Όνειρο ήταν…

Χθες βράδυ για ώρες ατέλειωτες κοίταζα τη θάλασσα…

Κοίταζα τα κύματα να σκάνε στην ακτή…

Κοίταζα το βαθύ μπλε της χρώμα…

Ξαφνικά όπως κοίταζα…διέκρινα  τη μορφή μια γριάς γυναίκας, με μακριά άσπρα μαλλιά να μου χαμογελάει μέσα από τα κύματα…

Κοίταζα τα μάτια της…το χαμόγελο της… και προσπαθούσα να ακούσω αυτό που μου ψιθύριζε…όμως δεν μπορούσα…ο ήχος της φωνής της έσβηνε μέσα στον ήχο των  κυμάτων… 

Με κοίταζε και χαμογελούσε…

Την έβλεπα να με πλησιάζει… ήθελε να μου δώσει κάτι…κάτι κρατούσε στο χέρι της και το άπλωνε προς το μέρος μου…

Όμως όσο πιο πολύ  με πλησίαζε…τόσο πιο πολύ  την ένιωθα να απομακρύνεται… όσο πιο πολύ με πλησίαζε…τόσο χανόταν στα κύματα…

Προσπάθησα να την φτάσω… είχα μεγάλη επιθυμία να ακούσω αυτό που μου ψιθύριζε…να πάρω στα χέρια μου αυτό που ήθελε να μου δώσει…

Όμως…δεν μπόρεσα…όσο κι αν κοίταζα…όσο κι αν προχωρούσα…

Η γριά μάγισσα χάθηκε… και ήμουν μόνη…. μόνη μέσα στη θάλασσα…μόνη…

Παραμ, παραμ, παραμ

Γυρνάω, χορεύω
Στην άμμο του χειμώνα με τα φύκια
Τη θάλασσα που αρρώστησε γιατρεύω

Και κάνω με τ’ αστέρια σκουλαρίκια

 

Παραμ, παραμ, παραμ
Παραμονεύει

Στο πέλαγος του χρόνου το καράβι
Μια άγκυρα η ζωή μου ζητιανεύει
Το βάθος του έρωτα της να συλλάβει

 

Θάλασσα μάνα, Αλμύρα μου εσύ, Γαλάζια μοίρα
Για παραμάνα στον ώμο χρυσή τον ήλιο πήρα
Θάλασσα μνήμη, μαύρο μου ασήμι
Παρ’ την καρδιά μου και καν’ την νησί

Του ανέμου αγρίμι

 

Παραμ, παραμ, παραμ
Παραμυθένιο
Ναυάγιο μες στα σύννεφα η σελήνη
Κορμί του Ποσειδώνα σιδερένιο
Ποιο πέτρινο μουσείο θα σε κλείνει

 

Θάλασσα μάνα, Αλμύρα μου εσύ, Γαλάζια μοίρα
Για παραμάνα στον ώμο χρυσή τον ήλιο πήρα
Θάλασσα μνήμη, μαύρο μου ασήμι
Παρ’ την καρδιά μου και καν’ την νησί
Του ανέμου αγρίμι

……………

30 Σχόλια to “Όνειρο ήταν…”

  1. Αγαπημένο τραγούδι σε αυτή την απόδοση με τη Μίλβα και …Πηλιορείτικες όμορφες αναμνήσεις
    Να είσαι καλά!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Γλαρένια μου!

      …και η απόδοση με τη Μίλβα είναι υπέροχη….

      Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα!

      Πολλά φιλιά!

  2. αργεί ακόμα η γριά να φανεί!!!!!

    Μια αγκαλιά να αφήσω εδώ……… και μην με ρωτήσεις τι χρώμα ή τι άρωμα έχει…….. είναι απλά μια αληθινή αγκαλιά!

    Καλημέρα!!

    Υ.Σ. Το τραγούδι το γνωρίζω και εγώ στην έκδοση που λέει η γλαρένια, αλλά τον Πλιάτσικα τον συμπαθώ και έτσι βρίσκω το τραγούδια υπέροχο και τυχερό που το ερμήνευσαν και οι δύο!!

    • akrogialia Says:

      Γιώργο μου πολύ καλημέρα σου!

      …κι όμως ήθελα τόσο πολύ να την πλησιάσω…να την ακούσω…να πάρω αυτό που ήθελε να μου χαρίσει…

      Όμορφη η αγκαλιά σου…θα της δώσω εγώ το χρώμα και το άρωμα της θάλασσας…μμμμμμ

      Ναι, το τραγούδι με το ένα ή τον άλλο τρόπο είναι απλώς ΥΠΕΡΟΧΟΟΟΟ

      Πολλά πολλά φιλιά Γιώργο μου!

  3. Είμαστε όλοι μια ευχάριστη ατμόσφαιρα!!!!

    Καλημέραααααααααααααααααααα
    Σμουατς

  4. Γιατί όμως είδες μια γριά με άσπρα μαλλιά? 🙄

    • akrogialia Says:

      Αstrofegia μου καλό σου μεσημέρι!

      Δεν ξέρω γιατί είδα αυτό το όνειρο…η φάση είναι ότι ένιωθα ότι είχε μεγάλη διάρκεια…σαν να το έβλεπα για ώρες…

      Συνήθως δεν θυμάμαι τα όνειρα που βλέπω…αυτό όμως το σκεφτόμουν έντονα όταν ξύπνησα…

      Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!

      Πολλά φιλιά!

  5. Κοίτα τι λέει ο ονειροκρίτης, εδώ
    για τη θάλασσα και εδώ
    για τους ηλικιωμένους.
    Νομίζω θα σε βοηθήσουν να δώσεις ερμηνεία στο όνειρό σου. 😉
    Πάντως, όσο η θάλασσα δεν είναι θολή, αγριεμένη, βρώμικη και γεμάτη καρχαρίες, είμαστε εντάξει! 😆

    Φιλιά πολλάαααα!!!

    • akrogialia Says:

      Lilith μου, ήρεμη ήταν η θάλασσα…και αν και νύχτα εγώ έβλεπα ένα βαθύ πανέμορφο μπλε χρώμα…και την κοίταζα για ώρες… όμως μπήκα μέσα σε αυτή…και από ότι διάβασα αυτό δεν είναι καλό…όσο για τη γριά…πιο πολύ με μάγισσα έμοιαζε…αλλά δεν μου προκαλούσε φόβο…ήθελα να την πλησιάσω…να την ακούσω…μου χαμογελούσε…

      Παιχνίδια μάλλον του μυαλού…

      Ευχαριστώ που μπήκες στη διαδικασία να ψάξεις και να μου αφήσεις ιστοσελίδες με πιθανές εξηγήσεις του δικού μου ονείρου…

      Πολλά φιλιά Λίλιθ μου! Εύχομαι να έχεις ένα όμορφο απόγευμα…

      • akrogialia Says:

        Το γεγονός ότι πριν κοιμηθώ είχα καταναλώσει τρεις μπάλες παγωτό βανίλια φράουλα και σοκολάτα…δεν παίζει ρόλο έτσι? χαχαχαχαχααχχα

  6. Μπορεί…
    Δοκίμασε κι’ άλλους συνδυασμούς γεύσεων να δούμε τι όνειρο θα βγει και ενημέρωσέ με σε ποια γεύση θα «εμφανιστεί» ο Clooney!
    Χαχααχαχαχαχαχααα!!! 😆

    • akrogialia Says:

      Θεότρελη! Χαχαχαχαχαχα

      Πάντως, το έχω παρατηρήσει όταν φάω γλυκά πριν κοιμηθώ…συνήθως θυμάμαι τα όνειρα που βλέπω…ίσως να είναι σύμπτωση ίσως και όχι…πάντως μια εξήγηση είναι ότι δεν κοιμάμαι βαθιά γιατί από τη γλυκιά γεύση στο στόμα μου θέλω να πιω νερό…και βαριέμαι να σηκωθώ…και αυτό γίνεται για πολλές ώρες…

      Τώρα που το σκέφτομαι ένα βράδυ…που είχαμε ξενυχτήσει στη Zion…μας είδα όλους…την Αστροφεγγιά, το Αγγελάκι, εσένα, εμένα, τη Matriga και φυσικά τον Πειρατή μας… αλλά δεν θυμάμαι τι κάναμε…θυμάμαι μόνο ότι μας είδα…χαχαχαχαχαχαχα

  7. Αυτό δεν ήταν όνειρο!
    Θρίλερ ήτανε
    Χα χα χα χα χα
    Αμα δεις εμένα στον ύπνο σου
    εξασφαλίστηκες!Χα χα χα χα χα

    • akrogialia Says:

      Αγγελάκι μου, εσένα και την Αστροφεγγιά επειδή σας έχω δει σε φωτογραφίες σας είδα κανονικά ξανθιές και κούκλες…τη Λιλιθ και τη Μαρία δεν τις έχω δει και με βοήθησε πολύ η φαντασία μου…όσο για τον Πειρατή…δεν θα πιστέψεις με ποιον έμοιαζε και τι οδηγούσε…χαχαχαχαχαχαχαχα

      φιλιάαααα

  8. Σμουατς
    Χα χα χα χα χα

    • akrogialia Says:

      Αγγελάκι μου, χαίρομαι πολύ που γελάς!

      Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!

      Φιλιά πολλά!

  9. happypepper Says:

    θα έλεγα ότι είμαι διχασμένος στο τί θέλω να πω. Τελικά αποφάσισα. είμαι τρι-χασμένος!
    1. Οι εικόνες πόνου από το Cimiterio Monumentale με έχουν συγκλονίσει, και σχεδόν βλέπψ μπροστά μου το όραμα της γριάς γυναίκας που λες…
    2. έχω φλομώσει στη θάλλασσα αυτόν τον καιρό! δεν έχω κανενα παράπονο. θα σου κάνω δώρο λίγο από τις θάλασσές μου . Έχω πολλές. Ίσως και 7. Επτά θάλασσες.
    3. Είστε μουρλές. απλά.

    ΥΓ
    χαίρομαι που είστε μουρλές.
    Αλλιώς δε θα χαιρόμουν για εσάς! Φιλιά πολλά.

    (σπλατς) – (κυμα)

    • akrogialia Says:

      Happypepper μου πολύ καλησπέρα σου!

      Είσαι τρι – χασμένος εεε? Χμ…

      Ξέρεις ότι το επόμενο βράδυ έφερνα στη σκέψη μου το όνειρο αυτό και πίεζα τον εαυτό μου να το δει ξανά…γιατί με έχει φάει η περιέργεια πιο πολύ….όμως τίποτα…δεν είδα καν όνειρο…χαχαχαχαχα

      Κι εγώ λατρεύω πολύ τη θάλασσα…πολύ, πάρα πολύ!

      Είμαστε μουρλές! Είμαστε! Χαχαχαχαχαχα

      Να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα κοντά στη θάλασσα!

      Πολλά φιλιά!

  10. μήπως ήταν η μαμά του (καπετάν) γιάννη; 🙂 🙂
    αχ αυτό το υποσυνείδητο! μία φορά ονειρευόμουνα ότι χόρευα. εννοώ άκουγα τόσο έντονα μουσική (που μάλιστα είχα συνθέσει ο ίδιος -καμία σχέση απλά ακούω πολύ μουσική γενικά-) που ξυπνώντας θυμόμουνα πολύ έντονα τον ρυθμό.
    μήπως ήθελε να σου πει ότι ξεμπάρκαρε και έγινε ζαχαροπλάστης; 🙂
    καλημέρες πολλές και όμορφες και φιλιά πολλά πολλά!

    • akrogialia Says:

      basnia μου πολύ καλησπέρα σου!

      τώρα που το σκέφτομαι, ίσως να έχεις δίκαιο…τόσο καιρό ψάχνω το Γιάννη της Λίλιθ στον ξύπνιο μου και δεν το βρήκα…εεε ήρθε η μάνα του στον ύπνο μου για να μου πει που βρίσκεται κι εγώ η τρελλή δεν κατάφερα να ακούσω τι μου έλεγε…

      χμμ…δηλαδή είδα την πεθερά της Λίλιθ? Λίλιθθθθθθ το άκουσες αυτό? Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Αυτό με τη μουσική…πολύ μου άρεσε…φαντάσου τι ταλέντο πρέπει να κρύβεις και να συνθέτεις μουσική στον ύπνο σου! Λες να το ψάξεις λίγο?

      Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!

      Πολλά φιλιά!

  11. Μπορεί να ήταν γριά, αλλά κάποτε ήταν νέα.
    Απλά… προσπαθεί τόσα πολλά χρόνια να σου δώσει κάτι, που γέρασε!
    Μάγισσα πάντως δεν νομίζω να είναι.
    …Μπορεί όμως εκείνο που προσπαθεί να σου δώσει (αν κατορθώσεις να το πάρεις τελικά) να σε μαγέψει. 😉

    Καλή Κυριακή να έχουμε σήμερα και καλό Σαββατοπαράσκευο όλους…

    • akrogialia Says:

      Osiri μου, καλησπέρα!

      …και γιατί δεν μου το έδωσε τόσα χρόνια και ήρθε τώρα που είναι γριά να μου το δώσει…κι αν ήθελε τόσο πολύ να μου το δώσει γιατί δεν μου το έδωσε…μήπως παίζει μαζί μου?

      Χμ…

      Τι ωραίο που είναι αυτό το απόγευμα Κυριακής! Και ακολουθεί ένα τρελό Σαββατοπαράσκευο! Ααχαχχαχαχαχαχαχαχαχα

      Φιλιά πολλά πολλά Πειρατή μου!

  12. …Κ Α Λ Η Μ Ε Ρ Α

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα, μέρα καλή, μεκα ραλή!

      Όμορφο το τραγούδι σου…χαίρομαι πολύ που το άφησες εδώ…

      Σου έστειλα φιλάκια σήμερα?

      Χμ…

      Πολλά κοραλλένια φιλιά Πειρατή μου!

  13. Κοραλλένια,

    …αν κοπεί ο ανεμιστήρας και μού ‘ρθει στο κεφάλι αυτό το ζώον που κάνει γύρω γύρω πάνω από το κεφάλι μου, ολόκληρος μαντράχαλος, εγώ θα το πω στον Osiri πάντως… 🙄

    • akrogialia Says:

      Αγαπητή Sexy Γατούλα Widget ,

      Μη μου αγχώνεσαι και μη μου στεναχωριέσαι!

      Φταίω εγώ που δεν σου γνώρισα το μικρούλη φίλο μου, τον οποίο έχω τη χαρά να φιλοξενώ στο σπίτι μου αυτές τις ημέρες…λοιπόν είναι ο γλυκός φίλος του Garfield! Ήταν στο σπίτι της Λίλιθ, της Νεράιδας που έχει τη δίδυμη αδελφούλα σου!

      Δεν του άρεσε που τον αποκάλεσες μαντράχαλο…

      Ξέχασα να σου πω ότι είναι και φίλος του Όσιρη.

  14. Χμμμ… έγινε και καπετάν τώρα ο Γιάννης…
    Και ήρθε και η γριά μάνα του να μας πει ότι ξεμπάρκαρε και έγινε και ζαχαροπλάστης!
    Basnia… κάνεις τον Χανς Κρίστιαν Άντερσεν να μοιάζει με έναν απλό, ταπεινό, storyteller!!!
    Χαχαχαχαχαχαχααα!!! 😆

    Γιατί το άλλο του πειρατή…
    «Απλά… προσπαθεί τόσα πολλά χρόνια να σου δώσει κάτι, που γέρασε!»
    Χαχαχαχαχαχαχααα!!!
    Η μία εξήγηση ονείρου, χειρότερη απ’ την άλλη!
    Χαχαχαχααααααααααααααα

    • akrogialia Says:

      Lilith μου πολύ καλό σου απόγευμα!

      Σήμερα έκανες μια πολύ καλή πράξη! Σε ευχαριστώ πολύ που μου έφερες το φίλο του Garfield σπίτι μου!

      Είδες πόσο χαρούμενος είναι!

      Ότι είναι Καπετάν ο Γιάννης μας, δεν είναι μυστικό…το ξέρουμε εδώ και καιρό…

      Τι να κάνει η μάνα του…αποφάσισε να μου πει σε ποιες θάλασσες είναι ο γιος της, γιατί άκουσε ότι σε λίγο καιρό δεν θα είσαι πια διαθέσιμη…και σε θέλει τόσο πολύ για τον γιόκα της! Είδες τι θυσία έκανε η γυναίκα…μέχρι και στον ύπνο μου ήρθε…χαχαχαχαχαχαχα

      Όσο για την εξήγηση του Πειρατή…εμένα προσωπικά μου άρεσε…χαχαχαχαχαχα

      Αχ Λίλιθ μου!

      Πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

