστούγεννα εύχομαι απο καρδιάς.

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ]

    Αρης

  11. Ευχομαι ολόψυχα

    Χαρούμενα Χριστούγεννα να περάσεις με τους ανθρώπους που αγαπάς

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

    Αρης

    • akrogialia Says:

      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

      Χρόνια με υγεία, χαρά, ευτυχία και πολλές όμορφες στιγμές!

      Πολλά φιλιά Άρη μου!

  12. * Χρόνια σου Πολλά Κοραλλένια *

    Σου εύχομαι να έχεις μια χρονιά γεμάτη ΧΑΡΑ… ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ!
    …Και ελπίζω να είναι και οι τρείς ξανθές! 🙂

    Ξέρω ότι εκεί που θα είσαι τώρα θα περνάς τόσο υπέροχα που θα λες «τι ευχές και κολοκύθια μας λες τώρα βρε Osiri; Κάνε κανένα κόλπο να μείνω για πάντα εδώ. Χάχαχαχααα»

    Με το καλό ο καινούριος χρόνος και εύχομαι να σε κάνει να κολυμπάς μέσα στην Χλιδή!
    Συναισθηματική αλλά και υλική βεβαίως βεβαίως… 😉

    Πάω τώρα να δαγκώσω κανένα… κρεατάκι…
    Μπούχααχαααα 🙂

    Φιλιάααα

    😆

    • akrogialia Says:

      Πειρατή μου,

      Χρόνια Πολλά και σε σένα με μεγάλες δόσεις ΤΡΕΛΛΑΣ!

      Μου άρεσε πολύ αυτό που μου ευχήθηκες « ΣΥΝΑΙΣΗΜΑΤΙΚΗ ΧΛΙΔΗ» Μέχρι τώρα δεν μου το είχε ευχηθεί κανείς.

      Πέρασα όμορφα είναι γεγονός, αλλά δεν θα ήθελα να μείνω περισσότερο εκεί, πεθύμησα το Κοραλλένιο μου σπίτι! Χαχαχαχαχα

      Να περνάς όμορφα με όσες/όποιες εξαρτήσεις θες! (και εύχομαι κυρίως να είναι ξανθές)

      Πολλά φιλιά!

  13. happypepper Says:

    Xρόνια πολλά και καλά. Και υγεια και κέφι και πείσμα και τσαντίλα και γλύκα και απ όλα. Χεόνια ζωντανά. Με φιλιά, φιλιά πολλά. Και αγκαλιές. Δεν υπάρχει ζωή χωρίς αγκαλιές.
    Πές σου όμως: πού πήγες; άμστερνταμ; κάτι τέτοιο μου θύμισε η φωτό.
    Μπορεί και ναι. μπορεί και όχι!

    • akrogialia Says:

      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ happypepper μου!

      Με υγεία, αγάπη, χαρά, αισιοδοξία, δημιουργικότητα, γέλιο, χαμόγελο και πολλές όμορφες στιγμές!

      Πολλά φιλιά!

      ΥΓ: Η φωτογραφία είναι φυσικά από το Άμστερνταμ!

  14. akrogialia Says:

    Είχες δίκαιο…οι μέρες περνούν…και περνούν πολύ γρήγορα…έχει αλλάξει και ο χρόνος…και ο μήνας…και ο καιρός…

    Τα συναισθήματα όμως είναι τα ίδια…είχαν αλλάξει για λίγο χρώμα…είχαν γίνει πιο σκούρα κάποια…μερικά πιο άχρωμα…άλλα θολά….αλλά ξέρεις κάτι, είναι τα ΙΔΙΑ…κι αυτές τις ημέρες των γιορτών με πλημμύρησαν έντονα…δεν ήταν λίγες οι φορές εκείνες που ενώ ήμουν με μια χαρούμενη παρέα…εγώ ήμουν αλλού…κανείς δεν κατάλαβε τίποτα…βλέπεις το δώρο που ζήτησα από τον Άη Βασίλη τα Χριστούγεννα… το χαμόγελο…το πήρα… και το κάνω χρήση καθημερινά…άλλωστε ποιος αλήθεια νοιάζεται τι πραγματικά αισθάνομαι…τι νιώθω…σε βλέπουν να χαμογελάς και λένε η Κοραλλένια λάμπει από χαρά…

    Το έχω ρίξει στο διάβασμα τελευταία… ένα από τα βιβλία που διάβασα μου δείχνει πώς να μεταμορφώσω τη ζωή μου…κάτι απλό που με συμβουλεύει να κάνω είναι να γράφω τις σκέψεις μου και να τις διαβάζω δυνατά…το έκανα….δεν ξέρω πόσο με βοηθάει…προσπαθώ να σκέφτομαι θετικά…με βοηθάει και το χαμόγελο μου…αν και σκέφτομαι ό,τι αν το φοράω μόνιμα οι ρυτίδες μου θα γίνουν πιο βαθιές…και μετά λέω…εεε και τι έγινε…

    Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να είσαι καλά όπου κι αν βρίσκεσαι…ό,τι κι αν κάνεις…

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ! Μια ευχή που συνήθως συνοδεύεται με φιλιά, αγκαλιές ή έστω μια χειραψία…στη δική μας περίπτωση δεν μπορεί να γίνει αυτό για τεχνικούς λόγους…ΑΠΟΣΤΑΣΗ…

    Μια χιλιοειπωμένη ευχή λοιπόν και από εμένα… όμως η δική «ευχή» θέλω να ξέρεις ότι έχει τα χρώματα του ουράνιου τόξου, έχει το φως της ψυχής μου, έχει την λάμψη των ματιών μου, έχει τη μουσική της καρδιάς μου, έχει τα αρώματα των λουλουδιών της άνοιξης… ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Σχολιάστε

