Αλήθεια…

Χ Ρ Ι Σ Τ Ο Σ      Α Ν Ε Σ Τ Η

22 Σχόλια to “Αλήθεια…”

  1. αλήθεια αναστήθηκε! σειρά μας! 🙂
    χρόνια πολλά και καλά και όμορφα και αναστημένα και χαμογελαστά και αληθινά!
    φιλιά πολλά πολλά!

    • akrogialia Says:

      ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ Βασίλη μου!

      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! Με Αγάπη, Υγεία, Χαμόγελα!

      Μια μεγάλη αγκαλιά από μένα και πολλά πολλά Κοραλλένια φιλιά!

  2. Όμορφες αλήθειες για την ανάσταση και την ανάταση της ψυχής!
    Χρόνια Πολλά:)

    • akrogialia Says:

      ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΒΑΣΙΛΗ σε σένα και στην υπέροχη οικογένεια σου!

      Να περάσεις όσο πιο χαρούμενα γίνεται σήμερα!

      Φιλιά!

  3. Κοραλλένια μου
    Χριστός Ανέστη!
    με έβαλες σε προβληματισμό
    Αλήθεια μπορώ;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    Αν βρω την απάντηση θα στην πω.
    Ένα φιλί για τις ωραίες αλήθειες……….

    • akrogialia Says:

      Γιώργο μου, καλημέρα και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

      Μια είναι η αλήθεια…

      Έχω φτιάξει ένα υπέροχο καφεδάκι και το απολαμβάνω στην ομορφιά του κήπου μου, κόπιασε!

      Πολλά φιλιά!

  4. Κοραλλένια μου, γλυκιά, Χριστός Ανέστη!
    Χρόνια σου πολλά με υγεία, αγάπη και ευτυχία.
    Ναι μπορώ να αναστηθώ και γω και όλοι μας,
    αρκεί να το θέλουμε… Εγώ ήδη είμαι στη διαδικασία.

    Wish me luck and I wish you all the same
    Αν και μετά από μία τέτοια ανάρτηση, νιώθω πως
    προηγείσαι μακράν από μένα 😉

    Πολλά κοχυλένια φιλιά
    και συγχαρητήρια για την υπέροχη ανάρτηση σου.

    Υ.Γ. Χρόνια Πολλά σ ‘ όλους που αφήνουν σχόλιο εδώ.
    Είναι όλοι καλοί φίλοι μου 🙂

    • akrogialia Says:

      Μαρία μου, καλημέρα!

      ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

      Χρόνια με Αγάπη, Υγεία και Χαρά!

      Εύχομαι να περάσεις υπέροχα και σήμερα!

      Πολλά φιλιά!

  5. Τα λόγια σου είναι τόσο αληθινά Korallenia μου…
    Χριστός Ανέστη!

    • akrogialia Says:

      Αστροφεγγιά μου, πολύ καλή σου μέρα!

      Να χαίρεσαι τον «ήλιο» σου!

      Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

      Πολλά φιλιά!

  6. Περίμενε…εγώ τα μπορώ… με τους άλλους πάντα είναι το πρόβλημα, αν αντέχουν τόση αγάπη

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

    • akrogialia Says:

      Αγαπημένη μου Γλαρένια,

      Είναι δώρο να μπορείς να αγαπάς και να δίνεις αγάπη απλόχερα…

      ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

      Μια μεγάλη αγκαλιά από μένα και πολλά φιλιά!

  7. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!

    • akrogialia Says:

      Ελένη μου, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

      Πέρασα από το σπίτι σου…ήθελα να αφήσω σχόλιο…αλλά δεν δέχεται σχόλια που δεν είναι gmail…

      Χρόνια γεμάτα υγεία, αγάπη, χαρά και θάλασσα!

      Σου εύχομαι να περάσεις υπέροχα και σήμερα!

      Πολλά φιλιά!

      ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

  8. Κοίτα να δεις Κοραλλένια μου…
    Το χάδι του ήλιου, φυσικά και μπορώ να το νιώσω!
    Μετά που γίνεται… χαστούκι έχω το πρόβλημα. 😆
    Τη μελωδία της ηρεμίας και τον ήχο της σιωπής κι’ αυτά τα ακούω μια χαρά. Όταν οι άλλοι γύρω μου μου τα σκοτώνουν είναι το πρόβλημα!
    Την αγκαλιά μου την ανοίγω, αλλά καμιά φορά άμα την ξεχάσω ώρες ανοιχτή, μπαίνει μέσα όποιος προλάβει! Γι’ αυτό την κλείνω (ελαφρώς, μη φανταστείς ότι την κλειδώνω) έτσι για να μπορώ να έχω και έναν υποτυπώδη έλεγχο. 😉
    Όσο για την καρδιά μου… είναι πάντα ανοιχτή στην αγάπη και στη χαρά και είναι πάντα ευπρόσδεκτες. Η ψυχή μου βέβαια δεν τα καταφέρνει και πολύ με τη γαλήνη, αλλά το παλεύει…
    Τώρα… για την Αγάπη και το Φως…
    Αν δεν ψάχνω κάθε μέρα μέσα μου για να τα βρω, δεν έχει κανένα νόημα να ψάξω ειδικά σήμερα επειδή είναι γιορτή.
    Αυτά… 🙂

    Χριστός Ανέστη καλή μου φίλη!

    Φιλιά πολλά!!!

    • akrogialia Says:

      Κοιτώ και βλέπω Λίλιθ μου….

      Όμορφο να μπορείς να νιώθεις το χάδι του ήλιου στο πρόσωπο…

      Τη μελώδια της ηρεμίας την ακούς έστω κι αν γύρω σου γίνεται χαλασμός κόσμου…

      Είναι υπέροχο να ξέρεις πώς να δίνεις μια αγκαλιά…

      Η γαλήνη, η αγάπη και το φως θα γίνουν μόνιμοι κάτοικοι μόνο αν το θες πραγματικά…

      Είσαι πολύ γλυκιά σήμερα…μάλλον θα κατανάλωσες όλα τα σοκολατένια αυγά! Χαχαχαχαχαχαχαχχαχα Αλήθεια πόσα έφαγες? χαχαχαχαχαχαχα

      Πολλά πολλά φιλιά!

  9. Μπορώ! μπορώ! μπορώ!

    Όλα τα μπορώ ο πειρατής!

    AX! AX! AX!…

    A – HA!

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ και κοραλλένια ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    Φιλιάααα

    • akrogialia Says:

      …κι εγώ Θέλω να Μπορώ!

      Θέλω να Μπορώ όοοοοοο,τι Θέλω Πειρατή μου!

      αΧ, αΧ, αΧ!

      Πολύ όμορφη η μουσική σου επιλογή! Σε ευχαριστώ πολύ!

      Πολλά Κοραλλένια Φιλιά!

  10. Χριστός ανέστη Κοραλλένια
    Χρόνια πολλά
    Φιλιά

  11. εγώ μια καληνύχτα λέω να αφήσω για σήμερα!
    ………………………………………………………… και μερικές τελίτσες!

    • akrogialia Says:

      Στις τελίτσες σου………………………………………………….
      απαντώ με εικόνα

      Πολλά φιλιά Γιώργο μου!

Σχολιάστε

