Το ταξίδι της ζωής μας

21 Σχόλια to “Το ταξίδι της ζωής μας”

  1. αυτή δεν είναι η ζωή μας τελικά;
    Ένα ταξίδι!!
    Καλό ταξίδι λοιπόν!!

    • akrogialia Says:

      Έτσι είναι Αναστασία μου, ένα ταξίδι… και έχει μεγάλη σημασία να απολαμβάνουμε όλες τις διαδρομές που κάνουμε πότε μόνοι μας, πότε με άλλους…

      Να έχεις μια υπέροχη μέρα!

      Πολλά φιλιά!

  2. Θέλω να πιστεύω, ότι δεν υπάρχει μονο σκοτάδι…αλλά κάπου προβάλει και το φως!
    Φιλιά πολλά! 🙂

    • akrogialia Says:

      …μα και βέβαια Αστροφεγγιά μου! Αν δεν υπήρχε το Φως δεν θα υπήρχε ούτε και το σκοτάδι…

      Να έχεις μια όμορφη μέρα και εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να απολαμβάνεις το ταξίδι σου σήμερα!

      Πολλά φιλιά!

  3. εκεί που τελειώνει η θάλασσα και αρχίζει ο ουρανός. και εκεί.
    στιγμιότυπα ανασών τα ταξίδια μας. το ταξίδι μας. η ζωή μας.
    ένα όμορφο και ξέγνοιαστο και πολυταξιδεμένο απόγευμα.
    φιλιά σου! 🙂

    • akrogialia Says:

      basnia μου,

      Πολύ καλησπέρα σου!

      Φαίνεται πώς η ευχή σου για το απόγευμα μου έπιασε! Να είσαι καλά!

      Εκεί που τελειώνει η θάλασσα…

      Εκεί που συναντά τον ουρανό…

      Εκεί…

      Πολλά φιλιά!

  4. ΄Ετσι ακριβώς είναι. Ενα ταξίδι η ζωή μας που μόνη της επιλέγει τον τελικό προορισμό.
    Ευθύνη δική μας οι συνεπιβάτες που θα μοιραστούμε το ίδιο κάθισμα; ΄Αλλοτε ναι και άλλοτε όχι, μιας και εξαρτάται από τη διάρκεια της πορείας καθενός.

    Αγαπημένο άκουσμα κάποια πρωινά, συνοδευτικό μιας πρωινής εκπομπής του Γ. Οικονομέα, το οποίο μου είχες χαρίσει και σ’ ευχαριστώ. Το έχω ακόμη στο sidebar του μπλογκ μου

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • akrogialia Says:

      Χμ…

      τον τελικό προορισμό τον επιλέγουμε θα έλεγα εμείς…με τις διαδρομές που κάνουμε, τις αποσκευές που κρατάμε, τους συνοδοιπόρους μας…

      Πολύ μου αρέσει το συγκεκριμένο βιντεάκι του Mega με τον Γιώργο Οικονομέα.

      Εγώ δεν έχω γλαρένιες αγκαλιές να στείλω…στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλιά!

  5. Πολύ όμορφο αυτό το ταξίδι που έφτιαξες!
    ‘Οντως ένα ταξίδι είναι η ζωή μας.
    Ας τη γεμίσουμε με όσα μπορούμε ευχάριστα ταξίδια να μας συντροφεύουν.

    • akrogialia Says:

      Ερατώ μου καλημέρα!

      Εύχομαι ολόψυχα όμορφο να είναι το ταξίδι όλων μας!

      Σού εύχομαι να έχεις μια πολύ όμορφη Ανοιξιάτικη μέρα γεμάτη χρώματα!

      Φιλιά!

  6. Τελικό προορισμό εννοώ το τέλος μας, το θάνατο.
    ΄Ολα τα άλλα ΄θεωρώ πως είναι σταθμοί και εύχομαι για όλους μας να έχουμε καλούς συνεπιβάτες και όμορφο ταξίδι

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • akrogialia Says:

      Γλαρένια μου, καλά έκανες και το διευκρίνισες…

      Στο χέρι μας είναι να έχουμε καλούς συνεπιβάτες! Άλλωστε το δικό μας χέρι ανάβει το κεράκι στο τραπέζι εδώ και τόσα χρόνια…

      Πολλά φιλιά.

      Προς στιγμή με σύγχυσες με το sea4! χαχαχαχαχαχα

  7. Μπα; Φόρεσες τα φτερά σου και ξεκίνησες
    τις πτήσεις; Υπέροχη!
    Καλό απόγευμα
    Κοραλλένια

    • akrogialia Says:

      Ειδικά σήμερα AV μου, δεν μπόρεσα να τα φορέσω…ήταν πολύ βρεγμένα…παγωμένα…και όσο κι αν ήθελα να πετάξω…δεν μπορούσα…

      Έτσι περιορίστηκα για ακόμη μια φορά στις βουτιές…στις Κοραλλένιες μου σκέψεις…τις πιο ατόφιες και πιο αληθινές για εμένα…

      Καλό βράδυ να έχεις!

  8. Εστω κι έτσι…
    …είναι μια καλή αρχή!
    Καλό βράδυ κι από μένα

    • akrogialia Says:

      …είναι?

      Κουράστηκα να ξεκινώ από την αρχή…θέλω απλώς να συνεχίζω τη διαδρομή…

      Καληνύχτα…

  9. Αλήθεια…
    Τι θα έκανες αν βρισκόσουν μπροστά σε δηλίματα που ούτε καν φανταζόσουν ποτέ πως μπορεί να βρεθείς;
    Αν υπήρχε εκείνο που ζητάς, νομίζεις πως θα ήσουν σε θέση πριν το βρεις να μαντέψεις που είναι;
    Όταν κοιτάζεις κάτι για πολύ ώρα, είσαι σίγουρη πως βλέπεις την πραγματικότητα;
    Υπάρχει περίπτωση να βλέπεις εκείνο που εσύ προβάλλεις;

    Ολοι οι άνθρωποι βασικά, είναι πάνω κάτω το ίδιο εκτός από όσους δεν είναι το ίδιο.
    Είναι οι ψυχές λένε…

    Συνέχισε το ταξίδι μέσα στη νύχτα.
    Στο τέλος… σου λύνονται όλες οι απορίες.
    Δεν χωράει αμφιβολία σ’αυτό!

    Αλήθεια… τι θα δεχόσουν να χάσεις από τα όσα έχεις για να κερδίσεις όσα δεν έχεις;

    • akrogialia Says:

      Πειρατή μου καλημέρα,
      …κι όμως έχω βρεθεί σε διλλήματα που ούτε καν τα φανταζόμουν και έκανα τις επιλογές…και για κάποια έχω ήδη μετανιώσει για την επιλογή που έκανα τότε και την απόφαση που πήρα…
      Πειρατή μου, ξέρω τι είναι αυτό που ζητώ και δεν είναι αυτό που εγώ προβάλλω…

      Τι θα δεχόμουν να χάσω…
      Θα δεχόμουν να χάσω πολλά που μου χαρίστηκαν χωρίς ίσως να τα αξίζω ή τουλάχιστον χωρίς να κάνω καμιά προσπάθεια για να τα κερδίσω…

      Δεν θα ήθελα να χάσω με τίποτα όμως όλα όσα απόκτησα με τις δικές μου μάχες…

      Είναι οι ψυχές λένε;
      Πολλά φιλιά!

  10. Εγώ θα ήθελα να συναντήσω επιτέλους αυτή την περιβόητη Ιθάκη!
    Το ταξίδι έχει αρχίσει καιρό τώρα και με κουράζει…
    Να ταξιδεύαμε τουλάχιστον με κανένα inter-city express…!
    Καμία σχέση!
    Πάμε με κάρο, σε κακοτράχηλο δρόμο με πέτρες και λακούβες και – quite frankly – μ’ έχει πιάσει η μέση μου άσχημα και έχω πεθάνει στον πόνο! 🙂
    Ευτυχώς που έχω και παυσίπονα στις αποσκευές μου…
    Η Loreena, είναι ένα απ’ αυτά.

    Φιλιά πολλά πολλά Κοραλλένια μου!
    I’m back.
    I think… 😉

    • akrogialia Says:

      Το ταξίδι όμως, Λίλιθ μου, έχει απίστευτη ομορφιά…αλλάζεις παραστάσεις, γνωρίζεις διαφορετικούς ανθρώπους…και ίσως να μην πας τελικά Ιθάκη αλλά Ibiza! Xaxaxaxaxa

      Η Loreena είναι καταπληκτική!

      Ταξιδεύω συχνά μαζί της…

      Είπα πόσο χαίρομαι που επέστρεψες!

      Πολλά πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

