Χαρταετός…

Πήρα κόκκινο χαρτί ανθεκτικό στον άνεμο…

Σπάγγο, μαρκαδόρους και μπογιές…

Μια ταινία κολλητική να αντέχει στο χρόνο…

Με δύο καλάμια έφτιαξα το  γράμμα Χ…

Με τον σπάγγο έδεσα τα  δύο καλάμια γερά…

Άπλωσα το κόκκινο χαρτί στο Χ και με ταινία κολλητική το κόλλησα. Του έδωσα σχήμα…με διαμάντι να μοιάζει…

Σε ένα κόμματι σπάγγο έδεσα  πολλές κόκκινες, λίγες κίτρινες,  μερικές πράσινες,  δυο μπλε,  πέντε μωβ και τρεις άσπρες κορδέλες…και έφτιαξα το ουράνιο τόξο του δικού μου χαρταετού…

Ναι, το όνειρό μου είναι έτοιμο!

Είναι έτοιμο να πετάξει ψηλά!

Κλείνω την πόρτα πίσω μου δυνατά και τρέχω… τρέχω να πετάξω τον χαρταετό μου ψηλά!

Μια φωνούλα μου λέει… «Πού πας; Γιατί τρέχεις; Δεν φυσάει άνεμος σήμερα, δεν θα πετάξει ο χαρταετός, άδικος κόπος…»

Χαμογελώ…και σκέφτομαι! Χμ…σήμερα δεν χρειάζομαι άνεμο για να πετάξω τον χαρταετό μου…γίνομαι άνεμος εγώ…φτάνει μόνο να υπάρχει ουρανός…

18 Σχόλια to “Χαρταετός…”

  1. Ετσι ακριβως οπως το λές

    «Κι αν δεν υπάρχει ουρανός θαωγραφίσω εναν καινούργιο…»

    Μην παψεις να ονειρευεσαι και να θετεις ετσι στοχους.

    *****

    Καλη Σαρακοστη σου ευχομαι

    Αρης

    • akrogialia Says:

      Καλή Σαρακοστή και σε σένα Άρη μου!

      Δεν μπορώ να προχωρήσω στη ζωή μου χωρίς όνειρα…ίσως κάποιες στιγμές όταν οι δυσκολίες με πνίγουν να απογοητεύομαι…αλλά για λίγο, πολύ λίγο…

      Έμαθα να προχωράω…και να κοιτάζω ψηλά!

      Πολλά φιλιά!

  2. Ουρανός θα υπάρχει πάντα.
    Και αφού λες ότι έμαθες να κοιτάς ψηλά, θα είσαι απ’ αυτούς που δε θα τον χάσουν ποτέ!

    Φιλιά πολλά Κοραλλένια μου!

    • akrogialia Says:

      Λίλιθ μου, Πολύ Καλή Κ. Δευτέρα!

      Πέρασε…έχω λαχανικά σε όλα τα χρώματα…
      • πορτοκαλί
      • μωβ
      • πράσινο
      • κόκκινο

      Λεμονάκι, αλατάκι…
      …και φρέσκους χυμούς φρούτων!

      …για πάντα Λίλιθ μου! Όσο πιο ψηλά γίνεται!

      Πολλά πολλά φιλιά!

  3. happypepper Says:

    «X» for «Χάπι πέππερ» ;;;;;;
    Ψηλά! Ψηλά!

    • akrogialia Says:

      χαχαχαχαχαχαχα

      Είσαι απίστευτος!

      Ναι, «Χ» για ΧάπιΠέππερ!

      Όσο πιο ψηλά αντέχεις! Ελπίζω να αντέχεις το υψόμετρο και να μην ζαλίζεσαι όμως!

      Πολλά φιλιά!

  4. αν έχω τέτοιο χαρταετό φτιαγμένο απο τα χεράκια σου και εσένα να γίνεσαι άνεμος τότε εγώ δεν χρειάζεται καν να βάλω την μαστοριά μου για το πέταγμα του. 🙂
    Καλή Σαρακοστή Κοραλλένια μου.

    • akrogialia Says:

      Την μαστοριά σου ίσως όχι Γιώργο μου….μα το «πέταγμα» είναι σίγουρα πιο διασκεδαστικό όταν έχεις όμορφη παρέα!

      Ο χαρταετός ανεβαίνει όλο και πιο ψηλά… και μην νομίζεις ότι ελέγχεις εσύ το ύψος του ή ο άνεμος…

      … είναι φορές που αποφασίζει να σπάσει τον σπάγγο και να φτάσει ψηλά στα αστέρια…

      Πολύ Καλή Σαρακοστή και σε σένα!

      Πολλά φιλιά!

  5. Θυμάμαι κάθε χαρταετό που έφτιαξα και ιδιαίτερα εκείνους που ονόμασα όνειρα μου και τα πέταξα ψηλά στον ουρανό :))

    Καλή σαρακοστή κοραλλένια μου

    • akrogialia Says:

      Χαίρομαι που τα όνειρα που πραγματοποίησες έγιναν όμορφες αναμνήσεις…

      Είναι πολύ όμορφο να βλέπεις το χαρταετό σου να ανεβαίνει όλο και πιο ψηλά…

      Καλή Σαρακοστή Αναστασία μου!

      Φιλιά!

  6. Να βάλω κόκκινα φτερά μαζί του να πετάξω…

    Καλή Σαρακοστή,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Γλαρένια μου!

      Κόκκινα φτερά εεε?

      Εύχομαι ολοένα και πιο ψηλά!

      Να έχεις μια όμορφη μέρα!

      Πολλά φιλιά!

  7. Αμόλα καλούμπα Κοραλλένια για να πάει όσο πιο ψηλά μπορεί το όνειρο:)
    Καλή Σαρακοστή.

    • akrogialia Says:

      Βασίλη καλημέρα!

      Το όνειρο σίγουρα θα πάει ψηλά…φυσικά ελπίζω όχι τόσο ψηλά ώστε να χαθεί από τα μάτια μου! χαχαχαχαχα

      Να περάσεις πολύ όμορφα σήμερα!

      Φιλιά!

  8. Τόσο ψηλά, όσο αντέχεις!
    Αψογο
    Καλό σου απόγευμα Κοραλλένια
    Αργησα αλλά ήρθα

    • akrogialia Says:

      …και τόσο όσο δεν αντέχω, θα συμπλήρωνα εγώ!

      Αξίζει να ξεπερνάμε και κάποια στιγμή τα όρια μας…

      Δεν άργησες καθόλου. Ήρθες θα έλεγα την κατάλληλη στιγμή…

      Καλό σου βράδυ AV!

  9. Πολλές φορές, έχουμε τα μάτια στραμμένα ψηλά στον ουρανό.
    Στον χαρταετό μας.
    Προκειμένου να πετάει, μπορεί να χρειαστεί να τρέξουμε λίγο για να του δώσουμε ώθηση.
    Τρέχουμε λοιπόν κοιτώντας τον και από την αγωνία δεν βλέπουμε που πατάμε…

    Θέλει προσοχή αυτό.
    Είναι επικίνδυνο να τρέχεις και να μη βλέπεις μπροστά σου…

    • akrogialia Says:

      … και είναι κακό αυτό Πειρατή μου…να έχουμε τα μάτια στραμμένα ψηλά στον χαρταετό μας;

      Πόσο όμορφα νιώθω εγώ προσωπικά να τον βλέπω να ανεβαίνει όλο και πιο ψηλά…

      Σου εύχομαι να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα!

      Χέρια ψηλά! Βλέμμα Ψηλά!

      Πολλά πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

