Επιστήμη και Συμφέροντα…

Σήμερα θέλησα να μοιραστώ μαζί σας ένα email ενός αξιόλογου ανθρώπου από τον κόσμο της Ιατρικής Επιστήμης προς εμένα το οποίο με έχει συγκινήσει πολύ…

Είναι λυπηρό όταν τα όποια οικονομικά συμφέροντα κάποιων… φιμώνουν την ίδια την επιστήμη…

«Σου γράφω γιατί θέλω πραγματικά να σε ευχαριστήσω για τη στάση που τήρησες στο πρόβλημα που προέκυψε. Έχεις δίκιο ότι και εγώ αν ήμουν στην ίδια θέση με τη δική σου θα έπαιρνα την ίδια απόφαση με σένα.

Θα συναντηθεί ολόκληρη η επιτροπή τις επόμενες μέρες και θα κουβεντιάσει το θέμα. Εγώ ξέρω ξεκάθαρα μέσα μου ότι εσύ είσαι η πιο κατάλληλη για αυτή την ομιλία (Το απέδειξες ήδη με τα κείμενα και το powerpoint που μου έστειλες).

Θα σε ενημερώσω μόλις έχω την απόφαση της επιτροπής.

Θέλω να ξέρεις ότι αυτή τη στιγμή γίνεται ένας μεγάλος πόλεμος μέσα μου.

Να υποκύψω στις αφόρητες πιέσεις; Να προσαρμοστώ στο σύστημα; Ή να κάνω αυτό που λέει η συνείδηση μου; Ξέρω ότι για το καλό του συνεδρίου είναι να είσαι εσύ εκεί και για το καλό της ενημέρωσης του κόσμου που είναι ο σκοπός του συνεδρίου.

Έχω μάθει να είμαι ασυμβίβαστος και πολλές φορές το έχω πληρώσει ακριβά. Αυτή την περίοδο δέχομαι έντονο προσωπικό πόλεμο για ευνόητους λόγους και δεν ξέρω που θα καταλήξει αυτό.

Πραγματικά λυπούμαι που κάποιοι άνθρωποι δεν μπορούν να ξεχωρίσουν την επιστήμη από τα οικονομικά συμφέροντα.

Όπως και να έχει, με έχεις συγκινήσει.

Σε ευχαριστώ και πάλι.»

 

 ……………………….

40 Σχόλια to “Επιστήμη και Συμφέροντα…”

  1. Money is the centre of the universe!
    Στην επιστήμη, στην εκκλησία, στην πολιτική, στις οικογένειες… παντού!
    Ελπίζω ο συγκεκριμένος επιστήμονας να καταφέρει ν’ αντισταθεί στη «συμμορία» που τον πιέζει και να κάνει αυτό που του λέει η συνείδησή του ότι είναι σωστό.
    Θα είναι ένα μεγάλο βήμα γι’ αυτόν και ένα μικρό (αλλά πολύ σημαντικό) για την ανθρωπότητα.

    Καλημέρα Κοραλλένια μου!
    Φιλιά πολλά!!!

    • akrogialia Says:

      «Όπως βλέπετε το γράμμα αυτό κοινοποιείται και σε ολόκληρη την επιστημονική επιτροπή για καθαρά λόγους διαφάνειας.

      Ευτυχώς βρήκαμε τη λύση που να μας ικανοποιεί όλους μα πρώτα από όλα να ικανοποιεί τις ανάγκες και το στόχο του συνεδρίου μας.

      Η Κοραλλένια λοιπόν θα κάνει τη παρουσίαση όπως την έχει ετοιμάσει και θα αφαιρέσει το ………………………..το οποίο θα παρουσιάσει η Δρ……..

      Η Κοραλλένια θα έχει το χρόνο που της έχουμε υποσχεθεί που είναι 15 – 20 λεπτά και η Δρ. ….θα έχει 6 – 7 λεπτά να παρουσιάσει το…………………Στο τέλος θα είναι και οι δυο στη διάθεση του κοινού για ερωτήσεις. Μπορούμε να δώσουμε σε αυτό το θέμα 40 αντί 30 λεπτά μαζί με τη συζήτηση, ανάλογα με το πόσες ερωτήσεις θα έχουμε.

      Στο βιβλίο θα δημοσιευθεί μόνο το άρθρο που έγραψε η Κοραλλένια και το οποίο σας επισυνάπτω.

      Κοραλλένια, θα σε παρακαλούσα να στείλεις στη Δρ……..όσο πιο γρήγορα μπορείς την παρουσίαση σου (Έχω την πρώτη που μου έστειλες αλλά θα ήταν καλύτερα να στείλεις εσύ αυτό που αισθάνεσαι ότι τελικά θα παρουσιάσεις) για να την έχει υπόψιν της και επίσης θα παρακαλούσα τη Δρ…….να κοινοποιήσει σε όλους μας τη δική της παρουσίαση μόλις την έχει έτοιμη.»

      Λίλιθ μου,

      Αυτό το email το πήρα πριν από λίγο…

      Μετά από ένα μαραθώνιο τηλεφωνημάτων και μηνυμάτων βρέθηκε μια «λύση»…

      Είμαστε για κλάματα!

      Καλή σου μέρα Λίλιθ μου! Πολλά φιλιά!

  2. Εσύ μη μασάς. Ας προσπαθούμε για το σωστό και ας μην τα καταφέρνουμε. Καλύτερα απ το να μην κάνεις τίποτα.

    • akrogialia Says:

      Ξέρεις κάτι Καλό Παιδί Αλλά…

      Η πρώτη μου σκέψη ήταν να αποχωρήσω από το συγκεκριμένο συνέδριο… αν και είχα εργαστεί και είχα αφιερώσει αρκετό προσωπικό χρόνο για να ετοιμάσω την παρουσίαση και όχι σε χρόνο δουλειάς…αλλά απόγευμα και σ/κύριακα. Και το συνέδριο θα είναι και σ/κ. Και όλα αυτά χωρίς οποιαδήποτε οικονομική αμοιβή.

      Όμως μόλις ανακοινώθηκε το πρόγραμμα του συνεδρίου στο νετ με τους ομιλητές δεν μπορείς να φανταστείς τι έγινε! Έτσι για να απαλλάξω τον Πρόεδρο της Επιστημονικής Επιτροπής του Συνεδρίου του είπα αφού γίνεται τόσος σάλος για το άτομο μου…και φυσικά όχι για μένα σαν πρόσωπο…οι περισσότεροι δεν με γνωρίζουν…αλλά ο σάλος έγινε γι’ αυτό που αντιπροσωπεύω… και θίγει σε πολλούς τα οικονομικά τους συμφέροντα… να μην κάνω την παρουσίαση. Όμως ο ίδιος δεν το δέχτηκε…και τελικά πάει κόντρα στο σύστημα. Θα δείξει… το συνέδριο θα γίνει τον Μάιο… θα δείξει αν επιβιώσω μετά από αυτό…αν χαθώ τον Ιούνιο ψάξετε για μένα ! χαχαχαχαχαχαχαχα

      Τι ωραία και δυναμικά που μπήκε αυτή η βδομάδα!

      Καλό σου απόγευμα!

  3. Συμφωνώ απόλυτα με τη Lilith στα όσα λέει…
    Καλή σου μέρα Korallenia μου!

    • akrogialia Says:

      Καλό μεσημέρι Αστροφεγγιά μου!

      Είναι φορές που θέλεις να φωνάξεις δυνατά « σε τι κόσμο μπαμπά με έφερες να ζήσω!»

      Πολλά φιλιά!

  4. είμαι βέβαιος πως θα αποφασίσεις σίγουρα αυτό που πρέπει να κάνεις.
    Μια καλημέρα απο μένα.

    • akrogialia Says:

      Πότε είπες ότι θα έρθω για προσωπική συνέντευξη?
      Αύριο νομίζω! Χαχαχαχαχαχα

      Αχ…Γιώργο μου…είμαστε για κλάματα!

      Καλό μεσημέρι και σε σένα!

      Πολλά φιλιά!

  5. όταν η πλειοψηφία των γιατρών, τουλάχιστον ένα μεγάλο ποσοστό, γίνονται γιατροί γιατί έχει λεφτά και μάλιστα πολλά πολλά λεφτά αν πιαστείς στο επάγγελμα, τότε είναι αναμενόμενη αυτή η λυπηρή αλήθεια.
    και σε επαγγέλματα σαν γιατρούς θα έπρεπε να ήταν πρωτίστως λειτούργημα. η υγεία θα έπρεπε να ήταν παντελώς δωρεάν για τον καθέναν. και είναι τραγικό ολόκληροι λαοί να γίνονται πειραματόζωα για το κέρδος μερικών μεγαλογιατρών και μεγαλοφαρμακοβιομηχάνων.
    λες και αν τους θάψουν σε χρυσά φέρετρα δεν θα γίνουν χώμα και σκόνη.
    κατά τα άλλα φιλιά σου πολλά! καλησπέρες όμορφες και περισσότερες!

    • akrogialia Says:

      Όπως τα λες είναι Βασίλη μου,

      Πάνω από όλα το χρήμα δυστυχώς…ακόμα και σε επαγγέλματα που έχουν να κάνει με το πολυτιμότερο αγαθό την υγεία!

      Υπάρχουν όλο και πιο μεγάλα αντικρουόμενα οικονομικά συμφέροντα όσο περνάει ο καιρός…

      «…χώμα και σκόνη» Πολύ σωστά το έθεσες!

      Μου αρέσουν πολύ αυτές οι καλησπέρες οι όμορφες και περισσότερες που μου εύχεσαι!

      πολλά φιλιά! πολλά…

  6. Καλησπέρα Κοραλλένια μου!
    Έχουμε ακόμη ένα λόγο να πιστεύουμε
    πως είμαστε τυχεροί γιατί είσαι φίλη μας!
    Και βέβαια εννοείται ότι εσύ θα κάνεις
    αυτό που αρχικά είχες προγραμματίσει
    ενάντια στο σύστημα αυτό που προσβλέπει
    μόνο στο ίδιον ώφελος…
    Αλλιώς τι πειρατίνα θα ήσουν μάτια μου; 😉

    Tα σέβη μου και τα κοχυλένια μου φιλιά!!

    • akrogialia Says:

      Matriga μου, καλησπέρα και σε σένα!

      Τελικά από ό,τι φαίνεται τίποτα δεν έχει ξεκαθαρίσει. Ο μαραθώνιος με τα μέηλ συνεχίζεται, τι για πισώπλατες μαχαιριές, τι για χτυπήματα κάτω από τη μέση γράφουν…ειλικρινά λυπάμαι να διαβάζω τέτοια μέηλ…να διαβάζω την κατάντια ανθρώπων υποτίθεται μορφωμένων…

      Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου που αντιπροσωπεύω ως μέλος στο συγκεκριμένο συνέδριο λέει να αποχωρήσουμε και κοινοποιήσουμε στον τύπο τους λόγους της αποχώρησής μας… το θέμα έχει πάρει υπερβολικά μεγάλες διαστάσεις…και δεν αξίζει…νιώθω πολύ άσχημα…

      Δεν ξέρω τι θα γίνει στο τέλος…θα δείξει…

      Πολλά φιλιά Μαρία μου! Τυχερή είμαι εγώ που σας γνωρίζω έστω κι έτσι!

      • Korallenia
        Λυπάμαι που βλέπω τόση στενομυαλιά και
        κομπλεξισμό σε ιατρικούς κύκλους…
        Τι σημασία έχει αν είναι μορφωμένοι, καλή μου;
        H ποιότητα του ανθρώπου δεν έχει να κάνει
        με το κοινωνικό και μορφωτικό του επίπεδο.
        Είναι θέμα παιδείας από την οικογένεια νομίζω.

        Εύχομαι όλα να πάνε κατ’ ευχήν και να βρεθεί
        τρόπος να συμμετέχεις με την εργασία σου.

        Όσο για το ότι δεν έχουμε γνωριστεί από κοντά
        στο χέρι μας είναι κάποια στιγμή να το κάνουμε
        εφικτό. Ποιος ξέρει πότε θα γίνει… όμως είμαι σίγουρη!

        Πολλά πολλά φιλιά και καλή τύχη φιλενάδα μου

  7. «ο απέδειξες ήδη με τα κείμενα και το powerpoint που μου έστειλες»

    Φίλε μου καλέ,

    Αν δεν έχεις δει ακόμη το δώρο που μου έστειλε τα περασμένα Χριστούγεννα ο Αι… Βασίλης…

    …ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ POWERPOINT!!! 👿

    Ευχαριστώ.

    …κατά τα άλλα καλά.
    Καμιά αγκαλίτσα από αρκουδάκι, έχουμε σήμερα ή θα τη βγάλουμε ξεροσφύρι; 🙄

    Φιλιά πολλά

    Θέλω να ξέρεις ότι αυτή τη στιγμή γίνεται ένας μεγάλος πόλεμος μέσα μου επίσης. Για άλλο λόγο όμως… 😉

    Μπούχαχαχαααα 🙂

    • akrogialia Says:

      Πειρατή μου, το πανηγύρι συνεχίζεται κάπως έτσι και σήμερα όλη μέρα…

      «…όταν λοιπόν ήρθε η εισήγηση για αυτό το θέμα ένα από τα μέλη πρότεινε την Κοραλλένια. Δεν πέρασε από το μυαλό μου καν ο συσχετισμός που αναφέρει ο φίλος και συνάδελφος Δρ…..

      Έγινε αποδεκτό από όλους και η Κοραλλένια έχει ετοιμάσει μια καταπληκτική ομιλία και ένα υπέροχο άρθρο.

      Η Κοραλλένια δεν θα πάει στο συνέδριο για να προωθήσει το ……. Είναι ένας επιστήμονας όπως και εμείς και θα καταθέσει τη δική της εμπειρογνωμοσύνη.

      Επειδή όμως βλέπω ότι ανησυχείτε ιδιαίτερα για το θέμα θα εισηγηθώ να λάβει μέρος και η Δρ…. Θα επανέλθω σύντομα μόλις έχω νέα από την επιτροπή.

      Πραγματικά λυπούμαι που η απόφαση αυτή της επιστημονικής επιτροπής δυσαρέστησε τους συναδέλφους και θα προσπαθήσω να βρω λύση να διορθωθεί το πρόβλημα.»

      Από την Κυριακή το πρωί δεν μπορείς να φανταστείς τι γίνεται…και όλα αυτά γιατί κάποιοι νιώθουν τρομερή ανασφάλεια…
      ………………..

      Το βιντεάκι που μου χαρίζεις τώρα βρήκα χρόνο να το δω και ειλικρινά είναι πανέμορφο και σε ευχαριστώ…

      Πολλά φιλιά!

      ΥΓ: Καλά ο Αη Βασίλης εσένα σου έφερε παρουσίαση? Χαχαχαχαχαχαχα

  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑ!!!

    * * *

  9. Korallenia μου,
    Σε σκέφτομαι και δεν ξέρω γιατί,
    αλλά θέλησα να σου αφιερώσω ένα τραγούδι
    που ίσως να μην σου αρέσει,
    αλλά νομίζω πως η επιλογή μου,
    θα σε κάνει να χαμογελάσεις! 😉

    Αυτό θέλω για σένα τώρα! 🙂

    • akrogialia Says:

      Η ειρωνεία Matriga μου είναι ότι αυτό που θα παρουσιάσω είναι ένα από τα κύρια αντικείμενα εργασίας μου… δεν θέλω να το παινευτώ αλλά έχω χάρισμα στις παρουσιάσεις…μεταμορφώνομαι…γίνομαι άλλος άνθρωπος και όπως μου λένε έχω απίστευτη προσέγγιση ακόμα και σε ανιαρά θέματα…η επιλογή μου δεν έγινε τυχαία…αλλά βλέπεις θίγονται τα οικονομικά συμφέροντα κάποιων…

      Αισθάνομαι άσχημα γιατί έχουν σταλεί πολλά μέηλ από ανθρώπους που δεν με γνωρίζουν καν προσωπικά με πολύ προσβλητικό περιεχόμενο…

      Όσο για το αν θα τα πούμε από κοντά…μακάρι…

      Σου εύχομαι να έχεις ένα όμορφο βράδυ!

      Είμαι τόσο εξαντλημένη και σωματικά και ψυχολογικά απόψε…και το βιντεάκι σου όντως μου έκλεψε λίγο χαμόγελο…

      Πολλά φιλιά!

  10. Κλείσε τ’ αυτιά σου στις φωνές και τις διαμαρτυρίες γύρω σου και απλά…
    do what you have to do!
    Χρειάζεται δύναμη, αλλά την έχεις!
    Τόση κι’ ακόμα περισσότερη!
    Τη μέρα της παρουσίασης, θα σου στέλνουμε όλη την πειρατική μας ενέργεια και θα τα πας μια Χαρά!!! 😉

    Φιλιά πολλά πολλά!!!

    • akrogialia Says:

      Αυτό το μέηλ το πήρα πριν από λίγο Λίλιθ μου…

      «Όπως σας υποσχέθηκα είδαμε το ζήτημα με την επιστημονική επιτροπή και έγινε η πιο κάτω διευθέτηση, που πιστεύω ικανοποιεί όλους. Στη συνεδρία θα συμμετέχει και Δρ…η οποία θα παρουσιάσει….

      Βλέπετε λοιπόν ότι όταν υπάρχει καλή πρόθεση και διάθεση για συνεννόηση λύνονται όλες οι παρεξηγήσεις.

      Εντούτοις εξακολουθώ να πιστεύω ότι ακόμα και αν η παρουσίαση δινόταν μόνο από την Κοραλλένια δεν θα αποτελούσε με κανένα απολύτως τρόπο «Κτύπημα κάτω από τη μέση» από την επιστημονική επιτροπή του συνεδρίου μας, η οποία επιλέγει τη θεματολογία και τους ομιλητές με αντικειμενικά κριτήρια και μόνο και με στόχο να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του συνεδρίου.»

      Λίλιθ μου, να είσαι σίγουρη ότι θα σας ενημερώσω έγκαιρα για την ακριβή ώρα της παρουσίασης και όταν θα κοιτάξω το κοινό και θα πω Καλημέρα θα απευθύνομαι και σε σας! Με συγκινεί πολύ αυτό που είπες για την πειρατική ενέργεια…

      Φαντάσου όμως πόση αρνητικότητα χύθηκε στο πρόσωπο μου από όλους αυτούς αυτή τη βδομάδα… δεν μου έχει τύχει ποτέ ξανά αυτό, από τόσα πολλά άτομα και την ίδια χρονική περίοδο…

      Πολλά φιλιά Λίλιθ μου!

      • Κorallenia μου,
        Να θυμάσαι πως καμία αρνητική ενέργεια δεν υπερνικά
        την θετική ενέργεια από καρδιάς!
        Και συ αυτήν, θα την εισπράττεις πάντα με περισσεία
        απ’ όποιον σε γνωρίσει σε βάθος ή όποιον θελήσει να
        μοιραστεί στιγμές μαζί σου, έστω και μέσω ενός διαδικτυακού
        πειρατικού 😉

        Μακάρι να μπορούσαμε να είμαστε εκεί, να σε καμαρώσουμε!

        Kαλημέρα με θετική ενέργεια,
        σαν αυτή που πολύ σωστά τόνισε η Lillith μας!

  11. Τελικά υπάρχει ελπίδα !!!
    Όταν άνθρωποι βάζουν την ναξιοπρέπεια και το καθήκον πάνω απ’ το χρήμα …
    Καλό κουράγιο …

    • akrogialia Says:

      side21 πολύ καλησπέρα!

      Ναι, υπάρχει ελπίδα και εξαρτάται από όλους εμάς!

      Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, θα μου χρειαστεί όσο δεν φαντάζεσαι…

      Καλό βράδυ αν έχεις!

      Φιλιά!

  12. akrogialia Says:

    Matriga μου,

    Χρόνια Πολλά για τη γιορτή σου σήμερα!

    Πολύ όμορφες οι σκέψεις σου και σήμερα για μένα και σε ευχαριστώ πολύ!

    Εύχομαι να έχεις ένα όμορφο βράδυ απόψε!

    Πολλά φιλιά!

    • Κοραλλένια μου, σ’ ευχαριστώ, αλλά δεν γιορτάζω σήμερα.
      Τον δεκαπενταύγουστο είναι η γιορτή μου.
      Η Lillith μας μου ευχήθηκε γιατί σήμερα είναι
      του Ευαγγελισμού.
      Έχεις όλη την θετική σκέψη από μας και θα το δεις
      πως όλα θα πάνε κατ’ευχήν! Πίστεψε το 🙂

      Πολλά πολλά φιλιά!

  13. θα επιμείνω. Εγώ είμαι βέβαιος πως εσύ θα πράξεις αυτό που πρέπει να κάνεις και δεν θα φοβηθείς τίποτα και κανέναν.
    Όσο για την χολή που χύθηκε στο πρόσωπο σου μην σε στεναχωρεί. Βλέπεις η χολή χύνεται για να δηλητηριάσει τους ικανούς. Και εσύ προφανώς είσαι ικανή κάτι που δεν τους αρέσει καθόλου.
    Εσύ όμως την δουλειά σου και άσε την δρ που βάλανε για να σε καπελώσουν να λέει αρλούμπες. Εσένα θα ακούνε είμαι βέβαιος.
    Καλό σου βράδυ και καλή επιτυχία.

    • akrogialia Says:

      blackredrose μου καλησπέρα!

      Χαίρομαι που με στηρίζεις Γιώργο μου!
      Δυστυχώς ότι έγινε έγινε και δεν αλλάζουν…
      Τέσπα…
      Σου εύχομαι να έχεις ένα όμορφο π/σ/κ!

      Πολλά φιλιά!

  14. akrogialia Says:

    Matriga μου,
    Καλησπέρα!
    Μετά διάβασα ότι δεν γιορτάζεις σήμερα. Αν κοιτάξεις σου είχα ευχηθεί στη Zion πολύ πριν σου ευχηθεί η Λίλιθ μας αλλά μάλλον δεν το είχες προσέξει….θα το θυμάμαι για τον 15Αύγουστο!
    Επιτέλους Παρασκευή!
    Να έχεις ένα πολύ όμορφο π/σ/κ!
    Πολλά φιλιά!

    • Korallenia μου,
      Δεν το είχα δει στη Zion.
      Τώρα ξέρεις πότε γιορτάζω και
      θα έχεις διπλό κέρασμα για τις διπλές
      ευχές σου 😉

      Σου εύχομαι να έχεις ένα υπέροχο Σ/Κ
      και να είσαι πάντα έτσι γλυκιά και καλοπροαίρετη.

      Υ.Γ. Άσε τους άλλους να βράζουν στο ζουμί τους 😉

  15. Peace
    Χα χα χα χα
    Την καλησπέρα μου!

    Y.γ Money make the world go round….

    • akrogialia Says:

      amazingvertigo καλημέρα!

      Αυτό το σ/κ είπα να μην το σκέφτομαι…όσο το σκέφτομαι και του δίνω σημασία μεγαλώνει…

      Θέλω να κάνω πράγματα για μένα αυτό το σ/κ και να περάσω όμορφα! Ήδη έκανα ψώνια το πρωί…αγόρασα τα πρώτα ανοιξιάτικα μου ρούχα!
      Χαχαχαχαχαχαχα

      Πολλά φιλιά!

  16. happypepper Says:

    Kaλησπερούδια.
    Και γω απομυθοποίησα τη λεγόμενη «ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΠΙΑΤΣΑ» πριν 7 χρόνια που ήμουν στο Παν/μιο Αιγαίου σαν 407.
    Συμφωνώ με πολλά εκτός από το «μοφωμένοι» που διάβασα. Ένστασις:
    κατάρτιση εναντίον μόρφωσις.
    Και κλείνω:
    Λένε οι Γάλλοι για τους Βέλγους:
    Οι Βέλγοι είναι καλλιεργημένοι.
    Το ίδιο και οι πατάτες!
    Φιλιά!

    • akrogialia Says:

      Happypepper μου καλημερούδια!

      Συμφωνώ μαζί σου…η μόρφωση δεν έχει να κάνει με πτυχία και μεταπτυχιακά!

      Πολύ μου άρεσε αυτό με τους Βέλγους δεν το είχα ακούσει ξανά…χαχαχαχα αν και κακά τα ψέματα όλοι οι Βέλγοι φίλοι μου είναι πολύ αξιόλογοι άνθρωποι!

      Να έχεις ένα υπέροχο Σάββατο!

      Πολλά φιλιά!

  17. …για μετά το ψάρι, αντί αναψυκτικού:

    Καλημέρα σας αγαπητή Korallenia…

    *

    • akrogialia Says:

      Osiri μου καλημέρα!

      Μετά το ψάρι, ακολούθησαν ψώνια…μόνον για μένα…να φανταστείς ότι θα αγόραζα πασχαλινά δώρα σήμερα…αλλά τελικά βρέθηκα να αγοράζω ρούχα μόνο για μένα! Χαχαχαχαχα

      Πολλά πολλά φιλιά!

  18. akrogialia Says:

    Matriga μου, καλημέρα!
    Θα το θυμάμαι αυτό! Αν το διάστημα εκείνο είμαι Αθήνα, σίγουρα θα σε δω!
    Να έχεις ένα πανέμορφο Σάββατο
    Πολλά φιλιά!

  19. Η αλήθεια είναι ότι νόμιζα πως μένεις στην Αθήνα.
    Πάντως αν είσαι εδώ τον Αύγουστο, να υπολογίζεις σ’ αυτό 😉

    Πολλά φιλιά!

    • akrogialia Says:

      Matriga μου,

      Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!

      Σε ευχαριστώ που πέρασες και σήμερα στις Κοραλλένιες μου σκέψεις!

      Πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

