Το κόψιμο της Βασιλόπιτας…

Αν και η Πρωτοχρονιά έχει περάσει εδώ και μέρες…χθες συμμετείχα στο κόψιμο ακόμη μιας Βασιλόπιτας, αυτή τη φορά με Προϊστάμενους, Διευθυντές, Γενικούς,   Βοηθούς, Πρώτους, Ανώτερους και υφιστάμενους…

Παρατηρούσα λοιπόν τις εκφράσεις όλων αυτών που μαζί τους κι εγώ επιτελούμε ένα «συλλογικό» δήθεν «έργο» και ενώ βαριόμουν αφόρητα…ξαφνικά το πρόσωπό μου φωτίστηκε από ένα τεράστιο χαμόγελο όταν κατάφερα να  τους «δω» όλους αυτούς σε νηπιακή ηλικία και μάλιστα στο χώρο ενός νηπιαγωγείου και να έχουν τη συμπεριφορά που έχουν όταν εργάζονται στα γραφεία τους…χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

…κάποιος έκλαιγε και τσίριζε  γιατί του πείραζαν τα παιχνίδια του…

… κάποιος άλλος έσπαζε τα παιχνίδια των άλλων …

…κάποιος άλλος ότι παιχνίδι έβρισκε έλεγε ότι ήταν δικό του… 

…κάποιος άλλος έκλαιγε και ήθελε τη μαμά του…

…κάποιος άλλος έκλαιγε γιατί δεν τον έκαναν παρέα τα άλλα παιδάκια…

…κάποιος άλλος χαλούσε τους πύργους που έφτιαχναν άλλα παιδάκια με κόπο…

…κάποιος άλλος μιλούσε μόνος του…

…κάποιος άλλος δάγκωνε κάποιον άλλο…

Τη μόνη που δεν κατάφερα να «δω» στις εικόνες του μυαλού μου ήταν τη Νηπιαγωγό… που τώρα που το σκέφτομαι μάλλον υπάρχει λόγος που δεν την «είδα»…η γυναίκα θα είχε πάθει είτε εγκεφαλικό με τα «παιδάκια» αυτά ή το πιο πιθανό θα αυτοκτόνησε!

Πέρασε τελικά η ώρα το γεύμα τελείωσε…κόψαμε ακόμη μια Βασιλόπιτα…κάποιος συνάδελφος βρήκε το τυχερό νόμισμα και κάποιος άλλος σχολίασε με ζήλεια… «είδες, όταν έχεις τύχη…»

…και αναρωτιέμαι…σε τι κόσμο μπαμπά με έφερες να ζήσω….

 

 

14 Σχόλια to “Το κόψιμο της Βασιλόπιτας…”

  1. Είδες πως μόνο και μόνο με τη σκέψη μπορεί να αλλάξει η προοπτική που βλέπουμε τα πράγματα και τους ανθρώπους;
    Μου θύμισες ένα σεμινάριο που είχα παρακολουθήσει και στο οποίο ο ομιλητής αναφερόμενος στο πως να αντιμετωπίσεις όσους σε φοβίζουν, μεταξύ σοβαρού και αστείου είχε πει να προσπαθήσεις να τους βλέπεις χωρίς τα ρούχα τους 🙂
    Καλή Κυριακή!

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Βασίλη μου και καλή Κυριακή και σε σένα!
      Τι άλλο θα μπορούσα να κάνω… όλα αυτά τα γλυκανάλατα…δεν τα μπορώ…δεν είναι για εμένα…τα προσποιητά χαμόγελα και ευχές…
      Ευτυχώς η φαντασία μου είναι πολύ αναπτυγμένη και είναι το μεγαλύτερο όπλο που έχω σε τέτοιες καταστάσεις…χαχαχαχαχα
      Παρόμοια σεμινάρια και μάλιστα βιωματικού τύπου παρακολούθησα κι εγώ στο παρελθόν…και όντως είναι πολύ αποτελεσματικά…χαχαχαχαχα
      Φιλιά!

  2. πολύ καλή η σκέψη σου ! Την βρήκα εκπληκτική και ετοιμάζομαι να την εφαρμόσω την επόμενη φορά που θα βρεθώ σε τόσο εκλεκτή ομήγυρη.
    Και μόνο στην σκέψη με πιάνουν τα γέλια.
    Να είσαι καλά Κοράλλι μου!

    • akrogialia Says:

      Γιώργο μου καλημέρα!

      Να το εφαρμόσεις, να το εφαρμόσεις…έχει μεγάλη πλάκα…ειδικά μετά που το μοιράστηκα με μια καλή μου φίλη/συνάδελφο γελούσαμε μέχρι δακρύων… χαχαχαχα

      Θα προσπαθήσω να είμαι καλά…

      Πολλά φιλιά!

  3. happypepper Says:

    Πολύ έξυπνη σκέψη και ιδιαιτέρως διασκεδαστική…
    Η Νηπιαγωγός πάντως θα τους βάλει τιμωρία και θα φωνάξει τον Κηδεμόνα τους!
    Μετά, στη γωνία με το ένα πόδι όρθιο!

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα happypepper,

      …και όσο σκέφτομαι ποιοι ήταν οι πιο άτακτοι και θα έμπαιναν τιμωρία στη γωνία με το ένα πόδι όρθιο…χαχαχαχαχαχα έχω πονέσει την κοιλιά μου από το γέλιο…να είσαι καλά happypepper μου…

  4. happypepper Says:

    Αααααα , ξέχασα! το φλουρί; το φλουρί; το φλουρίιιιιιιιιιιι!

    • akrogialia Says:

      Αχ…αυτό το φλουρί….χαχαχαχαχαχα

      Πολλά φιλιά και να έχεις μια υπέροχη Κυριακή γεμάτη γέλιο!

  5. Για να καταλάβω δηλαδή… κάπως έτσι τους έβλεπες;
    Ή μήπως έτσι
    ;
    Χαχαχαααααααααα!!!
    Μόνο έτσι αντέχονται αυτές οι κοπές πίτας!
    Πάντα τις έβλεπα σαν ένα θλιβερό «απόηχο» των Χριστουγέννων…

    Φιλιά Κοραλλένια μου!

    ΥΓ: Οι πιγκουίνοι… πολύ γέλιο!!!
    Χαχαχαχαααααααα!!! 😆

    • akrogialia Says:

      Lilith μου,

      Η φαντασία μου ήταν πολύ πιο προχωρημένη από τις υπέροχες φωτογραφίες σου!

      Μιλάμε…κανονικό νηπιαγωγείο… να κάθονται όλοι στο χαλί κύκλο…και να κάνουν διάφορα…χαχαχαχαχα… να τραγουδούν, να παίζουν, να κλαίνε, να φωνάζουν, να μαλώνουν χαχαχαχαχα…

      Σου άρεσαν οι πιγκουΐνοι εε? …και εμένα πολύ…χαχαχαχα

      Να έχεις μια χαρούμενη Κυριακή!

      Πολλά πολλά φιλιά!

  6. Γειάσου καλή μου Κοραλλένια…ε, καλή μου τα ελλατώματα,κ οι παραξενιές που όλοι μας, ενδεχωμένος να έχουμε…από τη παιδική μας ηλικία αποκτήσει κ γώ (δε βγάζω απ’ έξω τον εαυτούλη μου…κ που γι αυτό φταίνε ενδεχωμένος κάποιοι άλλοι κυρίως από τον οικογενιακό μας περιββάλον,που μας έμαθαν έτσι να είμαστε κακοί,αλλαζόνες,ηλίθιοι, εγωίσταροι,να κοιτάμε π ως θα φάμε τους άλλους γιανά ζήσουμε μόνο ε μ είς, υπερόπτες κ.α,κ.α….ε,δε πάυουν στην ενηλικίωση….μάλλον γίνονται τρίσχειρότερα…κ μέσα σε έναν τέτοιο χώρο…εξαντλούμε τα όρια τους πάντα…κάποιοι το παράτραβάνε…σε κατινιά κ κακία…ε,τι να κάνουμε υπάρχουν αυτά..απλά κάνεις ότι δεν ακούς,δε βλέπεις κ προχωράς…όσο γίνεται κ όσο μπορείς….σου έυχομαι καλή μου ευτιχισμένος ο νέος χρόνος με υγεία,ευημερία,με όμορφα πράγματα,επιτυχίες σε όλους τους τομείς της ζωής σου,κ με όλα τα όμορφα πράματα για σένα κ όσους αγαπάς…φιλάκια………

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Αθανασία μου,

      Συμφωνώ με όλα όσα παραθέτεις εδώ καλή μου…

      Δυστυχώς είμαι από τους ανθρώπους που και ακούω και βλέπω πέραν από αυτά που φαίνονται και ακούγονται…ως εκ τούτου καταλαμβάνεις ότι δεν μπορώ να κάνω ότι δεν βλέπω και δεν ακούω…με τα χρόνια βρήκα άλλες άμυνες και καταφέρνω να επιβιώνω τόσο στην επαγγελματική ζούγκλα…όσο και στην άλλη…

      Ανταποδίδω τις ευχές σου καλή μου!

      Φιλιά πολλά!

  7. happypepper Says:

    να σου αφήσω λίγη τζαζ ή μήπως δε σ αρέσει;

Σχολιάστε

