Ένα τεστ!

Αγαπητέ μου φίλε/η, σήμερα επέλεξα να μοιραστώ μαζί σου ένα απλό τεστ, το οποίο με ένα έξυπνο και πρωτότυπο θα έλεγα τρόπο, μπορεί να σε βοηθήσει να πάρεις μια πολύ σωστή απόφαση σήμερα!

Μια μέρα τέσσερα ζώα, ένα λιοντάρι, ένας πίθηκος, μια καμηλοπάρδαλη και ένας σκίουρος συναντήθηκαν κάτω από μια μεγάλη φοινικιά. Στοιχημάτισαν ποιος θα μπορούσε πιο γρήγορα να κόψει από την κορυφή της μια μπανάνα και να επιστρέψει πίσω.

Εσύ ποιο ζώο πιστεύεις ότι τα κατάφερε;

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Η απάντηση που θα δώσεις δείχνει χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς σου. Γι’ αυτό σκέψου καλά. Έχεις 30 δευτερόλεπτα. Ποιο ζώο κατάφερε να κόψει την μπανάνα από την κορυφή και να κατέβει πιο γρήγορα;

Φαντάζομαι ότι μέχρι τώρα θα πρέπει να έχεις ήδη αποφασίσει.

Λοιπόν, για να δούμε την απάντησή σου…

Αγαπητέ μου φίλε/η,

Αν απάντησες «το λιοντάρι» τότε έχεις πρόβλημα!

Αν απάντησες «ο πίθηκος» τότε το πρόβλημα σου είναι αρκετά σοβαρό!

Αν απάντησες «η καμηλοπάρδαλη» τότε το πρόβλημα σου χρήζει άμεσης αντιμετώπισης!

Αν απάντησες «ο σκίουρος» τότε λυπάμαι που στο λέω, αλλά δεν μπορεί να σε βοηθήσει κανένας!

…και αν αναρωτιέσαι «ΓΙΑΤΙ?»

Ένα έχω να σου πω… και να το θυμάσαι…πάνω στις φοινικιές δεν φυτρώνουν μπανάνες! χαχαχαχαχαχαχα

Θα είσαι μάλλον σε πολύ μεγάλο στρες. Πάρε λίγες μέρες άδεια και χαλάρωσε!

Αν πάλι δεν γίνεται να πάρεις άδεια… μπες για λίγο στη Zion και ταξίδεψε…

ΥΓ 1: Γιατί ο «Γιάννης» απάντησε « η καμηλοπάρδαλη» ? Μήπως έχει κι αυτός παιδικές αναμνήσεις? χαχαχαχαχαχαχα

ΥΓ 2: Λίλιθ μου κι εγώ σ’ αγαπώ! Αχ…να δω πότε θα το ξεπεράσω αυτό το θεματάκι με τον «Γιάννη»…Ξέρω ότι σου έχω σπάσει τα νεύρα…αλλά δεν φταίω εγώ…η σκέψη μου φταίει…χαχαχαχαχαχα

***

33 Σχόλια to “Ένα τεστ!”

  1. Δεν έχω στρες.
    Το βρήκα από την αρχή! :ΡΡΡ
    Σιγά το πράμα… Εγώ κάτι τέτοια τα τρώω για πρόγευμα! 😆
    Όσο για τον Γιάννη, απάντησε καμηλοπάρδαλη γιατί υποσυνείδητα θα ήθελε να ανέβει ΠΟΛΥ ψηλά μήπως και καταφέρει να ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ!!!
    Χαχαχαχαχααα!!!

    I love you too! 😉
    Φιλιά πολλά!!!

    • akrogialia Says:

      Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
      Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Είσαι απίστευτη Λίλιθ μου! Δεν περίμενα τόσο εύστοχη απάντηση στο ερώτημά μου χαχαχαχαχαχα

      Γέλιο μέχρι δακρύων λέμε…άσε, έχυσα και τον καφέ στο αγαπημένο μου τζην μόλις διάβασα το σχόλιο σου… να στείλω το τιμολόγιο από το καθαριστήριο στον Γιάννη?

      ΚΑΛΗΜΕΡΑ Λίλιθ μου!

      Φιλιά πολλά

  2. Ε, ναι! Στον Γιάννη θα το στείλεις!
    Σε ποιον θα το στείλεις; Σε μένα;;;
    Εγώ θα έχω να πληρώνω ψυχολόγους μέχρι να πεθάνω με σας που έμπλεξα!!!
    Χαχαχαχααααα!!! 😆

    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

    • akrogialia Says:

      Λίλιθ μου,

      Μην ανησυχείς…το τιμολόγιο θα το πληρώσει η Zion! Χαχαχαχαχα

      Επίσης αναλαμβάνει όλα τα έξοδα για τις ψυχοθεραπείες σου!

      Όμως καλή μου…μπαίνω και στον πειρασμό να δώσω μια εξήγηση στο φίλο basnia… δεν πιστεύω να έχεις αντίρρηση έτσι? Αλλά και να έχεις…δεν με νοιάζει…χαχααχαχαχα

      Πολλά πολλά φιλιά!

  3. δύο και δύο τέσσερα πόσο κάνει;
    εφτά και πέντε κάνει έντεκα ή ένδεκα;
    τα παιδιά του ζεβεδαίου ποιον είχανε πατέρα;
    ποιος είναι ο γιάννης βρε παιδιά;
    το καλό ή κακό να έχεις πατέρα δάσκαλό (σου) είναι ότι από το δημοτικό σε τριβελίζει με όλα αυτά τα τεστάκια. :)) (εκτός του γιάννη)
    καλημέρα σου! τι ώρα είναι; καλησπέρα σου καλύτερα! :))

    • akrogialia Says:

      basnia μου,

      ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΟΛΗ ΜΕΡΑ!

      Δεν μου κάνει η καρδιά να σε αφήσω με αυτήν την απορία… ( έχεις και δάσκαλο για πατέρα) λοιπόν ο Γιάννης είναι ο μεγάλος παιδικός και αξέχαστος έρωτας της Λίλιθ…και επειδή εγώ την αγαπώ πολύ και νοιάζομαι γι’ αυτήν και κυρίως για την διατήρηση και προαγωγής της ψυχικής της υγείας αποφάσισα να τον εντοπίσω με την ευγενή χορηγία του φίλτατου πειρατή ΟΣΙΡΙ http://radio.osiris7.co.cc/?p=90

      Σε παραπέμπω εδώ…http://liliths.co.cc/?p=967

      «Ο Γιάννης…
      Αχ! Ο Γιάννης…!!!
      Τι θυμήθηκα τώρα…!
      Τετάρτη ή πέμπτη δημοτικού εγώ και ο Γιάννης τελειόφοιτος, ψηλός, μελαχρινός, γεροδεμένος…
      Σαν να το είχαμε συμφωνήσει, όλα τα κορίτσια της τάξης μου βρεθήκαμε ερωτευμένα μαζί του.»

      …θα διαβάσεις τη συνέχεια αυτού του κειμένου…

      ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΟΛΗ ΜΕΡΑ Βασίλη μου!

      Πολλά φιλιά!

  4. μα ναι ο γιάννης! 🙂 🙂 το είχα διαβάσει βεβαίως το κείμενο απλά δεν θυμόμουνα το όνομα! 🙂
    καλημέρα όλη μέρα κάθε μέρα! φιλιά!

    • akrogialia Says:

      basnia μου,

      Μήπως στην έκτη Δημοτικού σε έλεγαν Γιάννη? χαχαχαχα
      Καλά μη φωνάζεις… μια ερωτησούλα έκανα!

      Καλό υπόλοιπο Τρίτης! Φιλιααααααααααα

  5. Ωραίααα… τώρα έγινα βούκινο ΚΑΙ στον basnia!
    Μόνο που… πιστεύω ότι υπάρχουν δύο άτομα στην Ανταρτική που ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΗ!!!
    Είμαι σίγουρη ότι θα φροντίσεις να το μάθουν κι’ αυτοί!!! 😆

    Basnia μου… περνάω ένα δράμα!
    Εγώ το μόνο που έκανα ήταν να διηγηθώ μια παιδική μου ανάμνηση και αυτοί οι δύο (Όσιρης-Κοραλλένια) βάλθηκαν να μου βρουν τον Γιάννη!
    Προσπαθώ να τους εξηγήσω ότι αν μου τον βρουν δεν θα ξέρω τι να τον κάνω, αλλά αυτοί δεν ακούνε τίποτα! 😦
    Τις τελευταίες μέρες έχω καταναλώσει 2 κιλά βαλεριάνα (γιατί τα χάπια δεν τα συμπαθώ) στην προσπάθειά μου να ηρεμήσω!
    Κάτι γίνεται αλλά είμαι ένα βήμα πριν από τον νευρικό κλονισμό!
    Ξέρω ότι είσαι καλός άνθρωπος και με συμπονείς, αλλά… τι να κάνεις κι’ εσύ…
    Άντε φιλιά πολλά…
    Πάω τώρα… θα κρυώσει το τσάι μου! 😆

    • akrogialia Says:

      Λίλιθ μου,

      Μη μου βάζεις ιδέες…μη μου βάζεις ιδέες! χαχαχαχα

      Ποια είναι αυτά τα άτομα? Μήπως δεν είναι άτομα και είναι φώκιες? Μήπως δεν είναι φώκιες και είναι αρκούδες? Χαχαχαχα

      Θέλω κι εγώ τσάι…

  6. Μάλλον έχω ένα αρκετά σοβαρό πρόβλημα!
    Χα χα χα χα
    Φιλιά

    • akrogialia Says:

      Μην ανησυχείς AV μου! Για το αρκετά σοβαρό πρόβλημα σου έχουμε τη λύση.

      • Τσάι Βαλεριάνα από Λίλιθ
      • Να ακούσεις μουσική από Zion
      • Να φυτέψεις σπόρους με basnia

      …κι αν όλααυτά αποτύχουν, μην ανησυχείς είσαι στα χέρια ειδικού…ο κοραλλένιος μου καναπές σε περιμένει να μου μιλήσεις για τις παιδικές σου αναμνήσεις!

      Ελπίζω να κατανοείς το χιούμορ μου έτσι?

      Αυτές τις ημέρες κάτι έχω πάθει, δεν ξέρω κι εγώ τι…αλλά είμαι μες την τρελλή χαρά!

      Πολλά φιλιά! Καλό απόγευμα!

  7. Απλά μπήκαν όλα στη θέση τους και χαλάρωσες
    Φυσικά και καταλαβαίνω το χιούμορ σου
    Εδειξα να παρεξηγώ;
    Τη θεραπεία θα την έχω στα υπ όψιν πάντως!
    Καλό σου απόγευμα Κοραλλένια

    • akrogialia Says:

      ΑV,

      Μάλλον…μπήκαν όλα στη θέση τους…θαρρώ πως έτσι είναι!

      Όχι, απλώς σκέφτηκα να προλάβω την οποιαδήποτε παρεξήγηση!

      Είμαι χείμαρος σκέψεων αυτό το διάστημα. Συνήθως όταν βρίσκομαι σε τέτοια φάση… κατεβάζω απίστευτες ιδέες! χαχαχαχαχαχαχαχα

      Ο καναπές μου είναι στη διάθεσή σου… και οι πρώτες 100 επισκέψεις εντελώς δωρεάν!

  8. Χαχαχαχα….ώρα να γελάσεις με το χάλι μου τώρα…
    ΄Οτι έχουμε φάει για μεσημέρι (μάλιστα…τέτοια ώρα) με το Γλάρο και πέφτω στην ανάρτησή σου.
    Μισο…γλαρωμένη από την κούραση, αρχίζει το έρμο μυαλό μου να ψάχνει για τη λύση…
    Ρωτάω το Γλάρο μου τι ύψος έχει η καμηλοπάρδαλη και πόσα μέτρα φτάνει η φοινικιά. Γιατί ρωτάς μου λέει; ΄Οταν του εξήγησα …ξεράθηκε στα γέλια….
    Μεγάλο το πρόβλημα εεεεε;;;;;
    Μη αναστρέψιμος η κατάσταση…
    Η ουσία είναι πως διασκέδασα, γέλασα …έστω και με το χάλι μου και
    ΝΑ «ΣΑΙ ΚΑΛΑ!!

    Φλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • akrogialia Says:

      Γλαρένια μου κι εγώ γέλασα αβίαστα με το σχόλιό σου!

      Είναι όμορφο να απολαμβάνεις μεσημεριάτικο φαγητό, έστω και τέτοια ώρα, με τον Γλάρο σου!

      Εύχομαι πάντα να γελάς! Το γέλιο ομορφαίνει τη ζωή μας και μας χαρίζει χρόνια!

      Σου εύχομαι καλό υπόλοιπο Τρίτης!

      Πολλά φιλιά!

      Χαιρετισμούς στο Γλάρο σου!

  9. Μ’ αυτά και μ’ αυτά… και επειδή μυαλό δεν μου αφήσατε στο κεφάλι μου, το ότι είπες ότι γιόρταζες «πνίγηκε» και χάθηκε στη δίνη του… Γιάννη! 😆
    Έστω και καθυστερημένα λοιπόν, σου εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, να είσαι πάντα υγιής, χαμογελαστή και να μη χάσεις ούτε γραμμάριο απ’ την τρέλλα σου!!!
    Δεν ήξερα τι να σου κάνω για δωράκι, έτσι σκέφτηκα να σου χαρίσω αυτό
    για να το βάλεις στον τοίχο σου και όποτε το κοιτάζεις να νιώθεις μια πολύχρωμη Χαρά! 🙂
    Και ένα… late breakfast
    κερασμένο από μένα! 😉

    Φιλιά πολλά πολλά!!!

    • akrogialia Says:

      Λίλιθ μου καλησπέρα,

      Πολύ όμορφη η ευχή σου καλή μου! ούτε εγώ θέλω να χάσω την τρέλλα που με χαρακτηρίζει…

      Ευχαριστώ πολύ και για τις όμορφες ευχές σου, για το δωράκι σου (θα το τιμήσω δεόντως) και για τη νόστιμη λιχουδιά σου…

      Σε ευχαριστώ Λίλιθ μου!

      Πολλά πολλά φιλιά!

  10. Αχ! Κυρία Κοραλλένια τι όμορφο που είναι το σπίτι σας!!!
    Πόσο όμορφα το στολίσατε!!!
    Πώωωωωω!!!

    Περνούσα για να πάω στο σπίτι και το είδα από μακριά.
    Έλαμπε!!!

    Σας έφερα για δώρο μια φωτογραφία που είναι πολύ όμορφη και νομίζω πως θα σας αρέσει.
    Να την κοιτάζετε και να ακούτε τη μουσική που βάζει ο μπαμπάς.
    Σας αυχαριστώ πολύ κυρία Κοραλλένια που στολίσατε το σπίτι σας.
    Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν φροντίζουν τα σπίτια τους και μετά ο κόσμος γίνεται άσχημος.
    Ξέρετε πόσο όμορφο πράγμα είναι να είσαι παιδί και καθώς πηγαίνεις στο σχολείο να συναντάς όμορφα σπίτια;
    Πάρα πολύ όμορφο!!!
    Εμένα μου αρέσει πάρα πολύ!
    Νιώθεις… χαρά.
    Μεγάλη Χαρά!!!

    Θα πρέπει να πηγαίνω όμως τώρα.
    Θα ξαναπεράσω όμως!
    Καλό σας βράδυ κυρία Κοραλλένια και να δώσετε ένα μεγάλο φιλί στα παιδιά σας από τον Jr.

    Φιλάκι και σε εσάς.
    Γεια σας.

    Άαααα και η καρδούλα είναι πολύ όμορφη!
    Γεια σας ξανά…

    • akrogialia Says:

      Osiris Jr,
      Καλημέρα!
      Χαίρομαι που σου άρεσε το σπίτι μου. Βλέπεις θέλησα να αποχαιρετήσω τον ΧΕΙΜΩΝΑ! Σε 3 μέρες έρχεται η Άνοιξη! (το άκουσες Λίλιθ μου;)

      Τι όμορφη φωτογραφία είναι αυτή παιδί μου! Σε ευχαριστώ πολύ!

      Έλα να σου δώσω ένα φιλάκι και μια σοκολάτα και να πας στο σχολείο σου εεε; Μην σε δω να τριγυρίζεις και σε άλλα σπίτια πρωί πρωί!

      Σου άρεσε η καρδούλα μου εε; Είναι μια διαμαντένια καρδούλα που για μένα έχει μεγάλη συναισθηματική αξία πολύ μεγαλύτερη από την αντικειμενική αξία των διαμαντιών της!

      Καλή σου μέρα!

  11. Μπορείς να καταλάβεις το ποιος είναι κάποιος πραγματικά… από το πως συμπεριφέρεται σε ένα μικρό παιδί… 😉

    ΟΜΟΡΦΙΑ!

    Καλό Απόγευμα.

    • akrogialia Says:

      Χαίρομαι που το λες αυτό….
      Χμ…τουλάχιστον το παραδέχεσαι…
      Καλά λέμε με τη Λίλιθ να υιοθετήσουμε το παιδί …γιατί η δική σου συμπεριφορά δείχνει όντως ποιος πραγματικά είσαι! Χαχαχαχαχαχα

      Πειρατή μου,
      Σε ευχαριστώ…

      Καλό απόγευμα και σε σένα!

      Φιλιά πολλά….

  12. happypepper Says:

    Dearest Korallenia,
    Dear lilith,

    Dear Lion. πίθηκε. καμηλοτέτοια και σκιοκάτι,

    Μπανάνες έχω… Δεν ανεβαίνω στα δέντρα και δε με νιάζει τί θα κάνετε, τη θέλω στο γραφείο μου σε 5 λεπτά!
    (το φαντάστηκα ότι κάποια κομπίνα έχει το τεστάκι από την αρχή – έτσι είναι αυτά!)

    Κοραλλένια, ναι, σου οφείλω μια απάντηση, άνθρωποι, όχι ρομπότ, τα λάθη είναι ανθρώπινα, ΟΜΩΣ:
    Δεν είναι λάθος να ακολουθείς καμιά φορά το ένστικτό σου και να μην υποκύπτεις σε αυτό που θέλουν οι άλλοι.

    όσο για το Λιλιθάκο,
    Νάναι καλά ο Γιάννης της και η ίδια που μας διαβάζει και χαμογελάει (σε βλέπωωωωω!)

    Φιλιά.

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Happypepper,

      Το φαντάστηκες ή το κατάλαβες ότι έχει κομπίνα το τεστάκι? Χαχαχαχα

      Καμιά φορά σίγουρα ναι…θα συμφωνήσω…όταν όμως το κάνεις συνέχεια τότε το πρόβλημα γίνεται τεράστιο βουνό…και εγώ ως θαλάσσιο πλάσμα δεν μου αρέσει η ορειβασία! Χαχαχαχαχα

      Το Γιάννη…μάλλον…λέω μάλλον…να σταματήσω να τον ψάχνω…λυπάμαι την Λίλιθ μας…έχει να αντιμετωπίσει και τον ερχομό της Άνοιξης και μάλλον θα είναι βαρύ το ψυχολογικό της φορτίο… και σίγουρα δεν θέλω να γίνω η αιτία για την εξάλειψη της βαλεριάνας από τη Γη! Χαχαχαχαχαχαχα

      Καλό απογευματάκι!

      Πολλά φιλιά!

  13. Καλημέρααααα!!!
    Κοραλλένια μου, ήρθε η Άνοιξη ή ακόμα;
    Για ρίξε μια ματιά… 😉

    • akrogialia Says:

      Lilith μου καλησπέρα!

      Οφείλω να ομολογήσω ότι δεν έχει έρθει ακόμα…εδώ έχουμε βαρύ χειμωνιάτικο καιρό με κρύο και πολλές βροχές!

  14. Happypepper… το «χαμογελάω» είναι… understatement!
    Συγκεκριμένα, έχω σκάσει στα γέλια! 😆

  15. Εγώ είμαι πάλι…
    Έχω μια απορία…
    Μες στο βυθό, ανάμεσα σε κοράλια, μες στο νερό, ΠΟΥ βρήκε ρεύμα και αναβοσβήνει το banner της Zion;;; :mrgreen:

    • akrogialia Says:

      Lilith μου καλησπέρα και πάλι!

      Η απορία σας έχει καταγραφεί…έχει πάρει σειρά και θα εξυπηρετηθείτε το συντομότερο…χαχαχαχαχαχαχα

      Πρασίνισες Λίλιθ μου?

      Γουστάρω….! Χαχαχαχαχαχα

      Φιλάκια πολλά Λίλιθ μου!

  16. Τύφλα να’ χει το σπανάκι και το μπρόκολο!!!!!!!
    Χαχαχαχαχαχαχαααα!!! :ΡΡΡ

    • akrogialia Says:

      Δεν πειράζει καλή μου θα είσαι ασορτί με την χλόη της Άνοιξης που τόσο πολύ λατρεύεις… και αν μη τι άλλο ασορτί με το μπλουζάκι που φοράς στο avatar σου!

      Χαχαχαχαχααχαχαχα

  17. Xα χα χα χα χα
    Χα χα χα χα χα
    Τον σκίουρο διάλεξα!
    Εχω πέσει κάτω απ τα γέλια λέμε…
    Αθεράπευτη περίπτωση!
    Κάτσε να πάω απ τη Zion
    μια βόλτα, να ρθω στα ίσια μου!
    Φιλιά πολλά κοριτσάκι!
    Καλό Σ/Κ

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Angel μου,

      Τι λιοντάρι, τι σκίουρο, τι καμηλοπάρδαλη τι πίθηκο! Χαχαχαχαχαχα

      Σημασία έχει να γελάμε! Το γέλιο μας κάνει ομορφότερους και εσωτερικά και εξωτερικά!

      Φυσικά τώρα που σκέφτομαι … δεν θέλει και πολύ να μας κάνουν φοινικιές με μπανάνες….με τόση επέμβαση στη φύση…όλα είναι πιθανά…

      Να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα!

      Πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

