Αφιερωμένο…

Απόψε θέλω να σου μιλήσω, θέλω να ακούσεις αυτά που θα πω…

Δεν μπορώ να σου δώσω έτοιμες λύσεις για τα δικά σου προβλήματα…

Ούτε έχω τις απαντήσεις για τις αμφιβολίες και τους φόβους σου…

Όμως ξέρεις κάτι… μπορώ να σ’ ακούσω! Ναι, μπορώ να σ’ ακούσω και να τα μοιραστώ μαζί σου…

Οι δικές σου χαρές, οι δικές σου επιτυχίες, δεν είναι δικές μου… Όμως δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πολύ χαίρομαι να σε βλέπω ευτυχισμένο/η…

Αυτές τις μέρες σκεφτόμουν τους φίλους, τις φίλες μου…

Δεν ήσουν πάνω…

Δεν ήσουν κάτω…

Δεν ήσουν στη μέση…

Δεν ήσουν πρώτος…

Δεν ήσουν τελευταίος στη λίστα μου…

Δεν θέλω και ούτε και έχω την απαίτηση να είμαι η πρώτη, η δεύτερη, η τρίτη στη δική σου λίστα…

Μου αρκεί που με θέλεις σαν φίλη σου… και ειλικρινά ευχαριστώ πολύ που ΕΙΜΑΙ!

Δεν μπορώ να  σου ζητήσω να αλλάξεις… ούτε μπορώ να σου πω πώς πρέπει να γίνεις…

Μπορώ μόνο να σ’ Αγαπώ όπως είσαι… και να είμαι φίλη σου!

ΥΓ: Αφιερωμένο σε όλους τους φίλους/φίλες μου!

38 Σχόλια to “Αφιερωμένο…”

    • akrogialia Says:

      Το βιντεάκι είναι δημιουργία του φίλου μας του George (BlackRedRose) με δικές του ΥΠΕΡΟΧΕΣ φωτογραφίες!

      Γιώργο μου, είναι φανταστικό!

      Δεν θέλω να κλείσεις το μπλγοκ σου… Δεν θέλω…

  1. Έτσι πρέπει να είναι οι σωστοί, αληθινοί ΦΙΛΟΙ!
    Πολλά φιλιά καλή μου, με αστερόσκονη… 😉

    • akrogialia Says:

      Αστροφεγγιά μου πολύ καλησπέρα σου!

      …και έτσι είναι…αλλιώς δεν μπορεί να ονομάζονται ΦΙΛΟΙ!

      Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατόβραδο!

      Πολλά φιλιά!

  2. Καρδούλα μου ωχ τα μπέρδεψα Κοράλλι μου ήθελα να πω!
    τα λόγια δεν έρχονται απο την συγκίνηση! Ψελλίζω ένα ……….. μπα …….. δεν έρχεται λέξη …………. φεύγουν ………
    πολύ υγρασία γμτ …………
    Ας μην μιλήσω μια αγκαλιά μόνο ………

    ……και να ξέρεις πως και το μπλογκ να μείνει κλειστό εγώ θα τριγυρνώ εδώ. Βαρέθηκα να κάθομαι συνέχεια σπίτι ……… καιρός να αρχίσω να επισκέπτομαι περισσότερο τα δικά σας!!!
    …………………………………
    φιλί ………..

    • akrogialia Says:

      Μμμμ…μου άρεσε που τα μπέρδεψες μωρό μου…ωχ Γιώργο μου ήθελα να πω…χαχαχαχαχαχαχαχαχαχχχχχχ

      Κοίτα έχεις κάθε δικαίωμα να κάνεις ένα μικρό…πολύ μικρό διαλλείματακι… δεν έχεις όμως το δικαίωμα να το κλείσεις! Χμ… είμαι δίκαιη δεν μπορείς να πεις…χαχαχαχαχαχα

      Μμμμ τι ωραίο άρωμα είναι αυτό που φοράς απόψε! Πολύ μου αρέσει…

      Και αυτές οι τελείτσες…

      Πολλά φιλιά Γιώργο μου!

      Να έχεις ένα πανέμορφο βράδυ!

  3. τι πανέμορφο βιντεάκι! χρόνια πολλά και καλά κιόλας γιώργο της. 🙂
    κάθε χαρά και κάθε ευτυχία!
    αληθινοί να είμαστε σε κάθε σχέση μας. η αλήθεια πάντα μένει στο πέρασμα του κάθε χρόνου. και η αλήθεια σε λίστες προτεραιότητας δεν χωρά.
    φιλιά σου πολλά πολλά! πολύ καλό σου σουκού!

    • akrogialia Says:

      Πολύ καλή σου Κυριακή Βασίλη μου!

      Ναι, όντως είναι πανέμορφο το βιντεάκι του Γιώργο!

      Εμείς είμαστε αληθινοί…οι άλλοι όμως?

      Ξέρεις πόσα πολύχρωμα μπαλόνια με μεγάλα λόγια…έχω μαζέψει όλα αυτά τα 27 χρόνια που υπάρχω σε αυτό τον κόσμο…τον δήθεν αγγελικά πλασμένο…

      Να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα!

      Πολλά φιλιά!

      Γλυκάκι δεν μου έφερες σήμερα…

  4. Με πρόλαβες…. Κι’ εγώ για καλησπέρα ερχόμουν
    🙂
    Και το βίντεο φωνάζει πως είναι του Γιώργου
    🙂
    Καλή Κυριακή,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • akrogialia Says:

      Γλαρένια μου, ναι οι φωτογραφίες του Γιώργου, φωνάζουν ότι είναι δικές του από μακριά…

      Είναι όμορφο στη πορεία της ζωής να συναντάς πραγματικούς φίλους…

      Καλή Κυριακή και σε σένα!

      Χαιρετισμούς στο Γλάρο σου!

      Πολλά φιλιά!

  5. Korallenia μου, σ’ ευχαριστούμε που μας χάρισες μια τέτοια ανάρτηση και που μοιράστηκες μαζί μας το υπέροχο βίντεο του φίλου Γιώργου.

    Να είσαι πάντα καλά και να παραμείνεις έτσι… μια υπέροχη φίλη!

    Πολλά φιλιά και μια μεγάλη αγκαλιά 🙂

    • akrogialia Says:

      Μαρία μου πολύ καλησπέρα σου!

      Δεν το κρύβω ότι η ιδέα για αυτό το ποστ μου γεννήθηκε μόλις διάβασα την ανάρτηση του Γιώργου…τίτλοι τέλους…

      Ωστόσο τα λόγια δεν είναι δικά μου…ανήκουν στον Jorge Luis Borges… αλλά με εκφράζουν απόλυτα…και να σας τα αφιερώνω μέσα από την καρδιά μου!

      Να έχεις ένα πανέμορφο απόγευμα Κυριακής!

      Πολλά φιλιά!

  6. Τα πιο όμορφα λόγια που έχω ακούσει ποτέ να λέγονται για φίλους!
    Και λέω «ακούσει» και όχι «διαβάσει», γιατί ήταν σαν να σε άκουγα να τα λες με τη «χαμογελαστή» φωνή που είμαι σίγουρη ότι έχεις.
    Κι’ εγώ σ’ ευχαριστώ που είσαι φίλη μου. 🙂

    Φιλιά πολλά Κοραλλένια μου!

    ΥΓ1: Αυτό το… «έτοιμες λύσεις για τα δικά σου προβλήματα»… σίγουρα δεν το’ χεις; :mrgreen:

    ΥΓ2: George, πολύ ζεστό και όμορφο το βίντεο που μας χάρισες.
    Η αγάπη που τρέφεις για τη φωτογραφία είναι εμφανής στις εικόνες σου. 🙂

    • akrogialia Says:

      Λίλιθ μου πολύ καλησπέρα σου!

      Όντως τα λόγια είναι όμορφα…και ξέρεις γιατί…γιατί κρύβουν όλη την αλήθεια της έννοιας της φιλίας… φυσικά είναι σε ελεύθερη μετάφραση από εμένα…

      Μου άρεσε αυτό που είπες…κι όντως έχεις δίκαιο…χρωματίζω πολύ τη φωνή μου…και ναι μπορείς να τη χαρακτηρίσεις και «χαμογελαστή»…χαχαχαχαχααχχχχχχχχ

      Δεν έτυχε να με ακούσεις στη Zion? Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Πολλά πολλά φιλιά!

      Έτοιμες λύσεις εεε? Εγώ δεν έχω…νόμιζα πως είχες εσύ…και θα ήθελα να μου δώσεις μια έτοιμη λύση τώρα… σε κάτι που με προβληματίζει…

      Χμ…

  7. Είχες εκπομπή στη Zion και την έχασα;;;
    Πότε έγινε αυτό;;; :mrgreen:
    Έχω έτοιμες λύσεις και δεν το ήξερα;!!!
    Και γιατί δεν τις χρησιμοποιώ για τον εαυτό μου;!
    Ώρες ώρες δε με καταλαβαίνω… 🙄
    Όσο για το «κάτι» που σε προβληματίζει τώρα…
    Κατάλαβα…
    Πάλι δεν ξέρεις τι να φτιάξεις για δείπνο, ε; 😆

    • akrogialia Says:

      Λίλιθ μου, τι να σου κάνω…την έχασες…αφού μετά το Πάσχα είχες να φανείς μέρες στη Zion…που σκέφτηκα ότι σε έδιωξε ο Πειρατής …χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Βασικά όλες οι Πειρατίνες κάναμε εκπομπή στη Zion…με διάφορες θεματικές…
      Εγώ πχ έκανα την εκπομπή Αγάπες και Κοράλλια, η Αστροφεγγιά την εκπομπή Αγάπες και Αστέρια, ηAngel την εκπομπή Αγάπες και Άγγελοι, η Matriga την εκπομπή Αγάπες και Κογχύλια… χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχχχχχχχχ

      Έχεις έτοιμες λύσεις…σχεδόν για όλα…

      Χμμ…αν είχα αυτό τον προβληματισμό πίστεψέ με δεν θα σε ρωτούσα…την τελευταία φορά που σε ρώτησα…μου είπες να φτιάξω ομελέτα με μανιτάρια…κι όταν ανακοίνωσα την πρότασή σου στο σπίτι…παραγγείλαμε κινέζικα…χαχαχαχαχαχαχαα

      Σοβαρά τώρα…κάτι με προβληματίζει αυτές τις ημέρες…

      Πολλά πολλά φιλιά!

  8. Κοραλλένια μου, δε θέλεις να έχεις το ίδιο πρόβλημα με τον Πινόκιο, έτσι δεν είναι; ΔΕ ΛΕΜΕ ΨΕΜΑΤΑ στην καλή μας φίλη Lilith!
    Άκου έκαναν όλες εκπομπές και θεματικές μάλιστα! 🙄
    Τώρα που το σκέφτομαι… εμένα τι θέμα θα είχε η εκπομπή μου;
    Χμμ…
    Το βρήκα! «L-ηλίθιες Αγάπες»!!!
    Χαχαχαχαχαχααα!!!
    Αχαχαχαχαχαχααααααα!!! 😆

    Όσο για την ομελέτα με μανιτάρια…
    Η ιδέα μου μια χαρά ήταν!
    Δε φταίω εγώ αν όλοι εκεί μέσα ψάχνατε αφορμή να παραγγείλετε κινέζικο!
    Τι σε προβληματίζει Κοράλλι μου;
    Μπορώ να βοηθήσω; 😉

    • akrogialia Says:

      Εγώ ψέματα? Ποτέ! Ποτέ! Καλυτέρα να μείνω ένα γουρουνάκι βρώμικο πολύ….χαχαχαχαχαχα

      Πάντως η εκπομπή σου θα χτύπαγε κόκκινο σε ακροαματικότητα…όλοι ζήσαμε κάποια «ηλίθια» αγάπη…αχαχαχαχαχαχαχαα πολύ εφευρετικό…αχαχαχαχαχα μα τι σαΐνι είσαι εσύ! Φτυστός ο Αϊνστάιν!

      Πάντως όταν φτιάχνω ομελέτα σε σκέφτομαι…χαχαχαχααχαχαχαχχχχχχχ

      Δεν μπορώ να το προσδιορίσω ακριβώς…όταν νιώσω έτοιμη θα στο πω πριβε…για καλό και για κακό….αγόρασε λίγο τσάι βαλεριάνα να έχεις στο σπίτι σου!

  9. Κόκκινο, δε λες τίποτα!
    Θα’ χαν πέσει οι γραμμές απ’ τα τηλέφωνα αυτών που θα ήθελαν να πουν την προσωπική τους ιστορία! 😆
    Φυσικά, εγώ δε θα έβγαζα κανέναν στον αέρα!
    Θα μίλαγα μόνο εγώ και θα έλεγα για τον Γιάννη…!!! 😆
    Λοιπόν… όταν νιώσεις έτοιμη, εδώ θα είμαι.
    Με φοβίζει λίγο, βέβαια, αυτό το «Δεν μπορώ να το προσδιορίσω ακριβώς»…
    Τέλος πάντων…
    Εν τω μεταξύ, πάω να προμηθευτώ βαλεριάνα γιατί με εσάς όλους που έχω μπλέξει, πάλι μου τέλειωσαν οι προμήθειες και να φάω και μια ομελέτα με μανιτάρια και double cheese! 🙂

    • akrogialia Says:

      Λίλιθ μου,

      Πώς τα λες, πώς τα λες!

      Φυσικά εγώ πιστεύω ότι καμιά παιδική αγάπη δεν είναι ηλιθία…είναι πολύ αγνή αγάπη αυτή…

      Για αυτό είναι οι φίλες! Μπράβο Λίλιθ μου, χαίρομαι πολύ που μπορείς και θες να με ακούσεις…όχι δηλαδή πώς δεν θα σου έλεγα και να μη μου έδινες το πράσινο φως…δεν είναι άλλωστε και η πρώτη φορά…χαχαχαχαχαχα
      Καλή όρεξη!

      Άντε να σου πω και τα νέα μου για το γιόκα μου!
      Σήμερα το πρωί έδινε εξετάσεις Φυσικής για 3 ½ ώρες…εγώ σαν «καλή» μανούλα αν και ήξερα ότι θα τελείωνε στις 2…πήγα στο σχολείο από τις 1:30μμ και περίμενα…έβλεπα αρκετά παιδιά να βγαίνουν από τις αίθουσες…όχι πολύ ευχαριστημένα…πολύ δύσκολο το γραπτό έλεγαν…μια δυσκολία έλεγα θα την είχε…αλλιώς τι Ολυμπιάδα Φυσικής θα ήταν!

      Κατά τις 2:20μμ ( ναι, περίμενα στο παγκάκι για 50 λεπτά μεσημεριάτικα και κοιτούσα τα ζουζούνια…πετούσαν κατά εκατοντάδες…) βλέπω το γιο μου να βγαίνει με ένα υφάκι που δεν μαρτυρούσε και πολλά…με πλησιάζει και χωρίς να ρωτήσω να δω αν έγραψε…εγώ σαν «καλή» μανούλα του λέω… ήταν πολύ δύσκολο το γραπτό τελικά…δεν πειράζει…ήταν μια καλή εμπειρία…και γυρίζει και μου λέει…μα, δεν ήταν δύσκολο το γραπτό…χμμ του λέω…αυτό έλεγαν όλα τα παιδιά που έβγαιναν από τις αίθουσες εδώ και μια ώρα που περίμενα…
      Καλά του λέω, αφού δεν ήταν δύσκολο γιατί βγήκες τελευταίος…και περίμενα τόση ώρα..? Μου λέει…το τελείωσα…απάντησα σε όλες τις ασκήσεις σωστά…και επειδή είχα χρόνο έκανα επαλήθευση των απαντήσεων…

      Χαχαχαχαχαχα

      Ήταν το καλύτερο δώρο που μπορούσε να μου χαρίσει για τη μέρα της μητέρας που είναι σε λίγες βδομάδες…

      Πάντως, όντως ήταν πολύ δύσκολο το γραπτό…εγώ δεν μπόρεσα να λύσω καμιά άσκηση…υπήρχαν και ασκήσεις που δεν καταλάβαινα καν τι ήθελε να πει ο ποιητής…ο Φυσικός! Αχαχαχαχαχαχαχαχα

      Το είπα κι αυτό! Ήθελα να το πω, να εκφράσω τη χαρά μου! χαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχχχχχχχ

      • Και μετά λες εμένα Αϊνστάιν επειδή σκέφτηκα
        το L-ηλίθιες αγάπες! 😆
        Να υποβάλω τα σέβη μου και τον θαυμασμό μου στον γιο σου, μιας και εγώ είχα πάντα μια ιδιαίτερη σχέση με τη φυσική και τη χημεία…
        Ποια ήταν η ιδιαιτερότητα της συγκεκριμένης σχέσης;
        ΗΤΑΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ!
        Χααχαχαχαχαχαχαχααα!!!
        Μπράβο του Κοραλλένια μου!
        Να τον χαίρεστε! 🙂

        Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

  10. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΕΤΟΙΟ ..ΣΠΑΝΙΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΠΛΑΣΜΑ …ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

    • akrogialia Says:

      Ελένη μου πολύ καλησπέρα σου…φεύγει και το τελευταίο σ/κ του Απρίλη εεε? Χμμ…ετοιμάζει τις βαλίτσες του…

      Σπάνιο πλάσμα είμαι και το ξέρω…το ίδιος λάθος δεν θα έκανε Εκείνος δεύτερη φορά…χαχαχαχαχαχα

      Όσο για το ευαίσθητη…χμμμ όσοι με ξέρουν έχουν να λένε για την αναισθησία που με διακρίνει… χαχαχαχαχα

      Να έχεις κι εσύ μια πολύ όμορφη βδομάδα!

      Πολλά φιλιά!

      ΥΓ στο μπλογκ σου δεν μπορώ να αφήσω σχόλιο… σαν wordpress… δεν ξέρω αν θες να αλλάξεις λίγο τις ρυθμίσεις…πάντως σε διαβάζω και σε απολαμβάνω…και είσαι και μια κούκλα…με τέλειες αναλογίες! Μπράβο!

  11. Κοράλι μου συγχαρητήρια για τον γιόκα σου !!!! Και μάλιστα διπλά γιατί κάποτε αγαπούσα πολύ την φυσική!!!

    Κάνατε εκπομπή στην ΖΙΟΝ και εγώ δεν πήρα εκπομπή?????????????????
    Πάω να διαμαρτυρηθώ αμέσως στον πειρατή!!!
    🙂
    Θέλω και εγώ εκπομπή στην ΖΙΟΝ και μάλιστα με δικές μου μουσικές επιλογές! Χμ! λές να ζητάω πολλά???? 🙂 🙂

    • akrogialia Says:

      Γιώργο μου καλησπέρα σου!

      Ευχαριστώ! Ευχαριστώ! Ευχαριστώ! Τριπλά! Χαχαχαχαχαχαχα

      Αγαπούσες κάποτε? Τώρα δηλαδή δεν την αγαπάς? Χμ….

      Γιώργο μου, σοβαρά τώρα, είχαμε στείλει όλες οι Πειρατίνες ηχογραφημένα μηνυματάκια στον Πειρατή και τα έπαιξε στη Zion!

      Δεν φαντάζεσαι πόσο όμορφες φωνούλες έχουμε όλες οι Πειρατίνες…αν θέλεις στείλε κι εσύ στον Πειρατή ηχογραφημένο…οτιδήποτε, μια καλησπέρα, μια ευχή, ένα γλωσσοδέτη, ένα ποίημα…ό,τι θες και θα το παίξει ο Πειρατής και θα σε ακούσουμε όλες οι Πειρατίνες! Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχχχχχχ

      Πολλά πολλά φιλιά!

  12. Το πιο πολύτιμο αγαθό είναι η φιλία …
    ειδικά όταν προσφέρεται απλόχερα
    χωρίς να ζητάει ανταπόδοση !!!
    Καλή βδομάδα σου εύχομαι …

    • akrogialia Says:

      side21 καλησπέρα σου!

      Είναι όντως το πολυτιμότερο αγαθό…είναι πολύ ευτυχισμένος ο άνθρωπος που έχει δίπλα του τους φίλους του…

      Καλή βδομάδα και σε σένα!

      φιλιά!

  13. Είναι τόσο γλυκό!!!!
    Πολύ μ άρεσε!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα
    Κοραλλένια μου!
    Σμουατς

    • akrogialia Says:

      Angel μου, πολύ πολύ καλή σου εσπέρα!

      Ναι, του έχω βάλει τρία κουταλάκια ζάχαρη και δύο κουταλιές της σούπας μέλι!

      Χαίρομαι που σου άρεσε!

      Πολλά πολλά φιλιά!

      Καλή βδομάδα να έχεις!

  14. Δεν ξέρω τι ακριβώς εννοεί ο ποιητής, όμως εκείνο που είναι σίγουρο, είναι πως στα πειρατικά, ταξίδευες, ταξιδεύεις και θα ταξιδεύεις, τόσο εσύ όσο και όλες οι πειρατίνες, πάντα πρώτη θέση, μιας και στα πειρατικά, μόνο πρώτη θέση υπάρχει… 😉

    Καλή σου μέρα, καλή εβδομάδα και να χαίρεσαι τον γιο σου τον Κοραλλένιο Jr. 🙂

    ….

    • ορίστε δεν είπες κουβέντα για μένα!! Όλο στο αμπάρι με ξεχνάει!!!
      Βρε θα στασιάσω!!! έστω και μόνο!
      Καλημέρα σου είπα Κοραλλένια?
      Όχι!!!!!!!!!!!
      Το αμπάρι φταίει που έχασα τις μέρες!!!

  15. akrogialia Says:

    Αγαπημένε μου Osiri

    Δεν ξέρεις τι εννοεί ο ποιητής εεε?
    Χμ….
    …και πώς χωράμε όλες στην πρώτη θέση εεε? Έχεις δει πόσα «κιλά» είμαι…αν είμαι εγώ στην πρώτη θέση…δεν χωράει άλλη δίπλα μου…χαχαχαχαχαχαχαχχχχχ

    Αααα δεν μιλούσες κυριολεκτικά…αλλά μεταφορικά….φυσικά ένα αμάξι που είχα την τύχει να δω κάποτε…μόνο δύο πρώτες θέσεις είχε…κι αν θυμάμαι καλά…γιατί έχουν περάσει έτη φωτός από τότε…η μια ήταν άδεια…ήταν άδεια για εμένα! Τι συνειρμός εεε! Αχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Ευχαριστώ πολύ για τον Jr μου!

    Καλή βδομάδα και σε σένα!

    Πολλά φιλιά…φιλιά πολλά…πολλά φιλιά…φιλιά πολλά….

  16. akrogialia Says:

    Γιώργο μου, ούτε καλημέρα μου είπες, ούτε mail ούτε τίποτα…έμεινες μάλλον στο αμπάρι με την Γιολάντα του Πειρατή…αν κάπνισες κι εκείνα τα πούρα…μάλλον θα λιποθύμησες…

    Πολλά πολλά πολλά πολλά φιλιά! Φιλιά Πολλά Πολλά Πολλά!

  17. akrogialia Says:

    Αγαπημένη μου Λίλιθ,
    Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι αποδεχόμαστε τα σέβη και τον θαυμασμό σας!αχαχαχαχαχαχα

    Σε ευχαριστώ Λίλιθ μου! Να χαίρεστε κι εσείς τα δικά σας!

    Εμένα πάλι ήταν τα αγαπημένα μου μαθήματα…μαθηματικά και φυσική…όμως στην πορεία…με πρόδωσαν…χαχαχαχαχαχαχαχα δεν θυμάμαι όντως τίποτα… έχουν περάσει και τόσαααααα χρόνιαααααα!

    Δεν μου απάντησες? Να το κάνω? Να μην το κάνω? Να το κάνω? Να μην το κάνω? Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Πολλά πολλά πάρα πολλά και ακόμα πιο πολλά φιλιά!

  18. Καλησπέρα!
    Πολύ το βιντεάκι του Γιώργου με τις τέλειες φωτογραφίες!

    Και η ανάρτηση είναι πολύ ωραία…άλλη μια κοραλλένια ανάρτηση!

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Ερατώ μου!
      Όντως οι φωτογραφίες του Γιώργου είναι πολύ όμορφες!
      Ξέρει τι αξίζει και το παγώνει στο χρόνο…

      Όσο για την Κοραλλένια ανάρτηση…χμμμ…για δες τι έκανα στην επόμενη…μάλλον θα με κλείσουν μέσα! αχαχαχαχαχαχα

  19. χμμμμμ….πολύ ωραίο ….ήθελα να πω!

Σχολιάστε

