Προσλαμβάνομαι;

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

1. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Όνομα: Κοραλλένια

Ημ. Γέννησης:: 18 Ιουλίου 2009

Οικογενειακή κατάσταση: Μοναχικό  Ερυθρό Κοράλλι από σπάνιο είδος οικογένειας

Διεύθυνση κατοικίας: https://korallenia.wordpress.com/   

2. ΣΠΟΥΔΕΣ

2009: Πτυχιούχος Τμήματος Κοραλλένιων Σκέψεων της Ανωτάτης Σχολής του Κοραλλένιου Βυθού.

Βαθμός: Δέκα με άριστα το Δέκα

 

3. ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

Σκέψεων: Άπταιστα

Σώματος: Άπταιστα

Σιωπής:  Άπταιστα    

 4. ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 

Πτυχιακή εργασία στα πλαίσια των σπουδών μου στην Ανωτάτη Σχολή του Κοραλλένιου Βυθού:  Θέμα: « Η δύναμη του λόγου»

 https://korallenia.wordpress.com/2010/02/03/%ce%b7-%ce%b4%cf%8d%ce%bd%ce%b1%ce%bc%ce%b7-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%bb%cf%8c%ce%b3%ce%bf%cf%85/

 Βαθμός:: 57 σχόλια, διαβάστηκε 543 φορές από επισκέπτες του Κοραλλένιου Βυθού.

 5. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

–          Γυμναστική αισθήσεων

–          Μουσική  http://radio.osiris7.co.cc/

6. ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

Μέσα από την έως τώρα ακαδημαϊκή κατάρτιση και επαγγελματική εμπειρία μου, καθώς και από την κοινωνική δραστηριότητά μου, καλλιέργησα χαρακτηριστικά όπως προθυμία για μάθηση, αφοσίωση, οργανωτικές ικανότητες, ευελιξία, ικανότητες στη συνεργασία και την επικοινωνία με άλλους, δεξιότητες στην επίλυση προβλημάτων, δημιουργικότητα, αισιοδοξία, πίστη στις ικανότητές μου, δεξιότητες διαχείρισης χρόνου και άγχους. 

7. ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ

–         Κος  Πειρατής  Bryan, Προϊστάμενος Τμήματος του  http://osiris7.co.cc/

 ……………………………………………..

 

Επιτέλους είναι Παρασκευή!

Εύχομαι σε όλους ένα υπέροχο Π/Σ/Κύριακο!

27 Σχόλια to “Προσλαμβάνομαι;”

  1. happyshelly Says:

    Καλημέρα Κorallenia μου
    Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι,
    που ξημέρωσε μια νέα χαμογελαστή μέρα
    για σένα!
    Καλή μου τι χαμόγελο είναι αυτό;;;
    Mέχρι τα αυτά!
    Eίσαι υπέροχη και το βιογραφικό σου
    το βρίσκω σούπερ, σαν και σένα!

    Πότε, θα καταλάβεις επιτέλους, ότι ήδη σε έχουμε δηλώσει και στον ΟΑΕΔ; Εσύ αποφασίζεις, αν θα μπορέσεις να ανταπεξέλθεις με τόσες πολλές προσλήψεις! 😉

    Tα κοχυλένια μου φιλιά

    • akrogialia Says:

      Matriga μου καλησπέρα!

      Το τραγούδι σου ΤΕΛΕΙΟ!

      Χμ… πειράζει να τα θέλω ΟΛΑ όσα με ρωτάει το τραγούδι σου?

      Σου άρεσε η φωτογραφία μου εεε?

      Μα δεν βγήκα μια θεά! χαχαχαχαχαχα

      Και εμένα μου άρεσε πολύ, το μεσημέρι την έβγαλα! Χαχαχαχαχαχαχαχα

      Καλό απόγευμα να έχεις!

      Πολλά πολλά φιλιά!

  2. Προσλαμβάνεσαι να μου φτιάξεις και το δικό μου βιογραφικό σημείωμα, korallenia μου… είναι τάλειο!
    Όσο για την παρέα δεν το συζητώ….είσαι ήδη στην καρδιά μας!
    Φιλάκια πολλά και σου εύχομαι επίσης ένας όμορφο σ/κ!!! 😉

    • akrogialia Says:

      Αστροφεγγιά μου, χαίρομαι που με έχεις προσλάβει να σου φτιάξω και το δικό σου βιογραφικό σημείωμα και μάλιστα χωρίς να με καλέσεις σε μια συνέντευξη πρώτα…όπως συνηθίζεται να γίνεται άλλωστε όταν κάνουμε αίτηση για κάποια θέση εργασίας! Χαχαχαχαχχχαα

      Θα χρειαστώ μια πρόσφατη φωτογραφία σου και το CV σου θα είναι έτοιμο…

      Αλήθεια για ποια θέση ενδιαφέρεσαι? Είσαι και ένα Αστέρι εσύ!

      Τρελλό κέφι λέμε…μετά το κλάμα ήρθε ο χαμός! Χαχαχαχαχχαχχαχαχχχα

      Πολλά φιλιά!

      Έρχομαι από εκεί κάτι είδα με νότες…

  3. Νομίζω πως θα πρέπει να «ξανακοιτάξεις» το… CV σου.
    Χάχαχαχααα 🙂
    Μπήκα στο post σου εκείνο (Η δύναμη του λόγου), τα ξαναδιάβασα και έσκασα στα γέλια! 🙂

    Μα τι φατσούλα είναι αυτή; Είναι δυνατόν να μη προσλαμβάνεσαι με τέτοια φατσούλα; 😉
    Είσαι ένα πραγματικό στολίδι και μια πανέμορφη ψυχή!

    Υπέροχο το post σου σήμερα και ευχαριστώ τόσο για την αναφορά σου στη Zion όσο και σε μένα προσωπικά σαν υπεύθυνο προϊστάμενο τμήματος…
    Μπούχαχαχααα 🙂

    Αυτό από μένα με μια μεγάλη αγκαλιά, πολλά πολλά φιλιά…
    …και τις ευχές μου να έχεις ένα υπέροχο, ξεκούραστο και κεφάτο Σαββατοκύριακο.

    • akrogialia Says:

      Πειρατή μου, το CV που μου έστειλες είναι απίστευτο…φοβερό γέλιο….χαχαχαχαχαχαχα

      Εεε…μας πώς νομίζεις πήρα το πτυχίο μου…με τέτοια πτυχιακή για τη «δύναμη του λόγου» σε παρακαλώ! Χαχαχαχαχα πιστεύω ότι ήταν από τα πιο όμορφα χαρούμενα ποστ που ανέβασα ποτέ…και τα σχόλια που κάναμε όλοι ήταν απίστευτα!

      Μα είδες πόσο όμορφη είμαι σήμερα…έστω και με καστανά μαλλιά! Χαχαχαχαχαχαχα

      Το τραγούδι που επέλεξες να μου χαρίσεις…πανέμορφο…με ταξίδεψε και μηδένισε για άλλη μια φορά τις αποστάσεις!

      Πανέμορφες οι ευχές σου και στις ανταποδίδω με αγάπη!

      Πολλά πολλά φιλιά!

  4. ps: όλη την ημέρα σήμερα, όποτε θυμάμαι την αγκαλίτσα… σκάω στα γέλια!!! 🙄

  5. χμ!!!! Κυρία Κοραλλένια το βιογραφικό σας καλύπτει υπερ αρκετά τα τυπικά προσόντα πρόσληψης ….. όμως εμείς εδώ στην Ελλάδα για να μπορέσουμε να σας κρίνουμε πρέπει να περάσετε και απο προσωπική συνέντευξη.
    Έτσι λοιπόν παρακαλείστε να προσέλθετε στο ……………….. ημέρα Τετάρτη και ώρα 10:00 …….. για την συνέντευξη σας. Παρακαλείστε να είστε ενδεδυμένη αναλόγως και να μην συνοδεύεστε απο κανέναν γιατί μπορεί να αργήσουμε. ;)))))))))

    Καλό σαβατοκύριακο Κοραλλένια!!!!!!!!!!!!

    • akrogialia Says:

      george μου καλησπέρα!

      Συνέντευξη εεε?

      Μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις τα άτομα που θα απαρτίζουν την επιτροπή που θα κάνει τις συνεντεύξεις…ξέρεις να τους κάνω ένα τραπέζι το σ/κ, να τους πάω καμιά εκδρομή, πριν από την Τετάρτη! Χαχαχαχαχαχαχαχαχχα

      Καλό σ/κ Γιώργο μου!

      Πολλά πολλά φιλιά!

      • Κοράλλι μου
        επειδή ως γνωστόν η Ελλάδα αποτελεί την κοιτίδα του πολιτισμού και της δημοκρατίας η επιτροπή είναι μονομελής και απαρτίζεται μόνο απο μένα. Γιατί αν ήμασταν παραπάνω φοβάμαι οτι θα παίζαμε ξύλο 🙂 🙂
        Μπορείς λοιπόν να μου κάνεις ευχαριστώς το τραπέζι να με πας και εκδρομή. Όμως μην γελιέσαι! Δεν δωροδοκούμε με τέτοιας μορφής δώρα !!!!!!!!!!!!!!
        🙂

  6. korallenia Says:

    OSIRIS

    Ουπς! Νομίζω ότι αυτό ήταν τίτλος ενός ποστ σου έτσι!

    Χαίρομαι που εκφράζεις με ένα ολόκληρο ποστ ( http://osiris7.co.cc/?p=1339 ) την χαρά σου Πειρατή μου!

    Πολλά φιλιά!

  7. korallenia Says:

    Εγώ δεν γελιέμαι Γιώργο μου,

    Εσύ μην λες μεγάλα λόγια…γιατί δεν είδες τη μορφή…άσε να τη δεις πρώτα και μετά έχεις να πεις…

    Πού θα με πας εκδρομή?

    Θέλω και βουνό…θέλω και θάλασσα!

    Πολλά πολλά φιλιά!

  8. Καλησπέρα!
    Προσλαμβάνεσαι στο πρόγραμμα «Ελεύθερη Διαχείριση Σαββατοκύριακου»!
    Εύχομαι να περάσεις τέλεια!

    • akrogialia Says:

      Ερατώ μου πολύ καλησπέρα σου!

      Μου αρέσει η πρόταση σου! Από ποιο σ/κ ξεκινάω? Χαχαχαχαχαχα

      Πολλά φιλιά!

  9. και ξημερώνει σάββατο. και με τέτοιο χαμόγελο το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να χαμογελάσεις και να δώσεις και αύξηση! 😉
    φιλιά σου πολλά! 🙂

    • akrogialia Says:

      basnia μου καλησπέρα…

      Ξημέρωσε τα Σάββατο…και έχει περάσει και το μεσημέρι…και ευτυχώς ακόμα χαμογελάω… θα μου δώσεις και αύξηση εεεε! Θέλω και ένα έξτρα επίδομα από σένα!

      Μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά πολλά φιλιά!

      • Από τώρα φυσικά!
        Έχει και καλό καιρό , για να δούμε πώς θα το αξιοποιήσεις!!!

  10. Αγαπημένο μου Μοναχικό Ερυθρό Κοράλλι από σπάνιο είδος οικογένειας,

    Αν και είσαι μόλις 8 μηνών και άτομα αυτής της ηλικίας τα… αποφεύγω, προσλαμβάνεσαι (με χίλια) γιατί με τέτοιο βιογραφικό, πρέπει να είσαι βρέφος θαύμα!!!
    Άσε που… με τέτοια φατσούλα, δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που να μπορέσει να σου αντισταθεί! 🙂

    Φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΥΓ: Με τη γυμναστική αισθήσεων, φτιάχνεις κορμί; 🙂

    • akrogialia Says:

      Λίλιθ μου, μια μεγάλη αγκαλιά από μένα! Μου έλειψες πολύυυυυυυυυυυυυυυ!

      Χαίρομαι που επέστρεψες!

      Είμαι κοράλλι θαύμα! Χαχαχαχαχαχαχα

      Αν το γυμναστήριο που γυμνάζω και τις 6 αισθήσεις μου είναι ο κόσμος των μπλογκς…τότε εσύ τι λες? Φτιάχνω κορμί? Χαχαχαχαχαχχαχαχχα

      Βασικά το μόνο σημείο του κορμιού μου που γυμνάζω είναι τα δέκα δάχτυλα των χεριών μου! Έχουν γίνει λεπτά και πολύ μακριά…χαχαχαχαχαχχαααααχχχχχχχ

      Πολλά πολλά πολλά φιλιά!

      ΥΓ Δες αν θες το CV που προτείνει ο Πειρατής! Είναι Απίστευτο! Ξεκαρδιστικό!

      • Το είδα!!! Ξέχασα απλά να το σχολιάσω!
        Είναι απίστευτο!!!
        Γέλασα πολύ με την ευτραφή κυρία που ανέβηκε στο βάρθρο και άρχισε να γίνεται από Αφροδίτη της Μήλου μέχρι Αφροδίτη του Botticelli!
        Χαχαχαχαχαχααα

  11. akrogialia Says:

    Ωωωωω Ερατώ μου σ’ ευχαριστώ πολύ!
    …για να δούμε τι θα κάνω! Χαχαχαχαχαχαχα

    Πολλά φιλιά!

  12. akrogialia Says:

    Λίλιθ μου, εγώ βασικά γελούσα από την ώρα που άρχισε να γράφει και να μουντζουρώνει το χαρτί μέχρι και το τέλος που το υπόγραψε! Χαχαχαχαχαχαχαχα

    Το έχω στείλει με μέηλ σε φίλους μου και έχουν λυθεί στα γέλια! χαχαχαχχαχα

  13. Χααααααααααααααχαααααααααααααααχα!πολύυυ ωραίο καλή μου!πολύυ ωραίο μπράβο!!!περισπούδαστη είσαι βλέπω…ε,θα είναι άδικο να ΜΗ σε προσλάβει ο πειρατής μας…χαααααααααααααααχαχαχα!ε,τέτοιο ταλέντο μη πάει χαμένο…..χιιιιιιιιιιιιιιχιιιιιιιιιιιιιχι!!! πολύ ωραίο ποστάκι!πολύ γέλασα!!… καλησπέρες……..

    • akrogialia Says:

      Αθανασία μου, χαίρομαι πολύ που το ποστ μου σε έκανε να γελάσεις, άλλωστε αυτός ήταν ο απώτερος του σκοπός και έχει αρχειοθετηθεί ως χιούμορ! Χαχαχαχαχαχαχα

      Σου εύχομαι να έχεις μια πανέμορφη Κυριακή!

      Πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

