Να κοιμηθούμε αγκαλιά

20 Σχόλια to “Να κοιμηθούμε αγκαλιά”

  1. Ναι γειά σου…. αυτοί είναι στίχοι και μελωδία.
    Μου έφτιαξες το απόγευμα.
    :-))))
    Πίνω καφέ στην …κοραλλένια σου υγεία
    Καλή σου εβδομάδα,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • akrogialia Says:

      Σύμπτωση! Κι εγώ πίνω καφέ Γλαρένια μου!

      Στην υγειά σου!

      Ένα από τα ομορφότερα τραγούδια του Παπακωνσταντίνου!

      Καλό απόγευμα!

      Πολλά φιλιά!

  2. Λατρεμένος Βασίλης!!
    Επιτέλους έρχεται Θεσσαλονίκη!

    Φιλί

    • akrogialia Says:

      Αναστασία μου ΛΑΤΡΕΜΕΝΟΣ Ναι!!!

      Άντε εύχομαι να βρεις χρόνο και να πας να τον χαρείς και από κοντά!

      Να έχεις ένα υπέροχο βράδυ!

      Πολλά φιλιά!

  3. το πιο ερωτικό τραγούδι όλως των εποχών!
    Να κοιμηθούμε αγκαλιά να μπερδευτούν τα όνειρα μας…………….

    Με γέμισες Κοράλλι μου!!!! Και ξέρεις είναι τόσο όμορφο να μπορείς να γεμίζεις την ψυχή κάποιου άλλου.

    Είναι λατρεία και το τραγούδι και το μπλόγκ σου και το πόστ σου …. και εσύ

    Είναι η πρώτη φορά που δεν βρίσκω λόγια να περιγράψω την αγκαλιά που θα ήθελα να σου χαρίσω…. όσο για φιλί? χμ!!! είναι τόσα πολλά και τόσο διαφορετικά…………….

    • akrogialia Says:

      Ξέρεις κάτι Γιώργο μου,

      Είναι πολύ μαγικό να συναντήσουμε εκείνη την ψυχή, σε αυτή τη ζωή, που θα θέλουμε να βιώσουμε με όλο το είναι μας αυτό που τόσο όμορφα περιγράφει ο στίχος του τραγουδιού που ερμηνεύει με τον καλύτερο τρόπο ο Παπακωνσταντίνου!

      Χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσε!

      Όσο για την αγκαλιά…δώσε τώρα μια μεγάλη νοερή αγκαλιά και βλέπουμε για πιο μετά…χαχαχαχαχααχα

      Πολλά πολλά φιλιά!

  4. αυτό το μπέρδεμα των ονείρων. πόσο μα πόσο ονειρικά αληθινό και επιθυμητό.
    εγώ πάντως πίνω κόκα κόλα 🙂
    πολύ καλό σου βράδυ! με όνειρα μπερδεμένα και αληθινά.
    φιλιά πολλά!

    • akrogialia Says:

      Τι όμορφη ευχή είναι αυτή που δίνεις basnia μου απόψε! Όμως μάλλον θα αργήσει να πραγματοποιηθεί…γιατί μόνο με τα μαξιλάρια μπερδεύομαι αυτούς τους καιρούς…χαχαχαχαχαχαχα

      Πολλά μπερδέμενα όνειρα και σε σένα! Πολλά φιλιά!

  5. Μπούχαχαχαααα 🙂

    Έχω σκάσει στα γέλια λέμε!!!

    Μα βρε συ Κοραλλένια… πως να κοιμηθείτε αγκαλιά όταν έχεις τον απαγωγέα να πετάγεται κάθε τρεις και λίγο; Ε;
    Α χάχαχαχααα

    Τες πα… εγώ λέω να πάω ένα μεγάλο ταξιδάκι με το πειρατικό μου μπας και βουτήξω και καμιά καινούρια νοσοκόμα γιατί η άλλη… χάλασε! 😦

    Σε αφήνω με ένα τραγουδάκι:

    Άντε… Καλές αγκαλιές σε όλους.
    Καλή αντάμωση και… εις το επαναγράφειν 🙂

    ps: Όσο για μένα… έχω μια παροιμία που την κάνω πολύ κέφι:
    «Μοναχός σου χόρευε και όσο θέλεις πήδα»
    Μπούχαχαχααα 🙂

    Φιλιάαααα

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Πειρατή μου και Καλή Μεγάλη Εβδομάδα!
      Γελάς εεε; Πού πήγε η συμπόνια σου;

      Ένα Διδυμάκι μπορεί να ανταπεξέλθει με τον απαγωγέα μια χαρά και να βρει χρόνο…το σημαντικό είναι να βρει την άλλη ψυχή…αυτό είναι το πιο δύσκολο! Χαχαχαχαχαχα

      Να περάσεις όμορφα εκεί που θα πας! Χάλασε η Νοσοκόμα σου ή το κουμπί άμεσης εξυπηρέτησης ;

      Το τραγούδι σου υπέροχο για άλλη μια φορά…

      Όσο για την παροιμία σου…δεν έχω λόγια…εσύ ξέρεις καλύτερα!

      Πολλά πολλά φιλιά και να προσέχεις!

  6. κοίτα να δεις τι έπαθα τώρα!!!!!
    Εγώ ξεκίνησα να δώ μια κατάσταση που είχα συντάξει με ιχθυοαποθέματα και δεν ξέρω πως βρέθηκα εδώ!!!!
    Μήπως πείραξες τον υπολογιστή μου????????

    Να ορίστε κλείνω ……… ανοίγω……….. και αυτό πάλι εδώ με βγάζει!!!!
    Τι στο καλό συμβαίνει δεν καταλαβαίνω!!!!

    Υ.Σ.
    Ει! Πειρατή!!!!
    Υποβάλλω εδώ μια αίτηση για το ραδιόφωνο της ZION , – γιατί σήμερα ο υπολογιστής μου έχει κολλήσει μόνο σε αυτή την σελίδα και δεν ξεκολλά, – να βάλεις και ελληνικό πρόγραμμα.

    • akrogialia Says:

      Γιώργο μου,

      Αναρωτιέσαι γιατί βρίσκεσαι εδώ? Μα πού αλλού θα ήταν καλύτερα να ψάξεις για ιχθυοαπόθεματα από τον Κοραλλένιο βυθό μου!

      Τον υπολογιστή σου δεν τον πείραξα…εκτός κι αν η φωνή μου ακούστηκε ως εκεί! χαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Μου αρέσει που είσαι και πάλι εδώ…

      Πολλά πολλά φιλιά!

  7. Εγώ θ’ ασχοληθώ, αρχικά, με το εικαστικό μέρος της ανάρτησης και θα πω ότι είναι πολύ όμορφο έτσι όπως έδεσαν οι αποχρώσεις του γαλάζιου με το λευκό και το μαύρο (πολύ καλό) φόντο!
    Εύγε καλό μου Κοράλλι! 🙂

    Το τραγούδι υπέροχο…
    Αν και… εκεί που είχα «φύγει» και ταξίδευα, διάβασα το σχόλιο του πειρατή και προσγειώθηκα (ΠΑΛΙ) με γδούπο!!! Δεν υπάρχει αυτός ο άνθρωπος!!!
    Ό,τι ατμόσφαιρα και να φτιάξεις, έρχεται και τα κάνει όλα ένα… πειρατικό μπάχαλο!
    Άκου χάλασε η νοσοκόμα…!!!
    Κιόλας;;; Ούτε παιχνίδι απ’ το Jumbo να ήταν!!!
    Χαχαχαχαχαχαχααα!!! 😆
    Τουλάχιστον, σκέφτηκε ν’ αφήσει και κανένα καλό τραγουδάκι!

    Φιλιά πολλά!!!

    • akrogialia Says:

      Lilith μου,

      Μόλις είδα σχόλιο από σένα…το άνοιξα με επιφύλαξη…λέω κι αν έχει φέρει και τζακούζι μαζί της τι γίνεται…ποιος να με σώσει το Κοράλλι!

      Τελικά όλι ξέρουν για τον Γιάννη εκτός από τον ίδιο! Χαχαχαχαχαχαχα

      Στην υγειά σου Γιάννη της Λίλιθ όπου κι αν βρίσκεσαι!

      Χαίρομαι που σου άρεσε η εικαστική μου επέμβαση…μου αρέσει να κάνω τα πράγματα γύρω μου όμορφα…

      Μα είδες Λίλιθ μου τον Πειρατή…πολύ με πλήγωσε που σε αυτό το ποστ δεν με ένιωσε… πειρατικό μπάχαλο έκανε τις όμορφες σκέψεις μου…τα όνειρά μου…χαχαχαχαχαχαχαχα

      Πολλά πολλά φιλιά!

      Καλή Μεγάλη Εβδομάδα Λίλιθ μου!

  8. Korallenia μου, έγραψες μ’ αυτό το post σου.
    Τελικά έχεις κάνει διατριβή και στις παρουσιάσεις!
    Μας έβαλες τα γυαλιά… Εύγε!

    Όσο για το blog σου, όλο και διαπιστώνω πως κάνεις
    κάποιες μικροεπεμβάσεις και μου αρέσει πολύ αυτό.

    Χαμογέλασα προηγουμένως, που ήρθες στην Zion σαν αγγελιοφόρος του Γιώργου, γιατί θυμήθηκα το σκηνικό με την πρόσληψη 😉
    Δεν ξέρω πως πήγε το interview, αλλά είμαι σίγουρη ότι θα
    σε προσλάβει αν δεν το έχει κάνει ήδη. Mας έχεις κερδίσει όλους!!

    Τα κοχυλένια φιλιά μου
    και τις καλύτερες ευχές μου για ένα όμορφο Πάσχα.

    • akrogialia Says:

      Μαρία μου,

      Πίνω καφεδάκι! Κόπιασε!

      Κι αν σου πω ότι με έκοψε? Κάνουν λέει οικονομική περισυλλογή και έχουν παγώσει τις προσλήψεις… μου έκανε άλλου είδους όμως πρόταση και την σκέφτομαι! Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια…

      Καλή Μεγάλη Εβδομάδα να έχουμε!

      Πολλά φιλιά!

      • Κοραλλένια μου,
        Τι κρίμα να μην το δω νωρίτερα, γιατί θα τον πίναμε μαζί!
        Την ίδια ώρα το ήπια και γω τον καφέ μου. Ελληνικό.

        χα χα χα
        Σε χαίρομαι καλή μου, γιατί είσαι πολύ έξυπνος και χαρούμενος άνθρωπος, εκτός από καλή φίλη 🙂

        Τις καλύτερες ευχές μου για τις Άγιες μέρες που μας έφθασαν

        Πολλά φιλάκια!

  9. akrogialia Says:

    Matriga μου πολύ καλή σου μέρα!

    Ανταποδίδω τις ευχές!

    Πάλι πίνω καφέ! Στην υγειά μας!

    Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα!

    Πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

