Το γράμμα «Δ»

Άνοιξα το λεξικό και έψαξα για το γράμμα «Δ»

Διάβασα και έμαθα για  το «δακρυϊκό υγρό»…

Διάβασα ότι  διευκολύνει τις κινήσεις των βλεφάρων…  

Έμαθα ότι προστατεύει τα μάτια από την ξηρότητα, τις σκόνες και τα ξένα σωματίδια καθώς και από πολλά μικρόβια…

Σε διάβασα και αισθάνθηκα ένα κόμπο στο λαιμό  να με πνίγει…

Σε διάβασα και ένιωσα τη θάλασσα να ξεχειλίζει από τα μάτια μου….

Διάβασα τις    σ κ έ ψ ε ι ς    σου και άφησα τα δάκρυα να κυλήσουν στο πρόσωπο, στην ψυχή…

……………………………………………………………………………

30 Σχόλια to “Το γράμμα «Δ»”

  1. Καλησπέρα, γλυκιά μου και ευαίσθητη Korallenia
    Γιατί σε βρίσκω πεσμένη απόψε;
    Tι είναι αυτό που σε έκανε να διακόψεις το
    ταξίδι σου και να δακρύσεις;
    Σου εύχομαι να είσαι γεμάτη πληρότητα και να
    συνεχίσεις το ταξίδι σου, χαμογελώντας!

    Τα κοχυλένια φιλιά μου!

    • akrogialia Says:

      happyshelly καλημέρα,

      Γλυκιά και ευαίσθητη…

      Είναι φορές Matriga μου που τα γεγονότα τρέχουν πριν από εμάς…

      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και την κοχυλένια αγκαλιά σου!

      Φιλιά!

      • happyshelly Says:

        Korallenia μου, καλή σου μέρα.
        Σε νιώθω όσο δεν φαντάζεσαι…
        Μοιάζουν λίγο οι διαθέσεις μας
        και συμφωνώ πως καμιά φορά τα
        γεγονότα τρέχουν πιο γρήγορα
        απ’ ότι μπορούμε να αντιληφθούμε.
        Όμως, μέσα μας τα βλέπουμε να
        έρχονται και κάνουμε τα στραβά μάτια.
        Για μένα μιλάω… Ίσως, να μην ισχύει
        αυτό στην δική σου περίπτωση, αλλά
        εγώ εθελοτυφλούσα κατά βάθος.

        Μια ζεστή αγκαλία και ένα τραγούδι
        που ίσως μας κάνει να κλαίμε, αλλά το
        κλάμα είναι δύναμη, όπως πολύ σωστά
        είπες και συ.

        Τα κοχυλένια μου φιλιά, φιλενάδα!

  2. κοραλλένια μου
    τελικά σε ένα λεξικό μπορείς να βρείς τόσα πολλά. Σκούπισε τα δάκρυα και χάρισε μας ένα χαμόγελο σου. Μια καλημέρα και ας είναι λίγα λεπτά πριν την είσοδο της νέας μέρας!!

    • akrogialia Says:

      george μου καλημέρα,
      Σίγουρα σε ένα λεξικό μπορείς να βρεις τόσα πολλά…
      Πριν από το γράμμα «Δ» είναι το γράμμα «Γ» και μετά από το γράμμα «Δ» είναι το γράμμα «Ε»….
      Θα μπορούσε να είναι ένας τρελός τυχαίος συνειρμός
      Γ Γάμος
      Δ Διαζύγιο

      Ε Ελευθερία
      …………………….

      Από την άλλη μπορεί να ήθελα να δώσω έμφαση όχι στο «Δ» αλλά στο «γράμμα»…στο γράμμα κάποιου από Δ… ή ίσως να μην ήταν ακριβώς γράμμα αλλά μέηλ…δεν ξέρω… ίσως ακόμα να δάκρυσα γι’ αυτά που ένιωσα ότι ήθελε να γράψει και όχι αυτά που έγραψε… στάθηκα όμως στο «Δ» στο δάκρυσα… δεν προχώρησα στο Ε στο έκλαψα…

      Μπορεί…

      Φιλιά

      • εγώ πάντως θα σταμάταγα στο Χ.
        Χ χαρά
        Χ χαμόγελο
        Χ χρεωκοπία
        Χ χαραυγή
        Χ ……..
        ……….
        καλό σου απόγευμα Κοράλλι

  3. Τελικά η διάθεσή μας είναι που μας κάνει να «βρίσκουμε» αυτό που την εκφράζει.
    Μπορούμε όμως να την επηρεάσουμε με το να βρούμε άλλες λέξεις όπως «διάστημα», «διασκέδαση», «δρόμος» , «δράση», «δροσοσταλίδα» κλπ.
    Καλή σου μέρα και εύχομαι αύριο να βρεις άλλη λέξη.

    • akrogialia Says:

      Ερατώ μου καλημέρα,

      …και η διάθεση χρωματίζεται κάθε στιγμή με βάση τα γεγονότα που διαδραματίζονται την κάθε στιγμή…

      Λέξεις υπάρχουν πολλές…

      Όμορφη η καινούρια Αρχή σου… και υπόσχεται πολλά….

      Φιλιά!

  4. Αν νοιώσεις την ανάγκη να δακρύσεις μην το εμποδίσεις…Άστα να κυλίσουν…σε ανακουφίζουν είσαι ένα βήμα πιο κοντά στην κάθαρση…
    Υπάρχουν όμως και τα κροκοδείλια δάκρυα…Απόφύγέ τα να μην σε παρασύρουν, όταν τα συναντήσεις…!

    • akrogialia Says:

      astrofegia μου καλημέρα,

      Την ανάγκη τη νιώθει πιο πολύ η ψυχή και όχι τα μάτια…

      …και τα δάκρυα της ψυχής δεν μπορεί να είναι κροκοδείλια…

      Φιλιά!

  5. Δ ε ν
    Υ π ά ρ χ ε ι
    Ν ό μ ο ς
    Α λ λ ά
    Μ ό ν ο
    Ι ε ρ ό ς
    Σ κ ο π ό ς

    ☀ OSIRIS ☀

    • akrogialia Says:

      Osiris μου καλημέρα,

      …πολλές φορές τα δάκρυα δεν δηλώνουν αδυναμία…αλλά δύναμη…πρέπει να είσαι πολύ δυνατός να αφήσεις την ψυχή σου να δακρύσει…

      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Φιλιά!

  6. σαν τα δάκρυα στεγνώνουν το λεξικό ανοίγει στο χ. 🙂
    καλημέρα σου! όμορφη να είναι. ανακουφιστική. ξέγνοιαστη. χαμογελαστή.

    • akrogialia Says:

      basnia μου καλημέρα,

      το «χ» για μένα γεννήθηκε μαζί μου… από την πρώτη στιγμή που ηρθα στον κόσμο ίσως ακόμη και λίγους μήνες πιο πριν…

      ίσως για να μου θυμίζει να χαμογελώ…

      πολύ όμορφη η ευχή σου… και στην ανταποδίδω με αγάπη

      φιλιά!

  7. Έίδες? και τα δάκρυα χρειάζονται οπότε αυτά που σε στενοχωρούν κάνουν καλό στα μάτια σου. Άσε που παλιά είχα διαβάσει για μια έρευνα που έλεγε ότι οι γυναίκες έχουν σπανιότερα στομαχικά προβλήματα επειδή κλαίνε περισσότερο από τους άντρες. Καλημέρα!

    • akrogialia Says:

      Καλό Παιδί Αλλά καλησπέρα,

      Τελικά όσο μεγαλώνουμε και ταξιδεύουμε προς των κόσμων των ενηλίκων…πόσα πολλά μαθαίνουμε…είδα Παιδί μου, είδα!

      Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα…και μην κάνεις τόσες πολλές ερωτήσεις στους φίλους σου…διαφορετικά να είσαι προετοιμασμένος για τις απαντήσεις…και μην είσαι τόσο περίεργος…σινεμά ήθελαν να πάτε τα παιδια…;)

      Φιλιά

  8. Έχω την εντύπωση πάντως πως το πιο σωστό όνομα για τις ανθρώπινες σχέσεις είναι… «Διαπλεκόμενα Συμφέροντα».
    Νομίζω πως εκείνο που δίνει πραγματική λύση και θα έπρεπε να έχουν όλοι μαζί τους, είναι αυτό.

    Επίσης θέλω να αναφέρω πως ο Έρωτας, είναι πολύ γρήγορο πράγμα.
    Ταχύτατο! Θα έλεγα πως είναι πιο γρήγορο σε ταχύτητα από την ταχύτητα του φωτός!
    Όταν ένα σώμα (και προκειμένου να) κινείται σε τέτοιες ταχύτητες, θα πρέπει να είναι ελαφρύ. Πολύ ελαφρύ! Βασικό αυτό. Πολύ βασικό!

    Επίσης… όταν κινείσαι σε τέτοιες ταχύτητες δεν μπορείς να βρίσκεσαι σε δύο μέρη ταυτόχρονα.

    Ξέρω πως είναι δύσκολα όλα αυτά και ο καθένας μπορεί να επιλέγει να εξαιρεί τον εαυτό του από κίνηση σε τέτοιες ταχύτητες.
    Όμως θα ήταν πολύ ενδιαφέρον αν γνώριζε το τι ακριβώς σημαίνει το να εξαιρείς τον ευατό σου από κίνηση σε τέτοιες ταχύτητες!
    Κάτι σαν διαφήμιση δλδ.
    Όμως ο Έρωτας, είναι πράγμα αμύθητης αξίας.
    Θα έλεγα πως η αξία του είναι πιο μεγάλη και από την αξία της ανθρώπινης ζωής. Όσο και να φαίνεται παράξενο αυτό!
    Γι’ αυτό και δεν διαφημίζεται.
    Έχεις δει πολλές διαφημίσεις στην t.v για Ferrari; Ή για ρολόγια Patek Philippe’s;

    Όλα αυτά όμως είναι πολύ μακριά από τους ανθρώπους και γι’αυτό δεν κλαίνε ποτέ για όλα αυτά.
    Γιατί να κλάψουν;
    Ούτε ΚΑΝ με το μυαλό τους δεν θα μπορούσαν να τα προσεγγίσουν ποτέ!
    Εκείνο λοιπόν που τους κάνει να κλαίνε είναι ό, τι είναι κοντά σε εκείνους.
    Οικείο!
    Μοιάζει με αυτούς!
    Θα μπορούσαμε λοιπόν να πούμε, πως εκείνο που τους κάνει να κλαίνε είναι στην ουσία ο εαυτός τους.

    Προσοχή: Θα ήταν καλό να μην γίνεται σύγχηση της λέξης «έρωτας» με την λέξη «Έρωτας» και της λέξης «εαυτός» με την λέξη «Εαυτός».

    ps: Είναι πολύ τυχεροί όσοι έρθουν σε επαφή με τον έρωτα και σε κάθε του «παιχνίδι», μπορεί και να κλάψουν ή απλά να δακρύσουν ακόμη και αν δεν τον αντιλαμβάνονται.
    Τα πράγματα γι’αυτούς, θα μπορούσαν να είναι κατά πολύ χειρότερα αν ερχόντουσαν σε επαφή με τον Έρωτα!
    Δεν δίνει ποτέ περιθώρια επιλογής και ποτέ δεν σου επιτρέπει να συνεχίζεις την ζωή σου αμέριμνος μετά από… ακόμη και μια απλή «γνωριμία» μαζί του.

    Τι τυχεροί που είμαστε και δεν το ξέρουμε… τελικά…!!!

    Αλήθεια… τι φαγητό φάγατε σήμερα; 😉

    Πειρατικά φιλιά

    • akrogialia Says:

      Για άλλη μια φορά θα συμφωνήσω με τη δική σου εντύπωση για τις ανθρώπινες σχέσεις… και η λύση που προτείνεις εφευρετική θα έλεγα…

      Όσο για το φαγητό θα ήθελα να φάω αυτό που έφαγες κι εσύ σήμερα και πήρες τόση δύναμη που το σχόλιο σου «μεταμορφώθηκε» και ήρθε στις κοραλλένιες μου σκέψεις ως spam

      «Επίσης… όταν κινείσαι σε τέτοιες ταχύτητες δεν μπορείς να βρίσκεσαι σε δύο μέρη ταυτόχρονα» Αυτό με βάζει σε έντονες και ένοχες σκέψεις…

      Το πρόβλημα μου δεν είναι ο έρωτας Πειρατή μου…η διάθεση μου πέφτει από την ανώριμη στάση και συμπεριφορά κάποιων ανθρώπων που επιτρέπουμε να εισβάλλουν στις σκέψεις και στη ζωή μας…

      Πραγματικός Θησαυρός το σχόλιο σου σήμερα…

      Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου και σε συγχαίρω γι’ αυτό που πραγματικά είσαι!

      Πολλά πολλά φιλιά!

  9. akrogialia Says:

    Καλησπέρα Κοχυλένια μου,

    Οι διαθέσεις καθώς και τα μουσικά ακούσματά μας όντως μοιάζουν…

    Το πανέμορφο κογχύλι σου σήμερα…βοήθησε στην παραγωγή αρκετής ποσότητας αλμυρού υγρού… τόσο όσο να ξεχειλίσει και ένα μεγάλο κογχύλι…

    Ευχαριστώ πολύ που πέρασες ξανά για να δεις πως είμαι…

    Μια από τα ίδια θα έλεγα…

    Πολλά φιλιά

    • happyshelly Says:

      Καλησπέρα Κorallenia μου.
      Πολύ χαίρομαι που έχουμε κοινά γούστα,
      όμως, λυπάμαι που έχουμε κοινές διαθέσεις…
      Ας είμαστε καλά, πάντως.
      Εγώ έκανα την κατάθεση ψυχής μου σήμερα
      με μια ανάρτηση μου, αφού στέγνωσαν πια τα δάκρυά μου
      και πάω για άλλα, πιο μεγάλα 😉
      Το κλάμα είναι λύτρωση και να το θυμάσαι πως κάθετι που
      φεύγει από την ζωή μας, αφήνει τη θέση του, σε κάτι νέο
      και πιο μεγάλο.
      Ο θησαυρός της ψυχής σου, έχει ανάγκη από άλλους πιο
      σπουδαίους θησαυρούς και σου εύχομαι από την ψυχή μου
      να σου έρθουν σύντομα στην πόρτα σου!

      Πολλά κοχυλένια φιλιά και ένα ζεστό χαμόγελο 🙂

      • akrogialia Says:

        …αυτό που φεύγει …αφήνει όμως και ένα απέραντο ΚΕΝΟ…
        Διάβασα την υπέροχη κατάθεσή σου σήμερα που όντως ξεχειλίζει από συναίσθημα…
        Εύχομαι ολόψυχα να αλλάξει η διάθεσή και των δυο μας…
        Είσαι όντως ψυχούλα…σε ευχαριστώ και πάλι
        Φιλιά!

  10. happyshelly Says:

    Σ’ ευχαριστώ πολύ, γλυκιά μου!
    Καρδούλα μου, όλα συμβαίνουν για να γινόμαστε πιο δυνατοί…
    Κράτα γερά και χαμογέλα!
    Είμαι περήφανη και συνάμα τυχερή που σε γνώρισα. Είμαι εδώ
    για σένα όποτε το θελήσεις.
    Κλάψε… Αρκεί να ξέρω πως δεν χαλάς την υγεία σου.
    Δεν έχουμε αυτή την πολυτέλεια καρδούλα μου.
    Μόνοι μας είμαστε στα δύσκολα, αλλά οι φίλοι γι’ αυτό είναι…
    Χαμογέλα! 🙂

    • akrogialia Says:

      Καλή μου,

      Και όπως είπα και στον george πιο πάνω…μετά το «Δ» ακολουθεί το «Ε» και μετά το «Ε» όλα τα υπόλοιπα…

      Ζ Ζωή

      Η Ήλιος

      Θ Θάλασσα

      Ι Ισορροπία

      Κ Κοράλλια και Κογχύλια

      Λ Λουλούδια

      Μ Μουσικές

      Ν Νότες

      Ξ Ξεγνοιασιά

      Ο Όνειρα

      Π Παραμύθια

      Ρ Ροδοπέταλα

      Σ Σοφία

      Τ Τρέλλα

      Υ Ύπαρξη

      Φ ΦΙΛΟΙ

      Χ Χαρά

      Ψ ΨΥΧΕΣ

      Ω Ω Ω Ω!

      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Πολλά Κοραλλένια Φιλιά

  11. akrogialia Says:

    Το Χ είναι πολύ όμορφο Γιώργο μου…όμως αν σταματήσεις στο Χ δεν θα φτάσεις ποτέ στο Ψ που είναι οι ψυχές…και υπάρχουν πολύ όμορφες Ψυχές…σαν και τη δική σου…και σαν όλων όσων επικοινωνούμε μέσα από αυτόν το ιδιαίτερο τρόπο επικοινωνίας των μπλογκ…

    Πολλά φιλιά!

  12. happyshelly Says:

    Yes! That’s my girl 😉

  13. Τα δάκρυα είναι καλό καταπραϋντικό.
    Μετά νιώθεις καλύτερα και συνεχίζεις.
    Παγίδα;
    Ίσως…
    Ίσως αντί να κλάψω είναι καλύτερα να δράσω.
    Όταν το συναίσθημα είναι ακόμα ζωντανό και δεν έχει «κοιμηθεί» απ’ το κλάμα.
    Μπορεί η παρακεταμόλη να διώχνει για λίγο τον πόνο, δε σταματάει όμως το πρόβλημα. Απλά σε κάνει να μην το νιώθεις.
    Έτσι τα νιώθω τα δάκρυα πολλές φορές.
    Μια «παρακεταμόλη της ψυχής»!
    Πάω τώρα στο επόμενο ποστ που είναι και πιο χαρούμενο! 🙂

    • akrogialia Says:

      Λίλιθ μου,

      αν καταφέρεις να ανακουφίσεις για λίγο τα συμπτώματα σίγουρα είναι καλύτερο από το να υποφέρεις συνέχεια …για κάτι το οποίο δεν έχει ουσιαστική θεραπεία… και το γνωρίζεις εκ των προτέρων…

      Σου εύχομαι τα δάκρυα σου να είναι πάντα από χαρά!

      Πολλά φιλιά και μια μεγάλη αγκαλιά!

Σχολιάστε

