ΑΓΑΠΗ…

Ζωή,

…είναι η ύπαρξη της Αγάπης…

 

Ελπίδα,

… είναι η Αγάπη που ονειρεύεται…

Συμπάθεια,

…είναι η Αγάπη που χαμογελάει…

Καλοσύνη,

… είναι η Αγάπη που βοηθάει…

Αλήθεια,

… είναι η παντοτινή Αγάπη

Θυσία,

… είναι η υπέρτατη Αγάπη…

Αδιαφορία,

… είναι η Αγάπη που κρύβεται…

Απελπισία,

… είναι η Αγάπη που έχασε τον έλεγχο…

Πάθος,

…είναι η Αγάπη που έχασε την ισορροπία…

Ζήλεια,

… είναι η Αγάπη που πληγώθηκε…

Μίσος,

…είναι η Αγάπη που αρρώστησε βαριά…

 ***
 
Όμορφες σκέψεις που βρήκα σήμερα στο mail box μου…

46 Σχόλια to “ΑΓΑΠΗ…”

  1. Γλυκιά μου, Κοραλλένια
    και γω σ’ αγαπώ!
    Δεν μου αρκεί η συμπάθεια για σένα 😉

    Πολλά κοχυλένια φιλιά!

    • akrogialia Says:

      Μαρία μου, υπέροχο το τραγούδι σου και οι ζωγραφιές όλες υπέροχες!

      Σε ευχαριστώ!

      Να έχεις ένα πανέμορφο βράδυ!

      Πολλά πολλά φιλιά!

      ΥΓ: Η φιλία τι αγάπη είναι άραγες… χμ…

      • Korallenia μου, καλησπέρα!
        Χαίρομαι που σου άρεσαν οι ζωγραφιές.

        Όσο για την φιλία είναι ίσως από τις λίγες αγάπες που μένουν αναλοίωτες στο χρόνο και δεν σε προδίδει ποτέ…

        Ο Έρωτας σε πληγώνει και η Αγάπη για το ταίρι σου ίσως έχει πολλά σκαμπαναβάσματα, αλλά έχει άλλη νοστιμιά, εδώ που τα λέμε 😉

        Για όλους εκείνους που αγαπάνε και τους αγαπάνε, τα φιλιά μου και μια αφιέρωση 🙂

  2. Κι’ εμείς σ’ αγαπάμε!
    Γιατί είσαι έξυπνη, γενναιόδωρη, αισιόδοξη, αγωνίζεσαι για τους φίλους σου (βλέπε Λίλιθ-Γιάννης) και μας κάνεις και χαμογελάμε πολύ!
    Δε σ’ αγαπάμε βέβαια τόσο πολύ, κάποιες φορές που παίρνεις μέσα απ’ τα χέρια μας το εκμέκ (πχ) που μας έχεις χαρίσει για να το χαρίσεις σε κάποιον άλλον! :mrgreen:
    Σ’ αγαπάμε όμως και πολλά άλλα κι’ έτσι στο συγχωρούμε! 😉

    Φιλιά πολλά πολλά Κοράλλι μου!

    ΥΓ: Η ζήλεια δεν νομίζω ότι είναι η αγάπη που πληγώθηκε…
    Νομίζω ότι η ζήλεια είναι ο εγωισμός που πληγώθηκε.

    • akrogialia Says:

      Lilith μου,

      Μόνη σου ήρθες? Δεν κουβαλάς κανένα τζακούζι έτσι? Χμ… δεν βλέπω και καλά το βράδυ…

      Αφού έλειπες Λίλιθ μου, να το αφήσω να χαλάσει το γλυκό μου…το έδωσα στον Πειρατή μας…που είμαι σίγουρη ότι κι εσύ αγαπάς…

      Πώς κάνεις έτσι…χαχαχαχαχαχα

      Όλες οι σκέψεις που αφορούν την αγάπη…χωράνε μεγάλη συζήτηση…δεν τις σχολίασα…γιατί μου άρεσαν συνολικά…

      Θα συμφωνήσω όμως μαζί σου για τον εγωισμό που πληγώνεται…

      Πολλά πολλά φιλιά!

  3. πολύ όμορφα όσα έλαβες για την αγάπη με το μεϊλ όμως θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω!!
    Αλήθεια …… είναι η παντοτινή αγάπη????
    Πάθος …… είναι η αγάπη που έχασε την ισσοροπία????

    δεν έχεις ακούσει να λένε ….. άσε να μην πω την αλήθεια γιατί θα τον πληγώσει και επειδή τον/την αγαπώ καλύτερα να μην την πω?

    Πάθος είναι ένα συμπληρωματικό συναίσθημα της αγάπης που σε κάνει το μυαλό σου να τρελαίνεται………

    Εγώ πάντως αναρωτιέμαι……. Αγάπη τι είναι?

    άραγε είναι αργά για καλημέρα που δεν είπα σήμερα???? 🙂

    • akrogialia Says:

      Γιώργο μου,

      Ποτέ δεν είναι αργά για καλημέρα…είπαμε έχουμε καταργήσει τον χρόνο…χαχαχαχαχα

      Ναι…για να είμαι ειλικρινής το έχω ακούσει…και έχω ακούσει και το «όποιος αγαπά παιδεύει!» Χαχαχαχαχαχα

      Τρελαίνεται το μυαλό και μετά άντε να το βρεις…

      Ναι έλαβα όμορφα πράγματα στο μεηλ μου σήμερα και λόγια και εικόνες…μμμμμμμ

      Πολλά πολλά φιλιά!

  4. …Έρωτας είναι ή αγάπη που δεν άνθισε και έμεινε στάσιμη…

    Όπαααα!!!

    Χά χα χα χα ααα 🙂

    • akrogialia Says:

      Πειρατή μου,

      Αυτό που σκέφτηκες για τον ΕΡΩΤΑ μου άρεσε!

      Δικό σου? χα χα χα χα γιατί το γέλιο σου σήμερα έχει διαστήματα?

      Χμ… σε χτύπησε και σένα ο έρωτας? Χαχαχαχαχχαχαχχααχχχχ

      Υπέροχο το τραγούδι σου!

      Στο αφιερώνω κι εγώ με πολύ αγάπη!

      Πολλά πολλά φιλιά!

  5. και εμείς σε αγαπάμε και σε σκεφτόμαστε.
    πιθανό να μην γίνεται όπως στον μπλόκερ οπόταν http://3.bp.blogspot.com/_nyWHW0CUwOc/SbbXMd4hwbI/AAAAAAAAAOI/imjXyOF9_mI/s400/DSC05151.JPG. 🙂
    αγάπη να είναι ο ατέλειωτος έρωτας της/στην ζωή. και κυρίως να μοιράζεται αληθινά. φιλιά πολλά! φιλιά και στον γιάννη! 😉

    • akrogialia Says:

      Βασίλη μου,

      Το ταψάκι που έστειλες είναι δείγμα μεγάλης αγάπης! Χαχαχαχαχαχα

      Μόνο αυτό έμεινε από χθες βράδυ ή είναι άλλο ταψί αυτό?

      Αχ…αγάπη…τι όμορφο συναίσθημα! Πόσο ομορφαίνει τους ανθρώπους!

      Αν τον βρω τον Γιάννη θα του τα δώσω…η Λίλιθ δεν έχει πρόβλημα χαχαχαχαχα

      Πολλά πολλά φιλιά κι από μένα!

  6. αχα! και όμως γίνεται! 🙂 🙂 φιλιάααααααααααααα!!

  7. …Αγάπη είναι ο Έρωτας που δεν άνθισε και έμεινε στάσιμος…

    • akrogialia Says:

      Πειρατή μου, προτιμώ το πρώτο που είπες!

      Μου αρέσει πιο πολύ…γιατί αν ισχύει αυτό που λες για την Αγάπη ότι είναι ο έρωτας που δεν άνθισε…τότε όταν λέμε σε κάποιον σ’ αγαπώ…θα τρελαίνεται…χαχαχαχαχα

  8. Ποιος νοιάζεται;

    Σημασία έχει…

    Να πετυχαίνει το… γλυκό!

    😉

    • akrogialia Says:

      Ουφ…ζεστάθηκα!

      Τι σοκολάτα κι αυτή απόψε! μμμμμμμ

      Τι μου κάνεις Πειρατή βραδιάτικα…και δεν έχω σοκολάτα στο σπίτι!

      Αχ!

      Αχ!

      Αχ!

  9. με πολύ αγάπη! 😉

  10. Κι όλα μαζί συνθέτουν το παζλ που λέγεται ζωή!!

    Χρόνια πολλά
    Χριστός Ανέστη!

    • akrogialia Says:

      Αχ… αυτό το παζλ…Αναστασία μου…
      Εκεί που νομίζαμε ότι βάλαμε και το τελευταίο κομματάκι…τσουπ…φυσάει αέρας και αρχίζουμε και πάλι από την αρχή!

      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Αναστασία μου!

      Να έχεις μια όμορφη μέρα!

      Πολλά φιλιά!

    • τι εξαιρετικό τραγούδι είναι αυτό Κοραλλένια μου
      …………………………
      πως να ψελλίσω τώρα την καλημέρα ?
      φοβάμαι θα μπερδευτεί με το I love you
      Ας προσπαθήσω

      κ …….. α……… λ…….. η……. μ……… ε……… ρ……. α………

      • akrogialia Says:

        Μπράβο Γιώργο μου, έλα προσπάθησε…

        Κ, α, λ, η, μ, έ, ρ, α!

        Είδες δεν ήταν δύσκολο! Χαχαχαχα

        Κι εγώ σ’ αγαπώ!

        Πολλά πολλά φιλιά!

        Να περάσεις όμορφα και σήμερα! Να κάνεις πράγματα που εσύ θες!

  11. Ωχ, σε λάθος blog μπήκα!
    Μου θυμίζει Μαρία Αλιφέρη σε τρελά κέφια!
    Χα χα χα χα
    I love toy too three etc
    lol
    Φιλιά πολλά Κοραλλένια

    • akrogialia Says:

      Aγγελάκι μου,

      Σε λάθος σωστό δεν έχει σημασία, εγώ υποδέχομαι όλους τους φίλους με μεγάλη Χαρά!

      Κι εγώ σ’ αγαπώ…και έτσι και αλλιώς! Χαχαχαχαχα

      Πολλά φιλιά Αγγελάκι μου!

  12. Toy εγραψα;;;
    Χα χα χα χα
    Οτι να ναι
    you ήθελα να πω!
    Φιλιά κ πάλι

  13. akrogialia Says:

    Matriga μου,

    Υπέροχο το τραγούδι σου και σήμερα και σε ευχαριστώ που το άφησες εδώ…

    Πέρασα από το σπίτι σου…θέλησα να αφήσω κάτι…προσπάθησα αρκετές φορές αλλά δεν με αφήνει…δεν ξέρω γιατί… ίσως να ήρθε ως spam…δεν ξέρω…θα δοκιμάσω και πιο μετά…

    Δύσκολες οι φιλίες στις μέρες μας…περνάνε από 40 κύματα και πιο πιο πολλές δεν αντέχουν…και βουλιάζουν…

    Πολλά πολλά φιλιά!

    • Aγαπημένη μου Κοραλλένια, τελικά τα κατάφερες
      και άφησες ΤΟ σχόλιο!!! Χίλια ευχαριστώ για την
      προσπάθεια και άλλα τόσα για την κατάθεσή σου
      αυτή. Είσαι πολύτιμη φίλη!
      Λυπάμαι που κάτι συμβαίνει και δεν δέχτηκε το
      σχόλιό σου αρχικά, αλλά μόνο ως ανώνυμη.
      Δεν ξέρω τι πρέπει και αν μπορώ να κάνω για να μην
      ξανασυμβεί, αλλά το σίγουρο είναι ότι η δική μας φιλία,
      ελπίζω να μην βουλιάξει ποτέ… Ευχαριστώ!

      Πολλά φιλιά!

      • akrogialia Says:

        Μαρία μου, καλησπέρα!
        Ναι…δεν τα παρατάω τα όπλα μου τόσο εύκολα…έχω πάντα σχέδιο Β! χαχαχαχχα
        Δεν έκανα και κάτι να αξίζω 1000 ευχαριστώ!
        Ίσως φταίει το δικό μου λαπτάκι…γιατί το παθαίνω αυτό και σε άλλα μπλογκς…θα δω τι θα κάνω…
        Πολλά πολλά φιλιά!

  14. ΔΕΝ ΕΧΩ …ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΕΣΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ……ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ …ΠΟΝΑΕΙ …ΠΟΛΥ …ΤΟ ΜΙΣΟΣ!!!

  15. ΠΑΝΤΟΥ και ΠΑΝΤΑ πρωταγωνίστρια η ΑΓΑΠΗ

    Χρόνια Πολλά σου Κοραλλένια μου

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • akrogialia Says:

      Γλαρένια μου καλησπέρα!

      Παντού και πάντα καλή μου…αλλά αλλάζει συνέχεια διαμονή και δεν την πετυχαίνω…όλο μου φεύγει! Χαχαχαχαχα

      Πλακίτσα κάνω…τα έχω παίξει με το διάβασμα! Χαχαχαχαχαχα

      Πολλά πολλά φιλιά!

  16. Η αγάπη…τόσο κοινό αλλά και τόσο δυσεύρετο μερικές φορές.
    Πολύ όμορφο το «χρώμα της αγάπης» που έβαλες.

    Εύχομαι πάντα η αγάπη να χρωματίζει τη ζωή σου.

    • akrogialia Says:

      Ερατώ μου καλησπέρα!

      Ξέρεις κάτι…έχω την αίσθηση ότι η αγάπη περιβάλλει όσους ξέρουν να αγαπούν…

      Πολλά φιλιά!

  17. Καθώς περνούσα απ’ έξω, συνάντησα αυτούς και μου πήραν τ’αυτιά να περάσω να σου πω ότι σου στέλνουν την ΚΑΛΗΜΕΡΑ τους. 🙂

    Ήθελα επίσης να σου πω ένα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για όσα μας έφερες στη Zion χτες.

    Φιλιά πολλά και σου εύχομαι να έχεις μια πανέμορφη μέρα γεμάτη χρώματα.

    * * *

    Cya

    • akrogialia Says:

      Αγαπημένε μου Πειρατή,

      Όσες φορές κι αν μέτρησα τα γατιά πάλι πέντε ήταν…σου ξέφυγαν μάλλον τα δύο, γιατί είμαι σίγουρη ότι αρχικά ήταν επτά!

      Η ευχή σου ήταν πολύ όμορφη…και έπιασε κατά κάποιο τρόπο…
      …έτσι για να ξέρεις…σήμερα άλλαζα πολλά χρώματα… βλέπεις πολύ δύσκολη μέρα…πολύ άγχος…μια κοκκίνιζα από ένταση…μια κιτρίνιζα…μια άσπριζα…ας τα να πάνε…πέρασε όμως…

      Έχω βάλει τα ποδαράκια μου στον καναπέ…μια πιατέλα με πολλά φρούτα δίπλα μου…και δεν θέλω να σκέφτομαι τη σημερινή μέρα…

      Πολλά πολλά φιλιά!

  18. πήγαν όλα καλά σήμερα?
    μα τι ρωτάω? είμαι βέβαιος ήδη!!!!!
    καλή ξεκούραση!!!!!

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Γιώργο μου,

      Μου αρέσει η βεβαιότητά σου! χαχαχαχα
      Να πω ότι μπορούσαν να πάνε και καλύτερα…αλλά τι να κάνουμε…κανείς δεν είναι τέλειος!

      Να περάσεις όσο πιο όμορφα γίνεται και να επιστρέψεις πίσω με ασφάλεια.

      Πολλά πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

