Στιγμές…

Στιγμές στο άπειρο είναι η ζωή μας…

κι η δύναμη κάθε στιγμής…

σαν το ατόφιο της βροχής…

που φεύγει και έρχεται μαζί μας…

 

 

ΥΓ: Τυχεροί όσοι βιώνουν τη μαγεία της στιγμής…

Λύσου…και ζήσε…

35 Σχόλια to “Στιγμές…”

  1. είναι όμορφο να σε λούζουν οι στιγμές με το ατόφιο της αγάπης!
    Καλή σου μέρα Κοραλλένια!

  2. akrogialia Says:

    …δυστυχώς…και κοστίζει πολύ…όσο πραγματικά αξίζει…

    Πολλά φιλιά Γιώργο!

    Έλα, κερνάω καφέ…

    • akrogialia Says:

      Όπου πατάς να ρίχνεις
      μάτια μου
      φως να πατώ
      κι όπου κοιτάς να δείχνεις
      μάτια μου
      για να κοιτώ

      Σου στέλνω με τ’ αγέρι χαιρετισμούς
      όταν θα σε χαϊδεύει να με ακούς
      και να στους τραγουδάνε στον ουρανό
      οι βραδινές παρέες των αστεριών

      Να ‘ναι γλυκά τα ξένα
      μάτια μου
      κι ας μ’ αρνηθείς
      παρά σκληρή για σένα
      μάτια μου
      να είναι η γης

      Σου στέλνω με τ’ αγέρι χαιρετισμούς
      όταν θα σε χαϊδεύει να με ακούς
      και να στους τραγουδάνε στον ουρανό
      οι βραδινές παρέες των αστεριών

  3. έβαλες το μπρίκι?? :))
    Α!!! θέλω και γλυκάκι! Τι καλό έχεις??
    Το τραγούδι είναι υπέροχο. Πολύ πολύ γλυκό!

    • akrogialia Says:

      Να σου περιγράψω σκηνικό…το τζάκι μου αναμμένο… σ’ ένα χώρο με πολύ μεγάλα και πολλά παράθυρα…στο τζάμι βροχούλες… θέα το βαθύ πράσινο των δέντρων… ακούω υπέροχη μουσική… πίνω ζεστό καφεδάκι…αλλά δεν έχω γλυκό…πειράζει?

    • akrogialia Says:

      Ο δικός μου ο δρόμος
      μ έχει χρόνια διαλέξει,
      στην οδό γράφει «μόνος»,
      επικίνδυνη λέξη.

      Ο δικός μου ο δρόμος
      δε μου δείχνει αστέρι,
      για αγάπη μου δίνει
      μια βαλίτσα στο χέρι

  4. οχι με τέτοιο σκηνικό ξεχνάω τον καφέ …….. και έτσι όπως το φαντάζομαι ξεχνάω και το όνομα μου!!!!!!!!!

    • akrogialia Says:

      Αχ… Γιώργο μου…

      Έχω μεθύσει με τη μουσική, την ερμηνεία…τους στίχους…

      Στην υγειά σου!

  5. μα είναι για να μεθύσεις με τόση μουσική εδώ μέσα. Βρε μήπως ο θεός έρωτας σου έριξε το βέλος του?
    Είμαι βέβαιος πως σε τρύπησε την καρδιά!!!!!!!!!
    Αχ! Τυχερή.

    • akrogialia Says:

      μπα…
      τώρα πια…ΤΕΛΟΣ!
      Κάνω μνημόσυνα! Χαχαχαχαχα
      9 ημέρες…
      40 ημέρες…
      Τρεις μήνες….

  6. πρώτη φορά είδα μνημόσυνα με ακρίβεια δευτερολέπτου!!! :)))

  7. αχ! γιατί νομίζω πως χάνω το μυαλό μου σιγά σιγά?
    Να για να καταλάβεις θέλω να ανοίξω τα χέρια και να σε αγκαλιάσω πολύ πολύ σφιχτά. Τόσο που δεν θα ανασαίνεις. 🙂

    • akrogialia Says:

      Χαχαχαχαχαχα….welcome to the club George!

      Εγώ έχει καιρό που έχω χάσει το μυαλό μου…το νιώθω ώρες ώρες να προσπαθεί να με βρει…αλλά εδώ στο βυθό που κατοικώ…όλο και με χάνει… αφού να φανταστείς κρατεί μια τεράστια φωτεινή πινακίδα και αναζητάει την Κοραλλένια…

      Η αγκαλιά σου καλοδεχούμενη…

  8. Οι στιγμές είναι και το μόνο που έχουμε…
    Έχω κι’ εγώ μια αγκαλιά για σένα. Να την αφήσω; 🙂
    Βάλτε άλλη μια καρέκλα δίπλα στο τζάκι…
    Φτιάχνω ένα ραβανί και έρχομαι κι’ εγώ για τσάι! 😉
    Η Τσανακλίδου, υπέροχη!

    • akrogialia Says:

      …και το ρωτάς Λίλιθ μου?
      Έλα…πέρασε…κάθισε…
      Το ραβανί σου είμαι σίγουρη θα είναι πεντανόστιμο… το τσάι σου θα το φτιάξω εγώ με μεγάλη χαρά! Σου αρέσει αυτή η κούπα?
      Η Τσανακλίδου είναι υπέροχη…αλλά το υπέροχο τραγούδι που άφησες στο Πειρατικό για μας…είναι απερίγραπτο…

      Όσο για την αγκαλιά είναι σαν να την έδωσες ήδη…και ήταν μια πολύ όμορφη και ξεχωριστή στιγμή για μένα…

  9. στιγμές όσο μιας ανάσας στιγμές. σαν φουυυυ!
    αληθινές να είναι. και όμορφες. σαν ανάσα στιγμών.

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Basnia μου,

      …στιγμές όμορφες, δικές μας που θα τις κρατάμε μέσα μας…μέχρι και την τελευταία μας ανάσα…

    • akrogialia Says:

      Αχ! Πειρατή μου!

      …κι εσύ! Έλα…κάθισε…δοκίμασε το ραβανί της Λίλιθ και πάω να σου φέρω το ρούμι σου…

      …κι εσύ! Έχεις χάσει το μυαλό σου…αλλά μάλλον δεν το ψάχνεις…Πειρατή είσαι!

      …κι εσύ! Έχεις μια αγκαλιά για εμένα! Καλοδεχούμενη Όσιρη μου!

      …κι εσύ! Πολύ? Κι εγώ….

      Μου αρέσει πολύ που με συναισθάνεσαι… Γνωρίζω ότι δεν ακούς και πολύ ελληνική μουσική και χαίρομαι ιδιαίτερα για το τραγούδι που άφησες εδώ για μένα…

      Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

      Πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

