Εξομολογήσεις Σαββάτου…

Τι έκανα σήμερα;

Ξύπνησα  και  σηκώθηκα κατά τις 7:00.

Έφτιαξα και απόλαυσα καφεδάκι διαβάζοντας τα μέιλ μου… Απάντησα σε δύο που αφορούσαν τη δουλειά μου.

Στη συνέχεια απόλαυσα για λίγο μουσική από  «http://radio.osiris7.co.cc/». Το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλους και όλες. Η μουσική είναι εξαιρετικά επιλεγμένη και ιδανική για να διώξει αρνητικές σκέψεις και να μειώσει την  όποια ένταση της ημέρας.

Μετά έκανα γυμναστική για 30 λεπτά περίπου…οι αντοχές μου δεν είναι  και για περισσότερο… χαχαχαχαχα

Πήγα μετά  για  τα απαραίτητα ψώνια (φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά, ψωμί…)

Το μεσημέρι με επισκέφτηκε η μανούλα μου. Μου έφερε μια πεντανόστιμη σπιτική σπανακόπιτα από τα δικά χρυσά χεράκια. Μου έφερε και ένα δωράκι… (γιόρταζα πριν λίγες μέρες). Πυτζαμούλες,  100% βαμβακερές, κόκκινες με καρδουλίτσες στο πάνω μέρος. Είμαι το μωρό της βλέπετε… η μικρή της κορούλα…που γι’ αυτήν δεν θα μεγαλώσει ποτέ…

Τώρα θα απορείτε και θα λέτε… τι μας νοιάζει  βρε Κοραλλένια τι έκανες σήμερα! Και τι το ιδιαίτερο και θέλησες να το μοιραστείς μαζί μας.

Παιδιά  τι να σας πω…είναι στο χέρι σας…αν θέλετε με διαβάζετε…αν θέλετε σχολιάζετε…

 …και συνεχίζω…

Αυτό που έκανα σήμερα…ήταν κάτι που έπρεπε να κάνω από τον περασμένο Σεπτέμβριο και δεν έβρισκα τη δύναμη…  Σήμερα λοιπόν ίσως να πήρα τη δύναμη από το σπανάκι (βλέπετε σπανοκόπιτα πιο πάνω) πήρα μια απόφαση ουσιαστικής σημασίας. Αποφάσισα σήμερα να βάλω  οριστικό τέλος σε κάτι που με πλήγωνε πολύ τους τελευταίους μήνες, με πονούσε… και όλο έλεγα δεν ξέρω… ας περιμένω λίγο ακόμα…

Πήρα την τελική μου απόφαση σήμερα  και την ανακοίνωσα… και ειλικρινά παιδιά ένιωσα μεγάλη ανακούφιση. Ένιωσα ένα αέρα ελευθερίας να με πλημμυρίζει. Ούτε ένα δάκρυ, ούτε τίποτα…τέτοια αναισθησία ούτε κι εγώ την περίμενα…

Μετά απολαμβάνοντας ένα δεύτερο καφεδάκι, ελληνικό, διπλό, μέτριο, σ’ ένα υπέροχο φλυτζάνι, είπα να διαβάσω και  τις αστρολογικές προβλέψεις… «Θα υπάρξουν αρκετές αλλαγές κατά τη διάρκεια της ημέρας, καλά θα κάνετε να προσέξετε τις κινήσεις σας και να μην βιαστείτε να πάρετε αποφάσεις Συζητήσεις με κοντινά σας πρόσωπα θα σας βοηθήσουν να βρείτε λύσεις για ζητήματα που σας προβληματίζουν αρκετό καιρό…»

Δεν μας παρατάς ψιθυρίζω εγώ…

Εγώ πήρα την απόφαση μου και την ανακοίνωσα ήδη. Φυσικά δεν προκάλεσε και  μεγάλη έκπληξη στους εμπλεκόμενους φορείς …το περίμεναν μάλλον!

Αυτά μέχρι τώρα!

Είναι Σάββατο απόγευμα…

Μπήκα πάλι στη «Zion, City of Liquid Musical Experiences »… και χαμογελώ!

Είναι πολύ όμορφη η ζωή!

Στην υγεία μας!

Στην ελευθερία μας!

Στην τρέλλα μας!

Αααα κι αν συναντήσει κάποιος σήμερα τον «Γιάννη» (βλέπετε Λίλιθ…) με ενημερώνετε!

Πολλά φιλιά!

ΥΓ: Τα “συγχαρητήρια” σας ευπρόσδεκτα!

22 Σχόλια to “Εξομολογήσεις Σαββάτου…”

  1. Καλά μου λες γιατί ξύπνησες τόσο νωρίς;
    Εγώ ούτε για την δουλειά δεν μπορώ να ξυπνήσω :))))

    Αυτές οι μικρές καθημερινές στιγμές είναι οι ποιο όμορφες κι ας τις θεωρούμε δεδομένες.
    Κάθε στιγμή σου να την απολαμβάνεις και να την χαίρεσαι έτσι !

    ΦΙλί

    • akrogialia Says:

      Με ρωτάς καλύτερα αν κοιμάμαι καθόλου Αναστασία μου?
      ……………………..

      Σε ευχαριστώ καλή μου!

      Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατόβραδο γεμάτο με ότι εσύ θες!

      Φιλιά Πολλά!

  2. στην υγειά σου! στην ελευθερία σου! στην τρέλλα σου! στα όνειρά σου! στην αλήθεια σου!
    εγώ πάλι κάλυψα και την τελευταία σπιθαμή ελεύθερου χώματος με φυτά, έβαλα και σπόρους και όταν εμφανιστούν όλα αυτά η αυλή θα μοιάζει με έναν αχταρμά! 🙂
    φιλιά σου! καλησπέρα! 🙂

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα basnia μου,

      Χαίρομαι που ασχολήθηκες με κάτι που έχω την αίσθηση ότι λατρεύεις!

      Όσον αφορά τη δική μου σχέση με τον κήπο… είναι βασικά σχέση δύο αισθήσεων…όρασης και όσφρησης!

      Θέλουμε φωτογραφίες όταν τα φυτά σου ανθήσουν και οι σπόροι σου φυτρώσουν!

      Πολλά φιλιά!

  3. μα αυτό το ράδιο του Όσιρι δεν παίζει ελληνικά!!!! 🙂
    μμμ νομίζω πως πέρασες ωραία σήμερα. Εγώ χαίρομαι όταν κλείνω τους παλιούς μου λογαριασμούς! Βέβαια συνήθως και λίγη μιζέρια και κλαψούρα βρίσκω τον τρόπο να την χωράω κάπου εκεί στην σούμα αλλά χρειάζεται για να διαφέρουμε. 🙂 Σε θαυμάζω που το κατάφερες χωρίς απώλειες!
    Σπανακόπιτα είπε ε??
    Αν στείλω ένα κούριερ να την παραλάβει υπάρχει περίπτωση να φτάσει σε μένα κανένα κομμάτι???
    Γυμναστική? Πάνε χρόνια να την ακούσω αυτήν την λέξη. Νομίζω τελευταία φορά ήταν στον στρατό και μάλιστα μου δημιούργησε ψυχολογικά τραύματα. Γι αυτό απο τότε την αποφεύγω, αν και νομίζω οτι αυτή με αποφεύγει περισσότερο.
    Αυτά ! Εγώ πάντως σήμερα σάπισα στον ύπνο! Τόσο ύπνο δεν νομίζω οτι θα έχω την ευκαιρία να ξαναπολαύσω !!!
    Αφήνω ένα φιλί και μια αγκαλιά!

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Γιώργο μου!

      …«μα αυτό το ράδιο του Όσιρι δεν παίζει ελληνικά!!!!» έκπληξη! Χαχαχαχα

      Καιρός ήταν να βάλω σε τάξη τη ζωή μου! Τελικά το ραντεβού μου στο προηγούμενο ποστ ήταν πολύ αποτελεσματικό! Θα το κάνω πιο συχνά! Χαχαχαχαχα

      Σπανακοπίτα έχει αρκετή Γιώργο μου! Στο σπίτι μόνο σε εμένα αρέσει! Στείλε τον κούριερ να την παραλάβει…Φυσικά αν μου αρέσει δεν φεύγει με τίποτα…είμαι και σε ευαίσθητη φάση τώρα…χαχαχαχαχαχα

      Η γυμναστική χρειάζεται…διώχνει το άγχος και αυξάνει τη διάθεση για περαιτέρω γυμναστικές ασκήσεις με παρέα! Αχαχαχαχαχαχαχα

      Σάπισες στον ύπνο εεε? Εσύ κοιμάσαι και η τύχη σου δουλεύει! Χαχαχαχαχα

      Φιλί και αγκαλιά κι από μένα!

      Όνειρα όμορφα για απόψε!

      Τέλεια η μουσική στου Όσιρη εεε?

  4. Κοραλλένια είσαι freedom rider!
    Συγχαρητήρια!

    • akrogialia Says:

      Ερατώ μου ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
      Είμαι? Ναι, είμαι! χαχαχαχαχα
      Τέλειο το δωράκι που μου άφησες!

      Όσο για τα Συγχαρητήρια…ξέρεις τι έκανα? Έγραψα τη λέξη αυτή και την ανάρτησα με κολλητική ταινία σε πολλά σημεία στο σπίτι….χαχαχαχα κουζίνα, μπάνιο, υπνοδωμάτιο…χαχαχαχαχα

      Την βλέπω συνέχεια! Και νομίζω ότι το κάθε γραμματάκι της λέξης αυτής με χειροκροτεί… και είναι και δώδεκα τα γραμματάκια εεεε!

      Πολύς θόρυβος!

      Πολλά φιλιά!

      Καλή Κυριακή και σε σένα!

  5. Καλημέραααααααααααααα!!!
    Κι’ εγώ σάπισα στον ύπνο σήμερα αφού σηκώθηκα από το κρεββάτι μόλις πριν από 1 ώρα! Βέβαια θα μου πεις… και τι ώρα κοιμήθηκες…
    Βλέπεις μέχρι της 4 το πρωί χόρευα (ΜΟΝΗ μου το διεκρινίζω γιατί Κοραλλένιες, Γιάννηδες, Σουηδέζες θείες και νοικοκυρές με ΠΟΥΛΗΣΑΝ) στη ZION του Όσιρη και όταν είπα ότι νύσταξα και φεύγω, εισέπραξα ένα «από τώρα;;;» απ’ τον πειρατή! 😆
    Κατά τα άλλα, ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ μου για το παρακάτω βήμα που πραγματοποίησες σήμερα!
    Ψύχραιμη σε βρίσκω και ανανεωμένη!
    Ποιος σε πιάνει βέβαια εσένα τώρα με καινούριες πιτζαμούλες και ολόκληρο ταψί σπανακόπιτα!!!
    Και πεινάωωωωωω!!!

    Καλό υπόλοιπο Κυριακής να’χεις καλό μου Κοράλλι!
    Φιλιά πολλά πολλά!

    • akrogialia Says:

      Lilith μου, πόσο χαίρομαι που είσαι καλύτερα σήμερα!

      Χαίρομαι που απόλαυσες ύπνο! Μάλλον θα συνέχισες τα όνειρα που σου έβγαλε στην επιφάνεια η νέα συσκευή στο σταθμό του Πειρατή εεε?

      Είδα τα νυχτοπερπατήματά σου από νωρίς το πρωί. χαχαχαχαχα

      Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο με συγκίνησε το γεγονός… που αν και έλειπα με είχες στην σκέψη σου… και εσύ και η υπόλοιπη παρέα!

      Σπανακόπιτα υπάρχει αρκετή ακόμα…έλα να στην ζεστάνω και είναι όλη δική σου!

      Ψύχραιμη λες…εεε? Μάλλον αναίσθητη θα έλεγα καλύτερα…

      Δεν μπορείς να φανταστείς τι έγινε το πρωί! Αααα δεν σου λέω…

      Χμμμ….καλά, αφού επιμένεις θα σου πω. Πήρα μια πανέμορφη ευχή! Πολύ δυνατή!

      Καλή Κυριακή και σε σένα Λίλιθ μου!

      Πολλά πολλά φιλιά!

      ΥΓ: Τον Γιάννη τον χτύπησε ο « ΓΕΡΜΑΝΟΣ» ( =ΑΛΤΧΑΙΜΕΡ)! …και δεν σε θυμάται λέει…τον έριξα στην πισίνα πρωί πρωί να συνέλθει…αλλά άδικος κόπος…δεν σε ξέρει λέμε!

  6. happyshelly Says:

    Korallenia,
    Πολύ χαίρομαι που αισθάνεσαι όμορφα και πήρες τη ζωή στα χέρια σου 😉
    Ξέρεις μπορεί να μην αφήνουμε σχόλια η μία στην άλλη, αλλά στο πειρατικό είσαι απαραίτητη και χτες μας έλειψες. Μάλιστα κάποια στιγμή ανέφερα ότι θα έρθεις τις πρωινές ώρες και δεν μας ξεχνάς.

    Είσαι πολύ θετικός άνθρωπος και αυτό φαίνεται από μίλια μακριά!
    Σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να είσαι χαμογελαστή και ευτυχισμένη. Το αξίζεις. Χαίρομαι που συμφωνούμε ότι η ζωή είναι πολύ ωραία.

    Ας ζούμε τις στιγμές που μας χαρίζονται σαν να μην υπάρχει αύριο 😉

    Κοχυλένια φιλιά!

    • akrogialia Says:

      Matriga μου, καλημέρα!

      Χαίρομαι που η απουσία μου ήταν πέραν από αισθητή! Τα διάβασα όλα όσα διαδραματιστήκαν και ένιωσα για άλλη μια φορά πολύ όμορφα! Μην σου πω ότι και κάτι ρυτίδες στο μέτωπο μου εξαφανίστηκαν ως δια μαγείας! χαχαχαχαχαχαχα

      Αύριο; Ποιος νοιάζεται Κοχυλένια μου για το αύριο όταν το τώρα, το σήμερα, είναι τόσο εκπληκτικό!

      Πολλά φιλιά!

  7. Καταρχήν θέλω να σου πω ένα μεγάλο μπράβο για την απόφαση που πήρες να δώσεις μια λύση, όποια και να’ ναι αυτή, σ’ αυτό που σε απασχολούσε εδώ και καιρό.
    Ό,τι και να είναι αυτό, είναι σίγουρο ότι ποτέ δε θα πρέπει να υπάρχουν πράγματα που να είναι σε εκκρεμότητα και να μας ταλαιπωρούν και να μας αναστατώνουν.
    Εξάλλου, απ’ ότι διάβασα, η αντίδραση της άλλης πλευράς δεν ήταν και ιδιαίτερα έντονη.

    Νομίζω πως ήταν μια πολύ καλή μέρα τελικά, ε; 😉

    Κατά τ’ άλλα, θέλω να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για τα υπέροχα λόγια σου για τη Zion.
    Πραγματικά με συγκίνησες πολύ μόλις είδα το post σου.
    Εύχομαι η Zion να σας κρατάει συντροφιά με πράγματα που σας ταξιδεύουν.

    Σου εύχομαι να έχεις καλό δρόμο από τώρα και στο εξής, αν και κάθε ανοιχτός δρόμος είναι ένας καλός δρόμος…

    Πολλά πολλά φιλιά, μια αγκαλιά και η δύναμη του σπανακιού να είναι πάντα στο πλευρό σου.
    Χάχαχαχαχα 🙂

    • akrogialia Says:

      Osiri μου,
      Πόσο χαίρομαι να εισπράττω ένα πειρατικό ΜΠΡΑΒΟ! Για εμένα έχει ιδιαίτερη αξία…

      Δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς για κάτι…ότι έκανα το έκανα με μεγάλη αγάπη!

      Η Zion… όντως εμένα προσωπικά με ταξιδεύει…με κάνει να ονειρεύομαι…προχθές για παράδειγμα την ένιωσα να μου μιλάει… και δεν κάνω πλάκα. Αφού να φανταστείς τσίμπησα τον εαυτό μου για να δω αν όντως ήμουν ξύπνια! χαχαχαχαχαχα

      Αυτή τη φορά Πειρατή μου θα προμηθευτώ με ΧΑΡΤΗ και ΠΥΞΙΔΑ!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα!
      Πολλά φιλιά!

  8. Καλημέρα.

    Αφιερωμένο από τη Zion σε εσένα, για τη γιορτή σου που πέρασε.

    Μια μικρή περιγραφή για το δώρο σου:

    This is the largest species of nudibranch, commonly known as a Spanish Dancer, which can grow to as much as two feet in length. This specimen is about a foot long. Spanish Dancers are often seen swimming through the water, as this one is (note the rhinophores on the left side of the photo, and the gills barely visible on the right side of its body). Their peculiar movement is fascinating for divers to watch, as they simultaneously bend their body up and down, and move the edges in a wavelike motion.

    Πολλά φιλιά από τη Zion.
    Να έχεις μια υπέροχη μέρα.
    * * *

    • akrogialia Says:

      Osiri μου,

      Το δωράκι που μου στέλνει η Zion είναι πολύ όμορφο και όντως μοιάζει με το φόρεμα χορεύτριας από την Ισπανία. Φαντάζομαι πόσο εκπληκτικά όμορφο θα είναι στο φυσικό του χώρο! Τυχεροί όσοι έχουν την ευκαιρία να το θαυμάσουν από κοντά….Θα το τιμήσω δεόντως όταν θα πάω σπίτι μου!

      Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου και εύχομαι τα καλύτερα!

  9. θερμά συγχαρητήρια κι από μένα Κοραλλένια
    Δεν έχω τι να πω, νομίζω πως με κάλυψαν τα παιδιά
    στα παραπάνω σχόλιά τους
    Εις υγειαν λοιπόν

Σχολιάστε

