Στον καμβά του Γενάρη

Κοίτα!

Στον καμβά του Γενάρη ζωγράφισα ένα φεγγάρι αλλιώτικο, διαφορετικό…δεν μοιάζει με εκείνο που κάποτε έλουζε τις στιγμές μας…

Το δικό μου φεγγάρι μοιάζει με ήλιο και δίνει χρώματα στο δικό μου ουρανό… για δες…μωβ, ροζ, βιολετί, μπλε και χρυσό…

Το δικό μου φεγγάρι, μου χαρίζει επιτέλους άπλετο φως… και απέχει έτη φωτός από το δικό σου ουρανό.

Κοίτα τι υπέροχη ζωγραφιά!

Μην μου ζητάς λοιπόν να γυρίσω στο χθες…
Πήρα πινέλα και χρώματα πολλά… και ντύνω την κάθε μου μέρα με φως…μην μου ζητάς λοιπόν να γυρίσω στο χθες…Δεν άλλαξε κάτι έτσι κι αλλιώς…μόνο το φεγγάρι έχει αλλάξει και μοιάζει με ήλιο στον καμβά του Γενάρη…

Άργησες…και η ζωγραφιά μου έχει ήδη τελειώσει…

Κοίτα τι υπέροχη ζωγραφιά!

….

11 Σχόλια to “Στον καμβά του Γενάρη”

  1. Τα βήματα σου να είναι μονο μπροστά και τα χρώματα σου χρώματα ζωής και το αποτέλεσμα θα δεις πως θα είναι εκπληκτικό !!

    φιλί

    • akrogialia Says:

      …και τα βήματα αλλά και το βλέμμα πρέπει να είναι μπροστά…όπως και η ζωή είναι μπροστά και είναι γεμάτη χρώματα, μουσικές και αρώματα…

      Να έχεις μια υπέροχη βδομάδα λουσμένη με πολύχρωμες εκπλήξεις!

      Πολλά φιλιά!

  2. τα χρώματά σου να είναι αληθινά και οι ζωγραφιές από καρδιάς και πάντα το χθες αύριο να γίνεται πολύχρωμο και πολυχαμογελαστό.
    καλό σου απόγευμα!

    • akrogialia Says:

      Πάντα οι ζωγραφιές μου είναι από καρδιάς και οι όμορφες και οι άσχημες και οι αφηρημένες…

      Όσο για τα χρώματα… αυτή τη χρονιά θέλω να πνιγώ στο μωβ της δημιουργίας και στο μπλε του ονείρου…

      Καλή βδομάδα Βασίλη μου!

      Πολλά φιλιά!

  3. Όταν φτιάχνεις το δικό σου φεγγάρι, μπορείς να του βάλεις ό,τι χρώματα θες και το φως του θα σε φωτίζει όσο και όποτε εσύ θες (κάτι σαν τον Personal Jesus που λέγαμε) :).
    Εύχομαι το καινούριο φεγγάρι να είναι πολύ πιο όμορφο από το παλιό… του χθες.
    Άλλωστε, εσύ έχεις τα πινέλα, εσύ και τον καμβά. 😉

    Φιλιά πολλά Κοραλλένια μου.

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Λίλιθ μου,
      Έτσι είναι όπως τα λες…
      Αρκετά αναλώθηκα στο μαύρο σκοτάδι, στο γκρίζο ψέμα και στις άχρωμες υποσχέσεις…
      Δυναμικά λοιπόν με μια μπαλέτα από φωτεινά χρώματα…
      Ποιος ξέρει…ίσως και μέχρι το τέλος του χρόνου να τα εκθέσω και κάπου…χαχαχαχα
      Πάμε για άλλα! Με περισσότερη ΤΡΕΛΛΑ! χαχαχαχαχαχα
      Πολλά φιλιά!

  4. Έχω ένα χρόνο ολόκληρο να σε επισκεφθώ στο Κοραλλένιο σου σπίτι και μετά από τόσο καιρό σε συναντώ ανάμεσα σε φεγγάρια υπέροχα που θυμίζουν ήλιους και χρώματα. Που με κάνουν να μυρίζω αρώματα.
    Εμένα όλα αυτά μου μοιάζουν με θάλασσες, ταξίδια, όνειρα και άρωμα ζωής.
    … και είναι τόσο όμορφα όλα αυτά!!!
    … και είναι τόσο μοναδικά!!!

    Καλό σου δρόμο Κοραλλένια και αέρα στα πανιά σου!

    Μια γλυκιά αγκαλιά και μια καλημέρα γεμάτη χρώματα σαν τα φεγγάρια που μας χαρίζεις.

    Πολλά πολλά φιλιά.

    • akrogialia Says:

      Όντως τώρα που σε βλέπω ξανά διαπιστώνω ότι πέρασε ένας ολόκληρος χρόνος…ναι …ναι…το μαρτυρούν τα γκρίζα σου μαλλιά και οι ρυτίδες στα ματιά… χαχαχαχαχαχα
      Όντως καλέ μου πειρατή είναι μέρες τώρα που νιώθω ότι χορεύω στο ουράνιο τόξο αγκαλιά με το φεγγάρι…
      Έχω μια απίστευτη όμορφη διάθεση για ονειρεμένα ταξίδια του νου…
      Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!
      Φιλιά πολλά κι από μένα!

    • akrogialia Says:

      Stay right here with me
      Feel the summer breeze
      Touch the sun and let go
      We’re on our way home

      We can stay the night
      We can turn the tide
      Here’s the brightest love
      For you and I
      Right here, right now
      No need to know how
      We’ll just take off and fly
      Without saying goodbye

      We can stay the night
      We can turn the tide
      Here’s the brightest love
      Now, that I found you!
      I know.

      Time stops in your eyes
      Dream of open skies
      Waves signing your name
      Stars playing your game

      We can stay the night
      We can turn the tide
      Here’s the brightest love
      For you and I.

      Stay right here with me
      Feel the summer breeze
      Dance my open heart
      A wonderful start

      We can stay the night
      We can turn the tide
      Here’s the brightest love
      Now, that I found you!
      I know.

      Now, that I found you…

Σχολιάστε

