Ήρθες αργά…

Μπορεί να σ’ έφερε τ’ αγέρι τις μαργαρίτες που μαδά
Μπορεί να σ’ έφερε το κύμα στην αμμουδιά που τραγουδά
Μπορεί να σ’ έφερε η χαρά, μπορεί να σ’ έφερε η λύπη
μα είναι αργά, πολύ αργά να μου ξυπνήσεις καρδιοχτύπι.

Ήρθες αργά στο δρόμο της ζωής μου
Ήρθες αργά για να μου φέρεις τη χαρά
Μιαν άλλη πέρασε τα χάδια της με κέρασε
Κάποια βραδιά μου πήρε την καρδιά

Ήρθες αργά στο δρόμο της ζωής μου
Ήρθες αργά πώς θες αλήθεια να στο πω;
Δεν ερωτεύομαι μαζί σου κι αν πλανεύομαι
Ήρθες αργά ακόμα εκείνη αγαπώ.

Μπορεί να σ’ έφερε τ’ αγέρι τις μαργαρίτες που μαδά
Μπορεί να σ’ έφερε το κύμα στην αμμουδιά που τραγουδά

Ήρθες αργά στο δρόμο της ζωής μου
Ήρθες αργά για να μου φέρεις τη χαρά
Δεν ερωτεύομαι μαζί σου κι αν πλανεύομαι
Ήρθες αργά ακόμα εκείνη αγαπώ.

………………………………..

39 Σχόλια to “Ήρθες αργά…”

  1. Ήθελα να προλάβω να σου αφιερώσω το τελευταίο τραγούδι που έβαλες του Χατζηγιάννη, όμως με πρόλαβες…αντί αυτού λοιπόν θα σου «χαρίσω»:

    Φιλιά πολλά πασπαλισμένα με αστερόσκονη! 🙂

    • akrogialia Says:

      Ευχαριστώ πολύ Αστροφεγγιά μου!

      Είμαι με δυο ώρες ύπνο… στις 8 το πρωί έπρεπε να φύγω…και από το μεσημέρι που επέστρεψα έκανα ότι ήταν δυνατό να κοιμηθώ και αυτός αρνείται πεισματικά…έτσι κι εγώ εφάρμοσα τη δική μου ταβανοθεραπεία με ακούσματα που με εκφράζουν…κάποιες φορές με βοηθάει αυτό…κάποιες άλλες όχι… σήμερα μάλλον δεν βοηθήσε…

      Πολλά φιλιά και να περάσεις και εσύ όμορφα το υπόλοιπο της Κυριακής…

  2. akrogialia Says:

    Κλείνω τα μάτια μου, με τη σκέψη πως σε έχω στην αγκαλιά μου. Αν κάποιο δάκρυ κυλήσει από τα μάτια μου, είναι επειδή ακούγοντας αυτό το τραγούδι, μου λείπεις αφόρητα.

  3. akrogialia Says:

    Άνοιξα σήμερα το παράθυρο… Κοιτάζοντας έξω περίμενα να δω τη μορφή σου, ανακατεμένη με τα αρώματα της Άνοιξης…. Κοίταζα μέχρι που ήρθε ο χειμώνας της έλλειψης σου στην καρδιά μου, και μαράθηκαν τα όνειρά μου…

  4. Για να σε κάνω να χαμογελάσεις, θα σου αφιερώσω αυτό…

    Και παρεπιπτόντως, κοίτα πόσο μοιάζει το ρεφρέν του με το ρεφρέν του – κατά τα άλλα – υπέροχο κομμάτι των Όναρ που έβαλες. 🙂

    Και μην ξεχνάς…

    Όλα γίνονται, όλα αρχίζουν ξανά
    Δε σταμάτησε ο χρόνος
    Σε ταξίδι κρυφό για το πουθενά
    Κάποιος έφυγε μόνος
    Όλα γίνονται το ποτάμι κυλάει
    Κι η ζωή μια σταγόνα
    Μες το κύμα παφλάζει παίζει γελάει
    Κι’ ονειρεύεται ακόμα!

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Λίλιθ μου,
      ……………………
      …………………….
      ………………………

      Σ’ ευχαριστώ!

      Να έχεις μια ξέγνοιαστη Κυριακή!

      Πολλά φιλιά!

  5. υπάρχει πραγματικά αργά; σαν έρχεται αυτό που ευχόμαστε που ονειρευόμαστε που ευχόμαστε το όποιο αργά τίποτα δεν μοιάζει πλέον.
    και ναι κάλλιο αργά παρά ποτέ.
    στο ποτέ του πάντα. και στο πάντα του όλα.

    κάλλιο αργά παρά ποτέ αρχίζει και το τραγούδι στο βίντεο. 🙂
    φιλιά σου! πολύ καλό βράδυ!

    • akrogialia Says:

      …κι όμως υπάρχει basnia μου…

      Πολύ όμορφο το τραγούδι που άφησες εδώ… και σε ευχαριστώ!

      Όνειρα γλυκά σου!

      Πολλά φιλιά!

  6. Εδώ είμαι.

    Την καλησπέρα μου.

    Όμορφος τρόπος για να γιορτάσει κανείς την.. ποίηση!

    😉

    • akrogialia Says:

      Εσύ είσαι εδώ…εγώ μάλλον απουσιάζω σήμερα…

      Ο καθένας γιορτάζει με τον τρόπο του…

      Καλησπέρα…

  7. Ούπς!

    Ξέχασα να σου πω το όνομά μου.
    O Bryan είμαι.

  8. Ευχαριστώ γλυκιά μου
    Επίσης……….

Σχολιάστε

