Ραντεβού…

«Θέλω να σε δω! Πρέπει να μιλήσουμε! Πάντα  μου λες ότι είσαι  πολύ απασχολημένη. Πολύ δουλειά, άγχος, ευθύνες, προγράμματα που δεν προχωρούν, χρονοδιαγράμματα που στενεύουν… Θέλω να σε δω, σε παρακαλώ! Πρέπει να μιλήσουμε! Βρες λίγο χρόνο και για μένα…»

«Εντάξει με έπεισες. Πες μου χώρο και χρόνο.»

«Στις 11:00 απόψε. Μπορείς;»

«Όχι…αλλά εντάξει…θα σε δω. Στις 11:00  λοιπόν…»

Η ώρα είναι 11:25… κι εγώ δεν πήγα στο ραντεβού… Από τις 10:00 άρχισα να ετοιμάζομαι, έφτιαξα όμορφα τα μαλλιά μου, ντύθηκα, φόρεσα το αγαπημένο μου άρωμα. Τη στιγμή όμως που κοιτάχτηκα στον καθρέφτη… φοβήθηκα για τη συνάντηση αυτή…από το μυαλό μου πέρασαν πολλές σκέψεις… άλλαξα γνώμη… άφησα κάτω  τα κλειδιά και έπεσα για ύπνο…

Δεν πήγα στο ραντεβού μου…

Φοβήθηκα ότι  θα είναι αυστηρός  μαζί μου…

Φοβήθηκα ότι  πάλι θα  μου πει πως ενεργώ  επιπόλαια…

Φοβήθηκα ότι  και πάλι θα με κρίνει πολύ αυστηρά…

Φοβήθηκα ότι θα μου υπενθυμίσει ότι δεν είμαι πια ένα ανώριμο παιδί και να πάψω να συμπεριφέρομαι έτσι…

Δεν ήθελα να του δώσω την ευχαρίστηση να μου υποδείξει πόσο δίκαιο έχει…

Φοβήθηκα…. γι’ αυτό δεν πήγα…

«Συγγνώμη αλλά δεν θα μπορέσω να έρθω απόψε…κάτι προέκυψε…Δεν ξέρω πότε θα μπορέσω να σε δω… Ξέρεις έχω πολύ δουλειά, άγχος, ευθύνες, προγράμματα που δεν προχωρούν, χρονοδιαγράμματα που στενεύουν…»

 Η ώρα είναι 12:45. Δεν πήγα στο ραντεβού με τον εαυτό μου…τον έστησα για άλλη μια φορά…

23 Σχόλια to “Ραντεβού…”

  1. akrogialia Says:

    …ή μήπως πήγα τελικά?

  2. Μόλις τέλειωσα την ανάγνωση του κειμένου, ήρθα στα σχόλια για να σου γράψω… αυτό ακριβώς που σχολίασε πρώτος απ’ όλους ο εαυτός σου για τον εαυτό σου!
    Χαχαχαχαααααα!!!
    Πήγες Κοραλλένια μου στο ραντεβού.
    Να’ σαι σίγουρη γι’ αυτό!
    Και… να σου πω και κάτι; Ο φίλος σου θα ήταν πολύ πιο επιεικής μαζί σου απ’ ότι υπήρξες εσύ για τον εαυτό σου. 😆

    Καλημέρα και φιλιά πολλά!

    • akrogialia Says:

      Είναι από τα ραντεβού Λίλιθ μου που δεν θέλω να πηγαίνω…

      Νομίζω ό,τι ήταν και πολύ επιεικής μαζί μου…ξέρω τι λέω…

      Το ότι με είπε ξεχωριστό άνθρωπο…το πέρασα στο ντούκου…ασχολίαστο… και στάθηκα πιο πολύ σε όλα τα άλλα τα αυστηρά αλλά και πολύ αληθινά που μου είπε…

      Καλημέρα σου μέρα Λίλιθ μου!

      Πολλά φιλιά!

  3. «…άφησα κάτω τα κλειδιά και έπεσα για ύπνο…»
    Θηρίο…ύστερα από τέτοια προδοσία πώς μπόρεσες να κοιμηθείς
    Καρφιά δεν είχε το κρεββάτι σου , δε σε χωρούσε ο τόπος;

    Εμένα ρωτάς αν πήγες; Δεν είδα, δεν άκουσα, δεν ξέρω…

    Καλή σου μέρα κι’ ομορφη

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • akrogialia Says:

      Γλαρένια μου πολύ καλή σου μέρα!

      …έπεσα για ύπνο…δεν σημαίνει ότι κοιμήθηκα…ούτε ότι δεν σηκώθηκα αρκετές φορές…μάλιστα κατά τις 3 τα ξημερώματα έφτιαξα και pop corn και προσπαθούσα να δω την ταινία που έπαιζε εκείνη την ώρα στο μυαλό μου… δυσκολεύτηκα λίγο να την
      παρακολουθήσω…δεν είχε και υπότιτλους…

      Πολλά φιλιά Γλαρένια μου…

  4. Κατάντια 1: δεν προλαβαίνουμε να σκεφτούμε τίποτα σοβαρό όλη μέρα και πρέπει να κλείνουμε ραντεβού με τον εαυτό μας για να δουμε πού βαδίζουμε και τι κάνουμε…
    Κατάντια 2: όταν έρθει η ώρα βρίσκουμε κάποια άθλια δικαιολογία και αναβάλλουμε τις εσωτερικές μας αναζητήσεις
    Απορώ κι εγώ πώς ο εαυτός μου δεν με έχει παρατήσει τόσο καιρό!! :Ρ

    • akrogialia Says:

      …και η Κατάντια νούμερο 3:Καθόμαστε τα γράφουμε και τα δημοσιεύουμε! χαχαχαχαχαχα

      Εμένα πάντως δεν μου δίνει και πολύ σημασία εδώ και καιρό… από ανάγκη μένει! χαχαχαχα

      Καλό μεσημέρι Καλό Παιδί Αλλά!

  5. εμένα απόλα μου έμειενε εκείνη η ταινία που έβλεπες στις 3 τα μεσάνυχτα τρώγοντας ποπκόρν (να προσέχεις γιατί παχαίνει) και χωρίς υπότιτλους!
    Ήταν ωραία?
    Πες μου πια είναι να την δω και εγω!!!!

    • akrogialia Says:

      Δεν κάνει για σένα Γιώργο μου… είναι ακατάλληλη για ενήλικες σαν και εσένα! χαχαχαχαχα ….μην πάθεις και τίποτα και μετά με ψάχνουν για αγωγές…

      Το μόνο που μπορώ να σου είναι ότι είχε δυο πρωταγωνιστές που αν και δεν μιλούσαν την ίδια γλώσσα…υπήρχε άψογη συνεννόηση…υπήρχε και ένα βουνό και ένα δέντρο και ένα παράξενο λουλούδι που έλεγε σταμάτα…μην το πληρώσει άλλη…δεν πολύ καταλάβαινα σου λέω…δεν είχε υπότιτλους…χαχαχαχαχααχαχααααα

      Παχαίνει εε?

      • Κοραλλένια μου
        κάλα κάνεις και δεν μου το λες γιατί το έμφραγμα παραμονεύει! Πώπω ! τι πήγα να κάθω ο κακορίζικος!
        Σε ευχαριστώ Κορλλένια μου που με προσέχεις!
        Πάντως επειδή πλέον πέρασαν τα χρόνια και είναι δύσκολο να διαβάζεις, αυτές τις ταινίες χωρίς υποτίτλους τις συμπαθώ περισσότερο !
        Την καλημέρα μου.

  6. πήγες δεν πήγες θα σε βρει αυτός όπου και να είσαι. 😉
    και αν ακόμα φοβάσαι στιγμές να του χαμογελάς. 🙂
    φιλιά σου!

    • akrogialia Says:

      …έτσι όπως τα λες είναι basnia μου…
      Όμως είναι στιγμές που καταφέρνω και το παίζω αδιάφορη και δεν του δίνω σημασία… Διδυμάκι είμαι! Χαχαχαχα

      Καλό βράδυ να έχεις!

      Φιλιά!

  7. Φυσικά και πήγες
    Δεν μπορούμε να ξεφύγουμε
    απ τον εαυτό μας Κοραλλένια μου!
    Τουλάχιστον όχι όσο έχουμε συνείδηση!
    Πιστεύω όμως ότι είσαι αυστηρή με τον εαυτό σου
    Καλό σου βράδυ
    Τα φιλιά μου

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα A.V.

      Όντως δεν μπορούμε, μας αγαπάει πολύ για να μας αφήσει μόνους…

      Αυστηρή δεν είμαι…αντικειμενική θα έλεγα.

      Να έχεις μια όμορφη μέρα!

      Φιλιά!

  8. Υ.Γ : Ξέχασα να σου πω πως είναι πολύ
    όμορφη η φωτογραφία που διάλεξες

    • akrogialia Says:

      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
      Η φωτογραφία απεικονίζει εμένα…είναι δική μου! χαχαχαχαχα

  9. happypepper Says:

    Κοραλλένια,
    μου,
    σου θυμίζω κάτι:
    είμαστε άνθρωποι.
    όχι ρομπότ.
    δεν πειράζει.

    • akrogialia Says:

      Happypepper μου καλή σου μέρα!

      Μου αρέσει που το βλέπεις έτσι!

      Είμαστε άνθρωποι…κάνουμε λάθη…Δεν πειράζει εε;

      Πολλά φιλιά!

  10. akrogialia Says:

    Γιώργο μου,

    Έτσι για ξέρεις… τους ξεχωριστούς μου φίλους πάντα τους προσέχω! Και ειδικά αυτούς που βρίσκονται σε κρίσιμη ηλικία.

    Που να δεις τι ταινία έβλεπα χθες! χαχαχαχαχα

    Πολλά πολλά φιλιά!

    • ωχ ! φοβάμαι οτι με σένα και τις ταινίες σου στο τέλος θα το πάθω το εγκεφαλικό ! 🙂
      Ελπίζω πάντως να προλάβω να το απολαύσω!! χεχεχεχεχεχεχε

  11. Δυσκολεύομαι να σε καταλάβω εδώ και καιρό!
    Έχω πολλές απορίες αλλά θα περιμένω και ίσως καταλάβω στο μέλλον…
    Π.χ (προ Χριστού)… πώς γίνεται να είσαι…

    «Φοβήθηκα ότι θα μου υπενθυμίσει ότι δεν είμαι πια ένα ανώριμο παιδί και να πάψω να συμπεριφέρομαι έτσι…»

    …ένα μη ανώριμο παιδί και να σου υπενθυμίζει ο εαυτός σου να σταματήσεις να συμπεριφέρεσαι σαν ένα μη ανώριμο παιδί;

    Εγώ το κατάλαβα λάθος;
    Μήπως δεν είναι ο εαυτός σου αυτός που δίνεις τα ραντεβού;
    Σκέφτηκες ποτέ πως από τα πολλά «πρέπει» ή «έχω να κάνω», μπορεί να δημιουργήσεις «εαυτό»;
    …Που να σε κρίνει σαν να είναι ο πραγματικός;
    …Που μπορεί να μην ξεχωρίζει από τον πραγματικό;

    Θα μου πεις τώρα «ακόμη και έτσι να είναι, πώς να τον ξεχωρίσω;»

    Είναι απλό!
    Ο πραγματικός εαυτός κρίνει;
    Διορθώνει;
    Επιπλήττει;
    Κατηγορεί;
    Τιμωρεί;

    Και αν «όχι», τι είναι αυτό που κατηγορεί, επιπλήττει, διορθώνει, τιμωρεί, κρίνει, καταδικάζει;

    Καλημέρα 😉

    • akrogialia Says:

      Εδώ δυσκολεύομαι να με καταλάβω εγώ αγαπητέ Πειρατή!
      Κοίτα όλοι κάνουμε την αυτοκριτική μας. Τουλάχιστον με τον εαυτό μου προσπαθώ να είμαι ειλικρινής. Ξέρω πολύ καλά όταν βαδίζω σε μονοπάτια που δεν θα έπρεπε. Ξέρω πότε υπερβάλλω…πότε ξεπερνώ το όρια…

      Ο πραγματικός εαυτός…προσπαθεί με κάθε τρόπο να με αφυπνίσει…να με προβληματίσει…

      Υπάρχουν φορές που τον ακούω…και άλλες φορές που τον αγνοώ και κάνω του κεφαλιού μου και πέφτω από πολύ ψηλά…

      Τι οφείλω για τη συνεδρία μας αυτή Δρ. Όσιρη; Σε πειράζω έτσι…

      Ξέρεις πόσο πολύ σε εκτιμώ…και όσο κι αν δεν μου αρέσουν κάποτε αυτά που λες…μου λες πολλές αλήθειες…

      Πολλά φιλιά Πειρατή μου!

      Σε ευχαριστώ!

Σχολιάστε

