Κρουασάν βουτύρου…

Χαρά Θεού σήμερα!

Είμαι μια χαρά και έχω την χαρά, μετά χαράς να σας προσφέρω ένα ξεχωριστό πρωινό!

Μυρωδιές…λαχταριστές….μμμμμ κρουασάν βουτύρου με λιωμένη σοκολάτα… ή με μαρμέλαδα σε περιμένουν σήμερα στο κοραλλόσπιτο μου!

 

Ήδη δύο καλές μου φίλες η Joy από την Αγγλία και η  Joie από τη Γαλλία έχουν καταφθάσει και απολαμβάνουν ζεστό καφεδάκι!

Με Χαρά, Joy, Joie…

 

Γεια χαρά!

ΥΓ:

ΧΑΡΑ Θεού ( ηλιόλουστη μέρα)

Είμαι μια ΧΑΡΑ ( είμαι σε καλή κατάσταση)

Έχω την ΧΑΡΑ ( είμαι τυχερή)

Μετά ΧΑΡΑΣ (με μεγάλη ευχαρίστηση) 

Γεια ΧΑΡΑ : ( γεια σου / σας)

28 Σχόλια to “Κρουασάν βουτύρου…”

  1. Ε, λοιπόν… ΜΕΤΑ ΧΑΡΑΣ θα πάρω ένα κρουασάν βουτύρου με μαρμελάδα raspberry και ένα μεγάλο ποτήρι χυμό πορτοκάλι, μιας και ΑΚΟΜΑ δεν έχω φάει πρόγευμα!
    Mmm… deeelicious!!! 😉

    Joy and Joie, very nice to meet you!

    Φιλιάαα!!!

    • akrogialia Says:

      Ένα ζεστό πεντανόστιμο κρουασάν βουτύρου με μαρμελάδα raspberry και ένα μεγάλο ποτήρι φρεσκοστυμμένο χυμό πορτοκάλι μόνο για εσένα Λίλιθ μου!

      Τα κορίτσια λένε ότι είσαι πολύ γλυκιά!

      Άντε και στις Χαρές σου! ( ξέρεις τι σημαίνει αυτή η έκφραση έτσι? χαχαχαχα στους γάμους σου!)

      Είμαι διαβολάκι εεε? Είμαι Λίλιθ μου…αλλά σε λευκή έκδοση! Χαχαχαχαχα

      Πολλά φιλιάααααααα

  2. μμμμμμμμμ!!!! τρελαίνομαι για τρίο το πρωί !!!!!!!!
    χεχεχεχεχεχεχεχεχεχεχεχ!!!

    Φύλαξε μου και μένα έτσι???
    Φιλί !

    • akrogialia Says:

      Κι εσύ Γιώργο μου εεε?

      Όχι δεν μπορώ να σου φυλάξω… ή θα φας τώρα ή δεν μπορώ να σου υποσχεθώ ότι δεν θα τα φάμε! Χαχαχαχαχαχα

      Πολλά φιλιά!

      • το τρίο καλή μου βρίσκεται σε όλα τα αντρικά μυαλά! 🙂
        βέβαια με τις δικές σου joy και joie μου φαίνεται πως μόνοι μας θα είμαστε! 🙂
        έρχομαι γιατί όπως βλέπω δεν σκοπεύεις να μου φυλάξεις τίποταααααααααααα

  3. akrogialia Says:

    Θα κάνω πώς δεν είδα και δεν διάβασα Γιώργο…χαχαχαχαχα εγώ ένα νόστιμο πρόγευμα ήθελα να προσφέρω…χαχαχαχαχα

    Έλα εσύ και θα φροντίσω εγώ να φύγω και να σε αφήσω μόνο με τις Joy and Joie! χαχαχαχαχα

    • μα ποιός σου είπε πως με αρέσουν αυτές?? Αναγκαίο κακό να τις έχω στα πόδια μου. Και σου είπα μην καλείς και άλλους όταν έρχομαι!!!!

      • akrogialia Says:

        Χμμμ…

        Με κολακεύεις Γιώργο μου…

        Πρέπει να ξέρεις όμως ότι η Κοραλλένια δεν κάνει ποτέ ότι της λένε…αλλά κάνει αυτό που θέλει αυτή…

        Καλό μήνα να έχουμε! Με χαμόγελο και δόσεις τρελλής Χαράς!

        Πολλά φιλιά!

  4. Αργησα λίγο!
    Ελπίζω να μεινε κάτι και για μένα.
    Ενας ζεστός καφές και ένα κρουασάν σοκολάτας
    είναι ότι πρέπει αυτή την ώρα.
    Μια χαρά σας βρίσκω
    Καλό βράδυ σε όλους

    • akrogialia Says:

      Α.V.,

      δεν άργησες καθόλου. Πάντα έχω κάτι να φιλέψω τους ξεχωριστούς φίλους!

      Μια όμορφη παρέα είμαστε όλοι, αληθινές ψυχές και χαίρομαι για την επίσκεψη σου…

      Καλό μήνα να έχεις γεμάτο με στιγμές που εσύ θες…

      Φιλιά!

  5. Κυρία Κοραλλένια καλημέρα σας,

    Το έσκασα από το σχολείο για λίγο γιατί μύρισα τα υπέροχα κρουασάν σας και ήθελα να πάρω ένα μαζί μου για το διάλλειμα.

    Δοκίμασα και χτες να περάσω να σας δω, αλλά δυστυχώς ο μπαμπάς ήταν όλη την ημέρα στο σπίτι και δεν έλεγε να φύγει με τίποτα.
    Είχε έρθει μια μακρινή μου θεία από την Σουηδία (έτσι μου είπε), την οποία δεν είχα ξαναδεί μέχρι σήμερα ούτε γνώριζα τίποτα γι’αυτήν.
    Είχαν κλειδωθεί όλη την ημέρα στο δωμάτιο και πρέπει να είχαν πολύ δουλειά γιατί απ’ ότι είπε ο μπαμπάς, ήθελε να της εξηγήσει κάτι για κάτι οικόπεδα που έχει η θεία εκεί μακριά στα ξένα που ζει.
    Το παράξενο είναι, πως αυτή η κυρία θα πρέπει να ζεσταίνεται πάρα πολύ, γιατί ενώ εγώ κρύωνα χτες και φορούσα το παλτό μου, εκείνη δεν φορούσε πολλά ρούχα. Ούτε καν σακάκι!!!
    Θα πρέπει να είναι πολύ στεναχωρημένη και λυπημένη γιατί την άκουγα στο δωμάτιο να αναστενάζει κάθε τόσο!
    Κρίμα! 😦
    Δεν μου αρέσει να είναι οι άνθρωποι στεναχωρημένοι κυρία Κοραλλένια.

    Προχτές το έσκασα από το σπίτι και πήγα στην κυρία Lilith.
    Η κυρία Lilith γράφει μουσική μάλλον και είχε φτιάξει ένα πολύ ωραίο τραγούδι με κάτι μπισκότα που πετάνε!!!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ!!!

    Μου έκανε και δώρο ένα ωραίο τηλεκατευθεινόμενο πειρατικό!
    Έχω ξετρελαθεί! Θα πρέπει τώρα να βρω χρόνο να το σκάσω κάποιο βράδυ για να πάω να το πάρω.

    Κυρία Κοραλλένια, είπα στην κυρία Lilith, πως όταν θα μεγαλώσω, θα βγάλω χρήματα, θα κλέβω πλοία σαν τον μπαμπά και θα πάω να την κλέψω και να την παντρευτώ, αλλά μετά σκέφτηκα πως και εσάς σας αγαπώ και θα έρθω να κλέψω μετά και εσάς και να σας παντρευτώ.
    Να μην ανησυχείτε και να μην στεναχωριέστε καθόλου. Σας αγαπάω το ίδιο και τις δυο.
    Σας αφήνω ένα δωράκι για εσάς.

    Πάω στο σχολείο τώρα.
    Καλημέρα σας, καλή εβδομάδα και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ κυρία Κοραλλένια.
    Σας αγαπάω πολύ. Να το ξέρετε!
    Φιλάκι από μένα.

    Osiris Jr

    ps: Να περάσετε καλά με την κυρία Joy και την κυρία Joie. Ένα φιλί από μένα.

    • akrogialia Says:

      Μικρέ μου Όσιρη,

      και χαίρομαι και λυπάμαι που είσαι εδώ. Χαίρομαι γιατί με συγκίνησες με το όμορφα λόγια σου και τα πανέμορφα λουλούδια σου…. μπορείς να πάρεις και κρουασάν και ζεστή σοκολάτα.

      Λυπάμαι όμως και νιώθω άσχημα που το έσκασες από το σχολείο…

      Θέλω να ξέρεις ότι κι εγώ σε αγαπώ πολύ και γι’ αυτό θα ήθελα να διαβάζεις γιατί μόνο με τις γνώσεις θα γίνει σπουδαίος όταν θα μεγαλώσεις…

      Όσον αφορά τη θεία σου από τη Σουηδία είμαι σίγουρη ότι έδωσε μεγάλη ΧΑΡΑ στον μπαμπά σου…και μην στεναχωριέσαι…οι άνθρωποι όταν κάνουν αγκαλίτσες και δίνουν φιλάκια σε ανθρώπους που αγαπούν βγάζουν τέτοιους αναστεναγμούς και είναι μόνο από χαρά… καλά θα κάνεις να το μιλήσεις αυτό με τον μπαμπά σου…είμαι σίγουρη ότι θα σου εξηγήσει… γιατί ξέρω ότι σε αγαπά πολύ!

      Άντε πήγαινε σχολείο τώρα. Καλό μήνα και σε σένα μικρούλη μου!

      Ήδη έχω δώσει τα φιλάκια σου και στις Joy και Joie

      ΥΓ. Θέλω να δώσεις ένα μήνυμα στον μπαμπά σου, αν μπορείς. Πες του να επικοινωνήσει άμεσα μαζί μου.

  6. Μμμμμ!
    Νόστιμα μυρωδάτα κρουασάν!
    Τι τέλειο πρωινό!
    Τι χαρά να έχεις τη χαρά να έρχεσαι μια μέρα χαρά Θεού και η Κοραλλένια να σε κερνάει μετά χαράς νόστιμα κρουασανάκια!

    Τώρα που έφαγα είμαι μια χαρά!
    Γεια χαρά!

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Ερατώ μου!

      …και ξέρεις κάτι γίνονται ακόμα πιο νόστιμα όταν έχεις καλή παρέα!

      Χμμμ …και να τα τρως με χαρά εεεε?

      Πολλά φιλιά!

  7. Καλημέρα Korallenia,

    Sorry που δεν σου έγραψα το Σαββατοκύριακο, αλλά να…
    είχα ένα σοβαρό πρόβλημα με μια άρρωστη θεία μου και την έτρεχα στα νοσοκομεία.
    Ελπίζω να καταλαβαίνεις…
    Από την Σουηδία η κακομοίρα. Μόνη και αβοήθητη.
    Τι να κάνω…
    Δράμα!
    Να μη σου τύχει καλύτερα!

    Νομίζω πως τώρα, θα πρέπει να είναι καλύτερα.

    Φιλιά πολλά Κοραλλένια.

    ps: Έχω την εντύπωση πως η επαφή με την «Κ» με άλλαξε, αλλά νομίζω πως η «Κ», είναι μια χαρά κοπέλα και ότι όλα είναι στο μυαλό μου.
    Μάλλον με έχεις επηρεάσει…

    🙂

    • akrogialia Says:

      Πειρατή Osiri,

      Θες να φωνάξω τις Κοινωνικές Υπηρεσίες? Μα τι ανατροφή είναι αυτή που δίνεις στον μικρό σου…Ντροπή! Έχεις ένα τόσο χαρισματικό παιδί…

      Αν δεν προσέξεις τη συμπεριφορά σου…και εννοώ πιο πολύ τις προσωπικές σου στιγμές…με διάφορες…ξανθές και μη, μπροστά στο παιδί…ένα σου λέω μαζί με την Λίλιθ θα το υιοθετήσουμε το παιδί σου!

      Χαχαχαχαχαχαχα

      Μου αρέσει πολύ η τροπή που έχουν πάρει τα πράγματα… Πάντως δεν το περίμενα! Μάλλον εσύ με επηρεάζεις…και δεν το λέω για κακό…αλλά για πολύ καλό…

      Είσαι απίστευτος!

      Πολλά φιλιά Πειρατή μου και να περνάς όμορφα!

  8. Και μη νομίζεις καπετάνιε ότι υπάρχει δικαστήριο που θα αρνηθεί σε μένα και στην Κοραλλένια την κηδεμονία του μικρού! Μόλις παρουσιάσουμε τα στοιχεία μας, ούτε δικαίωμα επίσκεψης δε θα έχεις! 😆

    • akrogialia Says:

      Μπράβο Λίλιθ μου!
      …και έχουμε πολλά τέτοια στοιχεία…και από πιο παλιά αλλά και τα πιο πρόσφατα ήταν τα σχόλια του που άφησε στο ποστ illegal…

      “ps: Ναι! Μπορείτε να κάνετε κάτι για μένα:
      Μπορείτε να μου φέρετε την θεία του μικρού από την Σουηδία;
      Χάχαχαχαααα
      …Ή να με δέσετε στο κατάρτι!!!”

      Μα είναι συμπεριφορά αυτή καλή μου?

  9. Κοραλλένια μου, ναι… το είδα το ps στο Illegal.
    Να’ ταν μόνο αυτό…!!!
    Είναι τυχερός που δε θέλουμε να προκαλέσουμε στο παιδί τραύματα! Διαφορετικά αν το βάζαμε να καταθέσει, ο πειρατής θα τη γλύτωνε μόνο αν στο έδρανο του δικαστή καθόταν αυτό
    και όχι αυτό

    Χαχαχαχααααα!!! 😆

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Λίλιθ μου,

      Όντως είναι πολύ τυχερός…Άλλωστε έχει κι εμάς τις δύο που νοιαζόμαστε τόσο πολύ για το παιδί του… Πολύ μου άρεσε ο δικαστής! Χαχαχαχαχαχαχα

      Να έχεις μια όμορφη μέρα! Φιλάκια!

  10. Χμ!
    Βλέπω λοιπόν Jr, πως έκανες πάλι το θαύμα σου!
    Ήρθες για να «χτυπήσεις» και εδώ και να παρασύρεις αυτές τις δύο καλοσυνάτες και αθώες πειρατίνες, να τις στρέψεις και αυτές εναντίον μου, έτσι ώστε να με αποδυναμώσεις οικονομικά και να με καταστρέψεις όπως έχεισ συνεννοηθεί με την μητέρα σου.
    Αλλά δεν θα περάσει Jr. Ούτε αυτή την φορά!
    Θέλεις λοιπόν να μπλεχτούμε σε αυτό τον άθλιο πόλεμο πληροφοριών;
    Εντάξει λοιπόν! Όπως επιθυμείς!

    Το λοιπόν κυρίες μου:
    Θέλετε να μάθετε ποιος πραγμτικά είναι ο Jounior;
    Πιθανόν να αλλάζατε γνώμη αν μαθαίνατε κάποια «πραγματάκια» γι’αυτόν!

    Θέλετε να μάθεται ποιος είναι ο νονός του Jr;
    Θέλετε να μάθετε τι είδους παιχνίδια ζητάει και πόσο κοστίζουν;
    Πόσο… «φρόνιμος» κάθεται όταν λείπω;
    Θέλετε να μάθετε πια είναι τα «όνειρά του»;
    Θέλετε να δείτε το «αυτοκίνητό του και τους φίλους του»;
    Μήπως την «μητέρα του» την οποία έχω χρυσοπληρώσει στις διατροφές;

    Θέλεται να δείτε πόσο «δυνατός» είναι για να μην τον υποτιμάτε;

    Θέλετε να δείτε την «κυρία» που προσέλαβε για σωματοφύλακα και με απείλησε ότι αν τον πλησιάσω θα με κάνει φέτες;

    Τι θα λέγατε αν μαθαίνατε τα περιουσιακά του στοιχεία και τα http://cache.virtualtourist.com/2686288-ONE_MILLION_DOLLARS_CASH-Las_Vegas.jpg που του άφησε ο πεθαμένος παππούς του;

    ΧΑ! Θέλετε να λυπάστε κάποιον κυρίες μου;;;
    Μάλλον κάποιος άλλος είναι αυτός και όχι ο Jr!
    Αν θέλετε να με ακούσετε… ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ JR!
    Δεν ξέρετε, ούτε φαντάζεστε!!!… ποιος είναι πραγματικά και σε τι μπορεί να μεταμορφωθεί από στιγμή σε στιγμή!
    Γιατί νομίζετε πως ταξιδεύω τόσα χρόνια στις θάλασσες; Ε;

    Σας αφήνω να αποφασίσετε μόνες σας και να δώσετε εσείς την απάντηση σε όλα αυτά τα μεγάλα ερωτιματικά για τον JR!
    Καλό σας βράδυ και… είπαμε!
    ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    Φιλιά

  11. Νομίζω πως ο Jr για άλλη μια φορά, έβαλε το χέρι του.
    Παρακαλώ να απεμπλακεί το σχόλιό μου άμεσα, στο οποίο φαίνεται η μοναδική αλήθεια!!!

    Ευχαριστώ!

    • akrogialia Says:

      Κύριε Osiri,
      Αναφορικά με το αίτημά σας για απεμπλοκή του σχολίου σας στο οποίο διαφαίνεται η μοναδική αλήθεια έχω οδηγίες να σας ενημερώσω ότι αυτό δεν μπορεί να ικανοποιηθεί.
      Σε περίπτωση που πιστεύετε, ότι η πιο πάνω απόφαση σας αδικεί, έχετε το δικαίωμα:

      (α) Να ασκήσετε ιεραρχική προσφυγή, μέσα σε προθεσμία δέκα (10) ημερών από την ημερομηνία που λάβατε γνώση της απόφασης, νοουμένου ότι θα τηρηθούν οι προϋποθέσεις του άρθρου 69.

      (β) Να ασκήσετε προσφυγή στο Δικαστήριο μέσα σε προθεσμία εβδομήντα πέντε (75) ημερών, από την ημερομηνία κοινοποίησης προς εσάς της παρούσας απόφασης.

      ΥΓ: Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ντροπή μαθαίνει να αισθάνεται ένοχο!

  12. Αααααα… τώρα μάλιστα! 🙄
    Ας… γελάσω πειρατικά:

    Μπού χα! χα! ΧΑ!

    Μέχρι να γίνουν όλα αυτά ξέρεις πόσα παιδιά θα έχω;
    Μα… ως την ημερομηνία που θα γίνουν όλα αυτά μάλλον θα ξεχνάς (αν δεν πέφτω έξω από τις λίγες πληροφορίες που έχω), πως ο Jr, θα έχει πλέον μεγαλώσει και εσύ και η Lilith, θα αποτελείτε τις συζήγους του Jr, αφού θα έχετε βέβαια πρώτα αρπαχθεί και μεταφερθεί δεμένες από τον ίδιο στο πειρατικό-έδρα του!
    Μπούχαχαχαχααα 🙂

    Εκτός αν όλα αυτά, δεν είναι τίποτα άλλο, από μία πολύ έξυπνη-καλοστημένη πλεκτάνη που τόσο όμορφα έχετε σχεδιάσει εσύ και η Lilith, έτσι ώστε, γνωρίζοντας πως αργά η γρήγορα κάποια μέρα θα είστε οι νόμιμες σύζηγοι του Jr (αν υπάρξει ποτέ φυσικά νόμος που θα επιτρέψει μια τέτοια τρελλή σκέψη να γίνει και πράξη), να αρπάξετε την περιουσία μου και ότι, με τόσο μόχθο τόσα χρόνια κατόρθωσα να αρπάξω (κερδίσω εννοούσα).

    Η απάντησή μου λοιπόν κυρίες μου, είναι μία και απλή:

    ΧΑ!

    Ναι… ΧΑ!

    Αυθαπατάσται αν νομίζετε πως όταν θα μεγαλώσει ο Jr, θα έχω αφήσει κάτι για να βρείτε και να… «ξεκοκκαλήσετε»!!!

    ΘΑ ΤΑ ΦΑΩ ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ!
    ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΧΡΥΣΟΥ ΦΛΟΥΡΙΟΥ!
    ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΚΛΕΜΜΕΝΟΥ ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΟΥ ΚΟΛΙΕ!

    ΟΛΑ! 👿

    • akrogialia Says:

      Αγαπητέ Πειρατή,

      Σηκώνω τα χέρια ψηλά…

      Σε συγχωρώ… δεν φταις εσύ…

      Ο μόνος που μας νοιάζει πραγματικά είναι ο μικρός σου…

      Το επόμενο μου ποστ ειδικά αφιερωμένο…ίσως διαβάζοντας το… να καταλάβεις τι θέλουν οι αθώες παιδικές ψυχές και να αλλάξεις συμπεριφορά…

  13. 🙄

    Θα πω μόνο μια λέξη: «Αηδιαστικό»!
    Πάω να πάρω μια σόδα!

    Χάχαχαχαααα 🙂

    ( Δεν είμαστε καλά! Έχω σκάσει στα γέλια! 🙂 Είσαι απίστευτη! Χάχαχαχαα )

    • akrogialia Says:

      Καλή χώνεψη Πειρατή!

      Εγώ είμαι η απίστευτη ή εσύ με τις ξανθές θείες …μπροστά στο παιδί?
      ( καλά, τι τους κάνεις και αναστενάζουν τόσο πολύ…που και το παιδί ανησύχησε?)
      Χαχαχαχαχαχαχα καλά μην μου πεις…φαντάζομαι…καταπίνετε μαζί τα σμαραγδένια κολιέ και δεν χωνεύονται και εύκολα… χαχαχαχαχαχα

      Φιλιά!

Σχολιάστε

