Σκέψεις…

Είναι κάποιες μέρες πολύ ιδιαίτερες, διαφορετικές από όλες τις άλλες…

Το μυαλό τρελαίνεται και πάλι και απομονώνει μια εικόνα…και δεν σε αφήνει να κοιτάξεις αλλού…επιμένει να τη δεις…

Τι κι αν κοιτάζεις λευκούς τοίχους…η εικόνα είναι εκεί…και παίρνει τρισδιάστατη μορφή… Κλείνεις τα μάτια και η εικόνα είναι εκεί…σε προκαλεί να  τη δεις να της δώσεις σημασία…

Μη μπορώντας να απαλλαγείς από αυτή…κάθεσαι σαν φρόνιμο παιδί και την κοιτάζεις…και καθώς την κοιτάζεις…μια μουσική έρχεται να της δώσει  και ήχο…

 Αν νοιώθεις πως αργεί να ξημερώσει πάλι
Αν τρέχεις να προλάβεις μια καινούρια μάχη
Θα ‘μαι εδώ το χέρι αν θες να σου κρατήσω
Θα ‘μαι εδώ στα όνειρά σου να σε συναντήσω

Πέτα με ψηλά δωσ’ μου φτερά να σ’ ακολουθήσω
Πάρε με μακριά δωσ’ μου φτερά να σε ξαναβρώ

Αν βλέπεις γκρίζα σύννεφα να σε τυλίγουν
Αν έχεις χίλια κύματα για να σε πνίγουν
Θα ‘μαι εδώ το χέρι αν θες να σου κρατήσω
Θα ‘μαι εδώ στα όνειρά σου να σε συναντήσω

Πέτα με ψηλά δωσ’ μου φτερά να σ’ ακολουθήσω
πάρε με μακριά δωσ’ μου φτερά να σε ξαναβρώ

Πέτα με ψηλά δωσ’ μου φτερά να σ’ ακολουθήσω
πάρε με μακριά δωσ’ μου φτερά να σε ξαναβρώ

 

ΥΓ…ζω…υπάρχω…ονειρεύομαι…πετάω…βυθίζομαι…σκέφτομαι…αναπολώ…νοσταλγώ…θυμάμαι…πονάω…

37 Σχόλια to “Σκέψεις…”

  1. ΄Αλλοι θα βυθιστούν, άλλοι θα πετάξουν , άλλοι θα μείνουν για να μας κρατούν το χέρι και να μας δίνουν φτερά!

    Πολύ όμορφη η επιλογή του τραγουδιού.
    Πετάμε μαζί σήμερα , την όμορφη αυτή στιγμή.
    Καλό σου Σαββατοκύριακο.

    • akrogialia Says:

      Ερατώ μου καλησπέρα σου,
      Είναι όμορφο πολύ αυτό που συμπλήρωσες…και όντως υπάρχουν κάποιοι ξεχωριστοί άνθρωποι που μας δίνουν φτερά…
      Να έχεις ένα πολύ όμορφο βράδυ!
      Πολλά φιλιά!

  2. MΑΖΙ ΣOYYYYY (βλ. την από ανάρτηση με τίτλο ‘Είμαι αγχώδης)

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • akrogialia Says:

      glarenia μου καλησπέρα!
      Δεν την είχα δει ξανά αυτή την ανάρτηση…
      Χαίρομαι που είσαι μαζί μου!
      Πολλά φιλιά καλή μου!

  3. πέτα με να σε πετώ να πετάμε στον ουρανό.
    είναι κάποιες μέρες πεταμένες και άλλες πεταγμένες.
    με αυτήν την διαφορά του πετώ και του πετώ.
    στα ψηλά στα χαμηλά στα αληθινά.
    φιλιά σου πολλά! πολύ καλό σου σουκού!

    • akrogialia Says:

      basnia μου καλησπέρα,
      είναι όμορφο να μπορείς να πετάς στα αληθινά…
      δεν μου «πέταξες» όμως γλυκάκι απόψε…μάλλον δεν περισσέψε στο ταψάκι εεε?

      Καλό σ/κ και σε σένα!

      Πολλά φιλιά!

  4. Ομορφο τραγούδι!
    Εχεις απόλυτο δίκιο
    Ανθρωποι φεύγουν
    Ανθρωποι έρχονται
    Καλό είναι να μένουμε ανεπηρέαστοι
    πάντως απ όλο αυτό! Φιλιά πολλά
    και καλό Σ/Κ

    Σμουατς

    • akrogialia Says:

      Angel μου, καλημέρα και πολύ καλή Κυριακή να έχεις!

      Ναι, το τραγούδι είναι πολύ όμορφο…

      Να μένουμε ανεπηρέαστοι λες…δεν γίνεται αυτό καλό μου Αγγελάκι…δεν γίνεται…όχι πως είναι και κακό αυτό…

      Πολλά φιλιά και σε σένα!

  5. πολλά γλυκά τρως και θα παχύνεις αν δεν κάνεις καλές καύσεις!!! 🙂
    οι εικόνες που μένουν καρφωμένες στον τοίχο είναι μμμμμμμμμμμ

    • akrogialia Says:

      Γιώργο μου, πολύ πολύ καλή σου μέρα!

      Τα γλυκά ήταν και είναι η αδυναμία μου! Όσο για τις καύσεις που λες, δεν χρειάζονται και τόσο…βλέπεις όταν ο άνθρωπος είναι κακός…η κακία του, κάνει το μεταβολισμό του «πρωταθλητή» στα 100 μέτρα!

      Όσον αφορά τις εικόνες που μένουν καρφωμένες στον τοίχο….για να λες…μμμμμμμμμμμμ κάτι περισσότερο θα ξέρεις εσύ… Μήπως παρακολουθείς τον τοίχο μου? χαχαχαχαχαχα

      Πολλά γλυκά φιλάκια Γιώργο μου και μην ανησυχείς για τις θερμίδες επειδή σου στέλνω γλυκά φιλιά σήμερα…θα σε βοηθήσω να τις κάψεις…

      Να περάσεις όμορφα σήμερα και προσεχτικά έτσι?

  6. «Πέτα με ψηλά δωσ’ μου φτερά να σ’ ακολουθήσω»

    Δηλαδή, αν δεν της δώσει αυτός φτερά, από μόνη της δεν μπορεί να τα βρει για να τον ακολουθήσει. Σαν να λέμε, βρες μου ένα ρουμπίνι κι’ εγώ θα στο φτιάξω δακτυλίδι!
    Μα αν έχω το ρουμπίνι, το φτιάχνω και μόνος μου το δακτυλίδι!
    Μη μου δίνεις σημασία… 😆

    Όμορφο τραγούδι…

    Φιλιά πολλά πολλά, Κοράλλι μου!
    :

    • akrogialia Says:

      Λίλιθ μου εσύ καλά τα λες…και φυσικά σου δίνω σημασία…σε έχω ακούσει και στο πρόσφατο παρελθόν…και άλλαξα συμπεριφορά και σκέψεις…και ευτυχώς για το καλό πολλών ψυχών…

      Ωστόσο καλή μου…τα φτερά εδώ είναι τα δικά του συναισθήματα…αν δεν τα αισθανθώ πώς να πετάξω μόνη μου ψηλά…Έτσι τουλάχιστον θέλω να ερμηνεύω εγώ αυτό το στίχο…

      Αν είχα το ρουμπίνι…θα στο χάριζα…

      Να έχεις μια όμορφη Κυριακή απαλλαγμένη από έντομα και ερπετά…

      Πολλά φιλιά!

  7. Κοραλλένια μου, καταλαβαίνω τι εννοείς, αλλά πες μου κάτι…
    Αν κάποιος δεν στα δίνει τα φτερά (δηλαδή τα συναισθήματα) σημαίνει ότι δε θέλει να τον ακολουθήσεις. Άρα με το να του λες «δώσε μου φτερά να σ’ ακολουθήσω» δεν καταφέρνεις και τίποτα μιας και δεν το έχει καθόλου σαν πρόθεση να σε κάνει να τον ακολουθήσεις.
    Άρα, είναι σαν να μου λες… «δώσ’μου μια μπριζόλα να στη φτιάξω ψητή να τη φας» κι’ εγώ δε σου δίνω καμιά σημασία, γιατί πρώτον δεν πεινάω και δεύτερον τη βαρέθηκα την μπριζόλα.

  8. akrogialia Says:

    Δεν είσαι φίλη εσύ…γιατί μου το κάνεις τώρα αυτό…γιατί εεε? Χαχαχαχαχαχα
    Ήταν ανάγκη να είσαι τόσο έξυπνη! Χαχαχαχαχα
    Κακιά…και το δικό σου ρολόι είναι ΛΑΘΟΣ! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    Εγώ πάντως θα περιμένω τα φτερά…και εύχομαι να μην είναι από έντομα πάλι…χαχαχαχαχα

  9. Φίλη είμαι, γι’ αυτό και σου το κάνω αυτό τώρα. 😉
    Και το ρολόι μου δεν είναι λάθος ΠΙΑ! :Ρ
    Αν θες τη γνώμη μου, παρά να κάτσεις και να περιμένεις τα φτερά να σου έρθουν, καλύτερα να φροντίσεις τα δικά σου και τότε… να δεις πετούμενα που θα μαζευτούν γύρω σου. 🙂

    • akrogialia Says:

      Λίλιθ μου, σοβαρά τώρα…

      Πετούμενα μαζεύονται πολλά γύρω μου…αλλά όπως σου έχω γράψει και στο σπιτάκι σου δεν μου αρέσουν…

      Αυτά που αρέσουν σε μένα είναι απλησίαστα… ή πιασμένα… και με βάζουν σε σκέψεις…

      Μη μου δίνεις σημασία…θα μου περάσει…όπως όλα περνούν και δήθεν χάνονται…

      Το διόρθωσες κιόλας εεε? Εγώ δεν θα το αλλάξω…μου αρέσει να είναι διαφορετικό…

  10. Έχω πιει τρία φλυτζάνια βαλεριάνα για να σε αντέξω σήμερα… 🙄
    Ούτε Ταύρος να ήσουνα με τέτοιο πείσμα!
    Αμάν πια!!!
    Τα απλησίαστα και τα πιασμένα είναι μια πονεμένη ιστορία…
    Θα καταλάβεις κάποια στιγμή ότι ούτε τα μεν ούτε τα δε αξίζουν τον κόπο.
    Χαμένες ιστορίες.

    • akrogialia Says:

      Όταν θα δεις το σχόλιο που άφησα τώρα στο σπιτάκι σου…θα χρειαστείς άλλα 13…τι το ήθελες και ανάφερες τους SS…

      Lilith μου, ξέρω ότι αυτά που λες είναι σωστά…όμως Λίλιθ μου ξενερώνω τόσο πολύ με τα εύκολα… Τώρα θα μου πεις…καλά να πάθω…

      Αχ…τι να κάνω η γυναίκα…ΒΟΗΘΕΙΑ!

      Έλα, να σου δώσω μια αγκαλιά….μεγάλη…

      • Το είδα το σχόλιο και σου απάντησα…
        Δε θα σου πω «καλά να πάθεις».
        Σε καταλαβαίνω…
        Νομίζω όμως ότι άλλα είναι τα «εύκολα» και όχι αυτά που εννοείς.
        «Εύκολα» για μένα, είναι όταν κάτι κυλάει γάργαρο και αβίαστο σαν το νερό της πηγής.
        Κάτι που είναι meant to be…
        Κάτι που δε σε αναγκάζει να παλεύεις μέχρι την τελευταία πνοή του τελευταίου συναισθήματός σου!
        Αυτό είναι το «εύκολο» για μένα.
        Όχι αυτό που είναι πάντα εκεί για να το κλωτσήσουμε, να το βρίσουμε, να το αγκαλιάσουμε, να το αγαπήσουμε και να το πονέσουμε ανάλογα με τις διαθέσεις μας.
        Όχι αυτό!

  11. happypepper Says:

    Kυρίες είστε σκέτη απόλαυση!
    Είναι χαρά μου να πετάω μαζί σας!
    Φιλιά πολλά!

    • akrogialia Says:

      …και για μένα είναι χαρά να πετάω μαζί σας Χάππυπέππερ…ξέρεις ίσως από ψηλά βρούμε και το χαμένο μποξεράκι ο ε ο….χαχαχαχαχαχα

      Καλό απόγευμα να έχεις!

      Πολλά Φιλιά!

  12. akrogialia Says:

    Τόνισες αυτό που από την αρχή μου έλεγες με τον καλύτερο τρόπο Λίλιθ μου…
    Όμως ο πειρασμός είναι μεγάλος κάποιες φορές και εμείς πολύ μικροί για να αντισταθούμε…
    Καλά λένε ότι ο καθένας κοιμάται όπως στρώνει…
    Φιλιά!

    • Μπορεί να φαίνομαι πιο λογική από σένα, αλλά όταν με επηρέαζε περισσότερο ο Υδροχόος και όχι ο Αιγόκερως, ήμουνα κι’ εγώ «εκεί».
      Been there, seen that. 🙂

  13. akrogialia Says:

    Ο Αιγόκερος εεε!
    Θέλω να βρω κι εγώ ένα ΑΙΓΟΚΕΡΟ! Χαχαχαχαχαχα
    Είχα την αίσθηση ότι δεν ταίριαζα με αιγόκερους και έπεσα από τα σύννεφα όταν έμαθα ότι ταιριάζω πολύ μαζί τους…έως και 70%! Χαχαχαχαχα
    Δεν μου είχε τύχει ποτέ να έχω δίπλα μου είτε σε φιλικό είτε σε ερωτικό επίπεδο αιγόκερους…
    Είναι πολύ λογικοί και τυπικοί άνθρωποι…

  14. Κι’ εγώ πίστευα ότι δεν ταιριάζω με Αιγόκερους, μέχρι που ανακάλυψα ότι τον είχα ωροσκόπο!
    Χαχαχαχαχαχαχαχααχαχααα!!!
    Είναι αρκετά λογικοί οι Αιγόκεροι αν και ανήκουν στην κατηγορία των Παρορμητικών ζωδίων. Και να φανταστείς ότι ο Υδροχόος που είναι… αλλού γι’ αλλού, ανήκει στα Σταθερά!
    Ο Δίδυμος βέβαια δε θα μπορούσε να ανήκει πουθενά αλλού παρά στα Μεταβλητά. 😆
    Νομίζω ότι ο Αιγόκερως και ο Δίδυμος μάλλον συμπληρώνουν ο ένας τον άλλον.

    Φτερά δεν ξέρω αν έχει, αλλά και να έχει, σίγουρα θα τα χρησιμοποιεί με φειδώ.
    Χαχαχαχαχαχαχα!!!

    • akrogialia Says:

      Πάντως Λίλιθ μου, ο μεγάλος μου έρωτας ήταν Ζυγός…δεν νομίζω άλλο ζώδιο να ταιριάζει μαζί μου τόσο πολύ…

      Ίσως να συμπληρώνει ένας Αιγόκερως το Διδυμάκι μου…αλλά δεν ξέρω πόσο θα άντεχα τη λογική του… Εγώ σαν Διδυμάκι είμαι μέσα στην Τρέλλα! Χαχαχαχαχα

      Οι περισσότεροι μου φίλοι/ες είναι Υδροχόοι…

      Αυτά με τα ζώδια…

      Από τα φτερά, στα ερπετά, στους SS, στις μαύρες ψυχές…καταλήξαμε στα ζώδια… είμαστε άπαιχτες τελικά! Χαχαχααχχααχαχα

      Φιλάκια!

      • Κοραλλένια μου, ήθελα να στο πω αυτό για τους Αιγόκερους και τους Δίδυμους, αλλά δεν ήθελα να με ξαναπείς κακιά. 😆
        Πράγματι είναι λίγο δύσκολο να αντέξει ο ένας τον άλλον σε σχέση…
        Για τους Ζυγούς και τους Υδροχόους που λες… είναι απόλυτα φυσιολογικό μιας και σαν ζώδιο του Αέρα που είσαι, ταιριάζεις με τα άλλα 2 του ίδιου στοιχείου.
        Και για μένα ισχύει αυτό, αλλά περισσότερο με τους Δίδυμους και τους fellow-Υδροχόους. Ζυγούς δεν είχα σχεδόν κανέναν στη ζωή μου.
        Και η αλήθεια είναι ότι τους βρίσκω λίγο πιεστικούς και… μιλάνε πολύ!
        Χαχαχαχαχαχααα!!!

        Φιλιά και καλή εβδομάδα!

  15. εγώ σας απόλαυσα κυρίες μου στον δημόσιο διάλογο σας και θα μπορούσα να σας διαβάζω για ώρες.
    Πάντως σαν γνήσιος Αιγόκερος έχω να σας πω ότι και φτερά έχουμε και φαντασία έχουμε αλλά είμαστε πολλές φορές καθάρματα. Τυρανάμε κόσμο με την σκληρή λογική μας. Αν όμως κλέψεις την καρδιά ενός Αιγόκερου να ξέρετε πως την κλέβετε παντοτινά και το εννοεί. Προσοχή όμως!!! Αν τον πληγώσεις έστω και στο ελάχιστο λακίζει. 🙂

    Με διδυμάκι πάντως είναι αλήθεια πως ούτε εγώ είχα παρτίδες…… μου έμοιαζαν πάντα με δύο πρόσωπα και εγώ ήθελα να βλέπω ένα.
    Με υδροχόους …… @#@$%%@^^@%$$@ …….. άστο καλύτερα να μην μιλήσω. Το μόνο που έχω να πω είναι κατεβείτε και λίγο στην γη…. αιθεροβάμονες……
    Καλημέρα είπα???
    Αφήνω φιλί στο μπαλκόνι!!!!

    • akrogialia Says:

      Γιώργο μου πολύ καλησπέρα σου!

      Θα μας άντεχες δηλαδή? Χαχαχαχαχα

      Χαίρομαι που το απολαμβάνεις! Έχετε και φτερά και φαντασία εεε?

      Εγώ πάλι Γιώργο μου δεν θα ήθελα να κλέψω την καρδιά από κάποιο…θα ήθελα απλώς να την κερδίσω…να μου την χαρίσει ο άλλος γι’ αυτό που είμαι…

      Αν φοβάται ότι θα πληγωθεί δίπλα μου…δεν κάνει για μένα…

      Έχεις δίκαιο σε αυτό που λες για τα πολλά πρόσωπα των διδύμων…πρέπει κάποιος να έχει γερά νεύρα για να αντέξει τις εναλλαγές των ρόλων μας…

      Ανέκαθεν οι Υδροχόοι ήταν πολύ καλοί μου φίλοι και τους αγαπώ γι’ αυτό που είναι πολύ!

      Πολλά πολλά φιλιά!

  16. George, μα γιατί συγχίζεσαι όταν σκέφτεσαι Υδροχόους;;;
    Αχαχαχαχαχαχαχαχαχααα!!!
    Κατάλαβα… είσαι ένας από αυτούς που μας βλέπουν και στρίβουν στη γωνία για να γλυτώσουν, ε; 😆
    Ζήτα μας ό,τι θες… μη μας ζητάς όμως να κατεβούμε στη Γη!!!
    Χαχαχαχααχααα!!!

    Μπορείς να φανταστείς τι τραβάω εγώ που έχω τον Υδροχόο να «σφάζεται» καθημερινά με τον Αιγόκερω! 😆

    Καλή εβδομάδα!!!

  17. akrogialia Says:

    Αγαπημένη μου Λίλιθ καλησπέρα σου!

    Να λες αυτό που νιώθεις σε μένα και δεν πειράζει αν για πολύ λίγο σε αποκαλέσω κακιά…μετά το σκέφτομαι αυτό που λες και αντιλαμβάνομαι ότι έχεις δίκαιο…έστω κι αν δεν μου αρέσει…

    Μην ανησυχείς…με Αιγόκερω δεν θα μπλέξω…χαχαχαχαχαχα

    Αν βρεθεί κάτι στον αέρα μου όμως….θα το σκεφτώ…ποτέ δεν λέω ποτέ…χαχαχαχαχα

    Οι Ζυγοί όντως μιλάνε πολύ…όχι τόσο πολύ όσο οι Δίδυμοι όμως…
    Λατρεύω το χαρακτήρα που έχουν κάποιοι Ζυγοί με ωροσκόπο Δίδυμο!

    Πολλά πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

