Η δύναμη του λόγου…

57 Σχόλια to “Η δύναμη του λόγου…”

  1. Αχ! Κυρία κοραλλένια είναι τόσο όμορφες αυτές οι ζωγραφιές!!!
    Περνούσα από εδώ για να πάω στο καράβι μας και τις είδα και κοντοστάθηκα να τις δώ και μετά είδα που είμαστε όλοι μαζι στις φωτογραφίες. Εσείς, η κυρία Lilith και εγώ!!!
    Πολύ όμορφες είστε και οι δύο!
    Αυτές είναι για εσάς τις δύο.
    Τις είχα στην τσέπη μου.
    Θα περάσω μετά με τους φίλους μου, να τους δείξω τις πανέμορφες εικόνες και θα σας φέρω και γλυκό.

    Είστε πολύ καλή κυρία!

    Ένα φιλάκι από μένα
    Γεια σας

    Osiris Jr

    Αααα να μην ξεχάσω! Σήμερα έλεγα στην τάξη μου, στα παιδιά και στον δάσκαλό μου για εσάς.Τους έλεγα πόσο καλή κυρία είστε και πόσο ωραία γλυκά φτιάχνετε.

    Γεια και πάλι

    • akrogialia Says:

      Osiri Jr,

      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν οι ζωγραφιές μου. Θα χαιρόμουν όμως περισσότερο αφού τις δείξεις στους φίλους σου, να τις δείξεις και στον μπαμπά σου…κρύβουν κάποια μηνυματάκια που τον αφορούν πολύ!

      Οι καραμέλες σου είναι πολύ ωραίες και σε ευχαριστώ…

      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια παιδί μου. Να προσέχεις πολύ! Θέλω να σου πω ότι είσαι μοναδικός!
      Γεια σου!

  2. Αααχ, Κοραλλένια μου…
    Μέχρι να πιάσει τα ¨μηνυματάκια» ο πειρατής, θα’ χα φτάσει εγώ στο διπλανό γαλαξία με ποδήλατο! 🙄
    Πολύ γλυκιά πάντως η προσπάθειά σου και αν όχι τίποτα άλλο, έκανες εμένα και τον junior να χαμογελάσουμε!
    Ειδικά η τελευταία εικόνα με εμάς τους τρεις… πανέμορφη! 🙂
    Δεν ξέρω τι έγινε με το σχόλιο για το οποίο φαίνεται να διαμαρτύρεται ο πειρατής, αλλά είμαι σίγουρη ότι το χειρίστηκες άψογα το θέμα!

    Μικρούλη μου, σ’ ευχαριστούμε πολύ για τις καραμέλες!
    Τόσο γλυκό παιδί…!
    Σ’ αγαπάμε πολύ!
    Φιλάκι μεγάλο!!!!!!! 🙂

    Καπετάνιε, αυτό είναι για σένα για να χωνέψεις και το «τελευταίο σμαραγδένιο κολιέ»!
    Bon apetite!
    Μόνο ένα θησαυρό έχεις στα σεντούκια σου που ενδιαφέρει στα σίγουρα εμένα και την Κοραλλένια και αυτός είναι ο Junior!

    • akrogialia Says:

      Θα τα πιάσει καλή μου…δεν μπορεί να είναι τελείως αναίσθητος…εξάλλου δεν νομίζω να υποτιμά τις δυνάμεις μας…

      Μα είδες τι όμορφα ξανθά μαλλάκια που έχουμε?

      Ναι, όντως το χειρίστηκα άψογα… με κάτι τέτοιους τύπους δεν μασάω με τίποτα! Χαχαχαχαχα

      Πολλά φιλιά Λίλιθ μου!

  3. Excuse my french… «appetit» ήθελα να πω. :mrgreen:

  4. Ο καλός και επαινετικός λόγος για τα παιδιά είναι η κινητήρια δύναμή τους για κάθε στόχο στη ζωή τους!!

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα marianaonice,

      Όντως… «η γλώσσα κόκκαλα δεν έχει και κόκκαλα τσακίζει»

      Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα!

  5. είσαστε υπέροχοι και οι τέσσερις! 🙂

  6. Χααααααααααχαααααααααααααααχα!πολύυυ ωραίο καλή μου..πολύ ωραίο έτσι ντέ…έχεις δίκιο…αυτά που χρειάζονται,ακριβώς τα παιδιά γιανά μεγαλώσουν σωστά, κ με τα καλύτερα εφόδια…..πολύ ωραίο…μπράβο..δεν έχω να προσθέσω,τίποτε……άλλο…καλημέρες….

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Αθανασία μου,

      Ξέρεις κάτι αυτές τις μαγικές προτασούλες είναι χρήσιμο και όμορφο να τις ακούν και τα μεγάλα παιδάκια! Τι κι αν είναι ενήλικες, μεσήλικες, υπερήλικες!

      Ευχαριστώ πολύ που πέρασες!

      Φιλιά!

  7. μπράβο! τα καταφέρατε! είστε σπουδαία παιδιά! είμαστε τόσο υπερήφανοι για σας. και σας αγαπάμε πολύ!
    πάντα τέτοια!
    καλημέρα σου! 🙂

    • akrogialia Says:

      Μπράβο και σε σένα basnia!

      Τα κατάφερες και άφησες σχόλιο!

      Είσαι πολύ σπουδαίος και φαίνεται από αυτά που γράφεις!

      Είμαι τόσο περήφανη για σένα για το μπλογκ σου!

      Συνέχισε…

      Πολλά φιλιά!

  8. Έγώ τώρα έχω μια απορία…
    Η ξανθούλα με τα κοτσιδάκια που λέει «μπράβο» και «σ’αγαπώ πολύ» πια συμβολίζει; Ποιά υποτίθεται θα γίνει όταν θα μεγαλώσει;
    Έτσι από απλή περιέργεια ρωτάω.

    Μου θυμίζει μια συμμαθήτριά μου την Ιωάννα.
    Όταν τελειώναμε το σχολείο εγώ θα φρόντιζα να την περάσω από το σπίτι της που υποτίθεται ήταν στον δρόμο μου, αλλά αυτό δεν είχα καμία σχέση με την πραγματικότητα διότι το σπίτι μου βρισκόταν στην εντελώς αντίθετη κατεύθυνση από το σχολείο και έτσι εγώ ήμουν το μόνο παιδάκι που έκανε την διπλάσια διαδρομή κάθε μέρα απ’ότι τα άλλα παιδάκια.
    Δεν πειράζει όμως γιατί η Ιωάννα ήταν η μόνη ξανθιά του σχολείου (και η πιο όμορφη φυσικά!!!)
    Έπειτα… κάθε βράδυ που την πήγαινα στο σπίτι, η μαμά της θεωρούσε σκόπιμο να με κεράσει κρέμα βανίλια σαν έπαθλο που ήμουν ιππότης και θαρραλέος να διασχίζω την (επικίνδυνη γεμάτη με δέντρα) διαδρομή 🙂 , με την κόρη της χωρίς να φοβάμαι τις σκιές.
    Το παράξενο είναι πως ενώ εγώ συχαινόμουν την κρέμα βανίλια, στο σπίτι της Ιωάννας η κρέμμα βανίλια ήταν απόλαυση και ήταν η μοναδική που έτρωγα.
    Ούτε η μαμάδες μας δεν μπορούσαν να λύσουν το… «μυστήριο», μιας και οι δύο αγόραζαν την ίδια μάρκα κρέμμα από το supermarket.
    Μπούχαχααα 🙂

    Ιωάννα, ήσουν μια θεά και σ’ευχαριστώ για τις υπέροχες στιγμές.
    Σου εύχομαι όπου και νά’σαι, να είσαι ευτυχισμένη.
    Sorry που ξέχασα να σου χαρίσω ένα τραγούδι τότε!
    Δεν πειράζει όμως, ποτέ δεν είν’αργά…
    Σου το χαρίζω τώρα!!!
    Αφιερωμένο σε σένα.

    Φιλιά

    ps: Ξέρω τι κίνηση κάνετε όλοι τώρα που διαβάζετε, αλλά σας ενημερώνω πως αυτό δεν είναι σωστό! Μην ξεχνάτε ότι το post, είναι για παιδιά!
    Σεβασμός! Ανάγωγοι!
    Χάχαχαχααα 🙂

    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΟΡΑΛΛΕΝΙΑ
    …Πολύ όμορφο το ταξίδι σου.

    • akrogialia Says:

      Ωωωω φίλτατε Πειρατή Όσιρη!

      Καλωσόρισες!

      Λοιπόν το πανέμορφο κοριτσάκι με τα κοτσιδάκια όταν υα μεγαλώσει θα γίνει μια πολύ όμορφη γυναίκα αλλά το πιο σημαντικό θα είναι πολύ καλός άνθρωπος, πολύ σπουδαία και θα προσφέρει πολλά στην ανθρωπότητα. Βλέπεις από μικρούλα μεγαλώνει με αγάπη και φροντίδα…όχι σαν κάποιους «άλλους» που δεν ενδιαφέρονται για τα παιδιά τους…

      Τώρα καταλαβαίνω γιατί τόση εμμονή με τις ξανθές….Παιδικά Τραύματα Πειρατή μου! Δεν κλείνουν ποτέ…χαχαχαχαχαχα

      Από μικρός δεν φοβάσαι τις σκιές και το μαύρο σκοτάδι εε?…χμμμ….

      Το τραγούδι που αφιερώνεις στην μικρούλα αγαπημένη σου… είναι όμορφο…δεν έκανα την κίνηση που λες…στάθηκα πιο πολύ στις εικόνες στο βιντεάκι…και είδα και κοράλλια κόκκινα…και ακρογιαλιές…και συγκινηθήκα…ξέρω ότι δεν ήταν για μένα…αλλά με ταξίδεψε…

      Φιλιά Πειρατή μου! Πολλά!

      ΥΓ: Σε ευχαριστώ…άλλωστε εσύ είσαι η αφορμή για αυτό το ποστ …

  9. …και το αποτέλεσμα όλων αυτών, ήταν να γράφω σήμερα το «σιχαινόμουν»… «συχαινόμουν»!
    🙂

  10. Σκοτώστε την… ξέρει πολλά!
    Χάχαχααα 🙂

    Ξέχασα να σου ευχηθώ να περάσεις καλά απόψε,
    οπότε σου εύχομαι τώρα για να περάσεις καλά το W/D
    🙂

    Πολλά πολλά φιλιά

  11. Osiris Jr Says:

    Μπαμπά τι λες!

    Όχι την κυρία Κοραλλένια την αγαπώ πολύ!

  12. «Ιωάννα, ήσουν μια θεά και σ’ευχαριστώ για τις υπέροχες στιγμές.
    Σου εύχομαι όπου και νά’σαι, να είσαι ευτυχισμένη.
    Sorry που ξέχασα να σου χαρίσω ένα τραγούδι τότε!
    Δεν πειράζει όμως, ποτέ δεν είν’αργά…
    Σου το χαρίζω τώρα!!!»

    Μα είναι δυνατόν να είναι ΤΡΥΦΕΡΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ αυτό που διακρίνω;;;
    Θεέ μου!!! Ο πειρατής μας δεν είναι καλά!!! Πρέπει να χτυπήθηκε από dangerous virus!!!
    Κοραλλένια μου, πρέπει να κάνουμε κάτι!!!
    Καπετάνιε μου, μην ανησυχείς καθόλου… Εμείς είμαστε εδώ… Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να ξαναγίνεις ο παλιός κακός σου εαυτός! :mrgreen:

    • akrogialia Says:

      Λίλιθ μου,

      Μην πιστεύεις ότι διαβάζεις καλή μου. Μια χαρά είναι ο Πειρατής…

      Αν θες κοίταξε λίγο τα σχόλια στο ποστ κρουασάν βουτύρου…ανέβασα το περιβόητο σχόλιο του για τον μικρό του…ξέρεις αυτό που ήθελε να κάνω απεμπλοκή…

      Το έκανα μόνο και μόνο για να δείξω ανωτερότητα…

      Ακόμη σκέφτομαι τι απάντηση θα του δώσω…

      Πολλά φιλιά Λίλιθ μου!

  13. Ναι… το διάβασα Κοραλλένια μου…
    Κατά τη γνώμη μου, το συγκεκριμένο σχόλιο θα έπρεπε να παραμείνει «Spam» till the end of time!
    Αυτό που δεν γνωρίζει μάλλον ο πειρατής, είναι ότι ο λίβελλος και η δυσφήμηση οποιουδήποτε ατόμου μπορεί να σε στείλει άνετα στη φυλακή.
    Πόσο μάλλον αν το «θύμα» είναι το ίδιό σου το παιδί!!!
    Καθόλου απίθανο βέβαια να τα πιστεύει αυτά που λέει…
    Ξέρεις… μελέτες έδειξαν ότι το πολύ ρούμι προκαλεί βλάβη στα εγκεφαλικά κύτταρα! :mrgreen:

    Εγώ ένα έχω να πω…
    Αν δει το σχόλιο το παιδί και στεναχωρεθεί, να μη με λένε Lilith αν δεν του το βουλιάξω το πειρατικό!

    • akrogialia Says:

      Λίλιθ μου καλημέρα,

      Το ανέβασα καλή μου για πολύ λίγο…μετά σεβάστηκα τη γνώμη σου και το έστειλα για πάντα Spam! Δεν ήθελα με τίποτα να στεναχωρεθεί ο μικρούλης…

      Αν ήταν μόνο το ρούμι Λίλιθ μου…

      Να έχεις ένα υπέροχο Σάββατο!

      Πολλά φιλιά!

  14. Καλημέρα σας! 🙂

    Καταρχήν, ήθελα να πω στην Korallenia, ένα μεγάλο μπράβο γιατί είναι αντικειμενική και όσο και να καταδικάζει προσωπικά σκέψεις πράξεις πρακτικές και τακτικές, παρ’ όλα αυτά… είναι αντικειμενική και δίνει σε όλους την ευκαιρία, να πουν την γνώμη τους! (πώωω τι τείπα πάλι ο π…ειρατής!!!).

    Όσο για σένα Lilitth… ακόμη δεν έχω ξεχάσει τις μεταμορφώσεις μας εμένα και του Ίσσαλλου!
    Χάχαχαχααα 🙂

    Βέβαια, εγώ θα έλεγα ότι θα πρέπει να μου φέρεστε καλύτερα (και ειδικά εσύ Lilith), γιατί μην ξεχνάτε πως μια μέρα, αν ο Jr, κάνει πράξεις τα όσα ονειρεύτεται, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είμαι ο… πεθερός σας!
    Χάχαχαχααα 🙂

    Φιλιά και… καλή σας μέρα… κόρες μου!
    :)))

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Πειρατή,

      Ούτε μια στο εκατομμύριο θα γίνει αυτό που λες…μέχρι να μεγαλώσουμε εμείς και να έχουμε ηλικία γάμου…εσύ θα είσαι σε άλλη διάσταση με την άσωτη ζωή σου! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Γι’ αυτό καλέ μου μην χαίρεσαι και τόσο πολύ!

  15. …και συνεχίζω.

    Korallenia – Lilith

    Την ώρα που σας γράφω αυτό το σχόλιο, σκέφτηκα να σας κάνω ένα δωράκι.
    Επειδή όμως δεν ήθελα να αδικήσω καμία από τις δυο σας σας έκανα ακριβώς το ίδιο δωράκι.
    Το δώρο της καθεμιάς από εσάς λοιπόν, διαφέρει μόνο ως προς το χρώμα.

    Έκανα λοιπόν ένα σχόλιο στο πειρατικό το οποίο και έχω κρατήσει αδημοσίευτο και το έχω φυλάξει ως αποδεικτικό για το τι χρώμα διάλεξα για την καθεμιά από εσάς.

    Το σχόλιο έχει αυτά τα στοιχεία: 2010/02/06 at 2:21am

    Σας δίνω λοιπόν δύο διαφορετικούς κωδικούς και θα ήθελα να κάνετε μια… μαντεψιά, για να δούμε αν θα βρείτε το σωστό λουλούδι.
    Οι κωδικοί είναι:

    1. 2010-34560-555

    2. 2010-34561-655

    Καλή τύχη 😉

    ps: Όσο για την «Κ», θα της χαρίσω από τώρα αυτό!
    ***

    • akrogialia Says:

      Καλέ μου Osiri,

      Πώς αλλάζεις έτσι όταν είσαι νηφάλιος… χωρίς ρούμι…χαχαχαχαχα

      Εγώ πάντως θα είμαι ικανοποιημένη με οποιοδήποτε χρώμα κι αν διάλεξες για εμένα. Τα λουλούδια μου αρέσουν πολύ…πάρα πολύ!

      Ειδικά όταν μου τα προσφέρει ένας φίλος που εκτιμώ ιδιαίτερα…

      Αλλά, για να μην με πεις ακατάδεκτη…θα επιλέξω το «κόκκινο»…και δεν πειράζει αν δεν μάντεψα σωστά…

      Σε ευχαριστώ πολύ για το δωράκι σου…!

      Καλή σου μέρα!

      Φιλιάααααααααααααααα πολλά!

  16. Jr… (αν και με έχεις βάλει σε πολλούς μπελάδες αυτές τις μέρες), δεν σε αδικώ καθόλου! 😉

  17. Osiris Jr Says:

    Μπαμπά σ’ αγαπώ πολύ!

    Είσαι ο καλύτερος μπαμπάς του κόσμου και θέλω να σου μοιάσω όταν θα μεγαλώσω!

  18. Πραγματικά καπετάνιε μου!
    Χωρίς ρούμι… ΑΛΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ μιλάμε!!! 😆
    Άντε… αφού ξέρουμε ότι κατά βάθος έχεις καρδιά μάλαμα…
    Απλά, καμιά φορά κατεβαίνει στο… πολύ βάθος!
    Χαχαχαχαχαααααα!!!
    Πολύ ενδιαφέρον αυτό με τα δωράκια…
    Εγώ θα παίξω (εννοείται) και θα διαλέξω… μισό να δω…
    Χμμ… το άρθροισμα των αριθμών του ενός κωδικού βγάζει την περσινή μου ηλικία και το άρθροισμα των αριθμών του άλλου, την ηλικία που θα είμαι του χρόνου. Τι να διαλέξω τώρα… παρελθόν ή μέλλον;
    Μέλλον θα διαλέξω!!! Δεν το συνηθίζω, αλλά θα διαλέξω μέλλον (for a change) έτσι για να του δώσω και λίγο θάρρος! 😆

    Διαλέγω λοιπόν το 2010-34561-655!!!!!!!

    Ανυπομονώ!!!!!!!!

    Φιλιά σε όλους!!!

    • akrogialia Says:

      …και το μέλλον είναι μαζί σου Λίλιθ μου και υπόσχεται πολλά…

      Πανέμορφο το δώρο που σου χάρισε ο Πειρατής!

      Πολλά φιλιά!

  19. Νά ‘μαι και εγώ!

    To καταπληκτικό (και αυτό είναι που με έκανε να κάνω αυτό το παιχνίδι), είναι ότι ήμουν σίγουρος πως και με κλειστά μάτια θα βρίσκατε η καθεμιά από εσάς τα δώρα σας.
    Φυσικά, η κάθε μια σας, είχε τον δικό της τρόπο για να το βρει.
    Η Korallenia, διάλεξε το «κόκκινο» και η Lilith, μέσα από έναν παράξενο συλλογισμό οδηγήθηκε και αυτή στο σωστό αποτέλεσμα. 😉

    Έχω ανοίξει το σχόλιο στο πειρατικό.
    Βρίσκεται ακριβώς πριν από το σχόλιο της Opium.
    Το νούμερο που σας έδωσα, είναι κομμάτι του Link του κάθε λουλουδιού.

    Ελπίζω να σας αρέσουν. 😉

    Εγώ πίνω τον καφέ μου και σύντομα θα έρθω από εκεί.
    Ξέρω… θα μου πείτε «τι συνέβει και ξενύχτισες χτες;»
    Η απάντηση είναι… «έφτιαχνα τα δωράκια σας»!
    Χάχαχαχαχαααα 🙂

    Πολλά φιλιά και στις δυο σας!
    Cya

    • akrogialia Says:

      Το δώρο σου είναι πανέμορφο Πειρατή μου!
      Σ’ ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!
      Πήρε την θέση που του ταιριάζει στις Κοραλλένιες μου Σκέψεις…

      Είναι σημαντικό να σου πω ότι και της Λίλιθ είναι πολύ όμορφο…τόσο όσο και το δικό μου!

      Πολλά φιλιά και στους δυο. Είστε ΥΠΕΡΟΧΟΙ!

      ΥΓ: Παιδιά, αν το παράκανα αυτές τις ημέρες…συγχωρήστε με… ο Ψυχίατρος μου «ντύθηκε» ασθενής και έχω χάσει κάποιες συνεδρίες μαζί του! Χαχαχαχαχαχα

  20. Όλοι μας χρειαζόμαστε …
    Αγάπη, αναγνώριση κι ενθάρυνση …
    Έτσι κι αλλιώς ένα παιδί κρύβουμε μέσα μας !!!

    • akrogialia Says:

      Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου Side21, η δύναμη του λόγου είναι τεράστια!

      Φυσικά στα παιδιά τα άσχημα λόγια πληγώνουν ανεπανόρθωτα την ψυχούλα τους…

      Να έχεις μια πολύ όμορφη Κυριακή!

  21. Χμ!

    Το καλύτερο λουλούδι έχω βάλει στο blog μου!
    Έτσι… για να το βλέπουν η Lilith και Korallenia και να σκάνε από το κακό τους!
    Μπούχαχαχααα …που λέει και ο πειρατής! 😆

    Άραγε… θα το προσέξουν εκεί που το έβαλα, ή μήπως θα πρέπει να το βάλω στο Header;;; 🙄

    🙂

    • akrogialia Says:

      Αυθεντική Κ,

      στο header, στο header… να σκάνε από το κακό τους!

      Έτσι, έτσι! ΑΠΟΚΡΙΕΣ είναι! Αν δεν μασκαρευτούμε τώρα πότε θα το κάνουμε?

  22. Lilith,

    Είδες τελικά που όποιος διαλέγει «μέλλον» δεν χάνει; 😉

  23. Korallenia,

    Τι εννοείς λέγοντας «το παράκανα»
    Χάχαχαχααα

    • akrogialia Says:

      Γιατρέ μου,

      Έχω την αίσθηση ότι αυτές τις μέρες η διπλή μου προσωπικότητα έχει πολλαπλασιαστεί επικίνδυνα…

      Και εξηγούμε…“το παράκανα”…

      Ταυτόχρονα είμαι η Κοραλλένια, η Αυθεντική Κ, η Λίλιθ, ο Όσιρης, ο Όσιρης Jr, ο happypepper…

      Τι να κάνω?

      • akrogialia Says:

        Ααα…ξέχασα έγινα και Γιάννης…το πρώτο αμόρε της Λίλιθ…και το κακό με αυτή την υπόδυση ρόλου…ενώ ήμουν ο Γιάννης με το κοραλλένιο avatar… για link είχα αυτό του πειρατή…http://osiris7.co.cc/

        Είναι σοβαρό?

  24. Χαίρομαι πολύ που άρεσε και στις δυο σας.
    Αξίζετε όλα τα λουλούδια και φυσικά, όλα τα αληθινά λουλούδια.
    Μια καλημέρα και πολλά φιλιά.

    Cya

  25. Πήγα στο blog της Lilith και έψαχνα να δω τι εστί Γιάννης.
    Χάχαχαχααα 🙂

    Αυτό δεν είναι απλή υπόδυση ρόλων.
    Αυτή είναι πλήρης σχάση!
    Μπούχαχαχααα 🙂

    Έτσι την πάτησε και το σύμπαν και δημιούργησε κατά λάθος την γη και τώρα δεν ξεμπερδεύει με τίποτα!!!
    😆

    Μιας και μόλις το άκουγα… αφιερωμένο.
    Φιλιά

    • akrogialia Says:

      Ευχαριστώ για το τραγούδι…

      Αποκλείεται να μην με δεις ξανά Πειρατή… άλλωστε μη ξεχνάς ό,τι είμαστε τόσοι πολλοί…κάποιον από εμάς θα βρεις μπροστά σου…

      Είδες πάντως ευφυΐα…χαχαχαχα τρία πρόσωπα σε ένα…όνομα, φωτογραφία, σπίτι! Χαχαχαχαχαχα

      ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!

  26. Μονόφθαλμος Jim Says:

    Καπετάνιε… εδώ είσαι; Σε ψάχνω…
    Πόσους θα έχουμε σήμερα για δείπνο;
    Ρωτάει ο μάγειρας…
    Α, όπως θα έρχεσαι φέρε και ένα βαρέλι λαρδί, μας τέλειωσε.

    • Εδώ είμαι…ο Αυθεντικός Καπετάνιος Όσιρης…

      Δυστυχώς μόνο μια…και είναι και πολύ κοκαλιάρα…δεν θα φτάσει για όλους…αν την κάνουμε ψητή θα μείνει η μισή…προτείνω σούπα με μπόλικα καρότα…για να ξεγελάσουμε το πλήρωμα σε ποσότητα…

      Δεν θα είναι και πολύ νόστιμη…αλλά θα ηρεμίσει λίγο την πείνα μας…

  27. akrogialia Says:

    Λίλιθ μου,

    Σου πάει πολύ η στολή του ΜονόφθαλμουJim!

    Κατάφερα και πρόσθεσα ήχο σε αυτά που έγραψες κι ακόμα πονάω την κοιλιά μου από το γέλιο!

    Να είσαι καλά!

    Φιλάκια!

  28. Χάχαχαχαχααα
    Αχάχαχαχαααααα

    Ακούς εκεί… «ο Αυθεντικός Καπετάνιος Όσιρης»!!!
    Χάχαχαχαααα 🙂
    Τι απόκριες και κολοκύθια;
    Όλο το κέφι εδώ είναι μαζεμένο! 😆

    Νά ‘σαι καλά για το κέφι σου. Ειλικρινά!
    Δίνεις ρεσιτάλ λέμε!
    🙂

    • akrogialia Says:

      Χάχαχαχαχααα
      Αχάχαχαχαααααα

      Πάντως παιδιά, δεν μπορείτε να φανταστείτε…πόσο γέλιο έχω ρίξει…

      Το ρεσιτάλ το δίνουμε όλοι μαζί…αν δεν έβρισκα εσάς τους “άξιους τρελούς μασκαράδες” !

  29. Μονόφθαλμος Jim Says:

    Κατάλαβα…
    Πάλι Σουηδέζα θα φάμε…
    Καλά αφεντικό… πάω.

    (Μονολογεί: Πάλι κόκκαλα θα γλύφουμε όλο το βράδυ! Πού να χορτάσει ο άνθρωπος με τις Σουηδέζες… Α, ρε καπετάνιε… να κατέβουμε στις Αραπιές και θα σου φέρω εγώ χανουμάκι να χορτάσεις! Τι άλλο να βάλω στη σούπα μήπως και αποκτήσει λίγη γεύση; Σέλινο! Ναι σέλινο! Ε, μάγειρα… να σου πω βρε λεβέντη…)

    • Αυθετνικός Όσιρης Says:

      Μονόφθαλμε, τι μονολογείς εε;;

      Θες να χάσεις και το άλλο σου μάτι;

      Κάτω τα χέρια σου από τις δικές μου Σουηδέζες!

      Βάλε ότι άλλο θέλεις στη σούπα σου, εξάλλου αύριο πρωί θα πιάσουμε στεριά!

  30. Εγώ να δείτε γέλιο που έχω ρίξει!!! Πάντως, θα μας κάνει μια καλύτερη τιμή ο ψυχίατρος αν πάμε όλοι μαζί, ε;
    Τι λέτε; 😆

    • akrogialia Says:

      Lilith μου καλημέρα και καλή βδομάδα!

      Πολύ το διασκέδασα κι εγώ όλο αυτό…

      Ο ψυχίατρος; Χμμ.. εδώ υπάρχει πρόβλημα…ο δικός μου αρρώστησε…οι κακιές γλώσσες λένε ότι οφείλεται στη δική μου περίπτωση… έτσι θα πρέπει να βρούμε κάποιον άλλον!

      Ομαδική Ψυχοθεραπεία! Πολύ καλό μου ακούγεται!

      Να αρχίσω πρώτη; Όταν ήμουν έμβρυο…νομίζω στην πέμπτη εβδομάδα…άκουσα ένα πολύ δυνατό θόρυβο….χαχαχαχααχαχα
      Πολλά φιλιά Λίλιθ μου!

  31. Που να δεις εγώ τι άκουγα όταν ήμουν στην πέμπτη εβδομάδα!!!
    Δεν μπορούσα να πιστέψω στ΄αυτιά μου!!!
    Χάχαχαχαααα 🙂

    Αφού ακόμη ρωτάω τη μαμά αν ήταν ο μπαμπάς αυτός που άκουγα…
    Μπούχαχαχααα 🙂
    lol

    Νά ‘στε καλά και οι δυό σας.
    Πολύ γέλιο!
    Μη προχωρήσεις ποτέ σε επόμενο post.
    Έμεινε στην ιστορία λέμε!
    Χάχαχααα 🙂

    Καλή σου μέρα
    Πολλά φιλιά

    • akrogialia Says:

      «Που να δεις εγώ τι άκουγα όταν ήμουν στην πέμπτη εβδομάδα!!!
      Δεν μπορούσα να πιστέψω στ΄αυτιά μου!!! Αφού ακόμη ρωτάω τη μαμά αν ήταν ο μπαμπάς αυτός που άκουγα…»

      Αν αυτά τα καταθέτει ο Όσιρης…δεν θέλω να φανταστώ τι θα έλεγε ο Jr Όσιρης! Χαχαχαχαχαχα

      Καλή σου μέρα Πειρατή!

      Πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

