Επιτέλους!

Έβαψα τα αβγά μου!

Χθες Μεγάλη Τετάρτη θυμήθηκα και άφησα τα αβγά εκτός ψυγείου (μυστικό  γιαγιάς για να μη σπάσουν βράζοντας).  Σήμερα Μεγάλη Πέμπτη πήρα μια παλιά κατσαρόλα και τα έβρασα. Σε μικρά κατσαραλόκια έβαλα  νεράκι, οικολογικά χρώματα και λίγο ξύδι. Έβαλα τα αβγουλάκια μου προσεκτικά μέσα, για να μη σπάσουν και τα έβαψα!  Όταν στέγνωσαν τα στόλισα με άπαιχτες μασκούλες!

 

Της Λίλιθ το αβγουλάκι δεν ήθελε με τίποτα να παίξει το παιχνίδι μου και έτσι το σεβάστηκα και δεν της έβαλα μάσκα στο δικό της αβγό! ( Την φωτογραφία με τα πανέμορφα αβγουλάκια μου την  χάρισε η Λίλιθ στο προηγούμενο ποστ και την ευχαριστώ πολύ! Αβγά φαρσέρ Λίλιθ μου!χαχαχαχαχα)

Το ίδιο και το αβγό του Άρη μας, δεν φοράει μασκούλα γιατί τους τελευταίους καιρούς έχει επιλέξει να μην ανεβάζει ποστ…εμείς όμως τον σκεφτόμαστε και τον θέλουμε στην παρέα μας, σεβόμαστε όμως την επιλογή του να είναι «εκτός παιχνιδιού» για λίγο  και τον περιμένουμε να επιστρέψει δυναμικά!

Εσύ έβαψες τα αβγά σου?

Πολλά φιλιά!

Αααα και καλό μήνα σε όλους μας!

28 Σχόλια to “Επιτέλους!”

  1. Αγαπημένη μου Korallenia, καλό σου μήνα.
    Τι γλυκιά που είσαι!! Τι όμορφη και ευαίσθητη ανάρτηση είναι αυτή;
    Mε τιμά ιδιαίτερα που έφτιαξες και για μένα ένα τόσο όμορφο αυγό
    και επιβεβαιώνεις την πρόθεσή μου να σε θεωρώ πολύ καλή φίλη μου,
    παρότι δεν σε έχω γνωρίσω ακόμη.

    Πολλά πολλά φιλιά και καλό Πάσχα.
    Σου εύχομαι η Ανάσταση να σημάνει και
    προσωπική Ανάσταση για σένα και τους δικούς σου

    • akrogialia Says:

      Μαρία μου, ελπίζω να σου αρέσει το μωβ χρώμα που έβαψα το δικό σου αβγό! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσα χρώματα είχα αναμείξει για να βγει αυτό το υπέροχο χρωματάκι!

      Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να έχεις μια φωτεινή Ανάσταση με υγεία και πολλές όμορφες στιγμές!

      Μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά φιλιά!

      • Πάλι είχα γράψει ένα κατεβατό και το έχασα γιατί κάτι πάτησα κατά λάθος… 😦
        Όποιος βιάζεται σκοντάφτει! χα χα χα
        Ήθελα να σου πω, πως η προτίμηση μου είναι το μωβ,
        όπως μάντεψες και να σ’ ευχαριστήσω για τις ευχές σου.

        Πολλά πολλά φιλιά για σένα!

  2. 🙂 🙂 🙂 έλα τα τσουγκρίσματα! με την καλή την έννοια πάντα!
    κάθε φορά επιβεβαιώνεις την γλυκύτητά σου!
    πολύ καλό σου μήνα! καλή και αληθινή και όμορφη και πολύχρωμη ανάσταση! φιλιά σου πολλά πολλά!

    • akrogialia Says:

      Βασίλη μου, ότι και να λες εγώ μόνο με την καλή έννοια το εκλαμβάνω! Μην ανησυχείς! Χαχαχαχαχα
      Εύχομαι αυτό το μήνα να γεμίσει και ο κήπος σου αλλά και η καρδιά σου με τα πιο όμορφα χρώματα!

      Καλή Ανάσταση γεμάτη φως, υγεία και ομορφιά!

      Πολλά πολλά φιλιά!

      ΥΓ Πάντως το δικό σου αβγό το έβαψα πράσινο και δεν είναι τυχαίο! Από το λίγο που σε ξέρω έχω αντιληφθεί πόσο πολύ σου αρέσει η πράσινη φύση!

  3. akrogialia Says:

    Κοχυλλένια μου,

    Το ήξερα ότι το μωβ το αγαπάς πολύ…άλλωστε το χρώμα της δημιουργίας αρέσει σχεδόν σε όλα τα Διδυμάκια!

    Φιλιά πολλά κι από μένα!

  4. Κοράλλι μου
    χμ!! Μωβ αυγουλάκι και για μένα και μάλιστα ίδια με αυτό της Μαρτίγκας! Χμ! Τι θέλεις να πεις δλδ?? Οτι πρέπει να της επιτρέψω να περάσεις και αυτή απο την γνωστή συνέντευξη???
    Χεχεχεχεχε!!!

    Να έχεις καλή μου ένα όμορφο ανοιξιάτικο μήνα και η Ανάσταση του κυρίου που θα συμβεί σε λίγες ώρες να φέρει και την Ανάσταση της παντοτινής χαράς στην ψυχή σου. Μιας χαράς που θα την λαμπρύνει και θα την γεμίσει με όλου του κόσμου τις χαρές.
    Καλή Ανάσταση καλή μου!!
    Είναι πανέμορφο το αυγαλάκι που επέλεξες για μένα!

    • akrogialia Says:

      Γιώργο μου καλημέρα σου!

      Χμ, νόμιζα πως σε ικανοποίησε η ισχυρή μου προσωπικότητα και θα σταματούσες τις συνεντεύξεις μετά από μένα… Τι να πω…κάνε ότι νομίζεις… χαχαχαχαχαχαχχαχχχχχ

      Σε ευχαριστώ πολύ για τις υπέροχες ευχές σου Γιώργο μου και στις ανταποδίδω με αγάπη!

      Μια τεράστια αγκαλιά και Πολλά πολλά φιλιά!

  5. Αχ, Αχ, Αχ, κυρία Κοραλλένια!
    Τι όμορφα αυγουλάκια είναι όλα αυτά!
    Πολύ όμορφα στολίσατε το σπιτάκι σας!

    Έψαχνα όλες αυτές τις μέρες για να βρω τι δώρο μπορώ να σας κάνω.
    Όμως είναι τόσο μεγάλη η αγάπη που έχετε για όλους που δεν θα έφτανε ένα μικρό δώρο.
    Φώναξα λοιπόν τον μπαμπά και όλους τους πειρατές φίλους του και με βοήθησαν να σας φτιάξω ένα μεγάααλοοο δώρο!
    Με βοήθησαν επίσης να το μεταφέρω και να το βάλω έξω από το σπίτι σας για να το βρείτε το πρωί.
    Το παράξενο είναι πως ενώ ο μπαμπάς δεν με βοηθάει συχνά, μόλις του είπα τι δώρο θέλω να σας φτιάξω, έσκασε στα γέλια και είπε πως για ένα τέτοιο δώρο στην Κorallenia θα έδινε τα πάντα!
    Δεν πολυκατάλαβα την καλοσύνη του αυτή, αλλά ίσως να έχει καταλάβει πως δεν με βοηθάει αρκετά συχνά και να προσπαθεί να αλλάξει.

    Σας αφήνω λοιπόν το δώρο σας κυρία Κοραλλένια.
    Θα το βρείτε έξω από το σπίτι σας όταν θα ξυπνήσετε.

    Φιλάκι και πάω να σας φέρω και ένα ακόμη μικρότερο.
    Έρχομαι…

    • akrogialia Says:

      Τζούνιορ μου πολύ πολύ καλή μέρα σου!

      Μόλις βγήκα από το σπίτι για να πάω να πάρω φρέσκο ψωμί και με περίμενε έξω από την πόρτα μου μια τεράστια έκπληξη! Μα τι είναι αυτό έξω από το σπίτι μου? Και είναι μόνο για εμένα? Τι μεγάλο αβγό είναι αυτό Τζούνιορ μου! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

      Είσαι πολύ πολύ καλό παιδάκι και χαίρομαι ιδιαίτερα που σε γνωρίζω…

      Μια μεγάλη αγκαλιά από την μαμά Κοραλλένια και τρία φιλάκια στα μαγουλάκια σου!

      Αχ! Αχ! Αχ! Τι θα κάνω μαζί σου!

  6. Κυρία Κοραλλένια,

    …ήρθα πάλι.
    Μάζεψα κάτι υπέροχα χρωματιστά αυγά από την αυλή μας.
    Το παράξενο είναι πως δεν ξέρω πως βρέθηκαν στην αυλή μας και όταν ρώτησα τον μπαμπά αν ξέρει πως βρέθηκαν εκεί μου είπε πως αυτός είναι πειρατής και δεν ξέρει από αυγά και πως αν θέλω να μάθω να ρωτήσω τον φίλο μου τον Χαρίλαο τον σπασίκλα.
    Έτσι τον είπε!
    Είπε μάλιστα πως δεν του αρέσει καθόλου ο Χαρίλαος γιατί έχει σπυριά στο πρόσωπό του και πως αυτό είναι πολύ κακό σημάδι γι’αυτόν και πως θα πρέπει να αρχίσω να κάνω παρέα και με περισσότερα κοριτσάκια συμμαθήτριές μου και μάλιστα ξανθά. Δεν κατάλαβα τίποτα!

    Τέλος πάντων εγώ κυρία Κοραλλένια, σας έφερα τα αυγουλάκια αυτά δωράκι για να δώσετε και στα παιδάκια σας.

    Καλό Πάσχα σας εύχομαι.
    Μια μεγάλη αγκαλίτσα από μένα και ένα φιλάκι. *

    • akrogialia Says:

      Τζούνιορ μου,

      Τώρα που έχουν κλείσει τα σχολεία να έρχεσαι όσο συχνά θέλεις, μου αρέσει απίστευτα η συντροφιά σου!

      Όντως τα αβγουλάκια στην αυλή σας έχουν υπέροχα χρώματα και χαίρομαι που τα μάζεψες για μένα και για τα παιδάκια μου! Για τον Χαρίλαο…δεν θα σχολιάσω…Άγιες μέρες είναι…

      Καλό Πάσχα και σε σένα μικρούλη μου! Να σε χαίρεται ο μπαμπάς σου!

  7. Ούφ! Θα το ξεχνούσα!

    Αυτό, από τον μπαμπά.

    Φιλάκι

    • akrogialia Says:

      Ευτυχώς που δεν το ξέχασες Τζούνιορ μου! Είναι από τα ομορφότερα σοκολατένια αβγά που πήρα φέτος!

      Να δώσεις τους χαιρετισμούς μου στον μπαμπά σου και να του πεις ένα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ!

      Πολλά πολλά φιλάκια!

      Να προσέχεις όμως, μην μπαινοβγαίνεις σε σπίτια που δεν ξέρεις έτσι!

  8. Κοραλλένια, τι ευχάριστη έκπληξη ήταν αυτή!
    Μπήκα κι εγώ για να δω τι αυτά έβαψες , και βλέπω πως είναι αυγά με μάσκες!
    Και μάλιστα είμαι κι εγώ εκεί !

    Τι να πω;Σε ευχαριστούμε πολύ, ήταν η πιο κοραλλένια έκπληξη που είχα ποτέ!
    Να έχεις ένα ευχάριστο Πάσχα!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    • akrogialia Says:

      Ερατώ μου καλημέρα!

      Χαίρομαι που το ποστ μου ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για σένα!

      Φυσικά την έμπνευση της έκπληξης την χρωστώ στη Λίλιθ που χάρισε τα αβγά με τις μάσκες!

      Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα!

      Πολλά φιλιά!

  9. Παρόλο που παρουσίασες το δικό μου αυγό σαν το σπασικλάκι της παρέας που δεν ήθελε να παίξει στο παιχνίδι, στο συγχωρώ γιατί το έβαψες γαλάζιο που είναι το αγαπημένο μου χρώμα! 😉
    Βλέπω ότι τα αυγά φαρσέρ, αξιοποιήθηκαν με τον πιο υπέροχο τρόπο από την απίστευτη Κοραλλένια φαντασία σου!
    Είσαι πολύ γλυκιά, αν και… δεν το κρύβω ότι είναι φορές που πολύ θα ήθελα να υπάρχει ένα τζακούζι εύκαιρο δίπλα μου!
    Χαχαχαχαχαχαχαχααα!!! 😆

    Καλή Ανάσταση Καλό μου Κοράλλι!
    Καλή Ανάσταση σε όλους τους φίλους μας εδώ!
    Ο Άρης, μας λείπει πολύ και ελπίζω να γυρίσει σύντομα.

    Φιλιά πολλάααα!!!

    ΥΓ: Τι γλυκό παιδί ο Τζούνιορ μας…!!!
    Στη μάνα του πρέπει να έμοιασε αυτό το παιδί! :mrgreen:
    Κοραλλένια μου… να σου πω λίγο κάτι στ’ αυτί…
    Δεν έχει ο Τζούνιορ αυγουλάκι με το όνομά του και θα στεναχωρηθεί…
    Αν θες, βάλε και το δικό του όνομα πάνω στο δικό μου το μπλε. 😉

    • akrogialia Says:

      Lilith μου καλημέρα!

      Ο λόγος που εσύ δεν παίζεις με τα αβγά μου καλή μου δεν είναι αυτός που νομίζεις… δεν παίζεις επειδή είσαι από τις πρώτες μου φίλες και ήξερα μέσα μου ότι δεν θα σε πείραζε να μην έχει μάσκα το δικό σου αβγό…έτσι επειδή βασικά είχα το θάρρος σου σε έκανα το «σπασικλάκι» της παρέας…το έκανα δηλαδή επειδή νιώθω άνετα μαζί σου…

      Όσο για το αίτημά σου…για κοίτα νομίζω πως έχει ικανοποιηθεί!

      Ναι, ναι, ναι, για άλλη μια φορά έχω αποδείξει σε σένα ότι είμαι γλυκιά σαν σοκολάτα! Χαχαχαχαχαχαχα

      Πολλά πολλά φιλιά Λίλιθ μου!

  10. Μπράβο! Τέλεια!
    Είμαι σίγουρη ότι θα χαρεί πάρα πολύ! 🙂
    Και τον έβαλες και πρώτο πρώτο μπροστά από όλους…
    Θα τρελλαθεί λέμε! 😆
    Ε… βλέπεις που είσαι γλυκιά τελικά;

    Ώστε γι’ αυτό έγινα το σπασικλάκι τελικά, ε;
    Δεν είναι να σ’ αγαπάνε οι άνθρωποι σ’ αυτόν τον κόσμο…!!!
    Χαχαχαχαχαχαχαχααα!!! 😆
    Σε πειράζω Κοράλλι μου…
    Το ξέρεις άλλωστε ότι κι’ εγώ αν διάλεγα, αυτό θα διάλεγα. 😉

    • akrogialia Says:

      Θα χαρεί λες εε?
      Πάντως το πρωί, όταν ήρθε να μου φέρει τα δικά του δώρα δεν εξέφρασε κανένα παράπονο που δεν βρήκε αυγουλάκι με το όνομά του…ποιος ξέρει πώς ένιωσε…πάντως έχει τρόπους αυτό το παιδί…Αχ και να ήμουν 30 χρόνια πιο μικρή! Χαχαχαχαχαχχααχαχαχαχα
      Όντως δεν είναι να μ’ αγαπάνε Λίλιθ μου…δεν μπορείς να φανταστείς τι μαρτύριο είναι γι’ αυτούς να αγαπούν την Κοραλλένια! Χαχαχαχαχχχαα
      Χαίρομαι πολύ που σου άεσε η επέμβαση μου…πρώτος από όλους μας είναι ο Τζούνιορ και του αξίζει!
      Φιλάκια πολλά!

  11. Ομορφαααααα
    Αντε καλό τσούγκρισμα στα μούτρα μας λοιπόν!
    Χα χα χα χα χα
    Φιλιά πολλάααααα

    Απ τη βιασύνη μου έβαλα λάθος mail
    Μη δίνεις σημασία
    :0

    • akrogialia Says:

      Θα τα τσουγκρίσουμε το Πάσχα Αγγελάκι μου…

      Δεν έδωσα σημασία…χαχαχαχαχαχα

      Εύχομαι να τελείωσες με τα τσουρέκια και να πας κάπου όμορφα για το Πάσχα!

      Καλό βράδυ, να περνάς όμορφα!

      Πολλά φιλιά!

  12. Xa Xa, τώρα είδα την ανάρτηση και γέλασα με την καρδιά μου!
    Να’ σαι καλά βρε Κοραλλένια με την φαντασία σου:)
    Εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφα το Πάσχα!
    Χρόνια Πολλά!

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Βασίλη!

      Μου αρέσει πολύ όταν νιώθω ότι μια ανάρτησή μου μπορεί να προκαλέσει χαρά και γέλιο σε κάποιους αναγνώστες!

      Όσο για τη φαντασία…διαθέτουμε άφθονη! Είναι το δεύτερο μου όνομα! Χαχαχαχαχα

      Να περάσεις κι εσύ πολύ όμορφα αυτό το Πάσχα!

      Καλή Ανάσταση!

      Πολλά φιλιά!

  13. Κυρία Κοραλλένια καλημέρα σας.

    Ήθελα να σας πω ότι είδα τα δωράκια και είναι πολύ όμορφα!
    Είδα και το αυγουλάκι που γράφει το όνομά μου και είμαι πολύ περήφανος που έχω και εγώ αυγουλάκι μαζί με όλους τους μεγάλους. Είσαστε πολύ καλή κυρία!
    Ο μπαμπάς χτες δεν ήταν καθόλου καλά. Είχε έναν τρομαχτικό πονοκέφαλο ήπιε φάρμακα και ξάπλωσε για λίγο για να του περάσει και μετά όταν ξύπνησε μιλούσε με το κομπιούτερ του και του έλεγε πως τον συγκίνησε. Δεν καταλαβαίνω τίποτα !

    Το αυγουλάκι θέλω να το δώσω στον φίλο μου τον Χαρίλαο επειδή δεν έχει μάλλον φέτος δικό του αυγουλάκι, αλλά δεν θα σας πω το όνομά του επειδή ο μπαμπάς είπε πως δεν κάνει να λέμε στους άλλους το όνομα όσων βοηθάμε ή όσων κάνουμε δώρα γιατί αλλιώς δεν θα είμαστε άξιοι πειρατές.

    Σας αφήνω τώρα επειδή πρέπει να φύγω.
    Καλό Πάσχα να έχετε κυρία Κοραλλένια.
    Μια αγκαλίστα από μένα στα Κοραλλένια παιδάκια σας και ένα φιλάκι για εσάς.

    *

    Γειά σας

    • akrogialia Says:

      Τι ευχάριστη επίσκεψη είναι αυτή αγαπημένε μου Osiri Jr ,

      Μα αξίζεις την καλύτερη θέση, γι’ αυτό και το αυγουλάκι σου είναι στην πρώτη πρώτη σειρά!

      Να δώσεις τα χαιρετίσματά μου στον μπαμπά σου και να τους πεις περαστικά από μένα. Έτσι είναι αυτά τα κομπιούτερ…υπάρχουν μέρες που μας μιλούν και μας συγκινούν πολύ…όταν μεγαλώσεις θα καταλάβεις…

      Πολύ σωστά σου λέει ο μπαμπάς σου…δεν είμαστε άξιοι πειρατές αν περιμένουμε ανταλλάγματα για όλα τα καλά που κάνουμε…

      Να έχεις ένα όμορφο Πάσχα και εύχομαι να περάσεις όσο καλύτερα γίνεται με όλη την οικογένεια σου!

      Πολλά πολλά πολλά φιλάκια!

  14. Χριστός Ανέστη πια Κοραλλένια μου
    Να περάσεις όμορφα όπου και να’σαι!
    Φιλί γλυκό σαν σοκολάτα!!!!

    • akrogialia Says:

      ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ Γιώργο μου!

      Σου εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ, ΥΓΕΙΑ, ΧΑΡΑ!

      Να περάσεις όμορφα σήμερα!

      Πολλά πολλά πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

