Δύο Χιλιάδες Δέκα…

Αγαπημένο μου Δύο Χιλιάδες Δέκα,

Σε περιμένω με λαχτάρα και ανυπομονώ να σε γνωρίσω από κοντά.

Το φιλαράκι σου, το Δύο Χιλιάδες Εννέα, μου έχει μιλήσει με τα καλύτερα λόγια για εσένα.

Μου είπε ότι έχεις πολύ καλή καρδιά και η ψυχούλα σου είναι γεμάτη αγάπη. Το χαμόγελο είναι πάντα ζωγραφισμένο στο πρόσωπό σου.

Μου έχει πει ακόμα ότι έχουμε και κάτι πολύ κοινό…τα ταξίδια…μου είπε ότι τα λατρεύεις κι εσύ όπως κι εγώ!

Μου είπε ότι σου αρέσουν πολύ οι αλλαγές και κάθε τρεις μήνες θα μου αλλάζεις όμορφα τη διάθεση.

Μου είπε ότι στις βαλίτσες σου κουβαλάς πολλές όμορφες στιγμές και ανυπομονείς να μου τις χαρίσεις απλόχερα.

Το μόνο που ζητάς από μένα είναι να σκέφτομαι θετικά, να μην κατσουφιάζω και γκρινιάζω για πράγματα ασήμαντα. Ζητάς από εμένα να ΖΩ την κάθε στιγμή δυνατά και έντονα.

Αγαπημένο μου Δύο Χιλιάδες Δέκα,

Έχω ανάψει το τζάκι για εσένα…

Έφτιαξα και νόστιμη σουπίτσα…

Έχω βάλει το καλύτερο μου φόρεμα…

Έχω φτιάξει όμορφα τα μαλλιά μου…

Έχω φορέσει το πιο μεθυστικό μου άρωμα… ένα μεγάλο κόκκινο χαμόγελο και σε περιμένω…μην αργήσεις… 

ΥΓ: Ξέχασα να σου πω, ότι το φιλαράκι σου, το Δύο Χιλιάδες Εννέα, μου είπε ότι μου κρύβεις και μια μεγάλη έκπληξη!

 

 

Με αγάπη

Κοραλλένια

ΥΓ2: Μην ξεχάσεις τις βαλίτσες με την ειρήνη, την αγάπη, την ελευθερία, την υγεία,  την ευτυχία, τον έρωτα, τη δημιουργικότητα, το γέλιο για όλο τον κόσμο!

25 Σχόλια to “Δύο Χιλιάδες Δέκα…”

  1. Εύχομαι ο ερχομός του 2010 να είναι όπως ακριβώς το περιμένεις και ακόμη καλύτερο!!!

    Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη!!

    • akrogialia Says:

      Κι εγώ το εύχομαι μέσα από την καρδιά μου Αναστασία μου!

      Εύχομαι και σε σένα το 2010 να σου χαρίσει απλόχερα ό,τι επιθυμείς!

      Πολλά φιλιά!

  2. Να βγούν αληθινά όσα σου έταξε το 2009 για το 2010!!!
    KAΛH ΧΡΟΝΙΑ!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • akrogialia Says:

      Αγαπημένη μου Γλαρένια,

      Από το στόμα σου και στου δύο χιλιάδες δέκα το αφτάκι!

      Εύχομαι η νέα χρονιά να είναι γεμάτη αγάπη, υγεία και χαρά και για σένα καλή μου!

      Πολλά φιλιά.

      Πανέμορφο το δωράκι σου!

  3. happypepper Says:

    με κόκκινο φόρεμα,όμορφα μαλλιά και μεθυστικό άρωμα θα κάνει βλακεία το 2010 να μην είναι καλό παιδί. Αν πάει να ξεστρρατίσει, να μου πεις να του πω δυό λογάκια σαν αντρας προς άντρα…
    Φιλιά όμορφη!

    • akrogialia Says:

      Αγαπητέ μου happypepper,

      Μπράβο! Τέτοιους φίλους θέλω εγώ! Θα το έχω υπόψη μου…αν και πιστεύω ότι δεν θα κάνει βλακεία φέτος…

      Η χρονιά που έρχεται να είναι πολύ ξεχωριστή και για σένα, γεμάτη δημιουργικότητα, χαρά και πολλές μαγικές στιγμές!

      Πολλά φιλιά!

  4. Έτσι μπράβο Κοραλλένια μου!
    Νομίζω ότι αυτή είναι μια πολύ σωστή προσέγγιση προς το 2010.
    Who knows…
    Perhaps flattery WILL get us somewhere this year! 😆

    Ελπίζω να περάσεις πανέμορφα απόψε! Το σκηνικό πάντως το έχεις φτιάξει, άρα you’re halfway there. 😉

    Εύχομαι να έχεις μια ΥΠΕΡΟΧΗ ΧΡΟΝΙΑ και εύχομαι, μέσα απ’ την καρδιά μου, το 2010 να σου φέρει όλα όσα επιθυμείς και πάνω απ’ όλα την όμορφη έκπληξη! 🙂

    Φιλιά πολλά γλυκιά μου!

    • akrogialia Says:

      Πολύ αγαπημένη μου Λίλιθ,

      Η κολακεία δεν έβλαψε ποτέ και κανένα…χαχαχαχαχα

      Από τη μεριά μου έχω κάνει ότι ήταν δυνατό.

      Εύχομαι και σε σένα να περάσεις όμορφα απόψε…απόψε που το φεγγάρι για λίγο θα έχει ένα υπέροχο μπλε χρώμα…

      Η νέα χρονιά να είναι γεμάτη με αγάπη, έρωτα, χαρά, ευτυχία, γέλιο και πολλές ονειρεμένες στιγμές…
      Πολλά πολλά φιλάκια Λίλιθ μου!

  5. WELCOME BACK!

    2010 Φιλιά!
    2010 Χαμόγελα να πάρεις!
    2010 Όνειρα να πραγματοποιήσεις!
    2010 Άνθρωποι να σε αγαπήσουν!

    …Αν και ένα από τα πιο πάνω …φτάνει! 😉

    Καλημέρα …και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ να έχεις!

    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

    PS: Έχεις… δωράκι στο Carvena. 🙄

    • akrogialia Says:

      Ευχαριστώ…ευχαριστώ για το όμορφο καλωσόρισμα…βλέπω έστρωσες και κόκκινο χαλί για έμενα…

      Για ένα διδυμάκι ποτέ ένα δεν είναι αρκετό….χαχαχαχαχα

      Καλημέρα Πειρατή μου!

      Πολλά φιλιά!

      PS: Δωράκι το λες αυτό; Χμ…έδωσες το ίδιο και στη Λίλιθ…δεν παίζω…!

  6. …Πολύ όμορφο Post!!!

    Πολύ τρυφερό!
    Μακάρι να γίνουμε παιδιά ξανά κάποια μέρα.
    Μακάρι!

    ***

    • akrogialia Says:

      Να γίνουμε παιδιά Πειρατή μου;

      Μα είμαστε παιδιά!

      …και μάλιστα πιο παιδιά από ποτέ…χαχαχαχα

      Σε ευχαριστώ για τα όμορφα σου λόγια…και όχι μόνον!

  7. …και ξέρετε όλοι που θα βρείτε το blue moon, ε; 😉

    • akrogialia Says:

      Εγώ είμαι πολύ μικρό…και δεν ξέρω που θα βρω το μπλε φεγγαράκι…θέλω διεύθυνση, χάρτη και συντεταγμένες…χαχαχαχαχαχα

  8. όλα σου τα όνειρα και όλα σου τα παραμύθια αλήθεια να γίνουν.
    την καλύτερη χρονιά να έχεις. πάντα με υγεία. πάντα με κάθε ευτυχία.
    την καλύτερη. και να είναι μόνο η αρχή.
    φιλιά σου πολλά!

    • akrogialia Says:

      Πανέμορφη η ευχή σου καλέ μου basnia!

      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για τη γιορτή σου!

      Εύχομαι ο Άη Βασίλης φέτος να σου αφήσει εκείνο το δώρο που θα σε κάνει να τρελλαθείς από χαρά!

      Πολλά φιλιά!

  9. 2010 ευχες για τον κανούργιο χρόνο λοιπόν ! ! ! !

    ]

    Αρης

    • akrogialia Says:

      Ιδιαίτερα όμορφα τα κάλαντα που άφησες στο κοραλλένιο μου σπιτάκι για όλους εμάς…σ’ ευχαριστώ πολύ!

      Άρχισα να γράφω τις δικές μου ευχές και νιώθω ό,τι θα δυσκολευτώ να βρω 2010 ευχές μόνον για εμένα…γι’ αυτό θα γράψω 2010 ευχές για όλους εμάς που επικοινωνούμε έστω και με αυτόν τον ηλεκτρονικό τρόπο…που είναι φορές Άρη μου πολύ πιο δυνατός από τις προσωπικές συνομιλίες…

      Πολλά φιλιά!

  10. kornilia Says:

    Καλή χρονιά.Είθε το 2010 να μας φέρει αυτά που επιθυμούμε διακαώς…………..

    • akrogialia Says:

      Κορνηλία,

      Καλωσόρισες στον Κοραλλένιο μου κόσμο!

      Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου η κάθε μέρα της νέας χρονιάς να είναι ιδιαίετρα όμορφη για τον καθένα μας…

      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

  11. Αγαπημένο Δύο Χιλιάδες Δέκα, σε παρακαλώ να φέρεις στην αγαπημένη Κοραλλένια όλα όσα επιθυμεί κι όλα όσα σου έχει ζητήσει, γιατί διαφορετικά θα έρθω στα λιμέρια σου και εεεεεεεεεμ, δεν ξέρω τι θα κάνω;-)))

    Θερμές ευχές Κοραλλένια μου κι ότι επιθυμείς!
    G.G.

    • akrogialia Says:

      Πίστεψε με, αν διαβάσει το τελευταίο σου ποστ το 2010 δεν θα του περάσει καν από το μυαλό να μην μου πραγματοποιήσει τις ευχές μου!
      Χαχαχαχαχαχα

      Μια ΥΠΕΡΟΧΗ χρονιά και σε σένα, με πολλές και μεγάλες επιτυχίες σε όλους τους τομείς!

      Πολλά φιλιά!

  12. 2010 τα άκουσες όλα αυτά; Για φρόντισε λοιπόν να ικανοποιήσεις τις προσδοκίες της Κοραλλλένιας, και όχι προς το τέλος του χρόνου – από την αρχή!

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Βασίλη!

      Από την αρχή…από την αρχή!

      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! Με υγεία πάνω από όλα!

Σχολιάστε

