Έτσι είμαι εγώ…

Σε γοήτευσε η  πανέμορφη Άνοιξη με τα χιλιάδες χρώματα και τα μεθυστικά αρώματα και δεν έδωσες  καθόλου σημασία στο Χειμώνα της μοναξιάς και της εσωστρέφειας μου.

Ένιωσες τη ζέστη στο βλέμμα μου, στο χάδι μου, στην αγκαλιά μου και δεν αισθάνθηκες το  τσουχτερό κρύο των φόβων μου.

Θαμπώθηκες από την λάμψη του ήλιου μου και δεν έδωσες σημασία στις αλλαγές της λάμψης του φεγγαριού μου.

Συμπορεύθηκες στο φως  της μέρας μου και δεν έδωσες σημασία στο σκοτάδι της νύχτας μου.

Στηρίχτηκες στη  μεγάλη μου δύναμη και δεν είδες πόσο αδύναμη είμαι μόνη μου.

Μου είπες πώς άλλαξα…

Έτσι είμαι εγώ και δεν έχω αλλάξει…Χειμώνας και Άνοιξη!

…………

13 Σχόλια to “Έτσι είμαι εγώ…”

  1. ήρθες και έδεσες φέτος με την χειμωνιάτικη άνοιξη. 😉
    καλημέρα σου!

  2. Η Άνοιξη, η ζέστη, ο ήλιος, το φως και η δύναμη, πάντα βολεύουν.
    Τώρα… οι Χειμώνες, τα κρύα, τα σκοτάδια και οι αδυναμίες, όσο να’ ναι, ξεβολεύουν.
    Και όπως καταλαβαίνεις, σε κανέναν δεν αρέσει το ξεβόλεμα.
    Η μόνη που δέχεται να ξεβολευτεί αδιαμαρτύρητα, είναι η Αγάπη. 🙂

    Το «έτσι είμαι εγώ και δεν μπορώ ούτε και θέλω ν’ αλλάξω», κρύβει πολύ εγωισμό μέσα του. Μέχρι το σημείο που σου επιτρέπεται, πιστεύω ότι πρέπει να είσαι πρόθυμος ν’ αλλάξεις.
    Έτσι… γι’ αυτή την κυρία που λέγαμε πιο πάνω ότι δεν την πειράζει να ξεβολεύεται. 😉

    Φιλιά πολλά Κοραλλένια μου!

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Λίλιθ μου!

      …δεν είναι τυχαίο που η Αγάπη είναι γένους θηλυκού…χαχαχαχαχα
      Έτσι είμαι εγώ και δεν αλλάζω…σε όποιον αρέσουμε…για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε…

      Αυτές τις ημέρες κάποιος έχει γενέθλια… ή μου φαίνεται?

      Σου εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ γεμάτα με ότι εσύ θες Λίλιθ μου!

      Τις ευχές μου τις δίνω λίγο νωρίτερα…γιατί σε λίγο «πετάω» και μάλλον δεν θα μπορέσω να σου ευχηθώ την ημέρα των γενεθλίων σου…

      Πολλά φιλιά!

      Να περάσεις όσο πιο όμορφα γίνεται…

      Είσαι από τους λίγους ανθρώπους που εκτιμάω ιδιαίτερα…

  3. Πειρατές και πειρατίνες άλλοι πηγαίνουν και άλλοι έρχονται.
    Γι’ αυτό είναι τα πειρατικά άλλωστε, για να ταξιδεύουμε. 😉
    Σχετικά με τα λόγια σου… έχω την εντύπωση ότι θα μπορούσες να κάνεις ένα post που να έγραφε μόνο τη φράση «έτσι είμαι εγώ».
    Και ξέρεις γιατί;
    Το «έτσι είμαι εγώ», έρχεται μετά από πολλά πολλά posts.
    Φτάνει κάποιος στο τέλος να το πει και έχει αρκετή δυναμική από μόνο του.
    Καμιά φορά μπορεί να φανεί σε κάποιους που δεν γνωρίζουν προσωπικά αυτόν που το λέει και να τους φανεί κάπως εγωιστικό.
    Σίγουρα υπάρχουν πάρα πολλοί στις μέρες μας που το λένε αυτό με μεγάλη ευκολία.
    Εγώ λοιπόν, θα το έλεγα κάπως διαφορετικά.

    MY WAY!

    Έτσι! Για να τελειώνουμε!
    Υπάρχουν κάποιοι που θέλουν να ζουν, αλλά και κάποιοι άλλοι που θέλουν να παίζουν.
    Δε λέω… δικαίωμά τους. Και φυσικά μπορούν να παίζουν.
    … Στο δικό τους παιχνίδι… όμως!

    Πολλά πολλά φιλιά, να έχεις ένα καλό ταξίδι σε περίπτωση που δε σε πρόλαβα και καλή επιστροφή.

    Live like there’s no tomorrow!

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα και καλή βδομάδα Πειρατή μου!

      Το σημαντικό είναι να ερχόμαστε πίσω και να μην μένουμε εκεί…χαχαχαχαχα

      Έχω την αίσθηση ότι οι περισσότεροι ακολουθούν το δικό τους δρόμο, τη δική τους πορεία χωρίς να πολύ νοιάζονται για τους «άλλους», κάνουν αυτό που θέλουν και καλά κάνουν!

      Δεν υπάρχει αύριο Πειρατή…δεν υπάρχει…

      Πολλά φιλιά κι από μένα!

  4. Σ’ ευχαριστώ πολύ Κοραλλένια μου! 🙂
    Μα… ΘΑ ΠΕΤΑΣ στα γενέθλιά μου;;;!!!
    Κλαψ!!! 😦
    Τέλος πάντων… θα σου φυλάξω το καλύτερο κομμάτι της τούρτας! 😉
    Όταν είμασταν μικροί και κάναμε πάρτυ γενεθλίων στο σπίτι, ήταν κάτι σαν έθιμο το κομμάτι της τούρτας που είχε το ζαχαρωμένο τριαντάφυλλο να το φυλάνε για τον εορτάζοντα. Ε, λοιπόν… θα σου φυλάξω ΑΥΤΟ το κομμάτι! 🙂

    Να περάσεις καλά στο ταξίδι σου και να προσέχεις…
    Καλό σου ταξίδι!

    ΥΓ: Η εκτίμηση και η αγάπη είναι αμοιβαία! 😉

    • akrogialia Says:

      Lilith μου καλημέρα και καλή βδομάδα!
      Όχι, πετούσα πριν από γενέθλιά σου… χαχαχαχα στα γενέθλιά σου ήμουν κάπου πολύ πολύ όμορφα!

      …κι εγώ το θυμάμαι αυτό το έθιμο…και μάλιστα το τριαντάφυλλο αυτό ήταν στη μέση μιας στρογγυλής τούρτας μμμμμμμμμ σε ευχαριστώ! Είναι πολύ νόστιμο!

      Σου εύχομαι πάνω από όλα ΥΓΕΙΑ! Όλα τα άλλα ακολουθούν καλή μου…και από ό,τι βλέπω υπάρχει μεγάλος συνωστισμός….από πολλά καλούδια…

      Πολλά φιλιά!

  5. εγώ μια καλησπέρα πέρασα να αφήσω.
    Τις αντιθέσεις πάντως που γράφεις λέω πως τις λατρεύω καθώς μου θυμίζουν ζωή. Γεμάτη με αντιθέσεις είναι και αυτή. Και αυτό την κάνει ωραία. Το ίδιο ωραία όπως και εσύ.
    Καλή επιστροφή και να περάσεις όμορφα!

    • akrogialia Says:

      Γιώργο μου πολύ καλημέρα σου και καλή βδομάδα!

      Πήγα, ταλαιπωρήθηκα λίγο με τις πτήσεις μου… αλλά σχετικά πέρασα όμορφα!

      Όσο για τις αντιθέσεις…που εσύ τις βρίσκεις ωραίες…κάποιους άλλους τους εκνευρίζουν αφάνταστα…χαχαχαχαχα

      Πολλά φιλιά!

  6. Κι ετσι να μείνεις, μην αλλάξεις…

    Κι οπως λέει και το … ασμα

    » Σ’ όποιον αρέσουμε
    για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε,
    πώς να χωρέσουμε τόσοι άνθρωποι στο κενό; »

    ]

    Αρης
    [youtube=

    • akrogialia Says:

      Άρη μου,

      Πόσο χαίρομαι που είσαι εδώ!

      Πέρασε μέσα…να σου φτιάξω καφέ?

      …έτσι θα μείνω και δεν θέλω να αλλάξω. Το τραγούδι που αφήνεις εδώ με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη! Οι μάσκες ποτέ δεν μου ταίριαζαν…άλλες ήταν πολύ μεγάλες και άλλες πολύ μικρές για μένα!

      Σε όποιον αρέσουμε Άρη…και σίγουρα σε κάποιους…σε λίγους…αρέσουμε πολύ!

      Πολλά φιλιά!

      Εύχομαι να είσαι καλά και να περάσεις όμορφα αυτή τη βδομάδα κάνοντας πράγματα που εσύ θες!

Σχολιάστε

