Έαρ!

Εκλεκτοί συνταξιδιώτες του Κοραλλένιου μου Κόσμου, ξεχωριστοί μου αναγνώστες, σχολιαστές και μη,

Σε πολύ λίγες ώρες ο Χειμώνας θα είναι  πια παρελθόν και η Άνοιξη θα πλημμυρίσει το παρόν!

Άνοιξη…όπως λέμε…

  • Χαρά!
  • Ανεμελιά!
  • Ομορφιά!
  • Δροσιά!
  • Ανάσταση!

Ένα υπέροχο πανηγύρι της φύσης!

Ας αφήσουμε  τα χρώματά της  να ζωγραφίσουν την καθημερινότητά μας…

Ας μεθύσουμε με τα αρώματά της…

Ας ταξιδέψουμε με τις μουσικές  της μελωδίες… με το κελάηδημα των πουλιών… με το κελάρυσμα των ρυακιών…

Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου ή Άνοιξη να σας χαρίσει απλόχερα ό,τι επιθυμείτε!

……………………………………………………. 

ΥΓ: Αν η  υπέροχη φωτογραφία που επέλεξα σήμερα σας θυμίζει λιγάκι από  Φθινόπωρο…μην ανησυχείτε…για την αγαπημένη μου Λίλιθ το έκανα!

***

36 Σχόλια to “Έαρ!”

  1. Κοραλλένια, σου αφήνω ένα link γεμάτο ανοιξιάτικες εικόνες και υπέροχη μουσική

    • akrogialia Says:

      Η ομορφιά της Άνοιξης σε όλο της το μεγαλείο!

      Υπέροχο! Σε ευχαριστώ!

      Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα Κυριακής!

      …και μια ευχή για αύριο… Καλό και δημιουργικό μήνα!

  2. Γιούπιιιιιιιιιι!!!
    Και ποιος έρχεται μετά την Άνοιξη;;;
    Το Καλοκαίριιι!!! 👿
    Αν και τη λατρεύω την Άνοιξη, δεν μπορώ να μη σκέφτομαι ότι φεύγοντας θα μου φέρει την… κόλαση!!! 🙂
    Σ’ ευχαριστώ πάντως για τη φθινοπωρινή φωτογραφία.
    Πλάκα πλάκα, μ’ έκανε να νιώσω καλύτερα!
    Χαχαχαχααα!!!

    Φιλιά πολλά και καλά λέει ο καπετάνιος… άλλη φορά θα σου βάζουμε σεκιουριτάδες! 😆

    • akrogialia Says:

      Ειλικρινά ψάχνοντας στο νετ να βρω μια όμορφη ανοιξιάτικη φωτογραφία…βρήκα μια φθινοπωρινή πηγή που αμέσως μου έκανε κλικ…σαν να μου έλεγε «Διάλεξε εμένα…διάλεξε εμένα…»και είπα κι εγώ «Γιατί όχι!»

      Είχα και στη σκέψη μου πόσο λατρεύεις το Φθινόπωρο…και χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!

      Ο καπετάνιος καλά κάνει να προσέχει καλύτερα τις Πειρατίνες του! Χαχαχαχαχαχαχα

      Λίλιθ μου, η Άνοιξη να σου φέρει τα καλύτερα!

      Πολλά πολλά φιλιά!

  3. έτσι όπως ρώτησε η lilith νόμιζα ότι ερχόταν ο γιάννης μετά την άνοιξη. 🙂 🙂 🙂
    τι πανέμορφη εποχή η άνοιξη. σαν τα πάντα (ανα)γεννιούνται.
    να μην είχε και τόσα πολλά μυγάκια και άλλα πετούμενα ζιζάνια θα ήταν η απόλυτη ευτυχία! 🙂 μα δεν μας πτοούν μερικά πετούμενα.
    αρχίζουν και εμφανίζονται και οι σπόροι και οι βλαστοί. μόνο που πλέον έχω χάσει το μέτρημα και δεν ξέρω τι είναι ποιο και πού! 🙂
    το σίγουρο είναι η εμφάνιση του κολίανδρου ή κορίανδρου. που ανακάλυψα μετά ότι είναι μπαχαρικό (και έχω βάλει και δεκάδες. μου άρεσε την φωτογραφία της συσκευασίας όπως το έβλεπα ε πήρα καμιά δεκαριά). και μόλις ανακάλυψα ότι για την κινέζικη παράδοση εξασφαλίζει αθανασία ψυχής!
    φιλιά πολλά! πολύ καλό βράδυ!

    • akrogialia Says:

      Ο Γιάννης εεε? Δεν έχεις κι άδικο! Χαχαχαχαχαχαχαχα

      Άνοιξη Βασίλη μου! Η εποχή όπου στήνουν χορό οι ψυχές…και χορεύουν με την ψυχή τους!

      Χαίρομαι που κάνουν την εμφάνιση τους δειλά δειλά όλα αυτά που με τόση αγάπη και φροντίδα έχεις φυτέψει!

      Όσο για τον κολίανδρο…να σου ζήσει και να τον χαίρεσαι!
      Αθανασία Ψυχής εεε? Στείλε και σε μας λίγο, ΤΩΡΑ!

      Καλό βράδυ και σε σένα!

      Πολλά φιλιά!

  4. Τς, τς, τς…
    Τι να σας πω…
    Έχουν στερέψει τα λόγια μου πια…!!! 🙄
    Άσε που είχα ξεχάσει το ότι έχω να αντιμετωπίσω ένα τρισεκατομύριο μυγάκια μέχρι να ξανάρθει ο Χειμώνας!!!
    Φτου!!!
    Basnia, στείλε και σε μένα λίγο κολίανδρο, γιατί αν αποφασίσω ν’ αυτοκτονήσω κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, θα τον χρειαστώ.
    Τουλάχιστον να σώσω την ψυχή μου!
    Χαχαχαχαχααα!!! 😆

    • akrogialia Says:

      Λίλιθ μου,

      Είναι που σε αγαπάμε, θέλουμε το καλό σου και πάνω από όλα θέλουμε να σε δούμε ευτυχισμένη!

      Για τον Χειμώνα…σου έχω άσχημα νέα…θα αργήσει πολύ φέτος να έρθει! Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Όσο για τον κολίανδρο…εδώ πέρα τον τρώμε και όταν ξεραθεί με ελιές πράσινες και είναι μμμμμμμμμμ απίστευτη νοστιμιά!

      Πολλά φιλιά!

  5. Αγαπητή Κοραλλένια,

    Εκ μέρους των μη σχολιαστών, θέλουμε να σας ευχηθούμε να έχετε έναν υπέροχο μήνα γεμάτο με ξεγνασιά, ταξίδια και… πολλές απαγωγές!!!

    Ερώτηση:
    Τι σημαίνει ΧΑΟΔΑ;
    Απλά κοιτούσα τα αρχικά των…

    Χαρά!
    Ανεμελιά!
    Ομορφιά!
    Δροσιά!
    Ανάσταση!

    …και προσπαθούσα να βρω την κρυμμένη λέξη που σχηματίζουν τα αρχικά τους.
    Τελικά… όποιος καεί από την φωτιά… φυσάει και το γιαούρτι…
    Μπούχαχαχαχααα 🙂

    ΚΑΛΗ ΑΝΟΙΞΗ!!!

    * * *

    • akrogialia Says:

      Μη Σχολιαστή καλησπέρα και καλώς ήρθες στις κοραλλένιες μου σκέψεις!

      Η ευχή σας είναι πραγματικά υπέροχη…με συγκινεί και σας την ανταποδίδω!

      Κρυμμένη λέξη? Χμ… τι να σκέφτηκε πλάι το νοσηρό σου μυαλό?

      Πάντως το Α Α Χ μπορεί να σημαίνει και Αποστολή: Απαγωγή Χαράς! χαχαχαχαχαχαχα

      Φύσα Πειρατή μου, να ταξιδεύουμε στο όνειρο!

      Καλή Άνοιξη!

      • akrogialia Says:

        … αααααααααα και δεν είναι ΧΑΟΔΑ… αλλά ΖΧΑΟΔΑ! Ξέχασες το Ζ από τη Ζωή…από Zion!

  6. ξεγνασιά ή αλλιώς… ξεγνοιασιά.
    …όπως θέλεις πάρτο…
    lol 🙂

  7. μεγάλωσα και άλλο σήμερα νονά! 😉
    πολύ καλή σου άνοιξη!
    τον καλύτερο μήνα σου εύχομαι!

    • akrogialia Says:

      Τι ευχάριστη επίσκεψη είναι αυτή!
      Έλα, πέρασε μέσα να σε καμαρώσω! Μεγάλωσες εεε? Πόσο χαίρομαι που σε βλέπω!
      Εύχομαι η Άνοιξη να σε κάνει δυνατό, γερό και πανέμορφο!

      Πολλά φιλιά και μια μεγάλη αγκαλιά από εμένα!

      ΥΓ: Λίλιθ, έλα να δεις ποιος ήρθε σήμερα?

  8. %$%&* ξέχασα την φωτογραφία!
    χαχαχαχα! το βαφτιστήρι υγειαίνει και πλουτίζει με φύλλα και αρώματα.
    φιλιά σου πολλά πολλά!

    • akrogialia Says:

      basnia μου,
      είσαι απίστευτος εεε!

      Δεν περίμενα την επίσκεψη του Γιάννη Ναντίνη Κοράλλη με τίποτα λέμε! Χαχαχαχαχαχα

      Έχω ρίξει πολύ γέλιο… πολύ όμως!

      Πολλά φιλιά!

  9. Καλησπέρα
    Καλή εβδομάδα
    Καλό μήνα
    Ναι! Ανοιξη

    Φιλιά

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα A.V.,

      Είναι όμορφο όταν η φύση ολόκληρη ντύνεται τόσο όμορφα… τόσο γιορτινά… και σε καλεί να τη μιμηθείς…

      Κάνει τα αδύνατα, δυνατά…με τα χρώματά της…τα αρώματά της να σε συγκινήσει και να φέρεις κι εσύ επιτέλους την Άνοιξη στην καρδιά σου…να διώξεις το γκρίζο και βάλεις το κόκκινο της παπαρούνας, το μωβ της άγρια τουλίπας…και να δώσεις επιτέλους άρωμα στο δικό σου λουλούδι…στη δική σου ψυχή!

      Είναι υπέροχη η Άνοιξη!
      Εύχομαι να είμαστε καλά και να τη νιώσουμε!

      Πολλά φιλιά!

      • akrogialia Says:

        Το πανέμορφο δωράκι σου με έκανε να νιώσω πολύ όμορφα!
        Σε ευχαριστώ!

        ΥΓ σε ένα άλλο μου ποστ « Έτσι είμαι εγώ» τη συγκεκριμένη φωτογραφία την επέλεξα για να χαρακτηρίσω τον εαυτό μου όταν είναι χαρούμενος…

    • akrogialia Says:

      Τι όμορφη ευχή είναι αυτή Ερατώ μου!

      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Εύχομαι και σε σένα ότι καλύτερο!

      Φιλιά!

  10. Εγώ θα λεγα:
    Εύχομαι να είμαστε καλά και να τη νιώθουμε όλο το χρόνο!
    Καλο σου βράδυ

    • akrogialia Says:

      Να τη νιώθουμε όλο το χρόνο…δύσκολο, πολύ δύσκολο… τουλάχιστον μιλώντας για έμενα…

      Τα γεγονότα με έμαθαν να πατώ στη Γη…και ξέρεις κάτι…θα είμαι πολύ ευτυχισμένη να τη νιώσω έστω και για λίγο…

      Καλό βράδυ AV!

  11. Ε… όχι «έστω και για λίγο»!!!
    Τα παραλές τώρα!

    Και τις απαγωγές που τις βάζεις;
    Μπούχαχαχααα 🙂
    Αστειεύομαι.

    Μια καλησπέρα… Ανοιξιάτικη…

    ***

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Πειρατή μου!

      Οι απαγωγές, απαγωγές!

      Η Άνοιξη, Άνοιξη!

      Πολλά φιλιά!

      Σε λίγο πετάω! Θα μου λείψει για λίγες μέρες η παρέα σας! Θα τα πούμε μάλλον από Τετάρτη.

  12. happypepper Says:

    πολυ καλημερούδια σε όλους.
    2 κόμεντς (μπορεί και 3)

    προσοχή στη ΖΧΑΟΔΑ
    μη γίνει ΖΟΧΑΔΑ!

    Τελικά δε μου απάντησες: είσαι αθήνα;

    Επίσης:
    Δε θέλω να φανώ…διαφορετικός, αλλά εγώ πέρα από τα χρωματάκια, κλπ της ανοιξούλας σκέφτομαι και «τα λουλουδάκια, τα πουλάκια που τρέχουν από λουλουδάκι σε λουλουδάκι, την (εσωτερική) φύση που ξυπνάει με κεφάτες διαθέσεις» και άλλα τινά που δε μου επιτρέπεται να εκδιπλώσω σεπλήρη περιγραφή λόγω λογοκρισίας!
    (ξυπνάει η άνοιξη μέσα μου…)
    φιλάκια!

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Happypepper μου!

      ΖΟΧΑΔΑ εε,

      Μια χαρά μου φαίνεσαι! Στο δικό μου το σπιτάκι…η λογοκρισία είναι ανεπιθύμητη… εκφράσου ελευθέρα λοιπόν…Εύχομαι αυτές οι κεφάτες διαθέσεις να σε επισκέπτονται πολύ συχνά! χαχαχαχαχα

      Όχι, δεν είμαι από Αθήνα.

      Πολλά πολλά φιλιά!

  13. happypepper Says:

    Korallenia akrogyalia,
    KALIMEROUDIAAAAAAA!

    • akrogialia Says:

      Τι όμορφη καλημέρα είναι αυτή Happypepper!

      Καλημέρα και από τις δυο μας! Χαχαχαχαχαχα

      Φιλιά!

  14. Καλλωσόρισες… Σοκολατένια… εεε Κοραλλένια ήθελα να πω… 😉

    * * *

    • akrogialia Says:

      Πειρατή μου σ’ ευχαριστώ πολύ!

      Το βίντεο που αφήνεις εδώ είναι υπέροχο, φανταστικό, πανέμορφο!
      Μου υπογραμμίζει με ένα ιδιαίτερο τρόπο ότι είναι υπέροχο που επέλεξα να είμαι Κοράλλι!

      Πολλά φιλιά!

      ΥΓ: Σοκολατάκια σε όσα σχέδια και γεύσεις μπορείς να φανταστείς! Άλλωστε τι άλλο θα μπορούσα να πάρω από το Λουξεμβούργο! Μην σου πω και τι πήρα από Άμστερνταμ! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαααααχχχχχχχ

  15. mmmm!
    Χάχαχαχααα 🙂

    Φιλιά Πολλά

  16. Τελικά το ήπια το τσάι!
    Μα τι είχες βάλει μέσα!
    Στην αρχή δεν έλεγα να κοιμηθώ με τίποτα.
    …και μετά… δεν μπορούσα να ξυπνήσω με τίποτα!
    Πολύ παράξενο!
    Πρώτη φορά μου… ξανασυμβαίνει!
    Μπούχαχαχααα 🙂

    …για να μη σου πω και τι είδους όνειρα έβλεπα όλο το βράδυ!
    Παραισθήσεις!
    Τς τς τς!

    Ευτυχώς που φώναξα τη νοσοκόμα μου και μου έδωσε ένα φάρμακο και το ξεπέρασα!
    Μα είναι δυνατόν η γιατρός μου να με κάνει χειρότερα και η νοσοκόμα καλύτερα;
    Που φτάσαμε;
    Μήπως θέλεις… φακελάκι και γι’αυτό τα κάνεις αυτά;

    Άντε… φεύγω τώρα.
    Πάω να επισκεφθώ τη Lilith να τη ρωτήσω πως πάει… 🙂
    Χάχαχαχααα

    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑ
    * * *

    • akrogialia Says:

      Αααα…Πειρατή μου, είναι μυστική συνταγή…το βότανο που χρησιμοποιώ είναι μοναδικό!
      Γνωρίζω πολύ καλά τι ονειρεύτηκες χθες βράδυ…βλέπεις το τσάι αυτό έχει μια ιδιαίτερη ιδιότητα…μπορώ να «δω» το όνειρο που θα δει αυτός/ή που θα κάνει το λάθος να πιει από τα τσάι που με τόση…«αγάπη» του έφτιαξα! χαχαχαχαχαχα

      Παραισθήσεις, αισθήσεις, απαγωγές….κλπ….χαχαχαχαχαχα

      Το φακελάκι δεν μπορώ να το δω …γιατί ο υπολογιστής της δουλειάς δεν το επιτρέπει, θα το δω από το σπίτι μου μετά…

      Καλημέρα Πειρατή μου! Σου είπα πόσο σ’ αγαπώ σήμερα;

      Όχι!…Χμμμ σήμερα σ’ αγαπώ πολύ ειδικά με αυτά που «είδα» χθες βράδυ! χαχαχαχαχαχαχαχα

Σχολιάστε

