Εκείνη την ώρα

Εκείνη την ώρα του δειλινού…

Εκείνη την ώρα που ο ήλιος αράζει στη δύση του…

Εκείνη την ώρα που αρχίζει το σούρουπο…

Εκείνη την ώρα…που δεν είναι μέρα…δεν είναι νύχτα…

Εκείνη την ώρα που τα χρώματα του ουρανού αλλάζουν…

Εκείνη την ώρα που το πορφυρό ρίχνει τόνους σε πορτοκαλί και ξεβάφει σιγά σιγά σε ένα μαβί γλυκό…που σκουραίνει σε γκρίζο…και σταδιακά πέφτει το σκοτάδι…

Εκείνη την ώρα αναλογίζομαι…πόσο προχώρησα σήμερα…τι έκανα…τι έμαθα…τι κέρδισα… πώς ένιωσα…τι έχασα…πώς αισθάνθηκα…

Εκείνη την ώρα συνειδητοποιώ ότι καμία μέρα δεν μπορεί να πάει χαμένη…εκτός αν το επιλέξω εγώ…

Η ζωή είναι πολύ σύντομη για να την σπαταλάμε σε μικρά και ασήμαντα…

ΥΓ: Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!

18 Σχόλια to “Εκείνη την ώρα”

  1. μια μεγάλη αγκαλιά και ένα τρυφερό φιλί Κοραλλένια μου για την ομορφιά που χαρίζεις ……… εκείνη την ώρα μα και κάθε ώρα …………
    Οι μουσικές επιλογές είναι εξαιρετικές ………….

    ……. ταξίδεψε η καρδιά και αυτό μου φτάνει ……..

    • akrogialia Says:

      Γιώργο μου,

      Η ομορφιά είναι στα μάτια εκείνου που την βλέπει… ειλικρινά αν μπορούσα να πάγωνα το χρόνο…θα διάλεγα εκείνη την ώρα του δειλινού…είναι για μένα η ομορφότερη στιγμή της ημέρας…της νύχτας…

      Ναι, είναι πολύ όμορφο να ταξιδεύει η καρδιά…

      Πολλά πολλά φιλιά και μια μεγάλη αγκαλιά και από μένα!

  2. Εκείνη την ώρα καταλαβαίνεις ότι… δεύτερη ζωή δεν έχει, ε; 🙂
    Τα μικρά κι’ ασήμαντα, γίνονται πολλές φορές σημαντικά όταν οι άνθρωποι που είναι σημαντικοί για μας, τους δίνουν σημασία και τα κάνουν σημαντικά.
    Έτσι, αναγκαστικά, ενώ για μας είναι ασήμαντα, αναγκαζόμαστε να τους δώσουμε σημασία.

    Φιλιά πολλά!!!

    ΥΓ: Υπέροχο το «Δεν έκανα ταξίδια μακρινά»!

    • akrogialia Says:

      Lilith μου καλησπέρα!

      Δεύτερη ζωή δεν έχει καλή μου! Και ξέρεις γιατί? Επειδή απλούστατα δεν χρειάζεται!

      Ευτυχώς που τα ασήμαντα όταν γίνονται σημαντικά πάντα φέρουν στο πάνω μέρεος του μια φωτεινή πινακίδα που γράφει είμαι ασήμαντο! Αν θέλουμε να το δούμε, θα το δούμε…

      Ααααα το τραγούδι μου το είχε αφιερώσει πριν μέρες ένας φίλος που αγαπώ πολύ! Ένας φίλος που ταξιδεύει με την ψυχή του κάθε στιγμή…

      Πολλά πολλά φιλιά!

  3. Πόσες σκέψεις, πόσα χρώματα, πόσα αρώματα σου γεννάει ένα δειλινό…μια ολόκληρη ζωή, μπορεί να αιχμαλωτιστεί σε μια τέτοια εικόνα!
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη Korallenia μου!

    • akrogialia Says:

      Για να δω…
      Πόσες σκέψεις? Πολλές
      Χρώματα? Αμέτρητα…
      Αρώματα? Άπειρα…αλλά πειράζει να ξεχωρίζω μόνο ένα? Εμμονή βλέπεις!

      Η Αστερόσκονη σου είναι μοναδικής λάμψης σήμερα!

      Πολλά φιλιά!

      • akrogialia Says:

        Αααα και ήχους…σήμερα πήρα δώρο ένα υπέροχο ήχο!

  4. εκείνη την ώρα κάθε ώρα κάθε στιγμή κάθε λεπτό.
    τίποτα δεν χάνεται. ακόμα και εμείς να έχουμε την (ψευδ)αίσθηση πως χάνεται. και η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα να είχα και δύο και τρεις και χίλιες δεκατρείς ζωές. 🙂
    πολύ καλό σου και όμορφο σουκού! φιλιά πολλά!

    • akrogialia Says:

      basnia μου πολύ καλημέρα σου!

      Επιμένω ότι εκείνη την ώρα του δειλινού είναι η πιο όμορφη στιγμή μου! φυσικά σημασία έχει να περνούμε όμορφα την κάθε στιγμή μας και να μην προγραμματίζουμε όμορφα πράγματα μόνο για το αύριο…

      Πολλά φιλιά και να έχεις μια πανέμορφη Κυριακή σαν τα λουλούδια της αυλής σου!

  5. Αχ..πολύ μ άρεσε το σημερινό ποστ!
    Κι εμένα αυτή η ώρα μ αρέσει πολύ
    ειδικά αν είμαι κοντά στη θάλασσα που λατρεύω!
    Οπως λέει και η Λίλιθ
    Δεύτερη ζωή δεν έχει!
    Καλή Κυριακήηηηηηηηη
    Σμουατς

    • akrogialia Says:

      Angel μου καλημέρα σου!

      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε! Θάλασσα, δειλινό, μόνη ή και με παρέα είναι λατρεμένες καταστάσεις και για μένα!

      Τι να την κάνουμε τη δεύτερη ζωή? Από την άλλη μπορούμε να ζήσουμε δεύτερη ζωή και στην ήδη υπάρχουσα όταν το θελήσουμε να αλλάξουμε πράγματα και καταστάσεις…χαχαχαχαχα

      Να έχεις μια πανέμορφη Κυριακή! Πολλά φιλιά Αγγελάκι μου!

  6. Η πιο όμορφη ώρα της ημέρας και για μένα!
    Συμφωνώ με την Angel για τη θάλασσα.
    Να κάθεσαι στην πρύμνη του πλοίου, να βλέπεις τον ήλιο να βουτάει αργά μέσα της και όλο το Αιγαίο να κοκκινίζει (προσωπική εμπειρία από θητεία στο Ναυτικό)

    Δες και εδώ υπέροχες φωτογραφίες
    http://www.flickr.com/search/?q=sunset&w=all

    Καλή Κυριακή:)

    • akrogialia Says:

      Vassili μου καλημέρα σε σένα και στην υπέροχη οικογένεια σου!

      Η ομορφιά σε όλο της το μεγαλείο είναι Βασίλη να έχεις την τύχη να βλέπεις τον ήλιο να βυθίζεται στα νερά της…

      Ναυτικό εεε? Μπράβο!

      Για τις φωτογραφίες δεν έχω λόγια…η μια καλύτερη από την άλλη…

      Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!

      Πολλά φιλιά!

  7. happypepper Says:

    Quotes:
    1.»Beauty is in the eyes of the beholder», χρόνια τώρα. Το πιστεύω, συμφωνώ 100%.
    2. Επίκουρος: Εάν υπάρχει δεύτερη ζωή, δε μας απασχολεί εφόσον θα την απολαύσουμε – εάν πάλι δεν υπάρχει, και πάλι δε μας ενοχλεί. Δε θα μπορεί να μας ενοχλεί εφόσον δε θα υπάρχουμε.
    Δεν ήμουν δίπλα του όταν τα έλεγε (δυστυχώς – θάθελα πολύ όμως) αλλά συμφωνώ και πάλι.
    3. Χάππυπέππερ: Η ζωή είναι αναπάντεχη.

    και σε όποιον δεν αρέσει, ας μην αναπνεέει τον αέρα μας! (κάαπως υπερβολικό, χάριν λόγου)
    Φιλάκια μικρή συνοδοιπόρα.

    • akrogialia Says:

      Happypepper μου πολύ πολύ καλημέρα σου!

      Μια χαρά τα είπαν όλοι ΑΥΤΟΙ χρόνια τώρα!

      Η ζωή όντως είναι αναπάντεχα όμορφη όπως λέει και ένας καταπληκτικός eφίλος! Τον ξέρεις? Αυτούς τους καιρούς ταξιδεύει συνέχεια! Ναι, Χαππυπέππερ τον φωνάζουν!

      Να έχεις μια αναπάντεχη Κυριακή!

      Πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

