Ερωτησούλες…

Καλή Επιτυχία!

ΥΓ: Το δικό μου σκορ είναι 6 σωστές απαντήσεις! Το δικό σου?

……………………………………………

37 Σχόλια to “Ερωτησούλες…”

  1. akrogialia Says:

    Απαντήσεις…

    1) Υπάρχει! Παρόλο που δεν τη γιορτάζουν όπως στην Αμερική, η ημέρα 4 Ιουλίου υπάρχει σ’ όλο τον κόσμο…

    2) Δώδεκα! Διότι όλοι οι μήνες έχουν 28 ημέρες!

    3) Εβδομήντα! Να γιατί: 30 δια 0,5 = 60 + 10 = 70

    4) Με τα δύο που πήρες φυσικά!

    5) Κανένα! Διότι ο Νώε έκανε την κιβωτό και όχι ο Μωυσής!

    6) Καμία! Διότι στο δωμάτιο υπάρχουν 4 γάτοι και όχι 4 γάτες!

  2. Korallenia,
    Γιατί σήμερα που έχουμε σιέστα μας κάνεις ερωτησούλες;;;
    Πειράζει που άφησα εσένα να απαντήσεις για μένα; 😆

    Φτου σου κοπέλα μου!! Όλα τα βρήκες!! χα χα χα
    Αν περίμενες από μένα… σώθηκες 😉
    Μπράβο σου και πάντα να έχεις κέφια στη ζωή σου, όπως σήμερα.

    Tα φιλιά μου και την αγάπη μου!

    • akrogialia Says:

      Matriga μου, υπόσχομαι τη συνέχεια των ερωτήσεων να μην την αναρτήσω σ/κ! χαχαχαχαχα

      Είμαι σίγουρη ότι και εσύ θα τα απαντούσες με μεγάλη ευκολία κάποια άλλη στιγμή!

      Πολλά πολλά φιλιά!

  3. εξαρτάται αν φύγεις από το δωμάτιο με την πιατέλα. 😛
    πολύ πλάκα έχουν αυτές οι ερωτήσεις. αθάνατος ο ζεβεδαίος! 🙂
    πολύ καλό σου βράδυ!
    τελευταία στιγμή ανακάλυψα ζαχαροπλαστείο ανοιχτό!
    🙂

    φιλιά πολλά πολλά!

    • akrogialia Says:

      Basnia μου πολύ καλησπέρα σου,

      Ναι, αν φύγεις με την πιατέλα τότε όλα είναι δικά σου! χαχαχαχαχα

      Ναι, την πιο πολύ πλάκα έχουν όμως οι απαντήσεις! Χαχαχαχαχα

      Χαίρομαι πολύ που ανακάλυψες ζαχαροπλαστείο Βασίλη μου και με θυμήθηκες…τρέχω από το πρωί και μια υπογλυκαιμία την έπαθα…

      Μμμμ είναι πολύ νόστιμο και γλυκό όσο πρέπει!

      Να έχεις ένα πολύ όμορφο απόγευμα!

      Πολλά φιλιά!

  4. αν πω οτι απάντησα σε όλες σωστά θα με πιστέψεις??????
    όχι???? χμ! και καλά θα κάνεις ! 🙂 μόλις σε δύο γμτ!!!!
    Την επόμενη φορά θα είμαι πιο προσεχτικός καθώς αυτό με τον Μωύσή είναι άδικο 🙂
    Αααααα εγώ ερχόμενος εδώ δεν βρήκα ζαχαροπλαστείο αλλά ανθοπωλείο και έτσι έφερα αυτό http://4.bp.blogspot.com/_cqjPy3CcFgA/Sb0F9qP6lFI/AAAAAAAAFvQ/Zogen-LQp6o/S660/0030.gif

    Την καλημέρα μου και ένα φιλί.

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Γιώργο μου,

      Ναι, αν πεις ότι απάντησες σε όλα σωστά θα σε πιστέψω γιατί κι εγώ τα απάντησα όλα σωστά… χαχαχαχαχα

      Μόλις δύο εεε? Είναι επειδή μόλις γύρισες από ταξίδι και σου βγήκε όλη η κούραση…μην ανησυχείς σε όλους συμβαίνει…χαχαχαχαχα

      Τι όμορφα λουλούδια είναι αυτά! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

      Να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα! Πολλά φιλιά!

  5. Εκτός από αυτό με τον Μωυσή που είναι ξεκάθαρο, τα υπόλοιπα συγκρούονται με τη λογική μου! 🙂
    Αυτά τα… trick questions είναι από τα χειρότερά μου!
    Αυτή τη φορά (θα είμαι ειλικρινής), πήγα κατευθείαν στα σχόλια να δω τις απαντήσεις.
    Έξυπνο πάντως…
    Ίσως και να το έβρισκα αν δεν είχα διαβάσει το ποστ σου με το που ξύπνησα το πρωί! Ξέρεις… my brain was still sleeping! 😆

    Φιλιά Κοραλλένια μου!

    • akrogialia Says:

      Lilith μου καλήσπερα!

      Είμαι σίγουρη ότι θα τα έβρισκες…άλλωστε εσείς εκεί στη ΝΑΣΑ κάτι τέτοια τα έχετε για πρωινό! Χαχαχαχαχαχα

      Μάλλον δεν κοιμήθηκες καλά λόγω του όμορφου δώρου τοίχου που σου χάρισα χθες! Χαχαχαχαχαχαχαχχααχαχ

      Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα Λίλιθ μου! Πολλά φιλιά!

  6. Πανέξυπνο το παιχνιδάκι με τις τρικ ερωτήσεις….Πολλοί μέσα στη βιασύνη μας απαντάμε λάθος…
    Ομολογώ το έπαθα και εγώ σε μερικές από αυτές!
    Όμως πολύ ευχάριστο! 😉
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη!

    • akrogialia Says:

      astrofegia μου καλησπέρα!

      Είναι έξυπνο ναι και έχει και συνέχεια…

      Μου αρέσουν πολύ τέτοια παιχνίδια! Σε πολλά παιχνίδια γνώσεων με φίλους είμαι το σπασικλάκι της παρέας καθώς δεν δέχομαι να κερδίσει κάποιος άλλος! Χαχαχαχαχαχα

      Να έχεις ένα χαρούμενο απόγευμα! Πολλά φιλιά!

  7. Αυτό με τους γάτους δεν το πολυκατάλαβα.
    Αφού οι κανόνες του παιχνιδιού μας ενημερώνουν MONO για τους γάτους που υπάρχουν στο δωμάτιο καθώς και για το πόσους γάτους MONO βλέπει ο καθένας από αυτούς και δεν μας δίνουν καμία πληροφορία σχετικά με τις γάτες, πως ξέρεις ότι δεν υπάρχει καμία μέσα στο δωμάτιο;
    Θα μπορούσε π.χ, ο κάθε γάτος να έχει και από μία γάτα δίπλα του. Ή και δύο. Από μία σε κάθε του πλευρά. Εμείς που το ξέρουμε;
    Έπειτα…
    Αυτό θα τον εμπόδιζε να κοιτάζει τους άλλους γάτους;
    Μήπως θα του έκαναν «κολπάκια» και δεν θα τον άφηναν να συγκεντρωθεί;
    Αν υπήρχε και από μία γάτα στην κάθε πλευρά του δωματίου;

    Αν υπήρχε μέσα στο δωμάτιο μια τρελλαμένη-οπλισμένη γάτα που έτρεχε με φόρα γύρω γύρω φωνάζοντας «πίσω καθάρματα και σας έφαγα, έφτασε το τέλος σας»;

    Τς τς τς! 🙄

    X… μ.. Καλημέρα!

    😉

    • akrogialia Says:

      Όσιρη μου, να υποθέσω με το φτωχό μου το μυαλό ότι βρήκες όλες τις απαντήσεις εκτός αυτή με τους γάτους?

      Χμ…

      Σε τέτοια παιχνίδια γνώσεων…η πονηριά δεν χωράει…είναι έξυπνα διατυπωμένες ερωτήσεις και με λίγη νηφαλιότητα μπορούν σχεδόν όλοι να τις απαντήσουν σωστά…χαχαχαχαχαχα

      Φυσικά, έχω την αίσθηση ότι έδωσες και σε αυτή την ερώτηση σωστή απάντηση…άλλωστε Πειρατής είσαι!

      Όσο για την τρελλή γατούλα με το όπλο… έχει πάθει αμόκ μου φαίνεται! Χαχαχαχαχαχα

      Καλημέρα Πειρατή μου!

      Πολλά Σαββατιάτικα Φιλιά!

  8. Τς, τς, τς…

    PIRATE LOGIC!!! 🙄

    Τι πίνει αυτός ο άνθρωπος πρωί πρωί, δε θα καταλάβω ποτέ!
    Είναι δυνατόν το απλό ρούμι να έχει τέτοιες παρενέργειες;;;
    Τέλος πάντων…

    Εγώ πέρασα για μια καλημέρα και για να σου αφήσω αυτό…

    Φιλιά πολλά Κοραλλένια μου! 🙂

    • akrogialia Says:

      Αγαπημένη μου Lilith καλημέρα!,

      Είναι πολύ όμορφη η καλημέρα σου και ο κοραλλένιος κήπος….υπέροχος…

      Τώρα όσον αφορά τη λογική του Πειρατή μας…τι να πω…ο άνθρωπος βρίσκεται σε άλλο επίπεδο…θα μεγαλώσει κι αυτό όμως και θα μας φτάσει κάποτε…χαχαχαχαχαχα

      Δεν νομίζω να είναι το ρούμι Λίλιθ μου…μάλλον οι αμέτρητες ξανθιές…δεν ξέρεις που λένε…με όποιο δάσκαλο καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις…χαχαχαχαχαχα

      Να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα Τρίτης!

      Πολλά πολλά φιλιά!

  9. akrogialia Says:

    Λίλιθ μου, χαίρομαι που συμφωνούμε! Χαχαχαχαχαχα

    Πολλά φιλιά!

  10. Κοραλλένια: «Λίλιθ μου, χαίρομαι που συμφωνούμε»

    Lilith: «Ααααχ! Κι’ εγώ καλή μου Κοραλλένια»

    Κοραλλένια: «Ματς»

    Lilith: «Μουτς»

    Μ Π Λ Ι Α Χ ! ! !
    Τς τς τς… 🙄
    Αηδιαστικό…

    • akrogialia Says:

      Εαυτός Όσιρης: Λες να έχουν δίκαιο η Λίλιθ και η Κοραλλένια…μήπως παρακάθησα πολύ καιρό με ξανθιές?

      Όσιρης: Φίλε, μη μασάς…ας λένε ότι θέλουν…αυτές χάνουν! Μπουχαχαχαχαχαχα

      Εαυτός Όσιρης: Μήπως να σταματήσω για λίγο το Ρούμι?

      Όσιρης: Όχι κι έτσι…νομίζω τους δίνεις πολύ σημασία…Άντε γεια… Μπουχαχαχαχαχαχα

      ΥΓ…μπορεί σαν σκέψη να είναι για σένα αηδιαστικό…για άλλους δεν είναι…χαχαχαχαχαχαχαχα

      Πολλά πολλά φιλιά και σε σένα Πειρατή μου!

    • Αυτό, για τη ναυτία καπετάνιε.
      Με υπέροχη γεύση κεράσι, δρα άμεσα και σας ανακουφίζει απ’ τα συμπτώματα του αναστατωμένου και αηδιασμένου στομάχου.

      Δοσολογία: Ένα πριν και ένα μετά το φαγητό.

      Προς πειρατές: Δεν αλληλεπιδρά με το ρούμι.
      Καταναλώστε ελεύθερα.

  11. Θα πρέπει να σας πληροφορήσω… πως στο δωμάτιο υπήρχε και γατούλα!

    …και όχι μόνο μία…
    😉

    Να σας χαρίσω και από ένα ίδιο μενταγιόν μιας και έχετε τόσα κοινά…

    Για την Κοραλλένια:

    Για την Lilith:

    Εαυτός Όσιρης: Είναι τόσο όμορφο! Νομίζω πως τους αξίζει να έχουν από ένα.

    Όσιρης: Εγώ σου λέω ότι είσαι πάλι τύφλα και πετάς τα λεφτά σου.

    Εαυτός Όσιρης: Μα είναι τόσο γλυκές!

    Όσιρης: Είσαι ένας σαλιάρης γεροξεκούτης puro-teanager που δεν ξέρεις τι σου γίνεται.
    Κάνε τους τώρα δωράκια ώσπου να μυριστούν ότι έχεις κι’ άλλα τέτοια στο αμπάρι και μετά θα σε χορέψουν στο ταψί κανονικά αυτές.

    Εαυτός Όσιρης: Μίζερε

    Όσιρης: Αφιερωμένο τραγουδάκι από μένα σε σένα… Τζουτζούκο!

    Μπούχαχαχααα 🙂

    • akrogialia Says:

      Τα φιλιά μου, ένα μεγάλο ευχαριστώ και την αγάπη μου στον «Εαυτό Όσιρη»!

      Στον Όσιρη αφιερώνω αυτό…

      …και εύχομαι καλό Σαββατόβραδο χαχαχαχαχαχαχαχαχα

  12. akrogialia Says:

    Πειρατή μου, έφερα ένα γάτο για τις γατούλες σου…

    Αχαχαχαχαχχαχχαχχχχχχχχ έχω πεθάνει στο γέλιο…

  13. …Να μου κάνεις τη χάρη να συγκεντρωθείς στη δουλειά σου και να αφήσεις τον παίδαρο ήσυχο!

    Μπούχαχαχαααα
    Α Χάχαχαχααα 🙂

    Έχω σκάσει στα γέλια λέμεεε

    Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή Κοραλλένια

    🙂

    * * *

    • akrogialia Says:

      Πειρατή μου, μου λες εμένα να συγκεντρωθώ στη δουλειά μου…να μη σκέφτομαι τον παίδαρο και μετά με αποτελειώνεις στέλνοντας μου τα κατορθώματά του?

      Πώς να ηρεμήσω τώρα η γυναίκα! Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
      Αχ
      Αχ
      Αχ….

      …και δεν μου έχει φέρει και κάποιος γλυκό σήμερα…Αχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Πάντως έψαξα για γάτες…αλλά στο δωμάτιο δεν βρήκα ούτε μια…για να φανταστείς έψαξα και στην κιβωτό με τα ζώα…αλλά γμτ δεν ήταν του Νώε…έτσι δεν βρήκα ούτε εκεί…χαχαχαχαχαχαχα

      Καλό Κυριακάτικο απόγευμα Τρίτης Πειρατή μου!

  14. Εγώ μια καλησπέρα πέρασα να πω!
    Δεν έπαιξα γιατί βαριέμαι να σκέφτομαι τελευταία :ρ
    Φιλιά πολλά και καλό σας βράδυ
    Σμουατς

    • akrogialia Says:

      Αγγελάκι μου, πολύ καλή σου μέρα!

      Είναι και αυτό μια άποψη να μη σκέφτεσαι…μια Χαρά μου ακούγεται….

      Πολλά φιλιά!

  15. Κοραλλένια μου,
    Καλή σου μέρα!
    Ελπίζω η σημερινή σου μέρα
    να είναι πιο εύκολη απ’ ότι φαντάστηκες 😉

    Πολλά φιλιά!

    • akrogialia Says:

      Matriga μου καλή σου μέρα!

      Κι όμως δεν ήταν όπως την φαντάστηκα ήταν πολύ χειρότερη χαχαχαχαχα αλλά δεν μασάμε…προχωράμε…. το βράδυ φεύγω και για ταξίδι που αν και είναι για δουλειά…η ιδέα και μόνο ότι θα είμαι με μια βαλίτσα στο χέρι και να φεύγω…μου φτιάχνει τη διάθεση…

      Να έχεις μια όμορφη μέρα!

      Πολλά φιλιά!

  16. Έλλειψη συγκέντρωσης …
    Αν σου πω ότι βιαστικά απάντησα σ’ όλες λάθος θα το πιστέψεις ;;;
    Την καλησπέρα μου …

    • akrogialia Says:

      side21 πολύ καλή σου μέρα!

      Αν και δυσκολεύομαι να το πιστέψω… για να το λες έτσι θα είναι…Έλλειψη συγκέντρωσης; Μα τι σκεφτόσουν;

      Να έχεις μια υπέροχη μέρα και να περάσεις όμορφα!

      Φιλιά Πολλά!

  17. akrogialia Says:

    Λίλιθ μου, πολύ πολύ καλή σου μέρα!

    Πολύ το απόλαυσα το σχόλιο σου στον Πειρατή μας!

    Αυτό με τη «μη αλληλεπίδραση με το ρούμι…» όλα τα λεφτά! Χαχαχαχαχαχαχαχα

    Πολλά πολλά φιλιά!

  18. Μιας και πέρασα ξανά
    είπα να σου ευχηθώ
    να έχεις μια υπέροχη μέρα!
    Φιλιά πολλά

    Συνεχίζω να μην κουράζω το μυαλό μου!
    Είναι καλό αυτό τώρα;;;Χα χα χα

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Αγγελάκι και καλή βδομάδα!

      Συνέχισε έτσι…μια χαρά τα πας!

      Καλό βράδυ!

      Πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

